Ads by Google X

رواية حبي الاول والاخير الفصل التاسع 9 - بقلم روزالين

الصفحة الرئيسية

  رواية حبي الاول والاخير (كاملة جميع الفصول) حصريا عبر دليل الروايات بقلم روزالين

رواية حبي الاول والاخير الفصل التاسع 9

أنا نزلت البارت الجديد للناس اللي عايزاه غير كدا لأ 🙄❤️
ياريت تفاعل 💗✨
***************************
روايه ( حبي الاول والاخير):
البارت التاسع : 
اسماء : معرفش احنا لقينا فجأه عربيه طالعه ورانا وبتضرب علينا نار
احمد : طب استنوا انتو فين
سمع احمد صوت عربيه بتتشقلب وصوت صريخ والخط قطع
سليم: في ايه يا احمد 
احمد : البنات في خطر 
فارس بقلق : في خطر ازاي يعني 
احمد : عربيه طلعت عليهم وبتضرب نار وجيت اسألها هي فين سمعت صريخ وصوت عربية بتتشقلب والخط قطع
يحيي نزل في الوقت ده : اييه بسرعه يلا نشوف هما فين 
سليم كلملي مراد بسرعه وخليه يتعقب الخط ، عبدالرحمن حاول تتصل بيهم وجرب ارقامهم كلهم 
سليم راح يكلم مراد وعبدالرحمن خد تليفون بسمله وبدأ يتصل علي ارقامهم ويجرب ومحدش بيرد 
فارس بقلق وعصبيه : احنا هنفضل واقفين مبنعملش حاجه كدا 
يحيي : اهدي يا فارس احنا منعرفش هما فين اصبر سليم يخلص مع مراد
سليم : انا لسه قافل مع مراد وهبعتلوا الارقام ، عبدالرحمن اديني ارقامهم عشان ابعت لمراد
عبدالرحمن : طيب اكتب عندك ....٠١٠٠٥٧
سليم : تمام 
فضل فارس رايح جاي وعبدالرحمن طالع نازل وسليم خرج يشم شويه هواء واحمد بيهز رجله بعصبيه في الارض مع أنه مش همه حد بس هو مضايق أن حصلهم كدا بسببهم وان اهلهم اكيد قلقانين عليهم دلوقتي والجو كان متوتر جدا  .
بعدها بنص ساعه لقوا مراد بيتصل 
سليم : الو يا مراد وصلت لحاجه 
مراد : اه  موجودين في الطريق الصحراوي 
سليم : تمام احنا رايحين وقفل معاه ومستناش مراد يكمل كلامه 
عبدالرحمن بقلق: ايه وصلتوا لحاجه
سليم بقلق : اه في طريق صحراوي
احمد خد المفاتيح وطلع بسرعه ووراه يحيي وفارس وسليم وعبدالرحمن ركبوا العربيه وصلوا هناك لقوا أن في عربيتين مقلوبين وناس كتير متلمين حواليهم والاسعاف وصل نزلوا بسرعه ورجليهم بتقدم وبتأخر خايفين يجرالهم حاجه اهلهم مش هيسامحوهم اكيد شافوا عربيه اللي كان عم محمد والبنات راكبين فيها جريوا بسرعه لقوا العربيه مقلوبه رأسا على عقب وعم محمد مضروب بالنار ومفيش اي أثر للبنات سوي هواتفهم 
فارس اتعصب جامد ورزع العربيه بقبضه يده : يابن ال*** وديني مهرحموه 
عبدالرحمن وبدأ يتعصب : اهدي بس اعرف هو مين وليلته أطين من وشه 
فجأه سمعوا صوت رساله فتحوا موبايلاتهم لقوا رساله من مجهول مكتوب فيها ( حلوين اوي البنات دول وشرسين اووي بس عادي ممكن اعمل اللي عايزه لو عايزينهم تعالوا علي العنوان ده .... لوحدكم ومحدش يعرف ومتنسوش معايا روحكم ) 
سليم ووصل لأقصى مراحل العصبيه وعروقه بدأت تبان : يبقي يقربلهم بس وساعتها مفيش حد هيخلصوه مني
احمد بهدوء مريب: اهدوا كدا نفكر
يحيي بتفكير : ده اكيد الديب 
مراد وصل: ايه يا جماعه وصلتوا لحاجه
سليم وعبدالرحمن وفارس باستغراب: الديييب 
استتوووب ✨
(✨مراد الشافعي : ده صاحبهم وشريك معاهم في شركه من شركات الالفي شغال ظابط مخابرات عنده 28 سنه ، حاجه كدا قمر بشرته خمريه وعينه رمادي وشعره أسود وطبعا جسم رياضي)
احمد مستغربش وقال : انا كنت شاكك 
فارس باستغراب: اشمعنا الديب
احمد بجديه : عشان احنا كسبناه في الصفقه اللي فاتت وكانت من أهم الصفقات 
مراد  بشك: صح بس ممكن ميكونش الديب 
احمد : لأ هو 
عند بسمله صحيت ملقتش حد حواليها وبعدين فكرت هيا جت هنا ازاي وبعدين افتكرت اسماء وهي بتكلمها ونزلت دموعها وبعدين مسحتهم فسمعت صوت حد وقعدت تنادي  : يحيي انت فين ، فارس ، بودي ، يا سليم يا جماعه حد يرد عليا وبلاش مقالب الباب اتفتح وبسمله  صرختتت وهوب فجأه ..
يتبع..
خلص بارت النهارده يارب يعجبكم 🥺✨
للكاتبه/ روزالين

   •تابع الفصل التالي "رواية حبي الاول والاخير" اضغط على اسم الرواية 

google-playkhamsatmostaqltradent