رواية عشقها الأسد الفصل العشرون 20 - اسماء محمد

الصفحة الرئيسية

 رواية عشقها الأسد الفصل العشرون 20 بقلم اسماء محمد عبر دليل الروايات للقراءة والتحميل pdf

رواية عشقها الأسد كاملة

رواية عشقها الأسد البارت العشرون 20

في الكوافير
ندي بتوتر.، يابنات انا خايفه اوي هو دا طبيعي ولا صناعي 
ريم .، هههههههههههه لا صناعي انتي شكل دماغك ضربت يا ندي 
يارا .، انا رجعت في كلامي مش عايزه اتجوز خلاص غيرت راي 
ياسمين .، وانا دا انا كنت هموت علي الجواز دلوقتي مش عايزه الي قادره علي التحدي والمواجهة
ريم.، هههههههههههه يخربيتكوا انتو ازاي كده 
يارا .، ايه يا اختي مش خايفه بذمتك 
ريم بخوف من كلام يارا .، ليه هو هيحصل ايه 
الكل علي كلام ريم .، هههههههههههه 
ياسمين بتريقه.،  كل خير يا حببتي كل خير 
ريم بعياط .، لالالا مش عايزه اتجوز خلاص مش عاااايزه اعااااااااااااااا
ندي بعياط هي كمان .، ولا انا مش عايزه اتجوز اعااااااااااااااا عايزه ماما 
الميكب ارتيست .، ايه شغل العيال ده الميك اب هيبوظ 
يارا .، يا ستي اتنيلي احنا مش هنتجوز يلا بقا الجوازه باظت الجوازه باظت
ياسمين بتتصل بايمن 
عند الشباب
اسد. ، احييييييح اخيرا 
احمد .، احلي يوم يا شباب والله هههههههههههه
معتز بيغمز لايمن وايمن فهمه
معتز. ، يا ترا يارا شكلها ايه دلوقتي
ايمن .، ولا ريم شكلها ايه اكيد تحفه 
احمد واسد الاتنين قاموا من علي الكرسي وراحوا عند معتز وايمن
اسد ماسك معتز .، ولا ايه علاقتك بيارا انطق 
احمد ماسك ايمن. ، بتجيب سيره ريم ليه 
ايمن ومعتز ميتين ضحك، هههههههههههه هههههههههه مش قادر هههههههه دا هزار يا عم وفجاءه فون ايمن رن وكانت ياسمين 
احمد .، انقذتك مني 
ايمن بيرد علي ياسمين ، سيموا حببتي واستغرب لما لقي ياسمين بتعيط 
ايمن بقلق .، ياسمين مالك بتعيطي ليه 
ياسمين.، اعااااااااااااااا مش عايزه اتجوز اعااااااااااااااا ندي شدت منها الفون 
ندي .، قول لمعتز مش عايزه اتجوز اعااااااااااااااا 
يارا شدت منها الفون  ، قول لاسد يارا عندها عدوه ضد الجواز اعااااااااااااااا 
طبعا مكبر الصوت مفتوح ومحدش فاهم حاجه من الشباب 
ريم .، قول للكل احنا مش بتوع جواز محدش هيتجوز بس 
الشباب في صوت واحد وبصوت عالي. ، نععععععععععععم
الميكب ارتيست خدت منهم الفون .، يا استاذ كده مش ينفع كل شويه يعيطوا ويقولوا مش عايزه اتجوز والميك اب بيبوظ 
ايمن  ، طب حضرتك انا هتصرف وقفل 
عند البنات
ياسمين بغل. ، اه كده عرفوا اننا مش هنتجوز هييييه 
ريم ،. يلا نروح بقا 
يارا وندي .، يلا بينا 
الميكب ارتيست.، قفلت الباب بالمفتاح محدش هيخرج وبطلوا هبل ويلا نكمل شغل دي أوامر اسد بيه
ريم .، اخويا غبي اوي 
يارا بتوتر .، طبعا مش هيتجوز اعااااااااااااااا مش عايزه اسااااااااااااد
عند الشباب
الكل بصدمه وبصوت عالي.، ههههههه هههههههه 
احمد .، هههههههه اتجننوا هههههههههههه
اسد .، هههههههه في حد قال ليهم حاجه عن النهارده ولا ايه يا شباب هههههههههههه
ايمن ومعتز ميتين ضحك ومش قادرين يتكلموا 
احمد .، الليله هتبوظ ولا ايه 
اسد .، لا متقلقش انا قولت الميك اب انها تقفل عليهم الباب وتلبسهم غصب عنهم 
معتز  ، يا عيني دول هيموتوا رعب ههههههههه هو احنا نخوف اوي كده
ايمن. ، اه هههههههههههه حتي بص عوووووو ههه هههههه
الكل ضحك علي كلمه ايمن 
احمد .، اه فعلا بنخوف انت مش عارف ولا ايه 
اسد  بيقلد واحده ست .، والله ياختي لسه عارفه منك ههههههه
أيمن ومعتز  ، هههههههههههه
احمد .، يا اختي  ومسك المشط الي قدامه وحدفه عليه 
اسد .، ياه ياعم بهزر ههههههههه
بعد مرور ساعات بليل 
الشباب لبسوا البدل وكانوا قمر اوي وراحوا عند البنات علشان يروحوا القاعه

بقلم اسماء محمد

عند البنات
كل واحده راحه وجايه جايه وراحه وبقلق 
يارا ،. هو انا لازم اتجوز 
والده يارا .، طبعا يا روحي 
يارا .، النهارده النهارده يعني مش ينفع بكره ولا حاجه 
سناء.، ايه يا بنات اهدوا شويه مش كده 
ريم .، طب يا طنط هو احمد متوحش 
سناء .، نعم هههههههههههه متوحش 
يارا .، متقوليش علي اخويا كده اخوكي هو الي متوحش 
ياسمين.، لا دا ايمن هو الي متوحش 
ندي .، لا معتز هو الي متوحش 
سناء .، هههههههههههه مش قادره هموت منكوا وسمعوا صوت عربيات تحت 
سناء .، يلا جم اهم 
ندي بتوتر .، هما جم بسرعه كده ليه 
يارا .، مستعجلين اوي ليه كدا 
سناء .، يلا بطلوا دلع وانزلوا
ريم بخيبه امل .، امرنا لله يا بنات يلا بينا وربنا هيحمينا من الرجاله الي تحت دي 
كل ده والميك اب ارتيست بتصورهم وميته ضحك 
البنات نزلوا من الكوافير 
سليمان اول اما شاف بنته راح حضنها .، مبروك يا حببتي 
يارا بتبتسم بقلق .، الله يبارك فيك يا بابا 
كل واحد راح يمسك ايد مراتوا 
ايمن & ياسمين
اسد & يارا
احمد&ريم 
معتز &ندي 
ايمن ،. مبروك يا قلبي
ياسمين ، مش بترد 
ايمن .، ايه في ايه 
ياسمين.، خايفه 
ايمن بصوت واطي .، الليله باينه من اولها اصلا 
اسد .، مبروك يا عشقي مبروك يا عشق الأسد يا روحه 
يارا بقلق .، لو انت راجل طلقني 
اسد .، ليه كدا 
يارا .، خايفه
اسد بصوت واطي .، اهلا شكلي هنام علي السلم النهارده
احمد .، مبروك يا رورو 
ريم .، اخرس خالص 
احمد .، ليه بس 
ريم. ، مش عايزه اتجوز اعااااااااااااااا
احمد.  ،طب اهدي بس التوتر ده عادي وبصوت واطي اممممم شكلي لبست في حيط
معتز  ، مبروك يا سياده المقدم 
ندي بتوتر .، مقدم ايه بقا دا انت الي مقدم 
معتز. ، هههههههههههه الي يشوفك دلوقتي مش يشوفك في الشغل 
ندي .، انا دا انا غلبانه بس رجعني عند ماما والنبي يا كابتن 
معتز .، عند ام ترتر عارفها وبصوت واطي ، هبله دي ولا ايه 
واخييييرا وصلوا القاعه 
كل عريس واخد عروسته وماسكين ايد بعض 
راجل الديچي .، بعد اذن العريس والعروسه يتفضلوا علشان يرقصوا 
في ساحه الرقص الاسلو 
ايمن & ياسمين
ايمن .، حاطط أيده علي وسط يا سمين .، بحبك 
ياسمين بخجل وتوتر .، شكرا 
ايمن .، نعم شكرا طب مافيش اي تصبيره 
ياسمين.، ايمن لم نفسك 
ايمن. ، طيب هلم نفسي الدقايق دول بعد كده مافيش لم نفس وغمز ليها 
ياسمين ، انت واحد زباله وقليل الأدب 
ايمن .، هههههههههههه لسه دي مش قله ادب 
اسد &يارا 
اسد.  ، اول اما شوفتك حبيتك وحبيت قوتك وانتي الوحيده الي دخلتي قلبي 
يارا .، يا ريت ما كنت حبتني 
اسد .، هههههههههههه ايه ده لا انا متعود علي يارا الي واخده حازم بني 
يارا .، لا حزام بني دا دي كدبه لكن انا في الاصل جزمه قديمه اسمع مني يا ابن الحلال 
اسد . ،هههههههههه مش قادر بردو بحبك 
احمد &ريم 
احمد .، هو انتي عامله كده ليه 
ريم .، واحده بتتجوز عايزها عامله ازاي 
احمد .، طب اضحكي 
ريم .، لو ضحكت هتسبني اروح 
احمد واخدها علي قد عقلها .، اه هسيبك 
ريم .، هييييييييه هروح بص انا شاطره وبسمع الكلام ازاي 
احمد .، متجوز هبله وربنا 
معتز&ندي 
معتز. ، نادوش ايه يا حبي فوقي كده 
ندي .، ليه دا انا هروح وانام علي طول ما هصدق اشوف السرير
معتز .، نعم يا روح ماما اه ان شاء الله 
ندي .، ايه انا مش هنام 
معتز .، لا هتنامي  بس مش دلوقتي 
ندي ببراه. ، طب لما الفرح يخلص ماشي 
معتز باستهبال. ، أن شاء الله يا حببتي 
ندي بغباء. ، أن شاءالله تسلم يا اخويا 
معتز بصدمه. ، اخوكي لا كدا كتير 
الرقصه خلصت 
اسد بيكلم أحمد وأحمد بيكلم ايمن وايمن بيكلم معتز وكلهم هزوا راسهم بنعم علي كلام اسد 
بتاع الديچي .، بعد اذن العرسان يتفضلوا علشان يروحوا 
البنات في صدمه وبصوت واحد .، بسرعه كده لسه بدري 
الشباب ، هههههههههههه اه بسرعه يلا 
كل واحد خد عروسته وطلع الجناح بتاعه في الاوتيل  
في غرفة اسد &يارا 
اسد .، نهارنا فل أن شاء الله 
يارا  .، اطلع بره 
اسد .، نعم 
يارا .، اغير هدومي
اسد. ، طب متغيري هنا انا حايشك 
يارا .، يلا يا بارد 
اسد .، هههههههههه طيب 
يارا غيرت واسد دخل ليها 
يارا .، اسد 
اسد سرحان فيها .، اممممممممممممم 
يارا. ، انا خايفه
اسد. ، بتثقي فيا 
يارا .، اه 
اسد .، تبقي متاخفيش مني انا مش هاذيكي 
وشالها حطها علي السرير 
وسكتت شهرزاد عن الكلام الغير مباح 
ايمن & ياسمين
ياسمين غيرت هدمها 
ايمن .، اتوضيتي 
ياسمين بتوتر. ، اه 
ايمن. ، طب يلا نصلي 
ياسمين هزت راسها
ايمن وياسمين خلصوا صلاه 
ايمن .، خايفه مني 
ياسمين.، لا انا عارفه انك بتحبني 
ايمن قرب منها وشالها 
وسكتت شهرزاد عن الكلام الغير مباح
احمد &ريم 
ريم غيرت هدومها واتوضت 
احمد .، جاهزه 
ريم . ،مش عارفه 
احمد .، بتحبني ولا
ريم .، بحبك اوي اوي
احمد .، تبقي تسيبي ليا نفسك وانا عمري ما هاذيكي 
ريم بتهز رأسها بنعم
احمد قرب منها وباسها في رقبتها وشالها
وسكتت شهرزاد عن الكلام الغير مباح
معتز&ندي 
معتز ،. ندوش اهدي كده مالك احنا من ساعه أما صلينا وانتي كده 
ندي بعياط.، خايفه 
معتز قرب منها .، من ايه بس خايفه مني 
ندي .، توء توء
معتز ، طيب من ايه 
ندي .، مش عارفه
معتز. ، دا طبيعي سبيلي نفسك خااالص
ندي. ، طيب 
معتز وهو بيقرب منها. ، صدقني اني عمري مش هاذيكي 
ندي بتهز رأسها وبتذوب معاه 
وسكتت شهرزاد عن الكلام الغير مباح
google-playkhamsatmostaqltradent