رواية عشقها الأسد الفصل الأخير - اسماء محمد

الصفحة الرئيسية

 رواية عشقها الأسد الفصل الواحد والعشرون 21 والأخير بقلم اسماء محمد عبر دليل الروايات للقراءة والتحميل pdf

رواية عشقها الأسد كاملة

رواية عشقها الأسد البارت الأخير

في صباح يوم جديد
اسد &يارا 
يارا نايمه واسد قاعد جمبها وبيحرك أيده علي وشها يارا فاقت اسد عمل نفسه نايم 
يارا بصت ليه بخجل وقربت منه وباسته من خده وبتقوم من علي السرير ومعرفتش تقوم لان اسد مسك أيدها 
اسد .، هههههههههههه راحه فين كده 
يارا بتوتر.،هدخل اخد دش 
اسد .، طب يلا بينا 
يارا .، يلا فين 
اسد .، مش هاتخدي دش 
يارا بهبل. ، اه 
اسد .، طيب وشالها ودخل بيها الحمام 
يارا بصويت .، لالاالا اسد نزلني الله يخليك 
اسد .، هههههههههههه انسي
احمد &ريم
احمد بيبص لريم وبيفتكر أن في حد حتي لو مش لمسها انو مجرد بس أتصور معاها اتعصب وقام دخل الحمام ياخد دش 
ريم قامت من النوم ملقتش احمد وسمعت صوت الميه عرفت انو في الحمام 
احمد خلص وخرج ولقي ريم صحيت
احمد بابتسامه.، صباحيه مباركه يا روحي 
ريم بخجل ومنزله رأسها بكسوف 
احمد .، هههههههههههه لسه مكسوفه ولا ايه 
ريم .، احمد بطل رزاله 
احمد .، هههههههههههه طيب بس بتبقي قمر وانتي خدودك حمره كده 
ريم .، انت رخم علي فكره ولفت الملايه عليها وقامت علشان تدخل الحمام 
احمد واقف قدمها 
ريم بتعدي الناحيه التانيه 
احمد راح الناحية التانية 
ريم .، يوووه بقا بص يا كده يا كده  مش كل حته اروحها تيجي
احمد باستفزاز .، مراتي وانا حر 
ريم زقته .، طيب براحتك اوعي بقا ومشيت 
احمد جري عليها ومسكها من الملايه 
ريم واقفه مصدومه وبتوتر.، ااااحمد عيب لو سمحت ابعد 
احمد استغرب وفجاءه انفجر في الضحك. ، هههههههههههه هههههههههه نعم يا اختي تعالي بس هنا هقوللك حاجه 
ريم .، وحياه امك لا 
احمد .، وحياه امي اه هههههههههههه
ايمن & ياسمين
ايمن .، صباح الخير علي عيونك العسل 
ياسمين بابتسامه .، صباح النور 
ايمن غمز ليها .، كل ده نوم انا بقالي ساعه صاحي 
ياسمين.، هههههههههههه ما انا عارفه 
ايمن. ، نعم 
يا سمين .، انا صحيت قبلك واول اما لقيتك صحيت عملت نفسي نايمه 
ايمن .، كده يعني كنتي بتضحكي عليا طيب وابتدي يزغزغ فيها 
ياسمين.، هههههههههههه خلاص هههههههههههه م هههههههههههه مش قادره اسفه هههههههههههه 
ايمن .، ولو انا يضحك عليا 
ياسمين جابت مخده وحدفتها عليه 
ايمن .، يا بنت ال ماشي 
ياسمين وهي بتقوم جري .، هههههههههههه باي ودخلت الحمام وقفلت علي نفسها 
ايمن. ، ماشي يا ياسمين لما تخرجي 
معتز&ندي 
معتز قام وخد دش ومستني ندي تقوم 
ندي قامت من النوم وفجاءه دون سابق إنذار.، اعاااااااااااااااااااااا
معتز بخوف. ، ايه في ايه 
ندي .، انت مين انت اكيد خطفتني 
معتز عقد حاجبه .، هههههههههههه هو انتي من النوع الي بيقوم مش بيفتكر حاجه معني كده بقا انتي نسيتي امبارح وغمز
ندي .، اه صح افتكرت 
معتز. ، لا افتكرتي ايه انتي اكيد ناسيه تعالي افكرك 
ندي .، تفكرني ازاي يعني مش فاهمه
معتز.، هقوللك دلوقتي
وسكتت شهرزاد عن الكلام الغير مباح
في مكان ما في امريكا 
الفتاه بغل وحقد .، انت هتسبهم كده يتبسطوا 
الشخص ببرود .، سبيهم يومين تلاته دول لسه حتي خارجين من موت الغبي حازم 
الفتاه.، اسد بتاعي يعني عايزاه يجي عندي راقع ليا 
الشخص .، اسد ليكي وبغموض ويارا ليا 
الفتاه .، انت ازاي ساكت علي يارا كده اكتر من 20سنه 
الشخص .، مالكيش دعوه بس المهم بكره انا نازل مصر وانتي اكيد هتنزلي تباركي ليهم 
الفتاه. ، هههههههههههه طبعا 
الشخص .، حتي لو مع اسد يا يارا بردو هتبقي ليا انا بس 
في المساء 
اسد .، انجزي يا يارا هنتاخر 
يارا بتلبس الطرحه .، حالا اهو واكون جاهزه كلمت معتز واحمد وايمن 
اسد .، اه وجهزوا 
يارا .، تمام هجهز اهو 
عند احمد 
احمد .، ريم 
ريم .، نعم يا روحي 
احمد .، بلاش البس ده انا عايزك تتحجبي بس في الاول والاخر ده قرارك بس انا مش عايز حد يشوف مراتي غيري 
ريم بهزار .، تصدق صح انا كمان نفسي اجرب الطرحه اوي 
احمد بفرحه .، بجد يعني هتلبسي طرحه
ريم بابتسامه .، اه بس انا مش معايا لبس
احمد .، سهله اتصل بيارا تجيب ليكي من عندها لحد لما نشتري ليكي هدوم جديده
ريم .، يعني يارا هتوافق 
احمد .، طبعا هتوافق انا هتصل بيها 
عند اسد 
يارا .، انا خلاص اهو جهزت يلا 
يارا كانت في قمه الروعه اسد منبهر بيها 
اسد بهيام .، بقوللك ايه مانكلس الخروجه دي 
يارا .، اسد بطل بقا ويلا زمانهم مستانين تحت وفون يارا رن وكان أحمد 
يارا.، عجبك كده احمد بيرن 
اسد بصوت واطي عيل رزل 
يارا .، الو
احمد .، حببتي ازيك عامله ايه
يارا .، الحمد لله يا حبيبي 
اسد اتغاظ من كلمه حبيبي وخد منها الفون 
اسد .، اخلص يلا عايز ايه 
احمد .، هههههههههههه ايه يا ابني اهدي هيطق ليك عرق
اسد .، اخلص يلا احنا هننزل اهو 
احمد .، انا بس كنت عايز يارا تبعت لبس من عندها لريم عقبال مانشتري ليها هدوم 
اسد  ، ليه يعني مش فاهم
احمد .، ريم هتتحجب 
اسد. ، بجد 
احمد.، اه بجد اخلص بقا 
اسد .، طيب ماشي هبعت معاها لبس 
يارا. ،ايه 
اسد .، ريم هتتحجب
يارا بفرحه .، بجد 
اسد .، اه خدي من عندك لبس وايده ليها 
يارا .، طبعا الله ريم هتتحجب ومشيت 
اسد .، هههههههههههه مجنونه وربنا 
الكل كان جهز وريم لبست الطرحه وكان شكلها قمر اوي بالحجاب
يارا ، يلا بقا كل واحد يشوف حالوا يلا احنا يا بنات علي المول 
الشباب في صوت واحد ، نعم مول أي يا اختي منك ليها 
البنات .، هههههههههههه
يارا .، مش ريم اتحجبت ومحتاجه هدوم طرقونا بقا 
اسد بيبص ليارا بتوعد 
احمد .، طيب متتاخروش 
يارا .، طيب يلا باي والبنات مشيوا 
اسد .، احنا هنسبهم لوحدهم 
احمد بص لمعتز وايمن .، لا طبعا للشباب ضحكوا .، هههههههههههه طب يلا 
عند البنات
حرام عليكي يا ريم بقالنا اكتر من ساعتين ومش عاجبك حاجه 
ريم .، اعمل ايه طيب طيب تعالوا اخر محل 
ندي .، بقولكوا يابنات انا جعانه تعالوا ناكل الاول وبعدين نكمل
البنات.، يلا 
البنات قاعدين بياكلوا وبيهزروا وكان في شباب في الترابيزه الي وراهم بيبصوا عليهم 
ندي مالت علي ياسمين .، ياسمين .، الشباب دول هياكلوا يارا وريم وعنيهم 
ياسمين ، انا خايفه اوي 
ندي. ، احب اعرفك بنفسي معاكي المقدم ندي لو نسيتي 
يارا .، يلا يابنات علشان انا اتخناقت وبصت للشباب 
ريم .، ياريت لاحسن المكان بقي رزل اوي 

بقلم اسماء محمد

عند الشباب 
كل واحد بيهدي التاني 
اسد .، لالا مش قادر هقوم اقتله 
احمد .، سيبلي الواد ابو احمر ده 
معتز .، سبولي الي عامل فيها تامر حسني 
ايمن. ، اهدوا كدا ويلا بينا 
البنات اشتروا البس ورايحين الاوتيل 
فجاءه طلع ليهم مجموعه من الشباب 
ريم راحت لندي .، مش دول الي في المطعم 
ندي .، اه هما متخافيش 
ياسمين وريم وافقين ورا يارا وندي 
واحد من الشباب .، هههههههههههه ايه يعني انتو اقوي اتنين ولا ايه 
ندي .، اتلم يلا انت وهو معاك المقدم ندي 
شاب آخر .، واحلي مقدم شوفته والله
يارا .، هههههههههههه ايه يا كتكوت وراحت لواحد ضربته بوكس وقعه علي الأرض 
واحد تالت من الشباب .، هههههههههههه لا شرسه انا بحب النوع ده وفي لحظه يارا وندي خافوا
ريم .، ايه قلبتوا قطه ليه انا عايزه احمد 
واحد من الشباب.، انا احلي من احمد سيبك منه ولسه هيمسك ريم
يارا .، ايدك لو اتمدت هقطعها فجاءه في شاب جه من ورا يارا ومسكها والبنات كلهم بقا كل واحده مع واحده 
بس في ايد مسكت واحد طيرته في الاخره وكان اسد 
اسد .، انت بقا ابو قميص احمر 
الشباب كل واحد ماسك واحد وبيضرب فيه
احمد وهو بيضرب. ، اسد ابعت ليا ابو احمر عايزه في كلمه سر 
اسد. ، هههههههههههه خد معتز ابعت الي معاك دا كان هياكل يارا 
معتز .، اتفضل هههههههههههه ايمن خد تامر حسني وهات الي عامل فيها وائل جزار 
كل واحد بيضرب في الي بيعاكس مراته 
والبنات في عياط هستيري 
الشباب من كتر الضرب واقعين علي الأرض 
اسد بغضب .، يلا كلكوا قدامي 
في الاوتيل 
اسد .، خلاص بقا بطلي عياط 
يارا .، انا كنت خايفه اوي 
اسد  ، طول ما انا معاكي اوعي تخافي ابدا 
يارا .، ربنا يخليك ليا
اسد .، يلا بقا بطلي نكد وتعالي علشان في حاجه عايزه اقولها 
يارا .، حاجه ايه 
اسد.،  تعالي بس دي حاجه مهمه اوي وبيقرب منها اوي 
وسكتت شهرزاد عن الكلام الغير مباح
احمد .، خلاص يا ريموا حصل خير 
ريم .، يعني مش زعلان 
احمد .، لا ولازم اعلمك كام حاجه علشان تعرفي تدافعي بيهم عن نفسك 
ريم .، زي ايه 
احمد .، تعالي اقولك وبيقرب 
ريم بتوتر .، انت بتقرب كده ليه
احمد .، هعلمك ازاي تدافعي عن نفسك
ريم .، هههههههههههه والله
وسكتت شهرزاد عن الكلام الغير مباح
معتز  ، تصدقي انتي ضابط فعلا 
ندي. ، اعمل ايه هما الي كانوا كتير 
معتز .، كتير ايه يا حضره الضابط وبيقرب منها 
ندي  بتوتر.، ما هو ببببعد الي حصل امبارح انا خوفت منهم يعملوا زيك 
معتز وهو بيقرب .، محدش يقدر يقرب منك طول ما انا عايش 
وسكتت شهرزاد عن الكلام الغير مباح
ايمن .، ياسمين ،كنتي بتبصي الواد الي عامل فيها تامر حسني ليه ها 
ياسمين ، انا والله ابدا دا هو وندي هي الي قالت ليا والله وانا مخدتش بالي 
ايمن .، هههههههههههه بهزر انا عارف والله حتي كنت شايفك 
ياسمين اترمت في حضنه .، كنت خايفه اوي
ايمن بيطبطب عليها .، متاخفيش يا روحي انتي بقتي في أمان ومعايا 
ياسمين.، ايمن اوعي تسبني وعينها في عينه 
ايمن يبقرب منها وعنيهم في عين بعض  ، اوعدك اني عمري مهاسيبك 
وسكتت شهرزاد عن الكلام الغير مباح
/بقلم اسماء محمد
ايه رايكوا عايزه تفاعل كبير والي اللقاء في الجزء التاني بعد يومين هتوحشوني يا احلي فانز.. الجزء الثاني أضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent