Ads by Google X

رواية مخادعتي الجميلة الفصل الثامن عشر 18 - بقلم نورا رمضان

الصفحة الرئيسية

  رواية مخادعتي الجميلة كاملة بقلم نورا رمضان عبر مدونة دليل الروايات 


 رواية مخادعتي الجميلة الفصل الثامن عشر 18

في يوم جديد صحيت غزل وملقتش ليث جنبها

غزل بقلق :ليث انت فين وقامت جري نزلت تحت تدور عليه في المطبخ وملقتهوش دورت عليه في الاوضه اللي تحت برود ملقتهوش

غزل بقلق :ممكن يكون في الحمام فوق وطلعت جري ودخلت الحمام بردو ملقتهوش لبست هدومها ونزلت الجنينه وبقت تدور عليه بيأس وملقتهوش طلعت اوضتهم وقعدت علي السرير وفضلت تتصل لقت فونه مقفول

غزل بقلق وخوف واضح :ممكن يكون كشفني وعرف حقيقتي !!!عشان كده مشي وسابني

قلبها :لا لا ياغزل ليث بيحبك وميقدرش يبعد عنك وهو عارف انك بتحبيه ياغزل واكيد لو كفشك مش هيسيبك ويمشي كان هيستناكي تتكلمي ليه عملتي فيه كده

عقلها :لو ليث كشفك هيرم”يكي زي الكل”اب ومش هيبص وراه ياغزل ليث ممكن يسامح في اي حاجه الا الخ”داع والخي”انه وهو اللي قالك كده لما سالتيه ف اكيد كشفك ليث مش هيبص لحبه ليكي أو لحبك ليه كل اللي هيشوفه انك خدعت”يه وبس وكمان متنسيش أنه اغت.بك وكمان صدق انك حامل لما جوليا رشت الدكتوره وصدقها ومصدقكيش

قلبها : غزل انتي لازم تقوليله الحقيقه وهو اكيد هيصدقك وهيسامحك هيعرف انك عملتي كده عشان تاخدي حق ابوكي وامك من اللي ليث عمله فيهم ياغزل ليث قلبه طيب دي فرصتك انك تقوليله الحقيقه وهو لو كفشك لوحده اكيد مش هيسامحك دي فرصتك وانتي وليث كنتو واخدين حبوب هلوسه ومحدش كان حاسس بحاجه وده مش ذنبه وانتي كمان صدقتي جوليا لما هي قالت إنها حامل في ابن ليث ومصدقتيش ليث انتي كمان موثقتيش فيه وده ماضي انسيه خلاص

عقلها :متسمعيش كلامه اسمعي كلامي انا متعترفيش ياغزل واقت””.ليه وخدي حق ابوكي اللي جاله شل”ل بسبب ليث خدي حق ابوكي وامك اللي ليث قت””.لها وخل”صي علي ليث قبل م هو يخل”ص عليكي لما يكش”فك خلص”ي عليه

غزل مسكت دماغها بتعب باااااااس خلاص انا تعبت واتنهدت بتعب انا مش هقدر أقوله مش هقدر اشوف وجعه لما يعرف اني كمان خدع”ته واتعرفت عليه عشان اخد حق بابا وماما هيست”حقرني ومش هقدر اوجعه تاني هو اتو”جع في حياته كتير اوي مش هقدر اةةةةة انا مش هقدر ابعد عنه انا حبيته جيت انت”قم حبيت مش هقدر اسيبه هو اللي ادي لحياتي معني جربت معاه كل حاجه لاول مره دي اول مره حبيت فيها حبيته ضحتك بتخط”ف قلبي هي وغمازاته وحنيته عليا عمري م لقيت حد حنين عليا غير ماما واختي التوام ده حتي بابا اللي جايه اخد حقه مش حنين عليا ودايما بيس”تغلني وبيعرض حياتي للخ”طر انا وتوامي عشان انان”يته ده انا كمان معرفش غير اسمه وبس ولا حتي اعرف بابا بيشتغل اي كان بيحب”سنا انا واختي في البيت ومكنش بيخلينا نلعب في الشارع زي اي اطفال ده حتي خلانا نتعلم بس عشان نعرف نقرأ لما ناخد ورق المهمات بتاع ليث عشان ند”مره ويخ”سر شغله وبعدها ناخده نعذ”به وياخد عشان يقدر يمشي تاني ولما بدأنا نكبر خلانا نتعلم مسك السلا”.ح وحركات قتا”ليه عشان نستعد أننا نيجي ننت”قم من ليث

عقلها :لو مش عايزه تاخدي طار ابوكي خدي طار امك اللي ليث قت.””لها ياغزل !!!

غزل وهي بتعيط بح”رقه: انا جيت هنا عشان اخد حق ماما مش عشان بابا لانه ميستاهلش خالص بس حتي دي مش هقدر اعملها مش هقدر انا لازم اكلم بابا واقوله اني مش هقدر وقامت بسرعه جابت الفون الصغير بتاعها من الصحاره بتاعت السرير وفتحته لقت 200مكالمه من باباها ومساعدينه

رنت بسرعه علي باباها وباباها رد بسرعه

ابو غزل اسمه المغربي :انتي يازف”ته بقالي فتره بتصل بيكي ومش عارفين نوصلك وعرفنا انك كنتي مسافره مع ليث ورجعتي امبارح متصلتيش ليه لما رجعتي وعايزين نخلص من الحوار ده وند”مره واخد حقي

غزل بغضب : الفون كنت قافلاه ومكنتش اعرف أننا هنسافر عشان كده م اخدتش الفون وانهارده ليث مش في البيت عشان كده اتصلت بيك

المغربي بح”قد :مش مهم الكلام دلوقتي لما ترجعي هحاسبك علي تصرفك ده اهم حاجه دلوقتي انك تاخدي ورق المهمات كلها بتاعت ليث وتخليه يتن”ازلك عن كل أملاكه وبعدها هنخ”طفه ونجيبه عشان اعمل العمليه ياغزل عايز امشي علي رجلي تاني هو اللي حرمني من نعمه المشي وق.”تل امك يابنتي ودموع التماسيح نزلت انا يابنتي عايز ارجع امشي تاني واعوضك انتي وحور وعارف اني مكنتش حنين عايز اعوضكم عن حنين الاب ياحبيبتي

غزل بسخريه :بنتك! دلوقتي بتقول علينا بناتك م انت دايما كار*هنا يامغربي بيه وبطل دموع التما”سيح دي انا وانت عارفين ان انا وحور جينا عشان ناخد حق امنا مش حقك وانا مش عايزه اخده وهقول ل ليث الحقيقه يامغربي بيه لاني مش هقدر اسلمه ليك انت والكلاب اللي معاك انت شخص انا”ني دايما مبتفكرش غير في نفسك جبتنا انا وحور هنا عشان هدفك انت وبس وليث جوزي وحبيبي وانا مراته حبيبته وقريب هبقي ام ولاده وانا لازم اعرف منه الحقيقه لاني مبصدقكش ليث انسان طيب ومبيحبش يا”ذي حد ويستحيل اء”ذي روحي لانه هو روحي وهبلغ عنك وخلي العالم يرتاح من شر”ك واناني”تك وهاخد حور تعيش معايا عيشه نضيفه وتشوف الدنيا اللي انت حبس”تنا عنها

المغربي بغضب : يابنت ال**** انا هربيكي ياغزل ولو بلغتي عني صدقيني مش هخليكي تشوفي حور تاني هق”.تلهالك ياغزل وليث اول لما يعرف حقيقتك هيرميكي رميه الكل”اب وهتخسري اختك وجوزك لكن لو سمعتي كلامي هتخ”سري حبيب القلب بس واختك هتبقي معاكي

غزل ببرود :متقدرش تعمل حاجه لحور وانت عارف كده كويس وانا مش هخسر حد فيهم لأنهم الاتنين نفس الغلاوه ومقدرش اختار بينهم وانا لسه عند قراري هبلغ ليث بكل حاجه سلام يامغربي بيه وقفلت

مغربي بغضب وحق”د نده علي واحد من مساعدينه

المساعد :تحت أوامرك يامغربي بيه

مغربي بغض”ب وحق”د شديد :غزل غزل لازم نخ”طفها ونخلي حور تروح ل ليث علي اساس انها غزل وتخليه يكتب الاملاك باسمها وتاخد ورق المهمات والادله اللي معاه علي اي متهم نقط”عها وبعدها هيترفد من الشغل وممكن يت”سجن بس لو عرفنا انه هيتس”جن هنجيبه نعمل العمليه وبعدها نر”ميه في أي قس”م يتحب”س

المساعد :تحت امرك بس حور ممكن مترضاش تكمل في اللعبه

مغربي بضحكه خبيثه: تؤتؤ احنا هنه”ددها بغزل واكيد هتعمل اي حاجه علشان اختها

المساعد :دماغك دي الماظ طب و الواد اللي معانا هنعمل في أي

المغربي بابتسامه خبيثه :خليه لو حصل اي خطوه مكناش متوقعينها هيبقي هو نقطه ضعف ليث يلا اتصل علي حور

المساعد :المغربي بيه عايز يكلمك واداله التليفون

المغربي بخبث:عامله اي يحبيبتي وحشتيني يابنتي

حور بسخرية:بنتك ضحكتني قول علطول انت عايز اي

المغربي وهو بيمثل أنه بيعيط : شوفتي ياحور اختك عملت اي مش عايزه تاخد حقي وحق امك من ليث وبتقولي أنها هتقوله علي كل حاجه وهتخليه يح”بسني انا وانتي ياحور

حور باستغراب :يحب”سنا وغزل اللي قالت كده ازاي

المغربي :بتقولي أنها حبته ومش عايزانا ناخد حقنا منه هي عايزانا نتح”بس عشانه وبتقولي أنها اختارته هو وباعت”نا وأنها بتكرهنا وأنها هتحبسك وتخليكي تدوقي العذ”اب احنا لازم نتصرف قبل م تقوله ونتحبس

حور بعدم تصديق :هنتصرف ازاي يبابا

المغربي بخبث :احنا هنخ”طف غزل ونجيبها المخزن وانتي هتروحي عند ليث كانك غزل وهتخليه يتن”ازل عن أملاكه ونعمل العمليه وناخد اي ورق مهم عشان يترفد من شغله

حور بخبث :معاك طلاما هي باعتنا وهت”بلغ عننا يبقي انا هقف معاك يابابا

المغربي :هي دي بنتي هبلغك بكل حاجه لما اخطط صح وقفل

حور قامت بسرعه من اوضتها ولبست نقاب ونزلت تتسحب عشان عارفه أن حراس المغر”بي بير”قبوها هي وغزل وركبت تاكسي وطلعت علي مكان ما

google-playkhamsatmostaqltradent