رواية مخادعتي الجميلة الفصل العاشر 10 - بقلم نورا رمضان

الصفحة الرئيسية

  رواية مخادعتي الجميلة كاملة بقلم نورا رمضان عبر مدونة دليل الروايات 


 رواية مخادعتي الجميلة الفصل العاشر 10

المجهول :متقلقش اوي كده علي مراتك هي عندي

ليث بصدمه : غزل!!

المجهول بمكر :ناقص 24ساعه والمهله تخلص لو مسلمتنيش مليون جنيه والورق اللي فيه جرائم الشيخ علوان مراتك هبتقي بح هخلي رجالتي يعملوا اللي انت عملته في الفيديو وبعدها يد*بحوها

ليث بغضب : قسماً بالله لو لمستها هقت*لك والفلوس والورق جاهزين هتستلمهم فين

المجهول بضحكه خبيثه :هتصل عليك وهقولك تيجي فين بس لو جبت معاك حد صدقني هد*بحها قدام عينيك وقفل

ليث مسك دماغه بتعب :ياربي ليه بيحصل فينا كده أمتي هخلص من المصايب دي واتصل علي اللواء عامر وقاله اللي حصل وعملو خطه

جوليا فتحت الباب ودخلت بخبث

جوليا بمكر :انت قاعد كده ليه

ليث :اخفي من قدامي دلوقتي بدل ما ارتكب جريمه

جوليا :طب وانا عملتلك اي طيب


ليث :عملك هباب واسود راح عليها ومسك أيدها لواها ورا ضهرها : لو عرفت انك ليكي يد في اللي حصل لغزل صدقيني هقت”لك وسابها وخرج راح البنك وسحب مليون جنيه

بعدها رجع البيت ودخل المطبخ عمل قهوة وراح طلع فوق يحط الفلوس وجوليا استغلت الفرصه وحطتله منوم في القهوة وطلعت علي فوق جري

نزل ليث واخد القهوة وبدا يشرب خلصها وقعد علي الكنبه وبعد ثواني كان مفعول المنوم اشتغل ونام

جوليا نزلت وقلع”ته التي شيرت ونامت في حضنه وصورت

بعدها قامت ولبسته هدومه تاني بسرعه وراحت طلعت فوق وفتحت الصور وبقت تتفرج بخبث

بعد شويه ليث فاق باستغراب:ازاي نمت هنا

ليث :ممكن من كتر تعبي طلع الأوضاع اخد شاور عشان يفوق

عند غزل فاقت وبقت تبص حواليها باستغراب

غزل بخوف:انا فين

غزل بصوت عالي:في حد هنا أناا فيين ياللي هنا

محدش رد عليها

غزل قامت ومكنتش شايفه كويس لان المكان ضلمه

غزل بخوف :ليث انت فين ياليث

الحراس اللي بره راحوا قالوا للبوص إن غزل صحيت

البوص :سيبوها وجهزو نفسكم شويه وهتصل ب ليث عشان نستلم منه الفلوس والورق

الحراس :تحت أوامرك

وخرجو

غزل قعدت تاني وفضلت تعيط وكانت سامعه صوت فيران كتير وكل ما صوت الفيران بيذيد صوت عياطها بيعلي

غزل بعياط :الحقني ياليث الحقني

عند ليث قلبه وجعه جامد ومكنش عارف ده سببه اي

الباب خبط وراح فتح كان معتز دخله

وقاله الخطه

معتز: ربنا معاك يصحبي هنتحرك دلوقتي

ليث :اول لما يرن هنتحرك

معتز :تمام هروح اجهز انا والعساكر واول لما يتصل عليك قولي

ليث :تمام

معتز مشي وراح يجهز هو والعساكر ويقولهم هيعملو اي

عند ليث موبايله رن وكان رقم غريب رد بسرعه

المجهول :هنتقابل في ********

ليث بغضب:تمام

وقفل معاه واتصل علي معتز واداله العنوان وليث اتحرك لوحد ومعتز والعساكر اتحركو لوحدهم

عند البوص للحراس :اجهزو عشان هنتحرك وسيبو حارسين هنا عشان يحرسوها والباقي يجي معايا

الحراس: تحت امرك

واتحركو للمكان

بعد شويه

كان معتز وصل المكان اللي غزل فين واستخبو عشان الحراس ميشفهمش ومعتز طلع مسدس كاتم للصوت وفي ثواني وقعو ميت*ين

دخل معتز وباقي العساكر وق”تلو الحراس ودخلو الاوضه اللي غزل محبوسه فيها وفتحو الباب وغزل قامت بخوف

معتز :متخافيش انا معتز يلا نمشي بسرعه

غزل بخوف :فين ليث

معتز :متخافيش عليه هو شويه وهيقابلنا يلا

غزل خرجت معاهم وهي خايفه علي ليث خرجو ركبو العربيه ومشيو بعيد عن المكان ووقفو العربيه

غزل :احنا فين وليث فين

معتز :احنا هنستني ليث هنا متخافيش

غزل سكتت

عند ليث كان وصل ولقي حراس هناك وفي شخص قاعد في عربيه سودة

نزل ليث والبوص نزل

ليث بخبث:فين غزل

البوص :سلم واستلم الاول

ليث :اشوفها الاول

البوص بعصبية:سلم الاول

ليث اداله الشنطه اللي فيها الفلوس والورق للحارس

البوص:افتحها وشوف اللي فيها

الحارس فتحها لقي فيها كلبشات

الحارس :مفهاش غير كلبشات

قبل م البوص يتكلم كانو سمعو ضرب نار وفي عساكر مسكتهم قبل م يهربو

ليث بضحك:مش انا اللي اتهدد والكلبشات دي هديه مني ليكو وحط الكلبشات في أيديهم

البوص بعصبية وحقد :هندمك ياليث ومش هتعرف مراتك فين لغايت م ام”وت

ليث بضحك :مراتي دلوقتي في امان مع صحبي قولتلك مش انا اللي بتهدد

والعساكر حطوهم في البوكس

وليث ركب عربيته عشان يروح عند غزل

ليث وهو بيفتكر

فلاش باك

اول لما رجعو القاهره وارتاحو خرج هو وغزل وجابلها سلسله

ولبسهلها

ليث بابتسامه :اوعديني انك متقلعيهاش من رقبتك

غزل بفرح:اوعدك

باك

ليث :تفكيري طلع صح وأنهم هيخطفوها عشان كده لبستها السلسله اللي في جي بي اس

بعد دقايق وصل ولقي عربيه معتز

نزل وغزل ومعتز نزلو هما كمان

ليث اخد غزل في حضنه:وحشتيني اوي

غزل بكسوف : وانت كمان

غزل هو اي اللي حصل

ليث قالها اللي حصل

معتز :اسيبكو انا بقي وامشي لاني تعبت

ليث :شكرا علي وقفتك معايا يصحبي وحضنه

ومعتز مشي وغزل وليث راحو البيت ودخلت الاوضه

ليث :ادخلي خدي شاور وغيري عشان هدومك اتبهدلت وانا هطلب اكل

غزل دخلت وليث طلب الاكل وبعد شويه الاكل وصل نزل اخده وطلع كانت غزل خلصت

ليث :هاخد شاور سريع وجايلك دخل وبعد شويه خرج واكلو

ليث :يلا ننام اكيد تعبتي

واخدها في حضنه وهي م منعتهوش خالص كانت فرحانه ونامو بحب

google-playkhamsatmostaqltradent