رواية حلم الملاك الفصل الثالث 3 بقلم رنا سعيد

الصفحة الرئيسية

   رواية حلم الملاك الفصل الثالث بقلم رنا سعيد

 رواية حلم الملاك الفصل الثالث 

نور واعقد في شقه نو*م في فيلا يارا فجاء يارا طالعه من الحمام ولبسه قم*يص نو*م اسود وقصير جدا واقتربت من نور واعقدت علي رجله وقربت من رقب*ته وقبلتها ولسه هتقبله من شفا*يفه بس نور قام وقف 
نور بضعف وبيبتلع الريقه:يارا مينفعش كده 
يارا وبتقرب منه وبدلع وبضحكه ميصه:اي هو الامينفعش يابيبي 
نور بض*عف وبيبص لي كل حته في جس*مه:ط طببب ممكن تغيري لبس دها وتعالي نتكلم ماشي 
يارا وبتبص علي لبسها:ليه وحش
نور وبيقترب منها وشد*ها من خصر*ها لي حضنه:لا مش وحش بس انتي جميله اووي بيه وانا والله مش قدر امسك نفسي اكتر من كده هو انتي كل دها ومش حس 
يارا وبتلعب في زراير قميصه:طب ليه مسك نفسك ياحبيبي انا تحت امرك في اي وقت 
نور وسيبها واعقد علي سرير 
نور:انا قولتلك عمري ماعمل كده غير لما تكوني حلالي فاهمه انا عايزك في الحلال يا يارا مش عايزك تكوني زاي اي واحده من الابقضي معهم وقت عشان مزاجي فاهمه ياحبيبتي 
يارا بضيق:ماشي ياحبيبي
نور:طب رووحي غير بقا دها وسيبي الحاجات الحلوه دي لما نجوز 
يارا بضيق:لا مش هغير 
نور:يبقا عايزه تعذبيني معاكي يابيبي 
يارا بدلع:ايوه استحمل بقا لحد منجوز هههههههه وراحت ضحكت ضحكه ميصه 
نور ببتسامه:يخربيت ضحكتك دي الاهتودي الواحد في داهيه 
يارا ببتسامه وشغلت اغنيه رومانسيه وبداء يشربوا ويسكروا 
يارا بسكريه:متجي نرقص ياحبيبي 
نور وسكران:يلا ياقلبي 
وبداء يرقص معها ويشرب كاس وراه كاس لحد بقت مغيم خلص 
نور بشهوانيه:انتي حلوه اووي اووي كده ليه 
يارا بضحه ميصه وسكرانه:وانت قمر قمر اووي اووي 
وفجاء نور شدها من خصر*ها وقبله بعنف وبر*غبه وبشهوا*نيه وفجاء سيبه ور*مها علي س*رير وخلع قم*يصه ونا*م فو*قيها وفضل يق*بل كل انش في جسد*ها وفجاء قطع ليها القم*يص الاكانت لبسه واتصدام  
في شقه الملاك 
ملاك بصدمه:امي ابي 
وملاك طلع تجري عليهم عشان تحضنهم بس امه وابوه اعترضوا ومرضيوش يحضنه 
ملاك بصدمه:ليه مش راضين تخلوني احضنكم انتم واحشني اووي 
امه وابوه في نفس الوقت:عشان احنا زعلانين منك 
ملاك:ليه زعلانين مني انا بحبكم اووي ماتسنيش تاني عشان انا بموت من ساعات ماروحتوا
امه وابوه:فين الحب دها بتحبيني ازي وانتي ليل ونهار بتبكي علينا تعرفي الانتي بتعذبني من سبب بكاءك علينا دها 
ملاك:خلاص مش هعيط تاني وعد مش هبكي تاني بس خلوني احضنكم وخدوني معكم 
امه وابوه:ملاك حققي حلمك وحلمنا ومتايسيش من الحياه اعرفي الانتي معاك ربنا واحنا معاكي ديما وحاسين بيكي احنا معاكي يا ملاك
وفجاء بيمشوا 
ملاك:استنوا خدوني معاكم 
وفجاء اختفوا من امامها 
ملاك بدموع وباعلي صوته:روحتوا فين خدوني معاكم ماتسبنيش لوحدي 
وفجاء ملاك قامت من نوم مفزوع 
ملاك وبتاخد نفاسه بالعافيه:امي ابي وينكم 
وقامت تتدور عليهم في شقه كله وملاك فجاء اعقدت علي الارض 
ملاك بدموع واعقدت تبكي وبتصرخ وبترفع وجه لفوق وبتدعي ربه:يارب امي وابي واحشني اووي خدني عندهم يارب
ملاك ومسحت دموعه:لا انا مش هعيط تاتي انا وعدت امي وابي مش هيعط عشان بيزعلوا مني الاما بيعط
وفجاء ملاك قامت واتوضت وصليت ركعتين لله وحكت كل مابداخلها لي ربه وكل كلمه بتقولها بدموع وجع في قلبها  
وبعد ماخلصت اعقدت علي سرير ومسكت صور ولديه
ملاك وبتحاول تمنع دموعه تنزل:بابا ماما انا نسيت اقالكم علي حاجه انا لقيت شغل واشتغل بكرا شغاله في فيلا عند ست طيبه اووي وانا يابابا الفلوس الاهشتغل بيه اشالها عشان ادفع بيه مصاريف دراستي واجتهد واذكر واحقق حلمي وحلمكم ماشي انا مش بعيط اهو عشان متزعلوش مني انا هنام بقا
تصباحوا علي خير 
وراحت قبلت صورهم ونمت علي طول وراحت في نوم عميق 
في فيلا يارا وتحديدا في غرفه نو*م بعد ماقطع نور هدو*مه اتصدام من جمالها زايد عن كل البنات الاقضي معهم ليالي 
نور هو سكران:اي الجمال دها يخربيتك انا اول مره اشوف جمال كده بطريقه دي 
يارا وهي سكرانه وبضحكه ميصه:هو انت لسه شوفت حاجه يارووحي 
نور ببتسامه سكريه:هو انا لسه هشوف اكتر من كده جمال 
يارا ولسه هترد بس موبايل نور رن وهو حطوا في جيب البنطلون 
نور ولسه هيقوم يتعدل 
يارا مسكت في رقبته:رايح فين 
نور:هرد علي تلفون 
وفجاء نور سيبها وطلع تلفون من جيبه وشاف الاسم وكان محمد 
يارا:مين الابيرن ياحبيبي
نور:دها محمد فكك منه خليكي معايا انا بس 
ونور فجاء قرب منها تاني بس تلفون فضل يرن 
نور وقام رد علي تليفون 
نور بقرف وصوت سكري:الو يازفت 
محمد:انت فين 
نور:ليه 
محمد:انت سكران صح 
نور:ملكيش فيه عايز اي اخلص عشان مش فاضي 
وراح بص علي يارا
محمد:ستك تعبانه تعال بسرعه 
نور بصدمه وبخضه وكان تلفون يقع منه:ااااي ااااي


يتبع الفصل التالي اضغط هنا
رواية حلم الملاك الفصل الثالث 3 بقلم رنا سعيد
ranosha

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent