Ads by Google X

رواية بلطجي أحب معاقة الفصل الخامس عشر والأخير 15 بقلم صباح عبدالله

الصفحة الرئيسية

    رواية بلطجي أحب معاقة الفصل الخامس عشر والأخير بقلم صباح عبدالله


رواية بلطجي أحب معاقة الفصل الخامس عشر والأخير 

بعد عشر سنوات في مكان عبارة عن مبنه شخص يخرج من بوابه ويحط ايدي على راسه ويرجع شعرو للخلف بغضب واخيرا رجعت وعد هاخد حقي من كل واحد ظلمني وانتي بذات ياريم جحيمك طلع أدهم
في مكان آخر
واحدة بصوت عالي انتي يابت انتي اي ده كل بتعملي اي
فتاة بغضب الله يحرقك ويحرك اليوم اللي عرفتك في وبصوت عالي جايه اهو
شخص قاعد على الكرسي مابراحه شوية يامدام سحر اي كل يوم في نفس المشكلة
سحر اعمل ايه بس ياحبيبي البت دي بتعصبني وديماً بتتاخر على ماتجيب الحاجة
عمر يوه بقى ما انتي عارفه ان هي مابتمشيش بالراحه علىها نفسك شويه
سحر. بغيظ شايفه ان قلبك بيحن له يا روح امك
عمر يووه بقاا انتي الكلام معاكي بقا بينرفز
سحر بغيظ اكثر انا برضو اللي كلامي بك بينرفز ولا  حبيبه القلب اللي مش عايزه تحن
عمر يووووه بقاا اهو انا ماشي  سايبهالك على بعضها
سحر بصوت عالي عمر استنى انت رايح فين
عمر بنفس الصوت نازل الشغل هاروح فين يعني
سحر طيب استنى افطر الاول على الاقل
عمر لا اقدر خيرك فترتين وزياده والله
ريم هو انتم اتخانقتوا تاني والله دائما كده الكلاب مش بتطيق  بعضها
سحر بغضب بنت انتي انا مش   طايقه نفسي على الصبح لمى نفسك كده بعد عني اصلك وديني انت عارفه اعمل فيكي ايه
ريم بحزن هتعملي ايه يعني اكتر من اللي انت عملتيه انتي وابنك روحي يا شيخه منك لله  دمرتي لي حياتي ومستقبلي حرمتوني من ابويا حرمتوني من الشخص اللي انا حبيته ومش حب غيره طول ما انا عايش مانعتوني اكمل علامي وحقك حلمي انا مستحيله عذاب 10 سنين بس علشآان امي اللي انا ماليش غيره من بعد ربنا وبدموع انا امي حصل له شلل من يوم موت بابا هي ماقالتش كلمه واحده نفسي ترجع تزعق لي زاي لأول نفسي حد يجي ويخلاصني من العذاب والقهر اللي انا فيه ده بقا من يوم موت ابوي لحد النهاردة انا بسببك انتي وابنك ماشوفتش يوم حلو روحي يا شيخه حسبي الله ونعم الوكيل فيكي الله ربنا ينتقم مني انتي وابنك على اللي انتم عملتوه فيها اناوامي واللي لسه هاتعملوا
سحر بغل حقد لا والله ده انتي لسانك طول قوي يا ريم بقيتي تعرفي تحسبني في وشي وانا هقطعلك لسانك
في مكان اخر
ادهم يدخل الحاره اللي هو عايش فيها هو وأهله ويغمض عيني ويحط ايدي في جيب بنطلون وياخد نفاس وأخيرا رجعت يادهم لبيتك اخيرا هاخد اهلي في حضني ويكمل بغضب واخيرا هاخد حقي
جوز بنات واقفين
واحدة يالههههوي مين الموز اللي دخل علينا ده
التانية والله معاكي حق الواد  حتت قمر يالههههوي على شعرو والله يابخط مراتو بي
أدهم ماشي وسامع كلام البنات  علىه ويبص على البنات بقرف ويسبهم ويمشي
في شقت الحاج صالح الباب بيخبط
زينب شوفي مين يا هاله على الباب
هاله حاضر يا ماما وتروح تفتح الباب وبصدمه ابيه ادهم
ادهم بدموع هاله حبيبتي وحشتيني ويجي وخدها في حضنه عامله ايه يا قلبي ادهم من جوه
هاله ودموع ادهم حبيبي انت وحشتني قوي
زينب طلع من المطبخ من على الباب يا هاله ودموعها تنزل اول ما تشوف ادهم ادهم حبيب امك وتجري عليه وتجي وخداه في حضنها عامل ايه يا قلب امك وحشتني اوي يا ادهم
ادهم بدموع ويحضن امه انتي اللي وحشتيني اوي ياامي عاملين ايه وبابا عامل ايه كلكم وحشين اوي ويفضل يحب في  أيدي أمه وراسها وحشاني اوي يا ماما وحشاني اوي
زينب بدموع فرحه حبيب امك يادهم والله انت ماتعرفيش احنا  تعذبنا قد ايه يا ادهم من غيرك
ادهم يمسح دموعه ودموع امه خلاص يا امي انا رجعت ووعد مني هارجع كل حاجه لمكانها الصح وكل واحد ظلمني هادفع التمن غالي اوي انا اتسجنت عشر سنين ظلم وعد مني اني هاخلي كل واحد كان سبب سجني يدفع التمن
هاله بدموع عيش وانسي احنا ما صدقنا انك رجعت مش عايزين نرجع في اللي احنا كنا فيه مره ثاني انساها يادهم
ادهم يكور ايديه من كثر الغضب ده هي الشخص الوحيد اللي ماراحشي من بالي طول ال 10 سنين لحظه واحده ازاي عايزاني انساها صعب قوي يا هاله بانك تقولي انسى وبين ان اقرر انسى  و يمسح دموعه سيبك مني انا دلوقت انت عامله ايه و ايه الحلاوه دي يا بنت يا هاله كبرت وبقيت يا مزه اهو
هاله شفت بقا مانا اخويا مز عشان كده طالعه مزه ليه
ادهم بضحكه وجع شفتي بنتك يا حاجه زينب بتعاكسني وانتي واقفه يعني مش عامله لكي اي احترام خالص
هاله بقت كده يا ادهم بتشعل الوليه على عايزه تقوم على  بشبشب دلوقت ماهو انت بقى اللي حلو انت ما شفتش نفسك في المرايه بقيت مز ازاي
أدهم بغرور يرفع  لياقه القميص مانا عارف ان انا مز هو انتي تطولي يا بنت انتي تكوني زي ادهم
هاله يا لهوي ما هو من جمالك غرورك ذايد بس يا بابا ماخدش في نفسك مقلب ده انا هاله مزه الحاره على بعضها
ادهم بضحكه والله وكبرتي يا بنت ياهاله بقلك لسان تعرفي تتكلمي
هاله بغرور وتهز في كتفها امال ايه يا ابني ده انا الباشامهندسه هاله
زينب بس يا بنت يا هاله متكبريش على اخوك ده ادهم ده الكل في الكل هو انتي تطولي يا شبر ونص تكوني زي ادهم 
ادهم يمسكها من هدومها بهزار طيب غوري يا بنت انتي على المطبخ اعملي لي حاجه اكلها علشان انا جعان ياشبر ونص ههه
زينب يا قلب امك يا ادهم قوي يا حبيبي والاكل هيكون جاهزي
هاله بيزعل مش شبر ونص خلي امك بقى هي اللي تعمل لك اكل انا داخله غرفتي انا ورايا مذاكره ماجستير لازما اخلصوا و ترفع راسها بالغرور وتيجي ماشي
ادهم مضحكه على تصرفات اخت وهاله يخرب بيتك يا شبر ونص البنت دي بقت عامله كده ليه يا حجه زينب
زينب  معلش يا ابني ده بنت قليله الادب و عايزه تتربى من اول وجديد
هاله بصوت عالي سامعك على فكره وانا مخصماكي
ادهم بضحكه ههه مخصماكي
زينب بدموع يدوم الضحكه الحلوه دي يا قلبك امك
ادهم ياخد امه في حضنه  و يمسح لها دموعها انا رجعت ومش عايز اشوف دمعه في عينك ويبوس ايدي أمه ماشي
زينب تبوس ادهم من راسه وترجع شعر وراء الله اكبر عليك يا قلب امك بقيت عسل قوي يا ادهم احلويت خالص يادهم ما شاء الله عليك عليك يا قلب امك ربنا يبعد عنك الحسد والعين الوحشه يادهم يا ابني يارب
ادهم ربنا يخليك لي يا ست الكل انا هدخل اخد دوش على ما انتي تجهزي الكل والحاج صالح يرجع من بره
زينب تبوس ادهم ماشي يا قلب امك وهواء ويكون الاكل جاهز
ادهم يدخل الغرفه بتاعته ويفتح باب البلكونه ويبص على شقه بتاعه رضا ويفتكر ريم لما كانت تقعد قدام منه في البلكونه وتفضل تعند فيه ما ترضاش ترد عليه ادهم يمسح دموع ماشي ياريم انا بوعدك اني هادفعك تمن  العذاب طول عشر سنين دول انا عارف ان انتي مالكش ذنب في حاجه بس انا هنتقم منك لأن انتي الوحيده اللي كنتي سبب عذابي انتي  خنتي حبي لكي لما صدقتي ان انا ممكن اقتل ابوكي ومن غير ما تعرفي الحقيقه رحتي وشاهدتي ضدي في المحكمه ممكن لو كنتي وقفتي معي ما كانش ده كله حصل وما كنتش اتعذبت العذاب ده كله على الاقل وقلبي الخائن خني لما ماقدرش ينساكي هدفعك التمن ياريم
في مكان اخر
سحر بتضراب في ريم بقاا ما بقاش غيرك انتي وتحسبني في وشي ده انا هقطع لك لسانك اللي أطول منك ده يا وش النحس
ريم تجري وتمسك سكينه وبصوت عالي وغضب ابعدي عني اصل وأقسم بالله لكون جايبه أجلك وانتي عارفه ان انا اعملها
سحر بخوف من ريم اهدي وسيبي السكينة يامجنونه هتعملي اي
ريم بدموع طالم عارفه ان انا مجنونه واعملها غوري من وشي ربنا ينتقم منك
سحر بخوف طيب اهدي انا هامشي هامشي اهو وتخد بعضها وتجري على السلم من الخوف من ريم
ريم ترمي السكينة بزهق على لارض وبدموع ياربي انا تعبت اوي طول عشر سنين ماشوفتش يوم حلو اها ياربي انا اتعذابة كتير اوي بس أدنى الصبر ياربي واشفي امي انا ماستحملها كل الذل والقهر والاهانه دي علشان امي و تمسح دموعها كله بسببك يادهم انت سبب عذاب لي طول العشر سنين دول روح ربنا ينتقم منك زي ما قتلت ابويا وحرمتني منه واعد لو شفتك مره تانيه لاخليك تندم على كل لحظة وجع انا شوفتها بسببك
استنوني في الجزاء الجديد ان شاء الله 😇 🙏 🙏السلام عليكم ورحمة الله وبركاته. الفصل 15 والاخيرة من الجزاء لاول من بلطجي احب معاقه بقلمي صباح عبدالله
بسم الله الرحمن الرحيم
بعد عشر سنوات في مكان عبارة عن مبنه شخص يخرج من بوابه ويحط ايدي على راسه ويرجع شعرو للخلف بغضب واخيرا رجعت وعد هاخد حقي من كل واحد ظلمني وانتي بذات ياريم جحيمك طلع أدهم
في مكان آخر
واحدة بصوت عالي انتي يابت انتي اي ده كل بتعملي اي
فتاة بغضب الله يحرقك ويحرك اليوم اللي عرفتك في وبصوت عالي جايه اهو
شخص قاعد على الكرسي مابراحه شوية يامدام سحر اي كل يوم في نفس المشكلة
سحر اعمل ايه بس ياحبيبي البت دي بتعصبني وديماً بتتاخر على ماتجيب الحاجة
عمر يوه بقى ما انتي عارفه ان هي مابتمشيش بالراحه علىها نفسك شويه
سحر. بغيظ شايفه ان قلبك بيحن له يا روح امك
عمر يووه بقاا انتي الكلام معاكي بقا بينرفز
سحر بغيظ اكثر انا برضو اللي كلامي بك بينرفز ولا  حبيبه القلب اللي مش عايزه تحن
عمر يووووه بقاا اهو انا ماشي  سايبهالك على بعضها
سحر بصوت عالي عمر استنى انت رايح فين
عمر بنفس الصوت نازل الشغل هاروح فين يعني
سحر طيب استنى افطر الاول على الاقل
عمر لا اقدر خيرك فترتين وزياده والله
ريم هو انتم اتخانقتوا تاني والله دائما كده الكلاب مش بتطيق  بعضها
سحر بغضب بنت انتي انا مش   طايقه نفسي على الصبح لمى نفسك كده بعد عني اصلك وديني انت عارفه اعمل فيكي ايه
ريم بحزن هتعملي ايه يعني اكتر من اللي انت عملتيه انتي وابنك روحي يا شيخه منك لله  دمرتي لي حياتي ومستقبلي حرمتوني من ابويا حرمتوني من الشخص اللي انا حبيته ومش حب غيره طول ما انا عايش مانعتوني اكمل علامي وحقك حلمي انا مستحيله عذاب 10 سنين بس علشآان امي اللي انا ماليش غيره من بعد ربنا وبدموع انا امي حصل له شلل من يوم موت بابا هي ماقالتش كلمه واحده نفسي ترجع تزعق لي زاي لأول نفسي حد يجي ويخلاصني من العذاب والقهر اللي انا فيه ده بقا من يوم موت ابوي لحد النهاردة انا بسببك انتي وابنك ماشوفتش يوم حلو روحي يا شيخه حسبي الله ونعم الوكيل فيكي الله ربنا ينتقم مني انتي وابنك على اللي انتم عملتوه فيها اناوامي واللي لسه هاتعملوا
سحر بغل حقد لا والله ده انتي لسانك طول قوي يا ريم بقيتي تعرفي تحسبني في وشي وانا هقطعلك لسانك
في مكان اخر
ادهم يدخل الحاره اللي هو عايش فيها هو وأهله ويغمض عيني ويحط ايدي في جيب بنطلون وياخد نفاس وأخيرا رجعت يادهم لبيتك اخيرا هاخد اهلي في حضني ويكمل بغضب واخيرا هاخد حقي
جوز بنات واقفين
واحدة يالههههوي مين الموز اللي دخل علينا ده
التانية والله معاكي حق الواد  حتت قمر يالههههوي على شعرو والله يابخط مراتو بي
أدهم ماشي وسامع كلام البنات  علىه ويبص على البنات بقرف ويسبهم ويمشي
في شقت الحاج صالح الباب بيخبط
زينب شوفي مين يا هاله على الباب
هاله حاضر يا ماما وتروح تفتح الباب وبصدمه ابيه ادهم
ادهم بدموع هاله حبيبتي وحشتيني ويجي وخدها في حضنه عامله ايه يا قلبي ادهم من جوه
هاله ودموع ادهم حبيبي انت وحشتني قوي
زينب طلع من المطبخ من على الباب يا هاله ودموعها تنزل اول ما تشوف ادهم ادهم حبيب امك وتجري عليه وتجي وخداه في حضنها عامل ايه يا قلب امك وحشتني اوي يا ادهم
ادهم بدموع ويحضن امه انتي اللي وحشتيني اوي ياامي عاملين ايه وبابا عامل ايه كلكم وحشين اوي ويفضل يحب في  أيدي أمه وراسها وحشاني اوي يا ماما وحشاني اوي
زينب بدموع فرحه حبيب امك يادهم والله انت ماتعرفيش احنا  تعذبنا قد ايه يا ادهم من غيرك
ادهم يمسح دموعه ودموع امه خلاص يا امي انا رجعت ووعد مني هارجع كل حاجه لمكانها الصح وكل واحد ظلمني هادفع التمن غالي اوي انا اتسجنت عشر سنين ظلم وعد مني اني هاخلي كل واحد كان سبب سجني يدفع التمن
هاله بدموع عيش وانسي احنا ما صدقنا انك رجعت مش عايزين نرجع في اللي احنا كنا فيه مره ثاني انساها يادهم
ادهم يكور ايديه من كثر الغضب ده هي الشخص الوحيد اللي ماراحشي من بالي طول ال 10 سنين لحظه واحده ازاي عايزاني انساها صعب قوي يا هاله بانك تقولي انسى وبين ان اقرر انسى  و يمسح دموعه سيبك مني انا دلوقت انت عامله ايه و ايه الحلاوه دي يا بنت يا هاله كبرت وبقيت يا مزه اهو
هاله شفت بقا مانا اخويا مز عشان كده طالعه مزه ليه
ادهم بضحكه وجع شفتي بنتك يا حاجه زينب بتعاكسني وانتي واقفه يعني مش عامله لكي اي احترام خالص
هاله بقت كده يا ادهم بتشعل الوليه على عايزه تقوم على  بشبشب دلوقت ماهو انت بقى اللي حلو انت ما شفتش نفسك في المرايه بقيت مز ازاي
أدهم بغرور يرفع  لياقه القميص مانا عارف ان انا مز هو انتي تطولي يا بنت انتي تكوني زي ادهم
هاله يا لهوي ما هو من جمالك غرورك ذايد بس يا بابا ماخدش في نفسك مقلب ده انا هاله مزه الحاره على بعضها
ادهم بضحكه والله وكبرتي يا بنت ياهاله بقلك لسان تعرفي تتكلمي
هاله بغرور وتهز في كتفها امال ايه يا ابني ده انا الباشامهندسه هاله
زينب بس يا بنت يا هاله متكبريش على اخوك ده ادهم ده الكل في الكل هو انتي تطولي يا شبر ونص تكوني زي ادهم 
ادهم يمسكها من هدومها بهزار طيب غوري يا بنت انتي على المطبخ اعملي لي حاجه اكلها علشان انا جعان ياشبر ونص ههه
زينب يا قلب امك يا ادهم قوي يا حبيبي والاكل هيكون جاهزي
هاله بيزعل مش شبر ونص خلي امك بقى هي اللي تعمل لك اكل انا داخله غرفتي انا ورايا مذاكره ماجستير لازما اخلصوا و ترفع راسها بالغرور وتيجي ماشي
ادهم مضحكه على تصرفات اخت وهاله يخرب بيتك يا شبر ونص البنت دي بقت عامله كده ليه يا حجه زينب
زينب  معلش يا ابني ده بنت قليله الادب و عايزه تتربى من اول وجديد
هاله بصوت عالي سامعك على فكره وانا مخصماكي
ادهم بضحكه ههه مخصماكي
زينب بدموع يدوم الضحكه الحلوه دي يا قلبك امك
ادهم ياخد امه في حضنه  و يمسح لها دموعها انا رجعت ومش عايز اشوف دمعه في عينك ويبوس ايدي أمه ماشي
زينب تبوس ادهم من راسه وترجع شعر وراء الله اكبر عليك يا قلب امك بقيت عسل قوي يا ادهم احلويت خالص يادهم ما شاء الله عليك عليك يا قلب امك ربنا يبعد عنك الحسد والعين الوحشه يادهم يا ابني يارب
ادهم ربنا يخليك لي يا ست الكل انا هدخل اخد دوش على ما انتي تجهزي الكل والحاج صالح يرجع من بره
زينب تبوس ادهم ماشي يا قلب امك وهواء ويكون الاكل جاهز
ادهم يدخل الغرفه بتاعته ويفتح باب البلكونه ويبص على شقه بتاعه رضا ويفتكر ريم لما كانت تقعد قدام منه في البلكونه وتفضل تعند فيه ما ترضاش ترد عليه ادهم يمسح دموع ماشي ياريم انا بوعدك اني هادفعك تمن  العذاب طول عشر سنين دول انا عارف ان انتي مالكش ذنب في حاجه بس انا هنتقم منك لأن انتي الوحيده اللي كنتي سبب عذابي انتي  خنتي حبي لكي لما صدقتي ان انا ممكن اقتل ابوكي ومن غير ما تعرفي الحقيقه رحتي وشاهدتي ضدي في المحكمه ممكن لو كنتي وقفتي معي ما كانش ده كله حصل وما كنتش اتعذبت العذاب ده كله على الاقل وقلبي الخائن خني لما ماقدرش ينساكي هدفعك التمن ياريم
في مكان اخر
سحر بتضراب في ريم بقاا ما بقاش غيرك انتي وتحسبني في وشي ده انا هقطع لك لسانك اللي أطول منك ده يا وش النحس
ريم تجري وتمسك سكينه وبصوت عالي وغضب ابعدي عني اصل وأقسم بالله لكون جايبه أجلك وانتي عارفه ان انا اعملها
سحر بخوف من ريم اهدي وسيبي السكينة يامجنونه هتعملي اي
ريم بدموع طالم عارفه ان انا مجنونه واعملها غوري من وشي ربنا ينتقم منك
سحر بخوف طيب اهدي انا هامشي هامشي اهو وتخد بعضها وتجري على السلم من الخوف من ريم
ريم ترمي السكينة بزهق على لارض وبدموع ياربي انا تعبت اوي طول عشر سنين ماشوفتش يوم حلو اها ياربي انا اتعذابة كتير اوي بس أدنى الصبر ياربي واشفي امي انا ماستحملها كل الذل والقهر والاهانه دي علشان امي و تمسح دموعها كله بسببك يادهم انت سبب عذاب لي طول العشر سنين دول روح ربنا ينتقم منك زي ما قتلت ابويا وحرمتني منه واعد لو شفتك مره تانيه لاخليك تندم على كل لحظة وجع انا شوفتها بسببك



نتقابل ف الجزء الثاني ...لقراءة الجزء الثاني من الرواية اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent