رواية لصه سرقت لي قلبي الفصل السابع 7 - بقلم بدور عاطف

الصفحة الرئيسية

   رواية لصه سرقت لي قلبي الفصل السابع - بقلم بدور عاطف

رواية لصه سرقت لي قلبي - بقلم بدور عاطف

رواية لصه سرقت لي قلبي الفصل السابع


الفصل السابع
في اليوم التالي تجهز خالد للذهاب إلي ياسين فاخذ هاتفه و رن علي نور و لكن الهاتف مازل مغلق
خالد،،اوووف و بعدين معاكي يا نور
تحرك خالد و ذهب
عند ياسين كان يجلس في غرفة المكتب فدخلت عليه احدي الخادمات و قالت،، ياسين بيه في حد بره عاوز حضرتك
ياسين،،ماقلش مين
الخادمه،،لا و هو شكله غريب شويا
ياسين،،شكله غريب طب روحي انت و انا هطلعله حالا
تحرك ياسين و خرج إليه
كان يجلس يضع ساق فوق اخري و يميل برأسه علي ظهر الكرسي و يرتدي ملابس سوداء و نظارة سوداي
ياسين،،انت مين
رفع راسه و نظر للواقف امامه و قال،،روح هاتلي الي مشغلك يلاه
ياسين بصدمه من طريقته،،الي مشغلني انت مين و ازي اصلا دخلت هنا
أنزل نظارته و نظر له ثم اعادها مره اخري و اخرج كن جيبه سلاح ابيض ( مطواه) و اخذ يلوح بها بإصبعه و قال،،كتر كلام مش عاوز و يلا شوف انا قولت اي و اعمله عشان ما أخربش عليك قال ذالك و هو يفتح المطواه و يقربها من وجهه ( لا صايع صايع يعني 😂😂)
ياسين،،انا هنادي الامن ياخدوك بره انا مش عارف هم دخلوك ازاي اصلا
بص اشبح انا جاي لمصلحه هعمله لصاحب الهيلمان دا روح بقا كدا زي الشاطر نديه و كلامي يبقا معاه عشان انت شكلك هتتغبي و انا النهارده روحي في مناخير و شكلي كدا هخربش عليك أمين يا ابا يلا بقا يا حلو اتكل
ياسين بحده،، انت اتجننت و كمان بتهددني في بيتي
بيتك ( هنا افتكرك باسم سمره في ألاااه 😂😂😂 احم نكمل)
ياسين،،ايو بيتي
امممم طب بص يا شبح بقا بيتك بيت العفريت لازرق انا مش هتنقل من هنا غير لما اعرف هو فين عشان مش انا الي يتهزر معايا
ياسين،، قسم بالله لو ما اتحركت لهبلغ البوليس
لا شكلي فعلا هخربش عليك
ياسين،، انت م......
هنا دخل وش الغم قصدي خالد ،، هلا و الله
اي يا عمهم ما تشوف الي مشغلهم دول دا انا كنت لسه هعمل معاه الصح و اعرفه انا مين
ياسين،،مين دا
خالد،،دا الي حكتلك عنه امبارح
ياسين،،دا
خالد،،هينفذ كل حاجه
ياسين،،دا
اي يا يلاه انت هو ماحدش مالي عينك و لا اي لا دا انت لازم يتخربش عليك ثم فتح المطواه و اتجه اليه
خالد و هو يمسكه،، اهدي يا كبير ماعاش الي يزعلك
ياسين،،انا مستحيل اتعامل مع الاشكال دي امشي اطلع بره بيتي
لا و حياة امي ليتعلم عليك النهارده بص انت هيتعلم عليك هعملك فرح في وشك الي فرحان بيه دا
ياسين، انا هطلب البوليس
ماشي و انا هقول كنتوا عاوزني في اي و إلبس بقا يا بتاع البوليس
خالد،،بسسس كفايه و انت اقعد و انت يا كبير. امسحها فيا انا
انا ماحدش بيعمل معايا كدا
خالد،،ما قولتلك انت الكبير
ياسين بحده،،خالد
خالد و هو يغمز له ،،خلاص يا ياسين. بقا ثم تحدث الي الخادمه و قال،،3 قهوه بسرعه
لا انا عاوز عصير برتقان
ياسين بغيظ،، استغفر الله العظيم
اي هو بقا منكر و لا حاجه
خالد،، ابدا انت تأمر يا سحر اتنين قهوه و واحد برتقان بسرعه الله يخليكي
جلسوا الثلاثه و ياسين ينظر له بغيظ ام الاخر يبادله نفس النظرات و خالد بينهم
خالد في نفسه،، امال لما يعرف الكبيره بقا يا رب استر
في مكان اخر كان يجلس و معه احدي الفتايات
سوزي،، اسوره مش ناوي تطلع الساحل بقا
اسر،، ورايا عمليه مهمه و لازم اخلصها و بعدين نبقا نطلع نحتفل براحتنا
سوزي،،امممم دي الي مع ياسين نجم الدين
نظر لها اسر و قال،،دا انت متابعه بقا
سوزي،،البلد كلها بتحكي عن الشراكه دي
أسر،،و لسه هتحكي اكتر و اكتر
في منزل ياسين
خالد،،بصوا بقا ما انتوا لو هتفضلوا تبصوا لبعض كدا مش هنعرف نقول كلمتين علي بعض
ياسين،،و انا مش عاوز حاجه منه خليه يمشي ثم وقف و كاد ان يذهب حتي سمعه يقول
إظاهر ان وقعت في شويه عيال فعشان كدا انا الي مش هعمل حاجه
إلتفت له ياسين و اتجه إليه و قال،،بقا احنا عيال طب خد و اعطاه بوكس و لكن الاخر صده
خالد،،ها اسود بس الله يخربيتك
رفع الاخر يده و قال،، طب انا مش هخرج من هنا الا لما اعلم عليك بص حفرت قبرك بإيدك ثم هجم عليه
كانوا الاثنان يتصارعان و خالد يقف ينظر لما يحدث و كاد ان يبكي
خالد،،الله يخربيتك يا ياسين
نظرا لفارق الجسم بين الاثنين فكان ياسين هو المتملك
فامسكه ياسين و قال،،انا بقا هعرفك ازاي تعرف تتملم معايا كويس اوي و كاد ان يفعل حركته و لكن الاخر تحرك فامسكه ياسين و لكن الاخر فلت منه و إنخلع الجاكت
ياسين،،و ال..... قطع حديثه عندما رأي ذالك المنظر
خالد،،روحنا في داهيه
ياسين،،مش معقول
نقف لحد هنا تفتكروا شاف اي و رد فعله ايه؟

يتـبـــــــــــــــــــــــع الفصل الثامن اضغــــــــط هنا
الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية لصه سرقت لي قلبي " اضغط على اسم الرواية


google-playkhamsatmostaqltradent