رواية لصه سرقت لي قلبي الفصل الثامن والعشرون 28 - بقلم بدور عاطف

الصفحة الرئيسية

 رواية لصه سرقت لي قلبي الفصل الثامن والعشرون - بقلم بدور عاطف

رواية لصه سرقت لي قلبي - بقلم بدور عاطف

رواية لصه سرقت لي قلبي الفصل الثامن والعشرون

خالد ،،ربنا يجعل كلامنا خفيف عليها
كارما،،هي مين دي
خالد،،اهلا يا كبير مش ناويه تحني عليا و تجوزيني البت الغلبانه دي
كارما،، مش وقته بعدين
خالد،،كدا كتير علي فكره انا ماسك نفسي بالعافيه
كارما،،ولاه انا دماغي وجعني و مش ناقصه يلا يا نور
خالد،،علي فين
كارما،،حاشر نفسك لي اجدع انت
خالد،،يابت هضربك ابت دا انا الكبير
كارما،،علي نفسك يا شبح يلا ابت
خالد،،عاااا يا ياسين ياسين
تحرك خالد و اتجه الي مكتب ياسين و دخل مثل الطوفان و قال،،ياسين
ياسين،،صوتك عالي لي
خالد،،عاوز اتجوز
ياسين،، حاضر
خالد،،ياسين
ياسين،،في اي يلاه انت
خالد،،حوش مراتك عني و النبي عاوز اتجوز
ياسين،، روح اجهز للحفله و انا هظبطهالك
خالد و هو يحتضنه و يقبله،،حبيبي يا ابن عمي اخويا و الله
ياسين و هو يبعده،،ابعد جتك الارف
خالد،،اتكل انا بقا
ياسين،،بيئه و الله
عند كارما اوقفت السياره امام المنزل و قالت،،يلا انزلي اجهزي و هخلي خالد يعدي عليكي ياخدك
نور ،،و انتي
كارما،،هروح بيت جوزي يا اختي
نور،، مممم قولتيلي بقا جوزك
كارما،،يلا يا نور
نور،،حاااضر
تحركت كارما و وصلت الي منزل ياسين و نزلت و اتجهت الي المكتب و قالت ،، لازم القي الورق ثم بدات في البحث
و اثناء ذالك رن هاتفها
كارما،،الو ايوه النهارده هيكون عندك بس و حيات امي لو لمست شعره منه لهقتلك بإيدي سلام
هو مين دا
إلتفتت خلفها بصدمه
عند نور كانت تجلس مع والدتها و تخبرها بان خالد قرر تحديد موعد كتب الكتاب و هي وافقت
كريمه،،الف مبروك يا حببتي
نور،،الله يبارك فيكي يا ماما
كريمه،،كارما عامله اي
نور،،الحمد لله بس مش عارفه هي ازاي هديه كدا حسه ان في حاجه
كريمه،،من صغرها و هي كدا و اكيد في دماغها حاجه و عاوزه تعملها
نور،،بس ياسين كمان مش سهل و مش هيرحمها
كريمه،،يبقا انتي ما تعرفيش اختك
نور،،ربنا يستر
عند كارما كانت تقف تنظر له ثم تحركت و قالت،،دا دا خالد عاوز يحدد كتب الكتاب
ياسين،،اه هو قالي فعلا امال انتي بتعملي اي هنا
كارما،،كنت محتاجه ورقه و قلم
ياسين،،لي
كارما،،عادي منت هكتب حاجه صحيح الحفله النهارده و لازم نجهز
ياسين،،ااه مع اني معترض عليه اصلا
كارما،،اظن هو عامل صفقه كبيره مع شركتك و انت وافقت علي الشرط الجزائي لي بتمانع انه يشتغل معايا
ياسين،،لانه واطي و طماع و حابب يكوش علي كل حاجه فعشان تسكت الكلب ارميله عضمه و دا الي انا عملته و لا انتي ناسيه الورق الي جبتيه
كارما،،اه صحيح بس هو ممكن يكتشف دا و ياخده
ياسين،،يبقا يقبلني ان لقاه اصلا
كارما،،هه ما تنساش ان معايا نسخه منه
ياسين،، و دا تهديد بقا و لا اي
كارما،،ان ما بهددش انا بنفذ علي طول
ياسين،،ههههه ايو كدا طمنيني عليكي دا انا فقدت الامل
كارما،،لي
ياسين و هو يحاوطها،،لنك مستسلمه علي الاخر
كارما و هي تعبث بقميصه،،عادي و بعدين انت لسه قايلها تسكت الكلب بإنك ترميله عضمه
ياسين و هو يضغغط علي خسرها بشده مما ألمها،، مش انا مش انا الي اجري وري عضمه انتي فاهمه
كارما بألم،،امال تسمي وجودي في حياتك اي ها عاوز مني اي انطق
ياسين، قولتلك عاوزك
كارما،،و انا بقولك مش عاوزاك يا ياسين اي هتاخدني بالعافيه
ياسين،،شكلك نسيتي الي حصل في المكتب تحبي افكرك
كارما،،طلقني
ياسين،،انسي
كارما،،يبقا تستني جواب المحكمه بقا
ياسين،،هههههه و فين ورق الجواز الي في ايدك
كارما،،عااااا انت عاوز اي ابعد عني بقا و سبني
ياسين،، لا
كارما،،طيب يا ياسين انا هقبل بكل حاجه بس افتكر ان اي عروسه و ليها مهر و انا بقا عاوزه مهري
ياسين،، طب ما تقولي كدا من الصبح بدل المسرحيه الي عملاها دي
كارما،، يعني الي هطلبه هيتنفذ
ياسين،،اطلبي
كارما،، صفقة الشركه المتحده تلزمني
ياسين،،هههه لا برافووو بجد
كارما،،قولت اي
ياسين،، بس انتي مش قد الصفقه دي
كارما،،مالكش في بقا
ياسين،، موافق
كارما ،، تمام اتصل و بلغهم انك منسحب
ياسين،، بس في المقابل فرحنا و فرح خالد و نور بعد اسبوعين
كارما،،موافقه
تركها ياسين و اخذ هاتفه و تحدث فيه و ها قظ انسحب من الصفقه
ياسين،،كدا تمام
كارما،،تمام اوي
ياسين،، انا هطلع اخد دش و اجهز للحفله سلام يا قطه
خرج ياسين من المكتب و اثناء ذالك رن هاتفها
كارما بضيق،،عاوز اي
.....،،برافوا عليكي لعبتيها صح
كارما،، افتكر كل الي انت عاوزه اتنفذ و لازم تسيبه بقا
.....،،لسه في حاجه اخيره
كارما،،حاجه اي احنا كان اتفقنا علي الصفقه عاوز اي تاني
.....،،عاوزك انتي يا قطه اشوفك الليله سلام
كارما،،عااااا يا بن الكلب
في الاعلي كان ياسين يتحدث في الهاتف
ياسين،،لا طبعا كل حاجه تمشي زي ما هي ..... طبعا يا جاسر ما تقولش كدا احنا اخوات .....اشوفك الليله في الحفله
اغلق الخط و قال،،حفله دمارك يا اسر ام انتي يا كارما انا هعرف شغلي معاكي كويس اوي بس اخلص من الكلب دا

يتـبـــــــــــــــــــــــع الفصل التاسع والعشرون اضغــــــــط هنا
الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية لصه سرقت لي قلبي " اضغط على اسم الرواية

google-playkhamsatmostaqltradent