رواية أحببت طفلتي المعشوقة الفصل الخامس 5 بقلم ايمي ابراهيم

الصفحة الرئيسية

   رواية أحببت طفلتي المعشوقة الفصل الخامس بقلم ايمي ابراهيم


رواية أحببت طفلتي المعشوقة الفصل الخامس 

*ميرنا خدت خالد وحطت دراعو حوالين راسها وطلعت فوق ودتو اوضتو ونيمتو على السرير ف رايحه عشان تخرج من الاوضه مسكها من دراعها وخدها ف حضنو 😉🙈😳
خالد وهو طبعا مش ف وعيو:  انا بكرهك يا ميرنا وبكره اليوم اللي عرفتك فيه 
ف ميرنا حبت تعرف اي السبب اللي مخليه يكره انو يتجوز وكدا 
ميرنا  :  لي بتكرهني يخالد قولي 
خالد وهو ف غير وعيو.؛:  لان امي مكانتش ام كانت دايما بتعاملني بقرف وكانت بتتآمر على بابا كانو خدام تحت رجليها وكانت تاخد منو فلوس هبل وتروح تشرب وتسكر وتسهر مع الرجاله ف الكازينوهات وتيجي اخر الليل بابا ييجي يكلمها تزوقو ع الارض وكانت بتعاملنا زي خادمين تحت رجليها بالظبط عشان كدا انا مكنتش بحب اي واحده ست وبكه ريحتهم ومن ساعت ما عشت معاها ووعيت ع الدنيا دي انا حلفت واخدت وعد على نفسي اني مستحيل هتجوز واحده تعمل فيا القرف ده بس بابا الله يسامحو بقا خلاني لازم اتنازل عن وعدي واتجوزك 
ميرنا بعياط هستيري  :  طب حقك عليا انا يخالد حقك عليا 🥺🥺🥺
وخدتو ف حضنها جامد وعيطت وهي ف حضنو 
ونامت جمبو عشان تكون جمبو لو صحا واحتاج حاجه 
_____
كمال وسها _
كمال وهو مروح طبعا هو شِبه سكران لانو متقلش اوي ف الشرب 
ف طلع عليه ولدين ضربوه ف بطنو وف دماغو 
وسرقو العربيه وخدو البدله بتاعتو 
هو سكران مش قادر يدافع عن نغسو ف استسلم 
بعد خمس دقايق حاول يقوم وكانت الصدفه انو كان قريب من بيت سها 
فحاول يمشي واخير وصل بيت سها 
خبط ع الباب جامد سها راحت تفتح 
سها مصدومه  : في اي يكمال اي اللي جابك ف الوقت ده واي اللي عمل فيك كدا 😳😳
كمال  :______(مش قادر يتكلم)  
سها بعياط جامد.:  في اي مبتردش لي والنبي فهمني 
ودا وهما لسه ع الباب 
  ام سها  : هو ده سعد اخوكي يسها 
سها  :  لا يماما دا واحده صحبتي يماما جوزها ضاربها وجايه تقعد عندي..* سعد مسافر يماما ولسه قدامو اسبوع وييجي 
ام سها  :  طب دخليها يبنتي اوضتك وشوفيها عايزا اي واقفلو الباب عليكم وخليها تاخد راحتها 
(الله عليكي يا ام سها وانتي ديموقراطيه كدا 😂😂)  نرجع لروايتنا😂👇🏻
سها  :  حاضر يماما 
تعالا يكمال خش جوه اما اجيبلك قطن ومرهم اضمملك الجروح دي 
سها خدت كمال ضممتلو جروحو وخدت هدوم من بتاعت اخوها وغيرت لكمال هدومو ونيمتو ع السرير وهي نامت جمبو ع الارض
ـــــــــــــــ🖤 بـقـلـم_ايـمـي_ابـراهـيـم🖤 ـــــــــــــــــ
خالد و ميرنا... 
الساعه بقت 8 الصبح ولسه محدش منهم صحا 
ياسر لاحظ ان خالد منزلش الشغل فطلع عشان يصحيه من النوم خبط ع الباب ملقاش حد بيرد فقلق يكون حصلو حاجه هو اه بيكرهو بس مش للدرجه دي يعني فخبط تاني وبعد كدا دخل 
الخبطه الاخيره قلقت خالد من النوم 
ياسر  :  اسف يا استاز خالد اني دخلت عليكم بس انا قلقت عليك لان الساعه بقت 8 وانت لسه منزلتش 
خالد  :  انزل انت يياسر جهز الفطار وانا نازل اهو 
اتفاجئ خالد لما شاف ميرنا نايمه جمبو 
نام جمبها تاني ةفضل يبصلها ويدقق ف ملامحها البريئه متل الملاك وهي نايمه 
ميرنا بدآت تقلق كدا من النوم 
فخالد قام بسرعه ودخل الحمام يغسل وشو عشان هي متاخدش بالها انو كان بيبص عليها وهي نايمه وطلع من الحمام 
خالد_صباح الخير 
ميرنا _ صباح النور...عامل اي الوقتي 
خالد _عامل اي الوقتي ازاي هو انا كان مالي 
ميرنا _ اه انت شكلك مش فاكر حاجه خالص 
خالد _ لي هو اي اللي حصل 
ميرنا _ انت امبارح كنت سهران انت وكمال صاحبك وجيت سكران وجسمك تعبان وخافت 
_ هو انا قلت حاجه وانا كنت سكران 
(ميرنا مرضيتش تقولو انها عرفت حكاية مامتو)
ميرنا لا مقولتش حاجه انت جيت نمت على طول
خالد  :  قومي يلا اطلعي من اوضتي 
ميرنا بعصبيه  :  يعني دي جزاة اني فضلت جكبك امبارح والله انت فعلا شخص ندل 
خالد قرب منها ومسكها من شعرها:  وهو على اساس ان انتي لو فضلتي جمبي هحبك يعني 
ميرنا وهي بتتوجع   :  اااه اااه شعري يخالد سيبني 
خالد سابها ونزل عشان يفطر 
ميرنا قعدت ف الارض وهي ندمانه انها فضلت جمبو وبتقول  :  انت اصلا قلب من حجر مهما اعملك برضو هتفضل تكرهني 🥲
ميرنا قامت غسلت وشها وغيرت هدومها ونزلت 
_: صباح الخير يياسر 
ياسر _: صباح الخير يميرنا 
خالد بصلو واستغرب 😳
ياسر:  اس.... اس... اسف يمدام ميرنا وراح عشان ينضف جنينة الفيلا 
خالد خلص اكل وراح الشغل 
وكدا ميرنا لواحدها ف الفيلا 
ياسر دخل وقالها اومال هو راح فين 
قالتلو راح شغلو 
ياسر:  طب تعالي هوريكي حاجه هتحبيها اوي 
ميرنا:  حاضر 
ياسر خد ميرنا وراحو جنينه الفيلا 
ميرنا  :  اللله 🥺 الورد ده شكلو حلو اوي اوي 
ياسر:  عجبك 
ميرنا  :  اوي اوي يعني 
وراحت باستو على خدو وبعد كدا قعدو على الارض بين العشب الاخضر 
ف الوقت ده خالد رجع الفيلا تاني عشان نسا مفاتيحو فسمع صوت ميرنا وهي بتضحك 
راح عشان يشوف في اي لقاها قاعده مع ياسر  😳
ـــــــــــــــ🖤 بـقـلـم_ايـمـي_ابـراهـيـم🖤 ـــــــــــــــــ
سها وكمال  .... 
تاني يوم الصبح كمال فاق ةقام من النوم حاسس بنشاط لقا سها نايمه جمبو ع الارض وماسكه ايدو 
فضل يبصلها ويلعب ف شعرها الناعم 
سها صحت:  اي يكمال مالك عامل اي الوقتي 
كمال  :  بخير يحبيبتي ... اي كنتي قلقانه عليا 😉😂
سها بكسوف وتردد  :  لا.. لا اخاف عليك اي دا انا بس عملت االي كنت هعملو مع اي حد تاني 
وضربتو على دراعو وبتقولو وبعدين انت بتمشي ف وقت زي دا لي 
كمال  :  ااااه صربتيني جامد 🥺
سها  :  اس... اسفه وجعتك صح 🥺
كمال  :  شوفي قلقانه عليا ازاي 😌😂
سها  :  بس يواد 😂
وقطعهم خبط الباب 
سها.: مين 
سعد  :  انا سعد اخوكي اي موحشتكيش
سها بانصدام وهي بتبص لكمال   :  سعد😳
طب هنعملو اي يكمال اخويا لو شافك هنا مش هتطلع سليم 
سعد  :  متفتحي يبت عايز اشوفك 
ياترى سعد هيشوف كمال ولا لا ولو شافو هتكون اي ردة فعلو 


يتبع الفصل السادس اضغط هنا
رواية أحببت طفلتي المعشوقة الفصل الخامس 5 بقلم ايمي ابراهيم
rana elhady

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent