رواية أحببته في مهمة رسمية الفصل الثالث 3 بقلم لمياء محمد

الصفحة الرئيسية

     رواية أحببته في مهمة رسمية الفصل الثالث بقلم لمياء محمد


رواية أحببته في مهمة رسمية الفصل الثالث 

نور وهي ماشية خبطت في واحد 
نور اسفة 
الشاب بتوهان من تلك الجملة الواقفة امامه هاا اه لا ولا يهمك يا جميل
نور افندم
الشاب احم اقصد يعني عادي ولا يهمك احم مد لها ايده وقال انا اسمي... 
نور بمقاطعة لكلامه عن ازنك ومشت تكمل طريقها 
الشاب يحلاوتك ياابا رجدي ايه الحلاوة دي يخربيتك وانتي زي الجمر سرجتي جلبي في سانية يارب اجابلها تاني 
عند نور كملت طريقها ووقفت جنب اوضة سمعت صوت شخص يتنفس سريعا فقررت انها تدخل ممكن يكون حد محتاج مساعدة ولا حاجة ودخلت علي طول من غير ما تخبط علي الباب ودا بسبب خوفها علي الشخص اللي جوا
فتحت الباب و...
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 
نرجع تاني عند منزل عمار 
عند حورية وعمار في الغرفة 
حورية انا حبيت البنتة دول جوي جوي يا عمار والبنية لمار دمها خفيف جوي جوي
عمار فعلا انا من زمان جوي كان نفسي في بنت وحاسس ان دول جوم علشان ينور حياتنا 
حورية بس دولا هيمشوا 
عمار صدقيني هعمل كل جهدي انهم يفضلو 
حورية ياريت والله يا عمار هنبسط جوي جوي

نسيبهم ونروح للمار في الغرفة 
حاولت لمار انها تنام بس مش عرفة تنام ودا لان المكان غريب عليها وهي مش متعودة تنام برا بيتها حاولت كتير انها تنام معرفتش فقررت انها متنمش وتخرج الحديقة ولما خرجت سمعت صوت اغاني اجنبي رومانسي استغربت ان في الصعيد بيسمعوا اغاني من دي فالصعيد معروفة بالصرامة راحت ورا الصوت تشوف مين اللي بيسمع الاغاني دي لقت سليم اللي بيسمع الاغاني 
لمار احم استاذ سليم 
سليم بفرحة لسماعه صوتها فهو حفظه من اوى مرة انسة لمار 
ازيك
لمار بخير الحمد لله انت ايه اخبارك
سليم تمام نحمد ربنا لمار.
لمار بإبتسامة سحرته نعم 
سليم اصدقاء 
لمار بصراحة انا مبصادقش اصدقاء بس لانك محترم انا موافقة 
سليم احلي لمار في الدنيا 
لمار بخجل احم شكرا بعد اذنك
سليم استني يا صديقتي متعرفناش كويس 
لمار احم مش فاهمة
سليم يعني مثلا انا سليم عامر عيلوان كلية علوم فرقة اربعة 23 سنة
لمار لمار محمد الجارحي كلية طب فرقة اولي ١٩ سنة 
سليم اتشرفت بمعرفتك يا صغنن
لمار اولا انا كمان اتشرفت بمعرفتك اما ثانيا انا مش صغنن انو كبيرة ماشي يلا بقي بعد اذنك هروح انام 
سليم انتي اتضايقتي 
لمار لا ياباشا مش انا اللي اضايق بسبب حاجات تافهة 
سليم ماشي يا عم العاقل 
لمار يلا يسطا تصبح علي خير ومشت
سليم بصوت عالي نسبيا يصل الي لمار يسطا والنبي في واحدة جميلة رقيقة عسل كده تقول يسطا 
لمار من بعيد بضحك اااااه انا وسابته ودخلت 
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 
هنروح بقي لمكان بعيد شوية في الصعيد 
في مكان مهجور يجلس شخصين مجهولين يتحدثون 
الشخص ١ ستيفن اتصل بيا امبارح وسألني هنخلص امته ونسلمله امتي 
الشخص ٢ وقولتله ايه 
الشخص ١ قولتله ان احنا لسه مجبناش العدد اللازم وان احنا محتاجين شوية وقت 
الشخص ٢ يبقي احنا كده هندخل في الجد لاننا محتاجين عدد كبير 
الشخص ١ ايوا لازم نخلص واتفقت مع كام دكتور تبعي ييجوا ويخلصوا واول ما يخلصوا نسلم فورا 
الشخص ٢ كدة تمام اوي
الشخص ١ لو الصفقة دي تمت هنبقي من اغني اغنياء البلد 
الشخص ٢ اكيد يا صاحبي وهنقدر نتحكم في كل الناس 
الشخص ١بفخر اكييييد و من بكرا تبدأ تخطف تمام بنات بقي او شباب مش فارقة بس انت عارف اي بنت حلوة تجيبهالي الاول تمام
الشخص ٢ تمام يا زميلي بس ايه بالنص 
الشخص ١ياعم بس انت تلاقي الاول وبعدين نشوف 
الشخص ٢ هلاقي يا كبير متقلقش


يتبع الفصل الرابع اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent