رواية أحببت طفلتي المعشوقة الفصل الثالث 3 بقلم ايمي ابراهيم

الصفحة الرئيسية

   رواية أحببت طفلتي المعشوقة الفصل الثالث بقلم ايمي ابراهيم


رواية أحببت طفلتي المعشوقة الفصل الثالث 

ميرنا جسمها قشعر 
_خالد قالها   :  متخافيش انا هفتحهالك واطلع 
فخالد بيطلع من الاوضه راحت ميرنا مسكاه من ايدو وقالتلو...:  انت لي بتكرهني مع انك عمرك ماشوفتني قبل كدا ولا كنا نعرف بعض اصلا 
خالد بزعيق  :  عشان انا اصلا متجوزك غصب عني مش بمزاجي وافقت اتجوزك عشان انفذ وصيه ابويا مش اكتر ف انتي هنا ف البيت متطلعيش من اوضتك زيك زي اي جزمه قديمه مرميه هنا وخرج خالد من الاوضه ورزع الباب وراه 
ميرنا عيطت ومن كتر العياط نامت مكانش ليها مهرب تاني غير النوم
تاني يوم الصبح ميرنا قامت من النوم جسمها تاعبها 
فخدت شاور وكانت بتمشط شعرها الناعم
نزلت تحت عشان تجهز لنفسها فطار  
لقت ياسر ابن العم حسام 
اوصفلكم ياسر
(••♡ شاب ف 21 من عمره بيهتم بالفله هو وباباه شعرو اسود داكن عيونو بني غامق وطويل وجسمو متقسم عضلات ••♡) 
قالها صباح الخير يمدام 
_ميرنا:  صباح الخير مين حضرتك 
ياسر :  انا جمال ابن العم حسام ساكنين ف عشه صغيره قدام الفيلا 
ف الوقت ده خالد طلع من اوضتو وكان بينزل من ع السلم لقا ميرنا واقفه مع ياسر 
خالد بكل غيظ بيقول:  انتي اي اللي منزلك يا ابله هو مش انا قلتلك متطلعيش برا اوضتك وانت يا استاز ياسر واقف كدا لي 
ياسر بتردد  :  اس... اسف انا رايح اشوف شغلي اهو 
ميرنا:  في اي انا معملتش حاجه غلط انا نزلت عشان عايزا افطر مش كفايه انك حتى مسالتش ان كنت كلت ولا لا انت شخص اناني 
خالد من كتر غيظو ضربها على وشها بالقلم 
جه ياسر وقالو  : اهدا يا استاز خالد ميصحش كدا اهدا بس وروح اوضتك وانا هجيبلك الشاي فوق  
وانتي يمدام ميرنا اطلعي اوضتك لو سمحتي 
ميرنا بعياط  وهي بتطلع على السلم بتقول لخالد حسبي الله ونعم الوكيل فيك يشيخ
ـــــــــــــــ🖤 بـقـلـم_ايـمـي_ابـراهـيـم🖤 ـــــــــــــــــ
خالد  :  انا هروح الشركه عشان عندي شغل هناك وكد وانت يياسر لتهتم بشغلك بس ملكش انك تدخل بيني وبينها انت فاهم والا والله ما هرحمك انا بس مستحملك عشان العم حسام وان هو اللي مربيني من وانا صغير غير كدا كنت رميتك برا 
ياسر اتعصب وطبق ايدو جامد ووقالو : حاضر وهو بيضغط على سنانو 
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ف بيت سها 
(طبعا لما كانت بترقص مع كمال صاحب خالد اتعرفو على بعض وخدو ارقام بعض وبقو يتكلمو وكدا) 
تليفونها رن 
سها  :  الو 
كمال(صاحب خالد) : الو يسها عامله اي 
_تمم الحمد الله وانت عامل اي
_انا بخير طول منتي بخير يقمر
كمال:  فاضيه انهارده نخرج نتعشا سوا 
_سها  :  لا مش فاضيه مشغوله شويه 
_كمال  :  خلاص تمم هعدي عليكي الساعه 8 اخدك نتعشا ف مطعم 
_سها  :  ايدا انا بقولك مشغوله 
_كمال:: باي يروحي جهزي نفسك وهو بيضحك كدا 😂
_سها  :  يمجنون (وبتضحك) 😹
كمال  :  يلا باي هستناكي 
_سها  : حاضر يمجنون
_كمال  :  قلب المجنون من جوه 
ـــــــــــــــ🖤 بـقـلـم_ايـمـي_ابـراهـيـم🖤 ـــــــــــــــــ
ف فيلة خالد 
ميرنا لسه مكالتش حاجه من امبارح وحاسه بدوخه مبقيتش قادره تقوم ف اغمى عليها ووقعت ع الارض 
وبعد شويه خالد جه من الشركه وطلع فوق قبل ما يدخل اوضته بينادي 
ميرنا..... ميرنا... انتي يزفته انتي 
دخل اوضتها لقاها مرميه ع الارض ووشها اصفر 
فجرى عليها وشالها حطها على السرير 
ونده لياسر وقالو:  هات اكل بسرعه وميا 
خالد كان بيحاول يفوق ميرنا لحد ما فاقت الحمدالله 
وياسر دخل بالاكل وحط الاكل ع المكتب اللي ف اوضه ميرنا ووقف جمبو وبقا يبص لميرنا بعمق 
خالد خد بالو ان ياسر عمال يبص لميرنا بطريقه مش عجباه 
فقالو اطلع برا كمل شغلك
ياسر  :  حاضر
ميرنا بعد ما فاقت مش قادره تحرك جسمها لانو ضعيف من قلة الاكل 
خالد لكل حنيه سندها وحط وراها مخده عشان تسند ضهرها عليها وبقا ياكلها زي كانها بنتو 
ميرنا استغربت وبتقول  : هو انت نوعك اي شويه تضربني وتهزأني وشويه تهتم بيا 
خالد  :  كلي وانتي ساكته 
وخالد بياكلها بايدو ميرنا فضلت تبص ف ملامحو وبقت تدقق فيها وهي اول مره تدقق فيه اوي كدا وبتبصلو بكل براءه وحب 
وهو مش واخد بالو عشان بياكلها 
لما لاحظ انها بتبصلو راحت موطيه راسها كدا عشان متبينش له 
خالد:  تمم كدا كلتي يختي يلا اروح انام انا بقا 
ميرنا (ف سرها) : روح نام نامت عليك حيطه يبعيد 
خالد  : نعم بتقولي حاجه 
ميرنا  :  ان... ان.. انا لا بقولك سلام
ـــــــــــــــ🖤 بـقـلـم_ايـمـي_ابـراهـيـم🖤 ـــــــــــــــــ
الساعه بقت 8 وجه معاد سها وكمال الاول 
كمال سبق سها ع المطعم وبعتلها العنوان عشان تروح تقابلو هناك 
سها دخلت المطعم لابسه فستان احمر قصير وشعرها فردتو مكانتش مضفراه زي ما بتعمل على طول 
كمال وقف لما هي دخلت عليه مدتلو ايديها وباس ايديها بحنيه هي اتكسفت بقا لانو قدام الناس وكدا💋😂
وقضو سهره جميله مع بعض واتعشو والدنيا بقت تمم 
الساعه بقت 11
سها  :  يلا يكمال انا همشي عشان اتاخرت اوي ع البيت 
كمال  :  لا استني انا هاجي اوصلك 
سها  :  لا مينفعش لو اخويا شافك وانت معايا ممكن يموتني فيها 
كمال  :  لا متخافيش مش هيحصل مشاكل بس يلا وانا هوصلك 
وركبت سها ف عربيه كمال ووصلو عند بيتها 
كمال فتحلها العربيه ووقف على ما هي متخش البيت 
سها  :  امشي بقا عشان محدش يشوفك ويحصل مصيبه 
كمال  :  قرب منهت وقالها لا مش همشي غير لما تقوليلي كلمه السر 
سها  :  ازاي يعني 
كمال  : انتي عارفه انا اقصد اي 😉
سها وهي بتضحك:  مجنون وربنا 😂
كمال  : يلا قولي يقلب المجنون 
سها:  بحبك يعم 
كمال  : بيضحك بصوت عالي وقرب منها وباسها على خدها 💋😂
سها وطت راسها من كسوفها كمال رفع وشها وبقا يبص ف عيونها العسلي وفجآة لقت باب البيت بيتفتح 😳........ 
توقعو مين اللي فتح الباب... 🙈

يتبع الفصل الرابع  اضغط هنا
رواية أحببت طفلتي المعشوقة الفصل الثالث 3 بقلم ايمي ابراهيم
rana elhady

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent