Ads by Google X

رواية ماذا يسمى هذا العشق الفصل الرابع عشر 14 بقلم رحمة كريم

الصفحة الرئيسية

     رواية ماذا يسمى هذا العشق الفصل الرابع عشر بقلم رحمة كريم


رواية ماذا يسمى هذا العشق الفصل الرابع عشر

نيروز بصدمه وصوت عالي :حبيبتي مين دي
ليام:في ايه مالك يا نيروز
نيروز بعصبيه:قولي حالا مين حبيبتي دي
ليام :لينا
نيروز بعصبيه :وانا كده عرفت مين لينا دي
ليام بكدب :لينا خطيبتي
نيروز بذهول :خطيبتك هو انت خاطب 
ليام :ايوه خاطب 
نيروز وهي حابسه دموعها :طب انت لي من ساعه ما جيت ماقولتش لي 
ليام :محدش سألني، هو انتي اضايقتي 
نيروز بكدب :وانا هضايق لي، مبروك 
ليام :الله يبارك فيكي 
نيروز :مش هتخليها تيجي عشان نشوفها 
ليام :لا ما هي جايه الأسبوع الجاي 
نيروز :ربنا يرجعها بسلامه 
نيروز سابته ودخلت اوضتها نامت على السرير وهي منهاره في العياط 
نيروز بعياط :يعني هو خاطب وهيتجوز طب لي مقالش ليا ولا قال لحد قبل ما احبه انا حبيته من قلبي اول مره احب حد يعني هو أول في حياتي بس انجرحت ده آخره الحب من طرف واحد هو مش الغلطان انا الي غلطانه إلى حبيته قبل ما اعرف اذا كان بيحبني ولا لا انا هحاول اشيله من قلبي للأبد خالص 
**************
لمياء كانت بتشتغل في الشركه 
كانت بتشتغل لحد زملائه تخبروا أن في شاب هيشتغل في نفس قسم لمياء 
لمياء :وده بقى يا ترى هيكون فاهم في الشغل ولا هيطلع عيني 
شخص :لا متقلقيش انا فاهم كويس ااوي في الشغل 
لمياء بشهقه :انت مين وازاي دخلت كده 
الشخص :انا ابقى حمزه متعين جديد هنا وهشتغل معاكي في القسم بتاعك 
لمياء وهي بتربع ايديها :وياتري بقى بتفهم في الشغل ولا محتاج افهمك وهتتعبني معاك 
حمزه :ده انتي الي هتتعلمي مني 
لمياء :بيعجبني في الناس الثقه الزياده ااوي في نفسهم وفي الاخر بيطلعوا غلط 
حمزه :لا انا لما بقول كلام ببقى فاهم في كويس جدا 
لمياء :طب دول حسابات الشركه آخر شهر عايزاك تراجع عليهم ملف ملف وحساب وتشوف لو في غلط في الحسابات 
حمزه وهو بيبلع ريقه بصعوبه :دول ملفات كتيره اااوي 
لمياء بضحكه :لحقت تخاف من الاول 
حمزه قلع الجاكيت بتاعه :انا مبخافش واقدر اعمله في ساعه واحده 
لمياء :طيب معاك ساعه واحده توريني خلصتهم ولا 
after 1hours
حمزه :خلصتهم اتفضلي شوفيهم 
لمياء :كويس خلصت في الساعه بظبط 
حمزه :منا قولتلك انا دايما قد كلمتي 
لمياء :بس ياريت تكون دايما كده ميبقاش في الأول بس 
حمزه :هتعرفي مع الوقت 
**************
عشق كانت قاعده على سريرها تعبانه وزهقانه 
يونس دخل الاوضه بدون مايكلمها كلمه واحده فتح خزانه الملابس لتغير ملابس 
عشق اضايقت جدا لما شافته متكلمش معاها كلمه كانت مخنوقه ااوي 
عشق قامت من على السرير مكانتش قادره تقوم عشق كانت دايخه ااول مشيت خطوه وبعدين مسكت في الطربيزه 
يونس بخوف عليها :انتي اي إلى قومك من على سريرك 
عشق :زهقت من قاعده السرير عايزه انزل تحت 
يونس :استنى اساعدك تنزلي تحت 
عشق :مش عايزه مساعدتك انا هعرف انزل لوحدي 
يونس بعصبيه :اسمعي الكلام فاهمه 
عشق :وانا محدش يزعقلي فاهم
يونس :نعم انتي مراتي
عشق :وده لفتره مؤقته
يونس :في خلال الفتره دي تسمعي كلامي فاهمه 
عشق :وانا هسمع كلامك بس متكلمش معايا كلمه واحده وانت هتنام على السرير وانا على الكنبه 
يونس :انتي محسساني اني عايز اتكلم معاكي، ثانيا انتي وانا هنام في سرير واحد 
عشق :وانا جمبك لي هنام على الكنبه هنا 
يونس :اسمعي الكلام الي قولت عليه فاهمه
يونس بدل ملابسه
عشق :انت رايح فين 
يونس :خليكي في حالك وماتسأليش انا رايح في ولا راجع منين فاهمه
عشق بعياط :حاضر 
عشق سابته ودخلت البلكونه وكانت بتنظر في السماء شافت القمر طالع 
عشق بعياط وهي بنتظر في المساء:قلبي واجعني ااوي عمري ما اتمنيت حاجه واتحقتت كأن الدنيا مش عايزاني افرح في يوم تعبت من الحزن والفراق حبيته ومش حاسس بيا عايزاك حبيبي 
فاكرتك هتكون أماني وهتعودني عن حياتي إلى فاتت بدونك جرحتني غلط لما حبيتك كنت أتمنى تحبني يارب لو هو مش بيحبني شيله من قلبي
***************
نيروز كانت قاعده في البلكونه 
ليام :بتعملي ايه يا نيروز 
نيروز :انت شايف اي 
ليام :شافك قاعده وبتشربي شاي 
نيروز :اومال بتسأل لي بقى وانت 
ليام :خلاص يا ستي مقصدش ينفع اقعد معاكي 
نيروز :اتفضل 
ليام :نيروز هو انتي 
نيروز بمقاطعه :انا ما بطلع البلكونه بقعد اتفرج على النجوم واسمع أم كلثوم تسمع معايا 
ليام :ماشي شغليها انا بحبها 
يا حبيبي
يا حبيبي
يا حبيبي
الليل وسماه ونجومه وقمره، قمره وسهره
وإنت وأنا يا حبيبي أنا يا حياتي أنا
يا حبيبي
يا حبيبي
الليل وسماه ونجومه وقمره، قمره وسهره
وإنت وأنا يا حبيبي أنا يا حياتي أنا
كلنا، كلنا في الحب سوا
والهوى آه منه الهوى
الهوى آه منه الهوى، آه منه الهوى، آه منه الهوى
سهران الهوى يسقينا الهنا ويقول بالهنا
والهوى آه منه الهوى
والهوى آه منه الهوى، آه منه الهوى، آه منه الهوى
سهران الهوى يسقينا الهنا ويقول بالهنا
يا حبيبي يلا نعيش في عيون الليل
يلا نعيش في عيون الليل
ونقول للشمس تعالي، تعالي
بعد سنة، مش قبل سنة
تعالي، تعالي، تعالي، تعالي
بعد سنة، مش قبل سنة
دي ليلة حب حلوة
بألف ليلة وليلة، ألف ليلة وليلة، ألف ليلة وليلة
ألف ليلة وليلة، ألف ليلة وليلة، ألف ليلة وليلة
بكل العمر هو العمر إيه غير ليلة
زي الليلة، زي الليلة، الليلة زي الليلة
ليام :ده انتي طلعتي رومانسيه بقى وانا معرفش 
نيروز :مش شرط رومانسيه عشان بسمع اغاتي رومانسيه 
ليام :عايز اسالك سؤال 
نيروز :أمم قول بسرعه 
ليام :انتي دبش لي 
نيروز :انا دبش بس مع إلى مايستاهلش والي يجوا عليا 
ليام :وانتي بقى دبش معايا لي هو انا جيت عليكي ولا مستاهلش 
نيروز :مين قالك اني دبش معاك 
ليام :طريقه كلامك بتقول كده 
نيروز :طريقه كلامي كده مع الكل، لكن الدبش بتكلمه مع ناس محدده بس
ليام :يعني انتي مش زعلانه مني في حاجه 
نيروز :انا ابدا تؤتؤ عمري 
ليام :يعني مثلا مش زعلانه لأنك عرفتي اني خطبت 
نيروز بكدب :لا وأنا ازعل لي ده انا فرحانه ليك ااوي ما انت زي اخويا 
ليام :اخوكي 
نيروز :ايوه اخويا واتمنى ليك الخير كله 
ليام :ربنا يخليكي ما انتي زي اختي 
(الاتنين دول زهقت منهم الاتنين بيحبوا بعض بس بيكابروا) 
*************
يونس رجع القصر وكان سكران دخل شاف عشق نايمه في البلكونه وبتترعش 
يونس شال عشق بين يديه ونايمه على السرير ونام جمبها 
في صباح تاني يوم 
عشق بصدمه على ألي شافته

يتبع الفصل الخامس عشر اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent