رواية اغفري لي سارة وكريم الفصل الثاني 2 بقلم روان ياسر

الصفحة الرئيسية

رواية اغفري لي سارة وكريم البارت الثاني 2 بقلم روان ياسر

رواية اغفري لي سارة وكريم كاملة

رواية اغفري لي سارة وكريم الفصل الثاني 2

كريم بصدمة : سارة !
سارة بسخرية وإبتسامة : مبروك يا عريس !
خديجة بصت ليهم بإستغراب : هو فيه حاجة يا كريم 
كريم انتبه ليها : هااا ولا حاجة .. دي سارة زميلتي ف الشغل 
سارة قربت من خديجة سلمت عليها وحضنتها : مبروك ربنا يتمم بخير 
خديجة ابتسمت لها وقالت : ربنا يبارك فيكي .. عقبالك 
سارة قربت من كريم وهو بيبعد عيونه عنها وقالت له بهمس : مبروك يا كريم .. فعلا وفيت بوعدك وطلعت .. وكملت بسخرية وطلعت راجل 
كريم بص لها بخذلان وقال : الله يبارك فيكي 
عمر قرب منهم وقال بصوت عالي : يلا يا كريم المأذون وصل 
سارة بصت ل كريم بصدمة وعيونها اتملت دموع وسابتهم وجريت علي بره وهي بتجري خبطت ف واحد 
: اااااه مش تحاسبي يا أنسه 
سارة رفعت دماغها وقالت : أنا آسفه 
الشاب بص ف وشها ( كان أحمر وعيونها حمرا وبتعيط ) 
الشاب بفزع : اي دا أنتي بتعيطي هو الخبطة أذتك ولا حاجة أنا آسف
سارة مسحت الدموع وقالت له بإبتسامة مجاملة : محصلش حاجة خلاص 
مد ايده وقال : أنا طارق ابن عم كريم العريس 
سارة : وأنا سارة زميلة كريم تشرفنا .. بعد اذنك 
طارق بإبتسامه : عاشت الأسامي .. طب ماشيه بدري ليه دول لسه هيكتبوا الكتاب 
سارة بحزن ووجع : معلش حصل ظروف ولازم أمشي 
طارق حس انها متضايقه : طب تحبي أوصلك 
سارة : تسلم والله .. أنا معايا بنت عمي بره هنروح سوا .. بعد اذنك 
سارة سابته ومشيت وطلعت ل نور وأخدتها وروحوا
أما طارق ففضل واقف مكانه مبتسم بإعجاب بيها 
كريم لبس خديجة الشبكة وكتبوا الكتاب وليلتهم خلصت  
عند سارة 
كانت قاعدة ف أوضتها ماسكه موبايلها وبتقرأ كل محادثاتها مع كريم وبتشوف صورهم وافتكرت اول مره شافوا بعض فيها من 4 سنين ودموعها نزلت 💔
عند كريم 
قاعد بيفكر ف سارة ودموعه خانته برضو .. نفسي يبرر لها موقفه نفسه يقولها الحقيقه بس للأسف مش هيقدر لأنه قطع وعد علي نفسه 
الباب خبط فكريم مسح دموعه بسرعه وقال : ادخل 
دخل عمر اخوه وطارق ابن عمه يغلسوا عليه كالعادة 
عمر بمرح : اهو مش قولتلك هيعملي فيها سوما العاشق ويقفل علي نفسه 
طارق بضحك : هم السابقون ونحن اللاحقون يا عم 
كريم بضيق : عاوز ايه يا غلس منك له 
عمر : جايين نقعد معاك يا عريس الغفلة .. 
طارق كان سرحان ف سارة اللي شدته برقتها وجمالها وانتبه علي كلام عمر 
عمر بدراما : يا طارق .. انت يا ابني هو انا قادر علي واحد لما هتسرحوا انتو الاتنين 
طارق ابتسم وقاله : يا عم اهدي .. اصل بصراحه شوفت بنت زي القمر النهارده خطفت قلبي كدا برقتها وجمالها 
عمر : هييييح اوعدنا ياااارب .. شوفتها فين دي 
طارق : شوفتها ف القاعة .. كانت خارجه وخبطت فيا وكانت عيونها بتدمع مش عارف ايه السبب .. بس كيوت اوووي اسمها سارة قالت لي انها زميلتك ف الشغل يا كريم 
كريم رفع وشه بحده وقال بعصبيه وغيرته سيطرت عليه : سارة .. انت اتكلمت معاها 
طارق استغرب رد فعله بس جاوبه : ايوا ما احنا اتعرفنا بعد ما خبطتها وعرضت عليها اوصلها بس قالت لي هتروح مع قريبتها .. بس ايه يا كريم البنت سكر محلي محطوط علي كريمة 
كريم أخد تليفونه وسابهم وخرج بره الاوضه وبعدين بره البيت خالص 
طارق بص ل عمر وقاله : هو ماله دا 
عمر بتفكير : مش عارف .. بس أقولك علي حاجة أنا مش متفائل 
طارق : وأنت من امتي بتتفائل أصلا جاتك نيله 
كريم أول ما نزل م البيت حاول يرن علي سارة كذا مرة مش بترد وأخر مرة ردت 
سارة بعصبيه : أفندم عاوز اي حضرتك بتتصل ليه 
كريم بغضب وغيره : أنتي ايه اللي وقفك مع طارق يا هانم وبتتعرفي عليه ليييه ما تردي 
سارة لقيتها فرصة تحرق بيها دمه فردت بحده : أظن يا أستاذ كريم أنت مش ولي أمري ولا ليك حكم علي عشان تعقب علي تصرفاتي ولا ليك حق تكلمني كدا وبعدين مش سيادتك خطبت وكتبت كتابك هو أنا حكمت عليك .. أحسن لك متتصلش بيا تاني تمام 
سارة قفلت الخط ف وشه  وهي مبسوطه انها طلعت الطاقه اللي جواها فيه واستغربت انه متضايق انها كلمت ابن عمه هل لسه بيغير عليها ولا اي السبب 
كريم رجع البيت شايط علي الاخر ولحسن حظه لقي عمر وطارق سابوا الأوضه فدخل قعد علي السرير وهو مش طايق نفسه 
لقي تليفونه بيرن افتكرها سارة بس طلعت خديجة اتنهد ورد عليها : أيوا يا خديجة 
خديجة : كريم كنت عاوزه اشتري بكرا حاجات ف هعدي عليك ف الشغل وننزل سوا ماشي 
كريم : تمام ان شاء الله مع السلامه .. قفل التليفون وحاول يناام ونام بعد تفكير 4 ساعات 
تاني يوم 
كريم كان ف الشغل وسارة قاعده علي المكتب بتاعها قدامه بلامبالاة وهو شايط منها علي الأخر وماسك نفسه انه يقوم يتخانق معاها 
شويه والباب خبط وطارق دخل : ابن عمي الغالي واحشني يا راجل 
كريم اتفاجأ بيه وعرف سبب مجيته له ايه .. اما طارق سلم عليه والتفت ل سارة اللي قاعده مكانها بهدوء 
طارق بإبتسامه : وأنا أقول المكان منور كدا ليه .. ازيك يا أنسه سارة 
سارة بإبتسامه : الحمدلله يا طارق كويسه 
طارق : ايوا كدا طارق بس بدون ألقاب طبعا احنا صحاب ولا ايه 
كريم بغضب : طااااااارق
يتبع الفصل الثالث 3 اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent