رواية سرقت قلبي زعيمة المافيا الفصل الرابع

الصفحة الرئيسية

رواية سرقت قلبي زعيمة المافيا الفصل الرابع بقلم ميرو ناصر

رواية سرقت قلبي زعيمة المافيا

رواية سرقت قلبي زعيمة المافيا البارت الرابع

فجأه فونه رن وكان صوت واحده ست هو عارفه كويس 
سيف:عايزه اي
مروه: وحشتني يابني انا عايزه اقابلك وحشتني 
سيف بزعيق: لا يامروه لا من عشرين سنة سيبتيني ف ملجأ ومابصتيش وراكي ومهتمتيش بيا وكنت بترجاكي وانتي مشيتي عايزه اي مني دلوقتي ابعدي كفاياااااااا بقاااااا ابعدي كفاياااااااا 
نجمه خدت منه الفون 
نجمه : سلام دلوقتي يامدام
مروه: خلي بالك منه 
قفلت السكة وسيف بيزعق وبيكسر ف الكراسي الي حواليه ونجمه بتحاول تسيطر عليه وهو بيزعق بجنون كسر ڤازه ونجمه داست عليها عورت رجليها وبعد شويه سيف هدي وقعد ع الارض وسند راسه ع الحيطه قعدت نجمه جنبه وحضنته جامد وهو بيبكي وهي مش مستحمله تشوفه كده وبعد شويه بص على رجليها لقاها متعوره 
سيف:نجمه أنا الي عملت كده 
نجمه: لا لا هي وقعت وانا دوست عليها بالغلط 
قام وشالها ووداها الاوضه وجاب المعقم وعقم الجرح ولسه هايمشي مسكت ايده 
نجمه: خليك معايا 
شد كرسي وقعد جنب السرير ونامت وهو اطمن انها نامت وراح الاوضه لقي مازن قاعد باصص للسلسه 
سيف: مانمتش لي 
مازن: بص كده ع السلسله دي جواها صوره بس ناقصها المفتاح عشان تتفتح 
سيف: وانت جبتها منين؟؟!
مازن: وقعت من قمر وهي طالعه من هنا 
سيف: ايه طالعه من هنا انت عملت اي ؟؟😳
مازن : مافيش بوستها بس 
سيف ضربه علي كتفه 
سيف: هاتفضحنا يالااا الله يحرقك 
مازن : يسطا البت عجباني وبعدين تعالي هنا انت كنت فين انت ونجمه ؟!😉
سيف: اقطم طيب هات السلسه دي كده 
خدها وبص فيها 
سيف: المفتاح ف رقبة نجمه 
مازن : طب هانجيبوا ازاي 
سيف: ماتقلقش انا هاجيبه بس المهم تروح بكره تعمل سلسله نسخه منها فاهم 
مازن : لي بقا؟؟
سيف : عشان لو قمر سالت عليها تلاقيها 
مازن : طيب 
ناموا الاتنين بعد تفكير طويل 

ف اوضه ف المخزن 
نزلت نجمه وهي سانده علي قمر ودخلوا الاوضه وكان واقف واحد فيها جريوا عليه وحضنوه 
نجمه وقمر: بابا 
ابوهم: وحشتوني يابنات 
نجمه: وانت كمان يابابا بس سيف لي حصل معاه كده
قمر: ايوه وكمان اشمعنه هانروح عمليه لكتيبه مخابرات 
ابوهم: سيف طول عمره بيكره الستات وجود نجمه معاه هايرجع يثق فيهم تاني ولي المخابرات عشان هو الوقت ده هايختار انتوا ولا المخابرات
بص ل قمر 
ابوهم: قمر فين السلسله بتاعتك 
قمر بتبص وملقتهاش 
قمر: يالهوي يابابا وقعت مني ف اوضة مازن 
نجمه : ماتخافيش مش هايعرفوا يفتحوها المفتاح معايا 
ابوهم : بكره تدوروا عليها وتجبوها تمام 
نجمه وقمر: تمام
ابوهم :يلا بقا انا هامشي سلام 
حضنوه ومشي وطلعوا ناموا 

تاني يوم الصبح 
سيف : مازن اصحي بسرعه اتكشفنا 
قام مازن وهو مفزوع 
مازن: يانهار اسود انا معملتش حاجه سيف هو السبب
وبص حواليه ملقاش حد غير سيف 
سيف : اه يابن الجزمه كنت هاتسلمني تسليم اهالي 
مازن: معلش بقا ياصحبي لسه صاحي وكده
سيف: صاحي دانت طول الليل بتكلم وانت نايم وتقول قمر قمر 
مازن: كنت بحلم بيها كانت فرسه 😉
سيف: طب يلا خد دش وانزل روح اعمل نسخه للسلسله وهات مفتاح ليها كمان 
مازن: حاضر 
قام وخد دش دافي ونزل راح المحل ونجمه طلعت عشان تصحي سيف وتدور ع السلسلة 
وقفت جنب السرير ولسه هاتدور لقت سيف شدها ل حضنه 
سيف:صباح الفل 
نجمه :احممم صباح النور ابعد شويه بس 
سيف:انتي على طول حلوه كده الصبح 
نجمه قامت وحدفت عليه مخده 
نجمه: يلا عشان نفطر وفين مازن 
سيف :راح يجيب هدوم لينا 
نجمه:طب يلا
طلعت وهو قام حد دش ولبس بنطلون ابيض وقميص احمر كان شكله جنان وفاتح اول كام زرار كده .
نزل ولقي نجمه وقمر لابسين زي بعض سلوبته بكم سوده وكل واحده جنبها جوانتي وماسك على شكل قطه 😼
سيف: اي القمر ده 
نجمه : ههههه بكاش وبعدين احنا هانفطر ونطلع ع العمليه علي طول 
سيف: طيب 
قعدوا وفطروا وجهزوا عشان يتحركوا أول ما مازن يوصل 

عند مازن 
راح وجاب الهدوم من البيت وراح المحل كان الراجل خلص السلاسل وشاف خاتم عجبه اشتراه وراح ووصل هناك لقاهم مستنينه ادي سيف السلسله المفتاح من غير مايخدوا بالهم ونادي علي قمر
مازن: نسيتي دي عندي إمبارح قالها وغمزلها 😉
قمر :احممم هاتها 
خدتها وبتحاول تلبسها مش عارفه راح مازن قرب منها ولف ايده عشان يلبسها السلسله وهي صوت دقات قلبها طالعه 
مازن بهمس : عايز ادوق الفراوله دي 
زقته جامد 
قمر : بطل قلة ادب 
خلصوا وجهزوا واتحركوا وسيف هو ومازن طول الطريق قلقانين ومش عارفين هايعملوا اي 
وصلوا للمكان المحدد وكانت واقفه كتيبه تبع المخابرات 
نزلوا واول مانزلوا نجمه ضربت نار والكتيبه استخبوا وبدأو يضربوا نار والمكان اتملي بالدم ف كل حته ومات كتير من رجال المخابرات وسيف مش قادر يستحمل مسك المسدس ولسه هايضرب ف رجالة نجمه لقي واحد جاي من وراها وعايز يضربها بالمسدس جري عليها وحضنها وسبقه وضربوا بالنار ولسه هايبعد لقي نجمه بتزقه ووقعت ع الارض جري عليها 
سيف :نجمه فوقي لي عملتي كده كانت تيجي فيا انا 
نجمه : هشش هابقي كويسه ماتخفش 
بيبص علي مازن لقي قمر حضناه وبتعيط 
سيف :قمر هو كويس 
قمر :اه بس لازم نروح المستشفي بيهم 
سيف :يلا 
طلعوا من المكان بعد ما صفوا كل رجاله المخابرات وراحوا ع المستشفي وخل مازن ونجمه العمليات وبعد ساعه طلع الدكتور
الدكتور : للاسف خسروا كميه دم كبيره والاتنين فصيله واحده واحنا مش لاقينها هنا
قمر: إنا اخت نجمه خودوا مني انا ليهم
الدكتور : فصيله دمك اي 
قمر : A
الدكتور :احنا عايزين O
سيف: انا فصيلة دمي O
الدكتور :بس لازم تختار واحد بس تتبرعله 
قمر:مستحيل
سيف:.😳
google-playkhamsatmostaqltradent