رواية عشقت طفولتها الفصل السابع عشر 17 - بقلم حنين محمد

الصفحة الرئيسية

 

  رواية عشقت طفولتها الفصل السابع عشر 17

 البارت السابع عشر

عشقت_طفولتها

كمال بيروح المستشفى 

الدكتوره اتفضل يا كمال بيه التحليل جاهزه

كمال بقلق بيمسك التحاليل متاكده أن ديه التحاليل صح

الدكتوره اه 

كمال بحب بيبص في الورقه ديه فعلاً بتول ماحدش لمس شعره حتى منها بس انا اللي غبي شكيت فيها بس هكمل للآخر لحد ما اعرف هي نهال ليها ايد في الحوار ده ولا لا 

عند سميه

جميله اتفضلي يا ماما الطلبات اهم

سميه بتمسك ها من شعره ايه التأخير ده كله ها وايه اللي و وداكي عند الزفته بتول ديه ها

جميله بعياط يا ماما شعري هيتخلع في أيدك أبوس أيدك سبيني

سميه مين اللي وداكي هناك يا بت

جميله كمال يا ماما كمال كان باعتلك الفلوس ديه

سميه اه ايوه كدا هاتي شطوره

جميله بتدخل جري الاوضه و بتقفل علي نفسها

فلاش باك 

كمال خدي الفلوس ديه يا جميله

جميله لا شكرا 

كمال امك مش هتسيبك غير لما تضربك اديها دول زي أكن انا كنت عايزك علشان اديكي الفلوس ديه

جميله شكرا يا كمال بجد مش عارفه اقول لك إيه 

كمال ولا اي حاجه يا جميله 

باك

جميله بجد يا ماما أنتِ مخليه الناس كلها تعرف عننا أن احنا بتوع فلوس

عند بتول

بتول ظهري و جعاني أوي من كتر المذكره بتلاقي حد بيحضنها من ظهرها

كمال خلاص كفايه مذاكره كدا انهارده

بتول بكسوف ايه يا عم حد يدخل علي حد الدخله ديه

كمال ليه هو أنا دخلت عليكي الحمام

بتول د*مك  خفيف يلا 

كمال بيقعد جنبها في الارض خدي الفون ده بدل اللي اتكسر ساعت

بتول بتحط ايديها علي بوق كمال مش تفكرني ب اليوم ده يا كمال أرجوك انا والله مظلومه عارفه أن انت بتقول أن  انا رخي*صه و و واط*يه و اهلي باعوني بس انا مش كدا صدقني

كمال بيلف وشه وبيمسح الدمعه اللي كانت هتقع من عينه علي حال بتول أنا داخل اخد دش 

بتول اوك

عند نهال

نهال الو يا منه بكره اجيلك المستشفى و نشوف حل في اني اخلف 

منه حاضر 

نهال يلا سلام

عامر الو يا نهال

نهال مين 

عامر لحقتي تنسي صوتي ولا إيه 

نهال عايز ايه يا زف*ت 

عامر عايز فلوس 

نهال مش مكفيك دول انا بعت ليك كتير

عامر خلاص بقي يبقي  متزعليش لما تلاقيني عندكم بكره في الاقصر

نهال بقلق خلاص خلاص هبعتلك بكره المبلغ اللي انت عايزه

عامر ايوه كده

عند بتول

بتول بتلاقي الفون بتاع كمال بيرن كمال تلفونك بيرن

كمال مين

بتول ياسر

كمال ردي و قولي لي أن أنا لما أخلص دش هخرج أكلمه

بتول الو يا ياسر

ياسر بتول صح

بتول صح كمال بياخد دش لما يخرج هيكلمك وجايه تقفل

ياسر استني استني

بتول نعم

ياسر أنتِ عامله إيه

بتول الحمد لله وأنت

ياسر الحمد لله لما كمال يخرج خليه يكلمني

بتول حاضر

كمال بيخرج أنتِ مالك هو كويس ولا لا بتسالي عليه ليه

بتول هو قال لي عامله ايه ف قولت أسلم عليه عيب اسيب الراجل كدا هو مش متجوز صح 

كمال بغيره وأنت آمال أمك متجوز ولا لا يا بتول 

بتول بص بقى يا بتاع انت انا بسأل عادي يا جدع في إيه

كمال لا ولا عادي ولا مش عادي ملكيش دعوه 

بتول ماشي كلمه بقي شوفه عايز إيه

كمال هات الفون 

بتول خد 

كمال ألو يا ياسر 

ياسر إيه يا عم عامل ايه 

كمال بخير

ياسر قولت اقول لك اني هاجي بكره اسلم علي مرات عني و عمي علشان من اول ما نزلت من السفر مسلمتش عليهم

كمال تنور يا كبير

ياسر حبيب قلبي وبيقفل

بتول يلا بقي روح نام علي الكنبه زي الشاطر

كمال وحت أمك انا هنام علي سريري

بتول طب بص هنشوف مين اللي هي جري علي السرير الاول 

كمال بطلي شغل الهطل ده و بيروح ينام علي السرير 

بتول اووووف خلاص هنام انا كمان علي السرير بس هنحط مخده

كمال لا نامي جنبي عادي من غير مخده  وانا هبقي بعيد عنك

بتول هنشوف

 بعد نصف ساعة

بتول كمال  انت نمت

كمال بيبص لبتول لا لسه صاحي

بتول هو انت وانت صغير كانت حياتك حلوه زي اي طفل

كمال بيقرب ل بتول اه عادي ليه

بتول اصل انا كبرت وانا مش حسه بمعني كلمت الطفوله ديه إيه

كمال ليه يا بتول

بتول اصل بابا مات وانا عندي سنتين و ماما بتعملني وحش انا وجميله ف إحنا بس اللي كدا ولا في ناس زي 

كمال بيشيل شعر بتول من علي عينيها لا يا بتول في ناس حياتهم اوحش منك كمان

بتول بجد

كمال بجد يا بتول و غير كدا انت هتبقي شطره في المذكره و تدخلي أجمل كليه علوم ف ربنا يعوضك

بتول امم 

كمال جاي يلف وشه الناحيه التانيه

بتول لا خليك باصص لي لحد ما انام

كمال أمتي نكبر بقي يا بتول.

بتول هش هش

كمال بيدقق في ملامح بتول و بعدها بينام

في نهار يوم جديد

نهال بتصحي بتنزل بسرعه علشان تحول ل عامر الفلوس و بترجع البيت

كمال بيصحا و بيغطي بتول حلوه وبيلبس و بينزل في رساله بتتبعت ليه إن تم  سحب عشر الاف جنيه من الفيزه بتاعته

نهال بتدخل الاقصر و هي متوتره

كمال كنتي فين يا نهال

نهال في الشارع بجيب حاجات

كمال بعصبية ليه سحبتي من فلوسي عشر تلاف جنيه

نهال.....


  •تابع الفصل التالي "رواية عشقت طفولتها" اضغط على اسم الرواية 

google-playkhamsatmostaqltradent