رواية عشقت قلبك الفصل السادس 6 - بقلم الكاتبة الصغيرة

الصفحة الرئيسية

 رواية عشقت قلبك الفصل السادس 6

يوسف وبسنت نزلو يتمشو في شوارع لندن♥️✨
بسنت : حلو اوي الجو هنا برد  وشوف في ولاد وبنات كتير ماشين سوا شكلهم مبسوطين 
يوسف ببتسامه: او بيحبو 
بسنت : يمكن بس شكلهم حلو ...بس عارف مصر حلوه اوي فيها عادات وتقاليد جميله اوي 
يوسف : فيها غلط وصح دي أهم حاجه يعني انا ماشي جبك عادي من غير ماالمسك ....هنا ماشين حاضنين بعض عادي عندهم 
بسنت: صح ...كدا احلى اصلا ...عارف لو علي معانا كان زمانه عامل زي القرد رايح جاي 
يوسف بصحك: بيقتو صحاب اهو 
بسنت : امم يوسف حد جميل ويتحب 
بسنت برقت وحطت ايدها على بوقها استوعبت الي قالته 
يوسف وقف : قولتي ايه 
بسنت بتوتر: لا لا انا مقولتش حاجه 
يوسف : قولتي يوسف 
بسنت :لا لا وجريت 
يوسف استني خلاص جريو سوا وضحكو 
بسنت فتحت درعتها وهيا بتجري وهيا باصه لسما بسعاده 
وقفت فجاءه 
بسنت: في جنينه اهي شكلها حلو 🌸💕
دخلو سوا وقعدو بين الورد
يوسف استني وقام راح عند شجره وطلع عليها 
بسنت : انت بتعمل ايه 
يوسف وقع ورق كتير عليها وهيا بتدرو تحته بفرحه وبتضحك من قلبها 
يوسف نزل شويه وماسك في الشجره هاتي ايدك 
بسنت : لا 
يوسف ضحك: عشان اطلعك مسكت في الجاكت وبيقى ساندها وقعدو على خصن كبير 
لون الشجره حلو اوي موف فاتح وقعدو سوا عليها وبقى بيقع عليهم الورق 
بنت من تحت ومعها شاب حبيبها : شكلكم حلو اوي دي شجره الأحبه لكل الي بيحبو بيجو تحتها 
كمل الشاب : بس انتو طلعتوا عليها 
وشاور لهم ومشيو 
بسنت : طلعت شجره مميزه 
يوسف طلع موبايله وفتح الكاميرا تعالي نتصور عشان تفضل زكرى حلوه 
بسنت : تماام 🥰
أتصور وكل واحد فتح دراعه وكانو هيقعو🥲
يوسف مسك في الخصن ومسكها بسرعه 
بسنت : شكرا 
يوسف : العفو يلا ننزل 
نزلو سوا كان الوقت بقى حاوالي 9ونص بليل 
بسنت : تجي نتعشى في مكان 
يوسف وهو حاطط ايده في جيوبه من البرد: ماشي 
راحو اتعشو في مطعم 
وقعدو قصاد بعض والجو كان حلو المطعم من ازاز والمطر نزل على الازاز بقى شكله جميل 
بسنت بتحرك ايدها في بعض عشان تدفي 
يوسف خبط على دماغه : اوف ازاي نسيت انا مجبلتكيش غير البس الفستان وبيجامه 
بسنت : كنت لابسه الجاكت ونا بتخطف 
يوسف: طب تحبي تاكلي ايه ؟
بسنت: ايه حاجه تدفي بس 
يوسف طلب اكل وبسنت خدودها ومنخيرها بقت وردي من البرد 
اكلو 
وغسلو ايدهم وقعدو 
يوسف : عجبك الاكل؟
بسنت : امم لذيذ 
يوسف ضحك: بالهنا والشفا..تحبي تشربي ايه ؟
بسنت:ممكن نسكافيه ☕️وتشكولت 🍫
يوسف : تمام طلب الحاجه وجت بسنت كانت بتشرب وهيا باصه لسما ومنظر الشجر من الازاز 
بسنت ممكن موبايلك اصور 
يوسف : اكيد اتفضلي خلي معاكي لحد مانرجع الاوتيل عشان تصوري براحتك 
صورت السماء والمنظر واتصور سوا وبعدين خرجو قعدت تصور كتير واتصور تحت الشجر سوا 
والدنيا برد يوسف معرفش يروح يجب لها لبس عشان هيا معاه هتبرد روح الاوتيل بعد ما هدوهم غرقت الساعه بقت  12 بليل 🌠❄️☃️
بسنت دخلت اوضتها رمت نفسها على السرير بتعب وابتسمت بشكل تلأقئ لما افتكرت وهما على الشجره 
بسنت بفرحه : شجره العشاق ♥️😊الله لو يحبني🙃
♡~~~~♡~~~~~♡
يوسف دخل اوضته
كان تعبان دخل اخد شاور وخرج بينشف شعره قدام المرايه 
دق دق 
يوسف بستغراب: مين دا؟!
قرب وفتح 
يوسف: بسنت!! في حاجه ؟!
بسنت : نسيت موبايلك معيا 
يوسف : اه صحيح طيب شكرا يابسنت 
بسنت: ...👈🙂👉
يوسف: في حاجه ؟!
بسنت :انا خايفه انام لوحدي  ...اوي ولله 
يوسف: طب ما انتي كنتي بتنامي في بيتي عادي وكنتي مخطوفه 
بسنت: ما دا كان بيت لاكن دا أوتيل ونا خايفه اوي 
يوسف: متاخفيش الاوتيل في أمن كتير وكاميرات و...
بسنت مسكت دموعها 
يوسف طب وانا اعمل ايه طيب ؟!
بسنت: بص انا مش هينفع انام معاك ولا انت ..
يوسف: امم وبعدين ؟
بسنت: ممكن ؟!
يوسف: اوعي تكوني هتنيميني على الباب
بسنت😁
يوسف بصلها بغيظ بس صعبت عليه 🥲
(عشقت قلبك ♥️✨️)
بقلم الكاتبه الصغيره ✍️🤍✨️
قفل اوضته وهيا دخلت اوضتها وقعد قدام الباب 
الممر في 6غرف 
3ليهم و3فيهم ناس 
وقضى يوسف ليلته شويه على الموبايل وشويه نام
◇◇◇~◇◇◇◇
الصبح🌤
علي صحي ولبس واتشيك وخارج اول مافتح لقى يوسف نايم قصاده قدام غرفه بسنت فعلا😅ربنا يكون في عونك يا بني 🥲
ونكمل بكرا 🤍😅
معليش عشان هنام😅
و ادعو لي انا في امتحانات وبكتب دي بس ولله عشان خاطركو ♥️🫶

 •تابع الفصل التالي "رواية عشقت قلبك" اضغط على اسم الرواية 

google-playkhamsatmostaqltradent