رواية هاجر و يوسف (كاملة جميع الفصول) حصريا عبر دليل الروايات بقلم ميرو
رواية هاجر و يوسف الفصل السادس 6
الفصل السادس والأخير
روايه: هاجر ويوسف
يوسف: وصل مول اول م شاف ياسمين قالها احكيلي اتخطفت ازاي كنتي فين
ياسمين: حكيتله كل حاجه
يوسف: يلا نشوف كاميرات مراقبه..... ويرحو يشوفها ويعرف انها مي وقال لياسمين متقلقيش
يوسف: يتصل ع محمد ويقوله يعرف بوليس وركب عربيته وبيراقب مي من GPS
مي: وهي تكون ف بيت احمد.....
احمد: هنعمل اي بعد م خطفنها
مي: هتفضل معانا لحد مناخد ورق اللي عايزينه وبعدين نخلص منها ونسافر
احمد: طب سبيني اتسلي بيها شوي طالما هتموت
مي: لما ناخد ورق اعمل اللي انت عاوزه
في وقت دا كان وصل يوسف ودخل من باب مطبخ وراني وجه من ورا احمد ومسك فيه
مي: تكون بتمسك هاجر وجايه تمشي..... تلاقي بوليس وصل واخد مي واحمد وهما جاين يمشوا تشد مسدس وتكون هتقتل هاجر احمد بيزقها وتيجي فيه
تم نقل هاجر ويوسف إلي مستشفي ويكون محمد معاهم
الدكتور: بعد اذنك عايزين ناخدهم
ميمي: ف عمليات
هاجر: مغمي عليها ومتعلقها محليل
في وقت دا بتوصل ياسمين وبابها ع مستشفى
الأب: طمني يا بني
محمد: اطمن يا عمي بخير
الأب: بدخل عند بنته وتبتدي تفوق وتبدأ تتذكر كل شيء وتقوله باب انا افكترت كل حاجه
الأب: بجد الحمد الله يا بنتي
هاجر: طب هو فين دلوقتي ميمي
الأب: الحمدالله اصابته جات خفيفه ونقلوه اوضه عاديه
هاجر: طب انا عايزه اشوفه..... وترحله اوضه وتدخل تقعد ع كرسي جنبه وتمسك ايده وتقوله انا بحبك ايوه حبيتك انت سامعني وفي اللحظه دي يوسف يفتح عينه
هاجر: تسحب ايدها وتسكت
يوسف: يقولها سكتي لي.... تعالي قربي ويبوسها من شفيفها.... وهنا يدخل صاحبه
محمد: حمدلله ع سلامتك يا صاحبي
تاني يوم يخرج يوسف من مستشفى..... وفي الليل يوسف بروح هو ومحمد لبيت اسماء ويطلب ايدها
هاجر: تكون قاعده معاه لوحديها في صالون
يوسف: بحبك من اول مره شوفتك فيها
هاجر: وانا كمان بحبك
وليد: انت عايز تجوز مراتي
الكل: بتقول اااي😳..... يتبع تفكترو هيحصل اي
لقراءة ومتابعة روايات جديدة وحصريه انضم الينا هنا: اضغط هنا
روايه: هاجر ويوسف
يوسف: وصل مول اول م شاف ياسمين قالها احكيلي اتخطفت ازاي كنتي فين
ياسمين: حكيتله كل حاجه
يوسف: يلا نشوف كاميرات مراقبه..... ويرحو يشوفها ويعرف انها مي وقال لياسمين متقلقيش
يوسف: يتصل ع محمد ويقوله يعرف بوليس وركب عربيته وبيراقب مي من GPS
مي: وهي تكون ف بيت احمد.....
احمد: هنعمل اي بعد م خطفنها
مي: هتفضل معانا لحد مناخد ورق اللي عايزينه وبعدين نخلص منها ونسافر
احمد: طب سبيني اتسلي بيها شوي طالما هتموت
مي: لما ناخد ورق اعمل اللي انت عاوزه
في وقت دا كان وصل يوسف ودخل من باب مطبخ وراني وجه من ورا احمد ومسك فيه
مي: تكون بتمسك هاجر وجايه تمشي..... تلاقي بوليس وصل واخد مي واحمد وهما جاين يمشوا تشد مسدس وتكون هتقتل هاجر احمد بيزقها وتيجي فيه
تم نقل هاجر ويوسف إلي مستشفي ويكون محمد معاهم
الدكتور: بعد اذنك عايزين ناخدهم
ميمي: ف عمليات
هاجر: مغمي عليها ومتعلقها محليل
في وقت دا بتوصل ياسمين وبابها ع مستشفى
الأب: طمني يا بني
محمد: اطمن يا عمي بخير
الأب: بدخل عند بنته وتبتدي تفوق وتبدأ تتذكر كل شيء وتقوله باب انا افكترت كل حاجه
الأب: بجد الحمد الله يا بنتي
هاجر: طب هو فين دلوقتي ميمي
الأب: الحمدالله اصابته جات خفيفه ونقلوه اوضه عاديه
هاجر: طب انا عايزه اشوفه..... وترحله اوضه وتدخل تقعد ع كرسي جنبه وتمسك ايده وتقوله انا بحبك ايوه حبيتك انت سامعني وفي اللحظه دي يوسف يفتح عينه
هاجر: تسحب ايدها وتسكت
يوسف: يقولها سكتي لي.... تعالي قربي ويبوسها من شفيفها.... وهنا يدخل صاحبه
محمد: حمدلله ع سلامتك يا صاحبي
تاني يوم يخرج يوسف من مستشفى..... وفي الليل يوسف بروح هو ومحمد لبيت اسماء ويطلب ايدها
هاجر: تكون قاعده معاه لوحديها في صالون
يوسف: بحبك من اول مره شوفتك فيها
هاجر: وانا كمان بحبك
وليد: انت عايز تجوز مراتي
الكل: بتقول اااي😳..... يتبع تفكترو هيحصل اي
لقراءة ومتابعة روايات جديدة وحصريه انضم الينا هنا: اضغط هنا
•تابع الفصل التالي "رواية هاجر و يوسف" اضغط على اسم الرواية