رواية انت ملكي كاملة بقلم شيماء صلاح عبر مدونة دليل الروايات
رواية انت ملكي الفصل الخامس 5
انتي جيبني في حته مقطوعه وتقوليلي دا مكان حلو يلا ي رهف انا خايفه انتي جبيني في صحرا هنا ونبي يلا انا خايفه انتي مش سماعه الأصوات المرعبه دي يلا
رهف هي بتديها عصير…. بس ي روحي اهدي كدا وخدي اشربي العصير دا بس
زينب….. طيب انتي جايه هنا ليه
رهف….. هو يوسف كلمك تاني
زينب….. ايوا
رهف بغيظ…. وقلك اي
زينب….. مش عارفه هو بس بيطمن عليه
رهف….. وانتي بتكلمي ليه ي زينب بتكلمي يوسف ليه
زينب…. عادي ي رهف انتي مكبره الموضوع علي فكره
رهف بشر…. يعني انتي متطلعتيش بره معه
زينب…. طلعت كان عزمني في مطعم
رهف….. وليه مقلتليش ي زينب
زينب…. عادي ي رهف يوسف كويس وهو احب يطمن عليه
رهف بصويت وزعيق….. يطمن عليكي بتاع اي ي زينب انتي عرفه لما مسك ايد سالي بس انا عملت فيها أي ولما اخوها حاول يقتلني انا عملت في اي انتي مش خايفه علي نفسك مني ي زينب
زينب بتوتر….. ليه انتي ممكن تموتني ي رهف
رهف….. ممكن دا انتي خالص ي قلبي الس*م اكيد انتشر في جسمك العصير الي انتي شربتي في س*م ي زينب
زينب بوجع….. ليه ي رهف كذا
رهف بزعيق وعياط….. انا المفروض كنت موتك من زمان قولتي سفاحه واسكتلك ي زينب قولتي انتي مريضه واسكتلك برضو ي زينب
انتي كدا كدا كنتي لازم تموتي علشان عرفه عني كل حاجه
زينب وقعت علي وىتوجع…… اه الحقيني ي رهف
رهف نزلت علي الارض قعدت جبها….. ليه ي زينب تعملي فيا كدا يوسف ي زينب
رهف بصويت…… ي زينب قومي كلمني ليه يوسف انتي عرفه كويسه اني انا بغير عليه بحبه ومجنونه بي ليه ي زينب انتي مش تردي عليه يلا قومي قوليلي ليه قبلتي يوسف وقعدتي معاها يلا قومي
رهف قامت وفضلت تغطيها بل التراب
رهف بعياط….. يوسف لا ي زينب يوسف لا
وبعد ماخلصت ركبت العربيه ومشيت
رهف بضحك……. ههههه ي زينب
وفضلت تضحك لحد ما وصت لي البيت
ودخلت الفيلا
طلعت اوضه زينب
ولميت هدومها في شنطه وراحت ترميها في مكان مجهول
******************
يوم جديد
صحيت رهف وقام اخد دش ولبست وراحت الشركه
ناديه….. استاذه رهف
رهف….. نعم
ناديه… استاذ مدحت في مكتب حضرتك
رهف…… مدحت تمام ي ناديه شوفي شغلك
دخلت المكتب لقيت مدحت قاعد
رهف….. ازيك ي استاذ مدحت
مدحت…… استاذ لا مدحت من غير استاذ
رهف….. مينفعش انت زميل هنا في الشركه
مدحت….. زميل وبس
رهف…… اه كل شيء قسمة ونصيب
مدحت هو يقرب منها…… بصي ي رهف انتي هتحوزيني ورجلك فوق رقبتك
رهف بضحك…… تجوز واحده بتحب صاحب الشركه
مدحت….. عارف انا عارف كل حاجه عندك
رهف….. كل حاجه
مدحت… ايوه هوريكي فديو عسل اووي زيك
رهف……. وريني
مدحت……. تصدقي صعبت عليه اووي
رهف بصدمه…… انتي بترقبيني ي مدحت
مدحت…… اه بحبك بقي اعمل اي ولو موفقتيش علي جوانا الفديو دا هيروح لي يوسف والحكومه ي رهف
رهف بتوتر……. حكومه لا خالص انتي تجي عندي في الفيلا
مدحت….. اجي علشان تموتني زي ما مو*تي زينب بنت عمك لا انتي تجي عندي احسن في الفيلا بتاعتي ومفيش حد غير متخافيش ي رهف
رهف….. فيلا وعندك اوك موقفه
مدحت….. هتوحشيني مستنيكي انهارده بليل
ولو مجتيش زي موقتلك بقي
رهف….. لا هجي ي مدحت
مدحت…….. مستنيكي
ومشي مدحت ورهف مش طايقه نفسها
رهف…… همو*تك ي مدحت
***********************
في فيلا مدحت
راحت الفيلا وكانت متوتره بس هي كانت نويه علي شر
مدحت…… اهلا ي قلبي اتفضلي بس اي الشياكة دي فستاتك جميل اوووي
مدحت قرب منها اكتر ودفن راسه في رقبتها…. راحتك تجننن ي رهف
رهف……. بجد انا جيت اهو امسح الفيديو بقي
مدحت هو حضنها جامد…….. ي رهف فلبي احنا في لحظه رومانسيه ليه كدا وبعدين مش همسحه غير لما احد الي انا عوزه
رهف……. يعني اي
مدحت بخبث……. يعني هطلعي معايا الأوضه من غير كلام
رهف…… اوضه مين الي اطلعها شكلك وحشك المو*ت ي مدحت
مدحت…… ي رهف دي ليله بس واعدك ان همسح الفيديو يلا ي رهف
ومسك رهف وحول يقرب منها ومسكها رمها علي الكنبه
رهف بصويت….. ابعد عني
مدحت وهو مسكها جامد…….. بس ي رهف اسكتي بقي
رهف وهي بصت علي السكي*نه الي فية الطبق
رهف مسكت السكينه ويتحول تبعد مدحت بس مش عارفه ضربتو بس السكي*نه في ضهره
رهف…… ابعد عني فين الموبيل اخد رهف الموبيل وطلعت من الفيلا ومستحت كل الي علي الفون
ورمت الفون
ووصلت الفيلا بتاعتها ودخلت نامت
وفتحت رهف الباب😳😳😳😳
يتري شافت مين تتفتكروا مين
روايه انت ملكي
- يتبع الفصل التالي اضغط على ( رواية انت ملكي ) اسم الرواية