رواية حب غير متوقع الفصل الحادي عشر و الاخير 11 - بقلم منار

الصفحة الرئيسية

  رواية حب غير متوقع كاملة بقلم منار عبر مدونة دليل الروايات 


 رواية حب غير متوقع الفصل الحادي عشر 11

  
ادهم : انا جبتلك الفلوس اهو …سيب ايد اختي بقى
‘يوسف زهوا بيشوف الفلوس حط تليفون جوا الشنطه وسجل صوت ادهم ‘
يوسف : الفلوس دي مش حقيقيه
ادهم بغضب : يعيني اي مش حقيقه ..دا انا دافع دم قلبي انت هتستعبط عليا ولا اي
يوسف ببرود : وانا اي يلي يخليني اثق فيك …بصراحه واحد زيك انا اتوقع منه اي
ادهم : بقولك اي فكك من جو الضمير ده انت بتبيع مراتك مقابل الفلوس فامتعملش فيها ابو الشرف واحنا يلي شياطين
يوسف : بقولك الفلوس دي مش حقيقيه انتي هتصيع عليا ولا اي
ادهم بعصبيه : لا بقولك اي ..لو فاكر نفسك ذكي فا انا اذكى منك بكتير …انا ممكن اخد الفلوس دلوقتي وأضر.بك بالنار واخد اختي عادي …زيك زي اختك بالظبط هتمو.توا ومحدش يسأل عنكوا …
يوسف : لو انت فاكر اني هسيب حق اختي تبقى غلطان
ادهم بسخريه : هه …ضحكتني …تجيب حق مين يعم دا انت متقدرش تموت دبانه …يبني فوق …وبعدين اثبت …اثبت اني فعلا اغتص.بت اختك قول لكل الناس مين هيصدقك …مفيش حد هيصدقك …معقولي هيكدبو ادهم الفاروقي..ويصدقو عيل من الشارع …فوق يبني
‘ كل ده وكان الموبيل بيسجل ..طفى التسجيل يوسف وبعته للظابط بسرعه من غير ما ادهم ياخد باله ‘
ادهم : هات كدا الفلوس يا شاطر وسيب ايد اختي بدل ما اعمل الغلط معاك
يوسف بسخريه : تعمل الغلط معايا انا …يبني بطل تقول حجات مبتقدرش تنفذه…اصل يلي بينفذو كلامهم دول رجاله مش حريم
‘ ادهم اتعصب ورفع مس.دسه ناحيه يوسف …وحياه وقفت قدام يوسف ‘
حياه بدموع : لا اقت.لني انا بداله
يوسف : ابعدي يا حياه ده عيل بق ..ميقدرش يعملي حاجه
ادهم : هتشوف انا هعمل اي دلوقتي
‘ حط المس.دس على راس يوسف …وحياه زقته ‘
حياه بعصبيه ودموع : ابعد عنه اوعا تلمسه بقولك
ادهم بزعيق : اخرسي انتي
‘ وزق حياه على الأرض ..وض.رب يوسف بطلـ ـقه في كتفه ‘
حياه بصراخ : يوسسف …
‘ جت الظباط وقبضو على ادهم …ويوسف دخل المستشفى …’
حياه بدموع : يارب اشفيه يارب يارب …انا مليش غيره في الدنيا ..
‘ خرج الدكتور ‘
حياه بقلق : دكتور هوا كويس صح
الدكتور : متخافيش احنا شلنا الرص.اصه من كتفه وبقى كويس تقدري تتطمني عليه
‘ جريت حياه بسرعه على يوسف وحضنته ‘
يوسف بوجع : الله يخربيتك دراعي ..
حياه : انا اسفه بجد …انت متتصورش انا كنت عامله ازاي انا كان هيجرالي حاجه من قلقي عليك…انا مليش غيرك في الدنيا يوسف صدقني..لو كان جرالك حاجه كنت هم.وت
يوسف وهوا بيمسحلها دموعها بحنيه : متقوليش كدا يعمري بعد الشر عليكي انا عمري ما هسيبك ..متخافيش عليا انا بقيت كويس
حياه بدموع: اهلي رنو عليا وقطعوا علاقتهم معايا يا يوسف …الظابط حكالهم احنا عملنا اي
يوسف بحب : صدقيني هيرجعولك …متزعليش انتي مهما كان بنتهم هيجي يوم ويحتاجولك برضو …وبعدين ما انا متلقح جمبك اهو …وان شاء الله كدا نجيب عيال اد كدا يملو علينا حياتنا …
حياه بكسوف : بطل قله ادب يا يوسف
يوسف بحب : وانا كمان يا عيون يوسف
‘ بعد سنه ‘
حياه بفرحه : الله يا يوسف شبهك اوي …هنسميه اي
يوسف بابتسامه : انا هسميه يونس
حياه : الله يونس حلو اوي
يوسف بغمزه : مش احلى منك
حياه بضحكه : يبني اسكت بقى
يوسف بضحك : ماشي يختي هسكت …
‘ اخدها في حضنه هوا والبيبي ‘
يوسف : يوسف بحبكو يا اغلى حاجه في حياتي
‘ وهنا نعلن سيداتي وسادتي خلصت روايه حب غير متوقع …ونتقابل معاكو في روايه جديده …ولو فيه اي أخطاء في الروايه اكتبهولي في الكومنتات عشان احسن من نفسي وشكرا ❤️❤️❤️

google-playkhamsatmostaqltradent