رواية اولاد العم الفصل السابع 7 - بقلم نونا رامي

الصفحة الرئيسية

  رواية اولاد العم كاملة بقلم نونا رامي عبر مدونة دليل الروايات 


رواية اولاد العم الفصل السابع 7

 

كريم بغضب وهو يرى يد تلك الشاب تمسك بزراع رحمه ويقربها منه بهذا الشكل ليستشيط غصبا أكثر وهو يرى نظراته الخبيثه وكان سيتوجه نحوه ولاكن سبقته رحمه وهى تنزع يدها من يده بقوه وتصفعه صفعه دوى صوتها فى المكان وهى تقول بغضب:

_مفبش فايده فيك قولت كام مرة ابعد عنى يا احمد وبطل حركاتك الزباله دى وازاى تتمادى وتمسكنى بالشكل دا

احمد وهو ينظر لها بشر كبير ورفع يده ليصفعها ولاكن كانت هناك قبضه من حديد تمسك بيده لينهال عليه كريم بالضرب وهو يقول بشر :

_قسما بالله لو شوفتك بتقرب منها تانى لتكون نهايتك على ايدى

احمد وهو ينزف من جميع أنحاء جسده ويقول بغل و غضب :

_والله ما هسيبكو وهوريكو مين احمد الدمنهوري

رحمه وهى تبصق عليه وتقول بقرف :

_مين يعنى حته عيل زباله لا راح ولا جيه

ثم تكمل بغمزه واستفزاز : _وتهديداتك دى تخليها معاك تحتاجها فى وقت عوزه

كريم وهو ينظر له بأستخفاف قائلا بسخريه :

_هات اخرك يا حيلتها وروح رن على بابى يجي يرميك فى اى مستشفى حمير تعالجك يلا يا رحمه نمشي

لتنظر له رحمه بقرف وتمشي بجوار كريم تحت نظرات الإعجاب الشديده من الجميع

رحمه وهى تركب السيارة وهى لا تلاحظ نظرات كريم الحاده المصوبه نحوها :

_ها هنفطر اى أنا على لحم بطنى من الصبح

يجلس حمزه فى مكتبه يتابع عمله بكل جديه وهدوء ليقطع هدوءه دخول تلك الفتاه صاحبه القامه القصيرة وهى ترتدى سلوبت جينس وهى تقول بصراخ وإزعاج:

_يعنى اى يعنى تفطر من غيرى هااااااا

حمزه وهو يضع يده على اذنه بإنزعاج :

_اييي خرمتى ودنى

ثم يكمل وهو يتوجه نحوها ويرفعها من ملابسها مثل المجرمين :

_وبعدين قولت كام مرة تخبط على الباب قبل ما تخش يا زعبوله

نظرت له بغيظ وهى تحاول الفرار منه قائله بحنق :

_سيب السلوبت يباا لسه جيبها هتبوظها

نظر لها بقرف وهو يرفعها اكتر :

_اتظبط يا زعبوله عشان مزعلكش

ضربته فى معدته بقوه وهى تقول بشر :

_تزعل مين يبا دا انا اشرحك

ترك ملابسها وهو يمسك معدته بألم قائلا بغيظ وهو يركض نحوها :

_والله لاوريكى يا تمارة الكلب استغليتى قصرك وضربيتينى وانا مش واخد بالى

ركضت بفزع ليركض خلفها يحاول الامساك بها ككل يوم

تجلس فى غرفتها على مكتبها منغمسه فى كُتبها بكل تركيز تذاكر بهدوء لينفتح باب الغرفه بهمجيه وتدخل منه أميرة وهى تركض نحوها ولاكن سقطت بشكل مثير للضحك ولاكن لم تهتم ونهضت مرة أخرى وهى تقول بصراخ :

_موده فين الشولااااااته إلى كانت فى الدورج بتاعى

موده بتوتر وهى تخفى شيئ ما خلف ظهرها :

_معرفش

أميرة وهى تقترب منها بشر قائله وهى تنظر نحو موده تحاول معرفه ما خلف ظهرها :

_مخبيه اى ورى ضهرك يا موده

نظرت لها بتوتر اكبر قائله بتلعثم:

_مش مخبيه حاجه ، وبعدين لو قربتى عليا هصوت

ركضت أميرة نحوها بسرعه لتصرخ موده بفزع لتمسك أميرة يدها وهى تحاول أن ترى ما خلف ظهرها لتخرج موده الشوكليت بسرعه وتدفسها كامله فى فمها بسرعه شديده لتقول أميرة بغيظ ودموع:

_ليييه كده يا موده انتى عارفه انى بجيبها بالعافيه

موده وهى تنظر لها بحزن قائله بحنان شديد :

_يا حبيبتى أنا عملت كده عشان انتى عندك السكر وبتتعبى منها اوى يا اميرة وكذا مرة احذرك منها واخبى عليكى لما بتتعبى عشان مؤيد ميعاقبكيش بس مينفعش اسيبك تتعبى تانى

أميرة بدموع وحزن :

_حرام عليكى أنا ما صدقت وعرفت ادخلها من ورا مؤيد و حمزه

موده وهى تأخذها فى أحضانها قائله بحنان :

_مش احنا اتفقنا كل شهر هتاكلى واحده كبيرة لوحدك

أميرة بخفوت :

_اه بس أنا كان نفسي فيها

موده بحنان وهدوء :

_وترجعى تتعبى؟

أميرة وهى تمسح دموعها :

_لا مش عايزه اتعب

_يبقى خلاص ممنوع شوكليت غير زى ما اتفقنا فى نص كل شهر ليكى واحده

أميرة وهى تنظر لها بحب شديد :

_انا بحبك اوى يا موده

اسر وهو يجلس بجوار مؤيد فى شركته الخاصه :

_خير يا مؤيد حصل حاجه

مؤيد بهدوء شديد وغموض :

_اه فيه هبعتلك بينات شركه مش مترخصه وبتلعب من تحت لتحت

اسر بخبث وغموض مماثل :

_اعتبرنى جبت أجلها

google-playkhamsatmostaqltradent