Ads by Google X

رواية ظلم القاصرات الفصل الثالث 3 - بقلم شيماء رمضان

الصفحة الرئيسية

  رواية ظلم القاصرات كاملة بقلم شيماء رمضان عبر مدونة دليل الروايات 


 رواية ظلم القاصرات الفصل الثالث 3

 

حمزه بس لازم اخلف عيل

سلوي لا والنبي

حمزه شدها مفيش سبني وخدها رماها علي السرير وخد حقوقه بكل وحشيه

بعد فتره قام وولع سيجاره وسلوي بتعيط وبتخبي جسمها

حمزه انا معملتش حاجه حرام انتي مراتي شرعا وده حقي

سلوي قامت من تجر جسمها دخلت الحمام تاخد شاور يغسل كل الي حصلها

عند نوال خلاص اتعودت علي الي الحي. وان الي متجوزها ده بيعمله كل يوم ياخد حقه منها غصب عنها لو رفضت ضرب واهانه

جوزها خلاص فاضلي كام يوم والعقد يخلص وترجعي لاهلك

نوال….. لا رد

، اتكلمي اي القطه كلت لسانك

نوال ارحمني انتي ايه سبني بقا ابعد بقا وسبني

، انتي اتجننتي يابت بتعلي صوتك عليا ومسك الحزام ونزل فيها ضرب لحد مااغمي عليها سابها بكل برود وخرج وسابها لا حول لها ولاقوة

عند سلوي خلصت شاور وخرجت ولبست هدومها

حمزه دخل خد شاور وخرج وسابها من غير مايتكلم معاها ونزل

سالم بت ياماجده هاتي ولعه يابت

ماجده حاضر

طلعت ماجده ولبسه عبايه وطرحه حطت الولعه

ابوها قاعد مع رجاله او اشباه رجاله بيحششو ويشربو خمره وكله بفلوس بيع البنات قاعد واحد حط عينه علي ماجده

. بقولك اي ياسالم

، سالم قول يازميلي

. البت بنتك دي تلزمني

سالم البت صغيره ياعم اسكت تكبر حبه عشان يطلع مصلحه حلوه

. ماانا هدفع ياعم

سالم كاام

. خمس الف جنيه هما الي معايا

سالم هااهاااي لا يفتحالله

. هطولها يعني هطولها.. خلاص ياعم مش عايز خد اشرب

سالم لا انا شربت كتير

. ياعم اشرب هيا مراتك فين

سالم راحت لامها

. احسن اشرب اشرب

َ*طيب هنقوم احنا بقا ياسالم

سالم طيب بسلامه وانت مش ماشي

. لا لسه السهره طويله

كلهم مشيو والي عينه علي ماجده ده قعد يسكر ابوها عشان يطولها ربنا يسترها بقا

عند ناهد بقولك اي ياماما

ام حمزه قولي ياناهد

ناهد متعرفيش حصل حاجه ولا لسه

ام حمزه حصل متقلقيش اطمني

ناهد اي عرفك

ام حمزه سالت حمزه وهوا نازل وكان زعلان انه عمل كده مع البت عشان صغيره بس انا عرفت اقنعه ان لازم ده يحصل عشان يبقا له عيل في الاخر وهنعوضها بلفلوس تاني

ناهد طيب كويس

ام حمزه اطمنتي ياختي

ناهد اه اطمنت هروح انا بقا النادي

عند ماجده خلاص سالم مبقاش دريان بلدنيا من كتر الشرب

دخل علي ماجده الاوضه لقاها نايمه رجليها باينه بلع ريقه وقرب عليها وبدء يلمس جسمها قامت مخضوضه

ماجده انت مين عايز ايه

. عايزك يابت هبسطه وبيمسك جسمها

ماجده بصريخ ابعد عني يا بابا الحقني يابابا

ابوها ولا هوا هنا

. اسمعي الكلام محدش هينجدك مني

ماجده الحقوني ابعد عني وبتزق فيه وبتخربش فيه وهوا بقي يقطع هدومها وكتف ايديها بايد وبيتهجم عليها بايده التانيه

ماجده تعبت من المقاومه بضعف ابعد عني ابوس ايدك

. بوسي اتهدي بقا يابت

ماجده عيونها بتقفل والرؤيه مبقتش واضحه اخر حاجه شافتها كان السكري ده بيقرب عليها وعيونه مبرقه وبيقرب عليها وبيقلعها هدومها

فاجأه حد خبطه على دماغه من ورا

عند سلوي قاعده في الاوضه مبتزلش منها جه حمزه سكران بيطوح ودخل عليها

سلوي خافت منه شكله مش طبيعي قرب عليها وملس على شعرها بحنان

حمزه انتي حلوه اووي يا سلوي

سلوي استاذ حمزه انت سكران

حمزه هشششش من غير استاذ انتي مراتي وقرب عليها وبدء يبوسها ويعمل علاقه معاها بس المره دى براحه ورومانسيه

عند نوال قامت علي وجع جسمها وقررت تعمل اي حاجه يطلبها لحد الوقت مايعدي

ماجده بتفتح عيونها شافت مرات ابوها

ماجده خالتي الحقيني ده كان كان عاوز

سعديه اهدي يابت انا ضربته قال عايز ياخدك ببلاش داانتي لازم احافظ عليكي لحد مايجي الي يدفع دم قلبه داانتي اجمل اخواتك

ماجده دفنت راسها في الغطا وكتمت شهقاتها في المخده

سعديه خرجت رمت جردل مياه علي جوزها قوم ياسبع شوف الزفت ده

سالم ليله طين اي الي عملتيه ده داانا هو. لع في جتتك

سعديه اتلهي الزفت ده دخل كان عايز يغتصب بنتك

سالم ايه يغتصبها اه ياابن الك. لب

سعديه قوم ارميه بره ياخويا لحقت البت في آخر لحظه

سالم اصيله ياسعديه

سعديه اتوكس انا عملت كده عشان طول ماالبت ساليمه تجيب اكتر

سالم اه عندك حق

وخده ورماه بره البيت

خلصت مده عقد نوال لانها كانت شهر بس ورجعت تاني بيت ابوها مكسوره وتعبانه من كتر الضرب والي حصلها

عدت الايام وحمزه بدء يتعود علي وجود سلوي ويحس بتعلق من ناحيتها وناهد صابره لحد ماتحمل

البنات دول هيفضلو كده ماتشوف حد يتجوزهم ياخويا اي وقفت الحال دي

سالم يعني اعمل ايه

سعديه انا عندي حل

سالم اي هوا انطقي

سعديه نوال تنزل تشتغل

سالم وهتشتغل اي بقا ياختي

سعديه رقاصه ياخويا لحدمايجي زبون لها

google-playkhamsatmostaqltradent