رواية الكوبرا و الصقر الفصل الاربعون 40 - بقلم شيماء

الصفحة الرئيسية

 رواية الكوبرا و الصقر كاملة بقلم شيماء عبر مدونة دليل الروايات


 رواية الكوبرا و الصقر الفصل الاربعون 40

 يوسف: ازيك ياحور
حور بحده: قول الي عندك
يوسف: انا الي خليتك تمضي علي ورق الجواز من صابر
حور بصتله بصدمه: انت يايوسف وانت عارف حكايتي
يوسف بحزن: صدقني كنت غبي جدا سامحيني ياحور
حور بجمود: اخلص يايوسف وقول جي ليه
يوسف بكسره: معاد التسليم بكره اكبر شحنه مخدرات واسلحه واعضاء جايه بكره
حور بتركيز: التسليم هيكون الساعه كام
يوسف: مع الشروق يعني مع اول شعاع شمس يطلع
حور بجمود: واكيد هتم في الصحرا
يوسف: ايوا
حور بعيون تشبه الافاعي: والله ماهسيبك ياصابر
_____________
احمد: ازيك يانور
نور: احمد عامل اي
احمد بحب: الحمدلله وانتي
نور: انا الحمدلله ماما ناهد اخبترها اي وبابا حسن
احمد بحب: كويسين
نور: طيب سلملي عليهم
احمد: نور
نور بإنتباه: نعم
احمد: اي رايك نخرج مع بعض النهارده
نور ببعض الخجل: مافيش مانع
احمد بإبتسامة: خلاص جهزي نفسك النهارده هعدي عليكي اخدك
نور بطاعه: حاضر
___________
جنه بخوف: خالد
خالد بحب: قلب خالد مالك ياجنتي
جنه بزعر: هوا في حد هنا
خالد بإستغراب: لا ياحببتي مافيش هنا غير انا وانتي
جنه بخوف شديد: صابر مش هنا صح
خالد بغضب حاول يخفيه: صابر اي بس ياجنه الي هايجبه هنا
جنه بدموع: صابر ياخالد صابر مش هيسب حور هيموتها
خالد بعصبيه: يموت مين انا اقتله ماتخفيش
جنه عيطت من كتر خوفها علي اختها وخالد جنبها بيحاول يهديها مش عارف
خالد اتصل علي اسر
اسر بنوم: الو


خالد بقلق: اسر تعالا بسرعه مش عارف جنه مالها
اسر بفزع: اي انا جي حالٱ
وقفل وراح يجهز عشان يروحلها بسرعه
____________
صقر برفع حاجب: انتي رايحه فين
حور: رايحه فين يعني اي
صقر: يعني رايحه فين
حور ببرود: عندي مهمه
صقر ببرود: حلو يلا بينا
حور بجمود: لا انا هروح لوحدي
صقر بحده: لا قولت هروح معاكي
حور بغضب: آدم المهمه دي تخصني انا
آدم بغضب اكبر: قولتلك لا مش هتروحي لوحدك سامعه
حور باستسلام لانها عارفه ان آدم مش هيسبها تروح لوحدها
اللواء جمال: ها جاهزين
حور بثقه: جاهزين
جمال: حور بلاش انتي خلي صقر هوا الي يروح المهمه دي
حور بغضب: لا مستحيل المهمه دي ليا انا وانا الي هروحها
جمال بيأس: تمام الي تشوفيه
_____________

وصل اسر وطلع بسرعه الصدمه من نصيبه
اسر بصدمه: جنه
جنه كانت نايمه في نص الاوضه وبتترعش جامد وعينيها حمرا من كتر العياط والدموع باينه في عنيها وكان شكلها صعب جدا
خالد بدموع: حاولت اسيطر عليها ماعرفتش
اسر بصوت مش طالع من حزنه علي جنته: اي الي حصل
خالد بحزن: هي كانت نايمه قامت خايف علي حور وحصل الي انت شايفه ده
اسر من غير ولا كلمه راح عند جنه ونام جنبها واخدها في حضنه وجنه اتخشبت جدٱ من لمسته ليها بس اسر همسلها ببعض الكلمات في ودنها
جنه سابت نفسها واسر دخلها في حضنه اكتر كأنه عوز يدخلها جوه ضلوعه
خالد كان واقف مستغرب جنه ازاي هديت كده
والاتنين راحو في النوم اسر وجنه
خالد سابهم ونزل
خالد قعد بحزن علي اخواته خالد برجاء: يارب رجعلي اختي يارب
______________
جاسر: ياسمين
ياسمين: نعم
جاسر: عوزين نروح نجيب الشبكه
ياسمين بسعاده: بجد شبكتي
جاسر بضحك: امال شبكه مين
ياسمين بخجل: جاسر
جاسر بحب: عيون جاسر
محمد بضحك : ياحنين
جاسر بغيظ: مالكش دعوه
هايدي بضحك: خلاص بقا يامحمد سييه براحته اصله رمانسي اوي
محمد بغيظ: والله ياختي
هايدي: ايوا
محمد بغيره: ايوا في عينك
هايدي بإحراج: احم مش قصدي
جاسر: يخربيتك احرجت البت دي بتهزر
محمد زعل من نفسه لانه احرجها ادمهم وهي فعلٱ كانت بتهزر

محمد سابهم شويه ورجع تاني وكان معاه ورد شكله تحفه اووي وكمان علبه شوكولاته
محمد بحب: انا اسف
هايدي بفرحه طفله: الله الورد ده ليا انا
محمد بعشق: الورد للورد يا احلي واجمل ورده في حياتي
هايدي فرحت اوي ذي الاطفال ونسيت زعلها واحرجها وكل حاجه
ياسمين بصه عليهم بحب وابتسامه
جاسر بضحك: كده ياسمين الي هتزعل مش هايدي
الكل ضحك

google-playkhamsatmostaqltradent