Ads by Google X

رواية ملكي من البداية الفصل الرابع 4 - بقلم فاطمه حسن

الصفحة الرئيسية

 رواية ملكي من البداية الفصل الرابع 4 - بقلم فاطمه حسن



رواية ملكي من البداية الفصل الرابع 4 

البارت الرابع

ملكي من البداية 

سماح قربت منها بغضب وضربتها بقلم وبعدين مسكتها من شعرها.ايهم لو ضاع من ايدنا زي زين اقت-لك فيها انتي فاهمه ف اتعدلي واعرفي مصلحتك احسنلك

ياسمين بعياط.اه حرام عليكي

سماح زقتها.والله والله لو فتحي بوقك أو قولتي لاا لكون اقت-لك

سماح خرجت وياسمين فضلت تعيط بوجع 

.....

عند تقي وفاطمه 

كانوا دخلوا الاوضه بتاعت فاطمه

فاطمه رحت جبت البوم صور وقعدت جانب تقي 

فاطمه بحب.خدي 

تقي فتحو بتوتر وهي مستغربه تصرفات فاطمه بس ..

تقي عينها اتملت دموع وهي بتقلب في الصور تقي فضلت تقلب وتقلب 

تقي بدموع .انتي 

فاطمه بحب وهي بتحرك أيدها ع وشها.زي امك بضبط اخدتي منها كل حاجه

تقي بدموع.ازاي تعرفيها ازاي 

فاطمه.اتعرفنا ع بعض ف الكليه

فاطمه فضلت تحكيها كل اللي حصل معهم زمان وتقي بتسمع بدموع

.....

عند معتصم

خارجها من حضنه بضيق هو بيحاول ينظم أنفاسه.اطلعي ع اوضتك ي ضي لحد ما أكلمك المأذون لازم أكتب عليكي دلوقتي

ضي هزات رأسها بتوتر وخوف ورفض لي فكره ان هي ومعتصم يكونوا متجوزين

ضي طلعت ع الاوضه بسرعه وفضلت تلف فيها وبعدين بصت ع الفون بتوتر .م.مش هيعرف مش هقول لحد .وأبيه قال .سنه ضي لنفسها.اهدي ي ضي سنه واحده ي ضي وهتكوني مع زياد بعدها

تحت 

معتصم كان بيمسح على وشه بتعب لحد ما دخل محمد بتوتر . المأذون جي ف السكه 

معتصم بهدوء .كويس انك عارف مين الاقوه واختارت صح 

محمد اتوتر

معتصم .اخرج برا 

......

عند زين كان قاعد برا الاوضه هو وأيهم بعد ما خالد رفض أن يشوفه 

لحد ما خرجت هدي 

ايهم بسرعه.بابا عامل ايي

هدي بصت عليه بغضب وفضلت ساكته

زين بهدوء .عمي بق احسن

هدي . الحمدلله

ايهم رح يمسك أيدها.ماما 

هدي سحبت أيدها بغضب .ابعد عني واياك تلمسني تاني انك مش امك وميشرفنيش اني اكون امك 

ايهم بص عليهم وسبهم وخرج 

هدي بصت عليه بتوتر وحزن

زين بحب .معلش لازم نعمل كده 

هدي هزات رأسها بهدوء

.. ......

عند تقي وفاطمة

فاطمه بحب.وبس كده 

تقي .ودا مين دا أنا شوفت الصوره دي قبل كده 

فاطمه بحزن دا مجدي كان معنا وكان بيحب مامتك و

تقي بحقد .وسبها مش كده . مكنتش فاهمه الاول.هو السبب في كل دا كل يوم لما تعيط اسمعها بتقول أنه لو مكنش سبها مكنش حصل كل دا ماما اتعذبت وهو عاش حكايته ومبسوط مش كده .هو السبب في كل دا 

فاطمه.كفايه . كفايه.انتي بتتكلمي ع واحد ميت اللي الوحيدة اللي كانت ممكن تخلي مجدي يسيب امك هي الموت وفعلا مفيش حاجه قدرت تبعدهم غير المو-ت 

فاطمه بتعب .روحي اوضتك كفايه كده 

تقي مسكت الألبوم.ممكن اخدو معاياا وهرجعو

فاطمه هزات رأسها بهدوء

.....

عند زين فضل معكم لحد ما عمه خرج من المستشفى ورح معا البيت

زين أتصل ع ايهم

زين .انت فين  .ازاي تسيب ابوك كده وتمشي 

ايهم بغضب .مش هما مش عايزني خلاص وأنا خلاص الابن العاق وكل دا ليه علشان مش عايزه اتجوز الفلاحه

زين بهدوء.شكلك نسيت اصلاك وان ابوك كمان من الصعيد وع العموم هما عندهم حق فعلاا خليك ي أيهم انت كل تثبت انك عيل وعمرك ما هتكون رجل 

ايهم بشر.مين قال كده أنا هجي هتجوز بنت عمي مش دا اللي هيريح بابا


    •تابع الفصل التالي "رواية ملكي من البداية" اضغط على اسم الرواية

رواية ملكي من البداية الفصل الرابع 4 - بقلم فاطمه حسن
menna

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent