رواية الكوبرا و الصقر الفصل الثامن عشر 18 - بقلم شيماء

الصفحة الرئيسية

  رواية الكوبرا و الصقر كاملة بقلم شيماء عبر مدونة دليل الروايات


 رواية الكوبرا و الصقر الفصل الثامن عشر 18

حور بغضب وصدمه: انت


طلعت ببرود: اصدمتي صح

حور بغضب: بتعمل اي هنا واي علاقتك بجنه اختي

طلعت ببرود: انتي فعلٱ مفكره انك هتسالي وانا هجاوب

حور بحده: كده كده هتجاوب عليا مين الي باعتك

طلعت: بس اقولك حاجه تعرفي انك ذكيه طلعتي بتخافي عاي اختك اوووي

حور ببرود: ماعنديش غيرها اخاف عليه وبعدين انت رجعت مصر امتا

طلعت: وانتي عوزه تعرفي ليه يهمك في حاجه

حور ببرود: اكيد طبعٱ يهمني

طلعت: اوعي عوز امشي

حزر بغضب: انت فاكر اني هسيبك يبقا بتحلم

طلعت بحده: انتي الي فاكره انك ممكن تمسكني بسهوله كده

حور بعدم فهم: اه عادي ما انا مسكتك اهو

وفجاه النور قطع وبعد شويه رجع تاني

حور بغضب: يابن الك*لب

احمد وصل في الوقت ده

احمد بقلق: حور انتي كويسه

حور: الصقر فين

احمد: لسه هناك

حور ببرود: تمام وسابته ومشيت

احمد بغيظ: ابو برودك ياشيخه

حور بصوت عالي: سمعتك علي فكره

احمد بضحك: ياستي اسكتي بقا

حور بتحذير: خد بالك انك اتعوت عليا

احمد بضحك: مش اخوكي بقا وكده

وحور وقد شعرت بالتعب: احمد

احمد بخوف: في اي مالك

حور بتعب: عوزه الجرعه واغم عليها

احمد من غير تفكير شالها وجري بيها علي المستشفى

___________

صقر بغضب :ازاي تسيب التدريب كده وتمشي

نور: مش عارفه بس اكيد حاجه مهمه

ياسمين: طب ماتكلميها شوفيها

نور: عندك حق استنو هكلمها

ورنت عليها بس فونها مقفول

نور بقلق: فونها مقفول

مريم: يابنتي مش احمد معاها كلميه

نور: صح ورنت علي احمد

احمد بخوف: الو

نور بقلق: احمد انت فين

احمد بخوف: في المستشفى حور تعبانه

نور بدموع: اي امتا الكلام ده

احمد: لسه دلوقتي

نور: طيب انا جايه

صقر بقلق: في اي

نور: حور في المستشفى

الكل اتصدم

جاسر: طب يلا نورح نشوفها ومشيو كلهم

_____________

طلعت بغضب: بقولك البنت مسكتني

صابر ببرود: خلاص وقدرت اخدك منها

طلعت بحده: وافرض ماكنتش عرفت كان اي الي هيحصل

صابر ببرود: بس عرفت والدليل انك واقف ادمي مش بين ايديها

طلعت بغيظ: انا مش عارف اصلٱ انت حاطط البنت دي في دماغك ليه

صابر: لان حور نقطه ضعفها في اختها

طلعت: وانت عوز اي من حور

صابر بشرود: البنت دي مش بعيد تكون عوزه تاخد حق اهلها

طلعت بتحذير: فعلٱ انا شوفت في عيونها كانت كلها إنتقام

صابر: بس مش صغيره علي نظره الإنتقام دي

طلعت: الغريب ان كل ده يطلع من بنت مش هنكر اني خوفت منها

صابر بحيره: عوز اعرف انا سبتها مع الكوبرا ازاي لسه عايشه لحد دلوقتي

طلعت: ممكن تكون مالدغتهاش

صابر: انا متاكد انها لدغتها لانها فقدت الوعي وقتها

طلعت: امال ازاي سم الكوبرا يدخل جسمها وتعبش بعدها انت عوز تجنني

صابر: لا بس في حاجه في الموضوع

_____________

الدكتور خرج والكل جري عليه

احمد بخوف: طمني يادكتور

الدكتور: بصراحه مش عارف اقولكم اي جسمها محتاج حاجه معينه مش عارف اي

احمد من غير تفكير طلع فونه واتصل

احمد: ايوا ياخالد

خالد: طمني حور عامله اي

احمد: حور بتموت

خالد بفزع: اي الي حصل

احمد: جسمها محتاج الجرعه

خالد: هاتها وتعالا وانا هكون جهزت الجرعه

احمد: مسافه السكه وقفل

نور: في اي يا احمد

احمد: مش وقت كلام

ودخل عند حور شالها وخرج

صقر بحده: انت رايح بيها فين

احمد بغضب: مش وقتك دي ممكن تروح مننا وخرج والكل خرج معاه

ياسمين بعياط: حور والنبي مش تسبني

جاسر بحزن: ياسمين حبيبتي اهدي هتكون كويسه اطمني

ياسمين بدموع: بجد

جاسر: بجد ادعلها

نور بدموع: يارب رجعها ليا انا مش عوزه اخسرها

احمد كان مشغول مع حور وخايف عليها جدٱ

وصقر كان حاسس ان قلبه خرج من مكانه وقاعد نفسه ياخدها في حضنه ويقولها ماتسبنيش انا ماصدقت لقيتك

نور بدموع: احمد حور هتبقا كويسه صح

احمد: ايوا ياقلبي نوصل بس وتبقا كويسه

نور بدموع: بجد

احمد: بجد واخدها في حضنه وشويه ووصلو

احمد بصوت عالي: خااااالد الحق حور

خالد جري عليه واخدها منه

خالد بخوف: حوري انتي هتبقي كويسه

احمد: مش وقته فين الجرعه

خالد شال حور وطلع والكل طاع وراه وماحدش فاهم حاجه مين ده

ده نسخه من حزر بظبط نفس كل حاجه

خالد حطها علي السرير

وجاب الكوبرا وخلها لدغتها

بس الغريب ان حور وشها بقا كله ازرق

احمد بخوف: خالد الحق

خالد بجنون: لا ياحور لا انتي هتعشي سامعه

وبعد وقت حور كحت

خالد قرب منها وباسها

وبعدها حور فاقت

حور بتعب: اذيتك صح

خالد ببعض التعب: مالكيش دعوه المهم انك كويسه

حور بتعب: وحشتني اوي

خالد بحب: واتتي اكتر ياقلبي

صقر اتعصب اوي وكان عوز يضرب خالد باي طريقه

حور بخضه: جنه

خالد: اطمني مش لوحدها

حور بحزن: شكلي اذيتك

خالد بتعب: اطمني انا كويس

احمد بحزن: قوم ياخالد خد العلاج

google-playkhamsatmostaqltradent