رواية دخلة مؤجلة الفصل الثامن عشر 18 - بقلم الكاتبة المميزة

الصفحة الرئيسية

  رواية دخلة مؤجلة البارت الثامن عشر 18 بقلم الكاتبة المميزة

رواية دخلة مؤجلة الفصل الثامن عشر 18

ادام وهو ينظر اسلام وخطيبته ويفتخر أنه كان قاسي اوي علي كارما
اسلام هو بيقول يا جماعه احب اعرفكم على ست الحسن خطيبتي وملكه قلبي كارما
ادم كان ماسك في يده كاس وقع من يده والتفت سريعا ليجد كارما مراته هي خطيبه اسلام صاحبه
 قام جري من على الكرسي شبه المجنون اسلام وكارما كانوا نازلين من على السلم اللي في وسط الفيلا والناس كلها موجوده بتبص عليهم بنظره كلها حب
 ادم طالع زي المجنون على السلم هو كمان يتقابلوا في وسط السلم
 اسلام بيقول له حبيبي يا صاحبي احب اعرفك على خطيبتي كارما بتبص لادم كده ما هي مش فاكره حاجه فاقده الذاكره
ادام
قدم واقف قدامها وقال تعرفنا على مين يا اسلام تعرفني على امراتي
اسلام بصدمه انت بتقولي يا ادم انت مجنون
ادام بنرفزه بدا يفقد سيطرته على نفسه باقول لك دي مراتي يا اسلام ونزل ايدك عنها وابعد عنها كدا
كارما ..بصدمه مرات مين انت مين اصلا مين دا يااسلام وبدأت تنهار
اسلام وهو يضع يده على كتفها ما تخافيش يا حبيبتي اهدي اهدي اكيد في سوء فهم
ادم بجنون قلت لك نزل ايدك عنها ابعث ايدك دي عنها بدل ما اكسرها لك دي امراتي دي كارما امراتي
كارما بثريخ وهي بتمسك في اسلام الراجل ده انا ما اعرفوش ابعدوا عني ابعدوا عني ابعدوا عني وفضلت تصرخ وتقول ابعدوا عني لما فقدت الوعي
اسلام وهو بيحاول يشلها يطلعها فوق
لكن زقه زقه خفيفه وقال له انت بتعمل ايه دي مراتي نزل ايدك
اسلام ايه ده يا ادم طلعه دلوقت وبعد كده نتفاهم
ادم هو يشيل كارما ه من على السلم
ياخذهم يروح على الفيلا بتاعته لكن كان في ناس والناس طبعا كانت واقفه تتفرج على اللي بيحصل خدها وطلعها اوضه في الفيلا بتاعه اسلام
اسلام طبعا اعتذر للناس وقال لهم ان العروسه تعبانه وكده وان الخطوبه دي هتتاجل في اي وقت ثاني
وطالع عند ادم وكارما
في الوقت دا ادام حطوكاىما علي السرير وفضل يبص عليها
ويقرب ليه والدموع نازله من عينه
اسلام ..انا مش فاهم حاجه بارت تفهمني ياادام
ادام بعصبية وهو يشد اسلام بعنف
افهمك افهمك ايه
الحاجه الوحيده الا انا عايز افهمها انت كنت هتخطب مراتي
ازي وبقالكم قد ايه مع بعض وايه الا حصل بينكم انطق يااسلام بدل ماتجنن وحناني دا مفهوش اول ولا اخر
اسلام ..هتجنن تعمل ايه يعني كارما مراتك
ادام..ايوه مراتي وطلعه بطاقتها وصورهم
هنا بقا اسلام بدأ يتاكد أنها مراته
ادام ..اتاكدت دلوقتي فاهمني بقا ايه الابيحصل
اسلام …لما تفهمني الاول انت السبب في العلامات الا علي جسمها دي
كان رد ادام سريع ومخيف وهو يضرب اسلام باللكمه
انت كمان شوفت العلامات الا علي جسمها معني كدا أن شرفي بقا في الأرض
اسلام ..وهو يحس بطعم الد*م في بوقه بسبب اللكمه
انت مجنون ياادام مراتك انا خبطها بالعربيه يعني فاقده الذاكره مش فاكره حاجه وهي متعرفش اساسا انها مجوزه ويقالها شهر معايا هنا
بتتعالج. من الصدمه الا هي كانت فيها
ومجرد أنها شافتك تعبت وفقدت الوعي افهم ياادام كارما رفضه وجودك في حياتها
ادام.وهو يطلع المسد*س ويحطه في دماغ اسلام
ادام ودا كلامك ولا كلامها عموما الكلام الفارغ دا ميدخلش عليا اتشهدوا علي نفسكم
بس سمع صوت كارما
نسي كل حاجه وجري علي اوضتها
ادام..كارما كارما فاكرني
كارما ..بخوف لا مش فاكرك انت مين ابعد عني
وجرت عند اسلام
مين دا يااسلام اناومعرفهوش أبعده عني
ادام.انا جوزك باكارما
كارما..بصريخ لا لا انا معرفهوش انت كداب قوله حاجه يااسلام وبدأت تصرخ بصوت عالي
اسلام ادخل في الوقت دا
اهدي باكارما محدش هياخدك متخافيش اهدي
وهي بتدات تصرخ وقعت علي الارض وبدأت ترفس برجلها
اسلام ..سبها ياادام دلوقتي
اخرج دلوقتي
ادام كان واقف مكانه زي الطفل دموعه نازله علي الا بيحصل لكارما
نزل ركب عربيتها وطار بسرعه البرق في منتصف الليل
وهو بخلبط بكفه انا السبب انا السيب في كل الا بيحصل دا انا بحبك باكارما
مش هسيبك تضيعي مني
وفجاءه ظلمه ومبقتش شايف وعربيته اتقلبت
وعمل حادثه
google-playkhamsatmostaqltradent