رواية صقور الدخلية كاملة بقلم الكاتبة المجهولة عبر مدونة دليل الروايات
رواية صقور الدخلية الفصل الخامس عشر و الاخير 15
ليلي: شافت ليزر اخضر متصوب علي ادم .
ليلي : بتجري ااااااددددددممممممم
حور & ادم بيبصو ليها باستغراب
وفجاه وقفت قدام ادم وقناص ضر*ب طل*قه ف قلبها
الكل بصدمه
حور بصريخ : ليلييييييييييي
ادم بدموع : ليليييييييييييييييي حبيبتي قومي عشان خاطري .
محمد : بنتي قومي يبنتي مليش غيرك قومي ارجوكي
مراد & ورد& سعاد : وقفين مصدومين وجميع مصدوم وحزين
ليلي : لسه فيها نفس .
ليلي : ح…ووو….ر م…..رووو…..اااا…..ن .وما*تت.
ادم بدموع وحزن : ليليييييييييييييييي
حور بدموع: لا يا ليلي مش هتمو*تي قومي يا ليلي ونتخانق قومي
محمد : أغمي عليه من الصدمه (
مراد: كلم الإسعاف بسرعه .
ورد : وقفه بدموع علي ليلي .
سعاد : بدموع عليها لأن شافت أنها تغيرت .
وصلت الإسعاف .
اخدو ليلي و ومحمد علي المستشفي .
وناس مشيت؛ وكلهم راحو المستشفي .
ليلي ف غرفه العمليات الأطباء حاولو .ولاكن الاسف ما*تت.
و محمد كان ف غرفه تحت تأثير المهدئ.
الدكتور : طلع من غرفه ليلي وعلي وجهه الحزن .
حور : لحقتها يا دكتور .
ادم بغضب : انطققققققق.
دكتور بحزن: المريضه تو*فت
حور بدموع : لا انت كداب ودخلت عندها .
ادم : وقع علي الارض ومكانش مصدق أنها تسيبو وتروح
قعد يعيط عليها .
مراد : قعد جمبو يهدي فيه
سعاد : دخلت قعدت مع محمد لحد ما يفوق .
ف مكان آخر
مروان بغضب : ليلي بوظتلي كل حاجه كنت هخلص من ادم .احسن أنها ما*تت كانت ممكن تفضحني
اي جبروت دا يلا
ف سجن
عزيز قام وقف عند باب ونده علي ظابط .
عزيز: حضره ظابط يا حضره ظابط .
ظابط : عايز اي .
عزيز : عايز اقابل ظابط حور &ظابط ورد .
الظابط بسخريه :ليه هيجو ليك مخصوص عشان واحد زيك
عزيز : اسمع بس ال بقولك عليه ف اخبار مهمه لازم يعرفوها .
ظابط : خلاص اسكت ماشي .
ذهب وأخبر ظابط كبير . وظابط بعت طلب لحور& ورد . الي فيلا ادم .
ف المستشفي ٣ الفجر
الجميع ظاهر عليهم الحزن بشده .
حور : طلعت من عند ليلي .
ولسه ادم هيدخلها .
حور : لازم ترتاح دلوقتي يا آدم لان يوم بكره هيبقا صعب عليك .
ادم بحزن : هدخل اشوفها بس وهطلع
حور : مش هينفع يا آدم لان دلوقتي هي مش لا*بسه حاجه ومغطينها ب ملايه لان هيغسلوها .
ادم : بحزن سامحيني يا ليلي لان زعلتك قبل ما أسافر وحضن حور بحزن
حور : اهدي يا آدم هي ف مكان احسن
سمعو صوت محمد بيزعق . ادم جري ومراد .
ورد لسه هتمشي.
حور :استني هنا يا ورد . في حاجه لازم تعرفيها .
ورد : في اي يا حور.
هنعرف بعدين حور قالت اي لورد .
ف فيلا ادم
ظابط وصل فيلا ملقاش حد سال احد جيران .
عرف أنهم ف المستشفي . وذهب إليهم .
ف المستشفي
محمد : ليليييييي فين ليليييييي.
سعاد : اهدي يا محمد عشان خاطري .
ادم & مراد : دخلو بسرعه وفضلو يهدو فيي .
في الصباح
ادم & مراد : هيروحو ب نعش ليلي الي المقابر .
ومحمد كان الأطباء مدينو منوم يهدي . وسعاد كانت معاه.
ورد : روحت البيت لأنها تعبت جدا .
حور : لسه كانت هتروح مع ادم و مراد الي المقابر .
ظابط وصل : حضره ظابط حور.
حور : نعم اتفضل .
ظابط : النزيل عزيز عايز يقبلك بيقول في كلام ضروري لازم يحكي .
حور : خلاص ماشي جايه معاك .
حور : ادم معلش مش هقدر اروح معاكم الظابط بيقولي عزيز عايزني ف حاجه ضروريه . لازم اروح .
ادم : خلاص روحي انتي ونا ومراد هنروح احنا ب ليلي .
مراد : خلي بالك منو يا حور .
حور : متقلقش يا مراد. يلا سلام .
وذهبت مع الظابط .
ادم &مراد: ركبو العربيه وراء ليلي .
عند ورد
فاقت لاقت نفسها متكتفه وحاولين وسطها حزام نا*سف .
ورد : بتفوق بتلاقي نفسها ف مستودع كبير . وحاوليها رجاله كلهم ماسكين اس*لحه .
ورد : انا بعمل اي هنا فكوني
وفجاه بيظهر مروان أمامها .
مروان باستفزاز: اهلا اهلا بصقر الداخليه
ورد بغضب : انت يا حيو*ان
مروان بيتفتكر ازاي خطفها .
فلاش باك
مروان بيكلم واحد ف تيلفون . واحد من رجالتو .
مروان: اول ما ورد تنزل اخطفها علي طول سامع.
راجل: حاضر يا رايس .
وكانت ورد طالعه من مستشفي بتمشي شويه تشوف تاكسي .
وفجاه بتلاقي حد ضر*بها علي رأسها . وقعت اغمي عليها .
اخدها الراجل الي المستودع . وربطها .
ثم مروان جي وشافها ولف حزام نا*سف حول وسطها .
باك
ورد : فكني يا جبان
ورد : طبعا مش هقدر تفكني لانك عارف لو فكتني مش هسيب فيك حته سليمه .
مروان : وفري كلام دا لان بعد ٣ سعات وكل حته ف جسم*ك هتتفر*تك يا حلوه
ورد بتفكير : افتكرت لما ليلي قالت قبل ما تمو*ت مروااان
ليلي بزعر : انت ال قتل*ت ليلي
مروان: طول عمرك ذكيه يا ورد . للاسف اه بس انا كنت ناوي اقت*ل ادم بس هي غبيه اخدت طلق*ه مكانو
ورد : انت مستحيل تكون انسان بجد انت قتل*ت اختك و كمان خطفتني بكل برود كده انت اي يا شيخ شي*طان
مروان باستفزاز: ما هو شيط*ان دا ال قت*ل بابكي ومامتك
ورد بصدمه
انت بتقول اي انا مش فاهمه حاجه.
مروان : هفهمك عزيز كان خاطف اهلك من ٢٢ سنه لان شافهم شافو وهو بيقت*ل كام واحد طبعا خاف علي نفسو. خطفهم وخدهم للهند وقعدو ٢٢ سنه ف مستودع بس انا شوفتهم . وابوكي سمعني لما كنت واقف مع عزيز يوم المهمه لت قدامو ان حور هتبقا ليا . قالي كلام مدخلش دماغي. ثم قال باستفزاز قومت قت*لتو هو ومامتك الحلوه
ورد : بصدمه
ورد: يعني كانو عايشين وانت قتل*تهم
ورد بصريخ ودموع: والله لهقتل**كككككككك يا مروان ومش هسيبك وتعيط وتنده باسم والديها
مروان بعدم اهتمام اليها : اختك لو مجتش هنا هقت*لك سامعه لاكن لو وافقت هسيبك تعيشي عشان خطيبك
ورد بصريخ: مستحيلللللل تكون ليك يا مروان عمرها ما هتكون ليك صدقني مش هترحمك ابدا ولا انا سامعني .
مروان سابها ومشي.
ولسه هيتصل علي حور .
عند حور
وصلت ودخلت مكتب التحقيق وكان عزيز قاعد .
حور قعدت قداموو.
حور : اخيره بقينا وش لوش يا عزيز . قول كنت عايزني ليه خلص لان مش عندي وقت
عزيز: كان خايف منها ومتوتر وشو بدأ يجيب عرق لان عارف لو عرفت الحقيقه مش هتسيبو عايش
حور : اخلص متقول
عزيز بخوف : حور .
حور : اسمي الظابط حور سامع .
عزيز بخوف : ظابط حور أناا….
حور بغضب : انت مش عارف تكلم اخلص
عزيز : انا كنت خاطف اهلك من ٢٢ سنه
حور بصدمه : انت بتقول اي انت اجنننت انا اصلا يتيمه جبت اهلي منين دلوقتي
عزيز : انتو مكنتوش اصلا طول سنين يتمه انا كنت خاطف اهلك وخدتهم عندي المستودع ف الهند . بس بس .
حور بغضب : وفضلت تضر*ب فيه بكل قوتها بسسسسس ايييييي عملت فيهم اي قول بسرعه
عزيز برعب : مروان قتله*م .
حور : فجاه سابت عزيز قتله*م وجالها صدمه نفسيه من السمعتو وفجاه وشها بقا عباره عن كتله د*م
وهجمت علي عزيز وفضلت تضر*ب فيه بكل قوتها و ظباط حاولوا يبعدوها عنو مش قادرين عليها .
وفجاه وقفت .
وكان عزيز وشو كلو باظ من ضر*ب .
حور بصوت مخيف : صدقني ال عملتو فيك دا ولا حاجه من هعملو فيك تاني سامعني واخدتو معاها وكل حاول يمنعها بس مين هيقف ف وش صقر الداخليه
حور : فضلت تمشي بيه لحد ما دخلتو بقوه ف شنطه العربيه وقفلت عليه .
وركبت العربيه ومتجها الي بيت مروان.
وصلت عند الفيلا .
نزلت من عربيه وداخله ال فيلا بغضب وششها بقا احمر من غضب .
دخلت الفيلا .
حور بغضب وصوت عالي : مروااااااااااان اننتتتتتتتتت فيييين .
طلعت الاوضه وفضلت تك*سر كل حاجه قدامها بغضب مرواااان . ملقتهوش
نزلت واتجهت لشركتو .
وصلت الشركه. نزلت وقفلت باب العربيه بغضب .
دخلت شركه بكل غضب وقوه . و شافت عصايه علي جنب وفضلت تك*سر ف كل حاجه وهي ماشيه.
والكل خايف منها مش عارفين يكلمو .
حور بغضب : مروووووان انت فين وطلعت مكتبو .
وفضلت تك*سر مكتبو كلو ب العصايه.
وفجاه بتلاقي حد بيتصل بيها .
بتلاقي ادم . قفلت سكه .
ادم باستغراب : هي قفلت ليه .
مراد : ممكن لسه مع عزيز .
ادم : ماشي شويه كده وهرن عليها وصلو عند المقابر وييقعدو شويه عند قبر ليلي يمشو .
عند حور
بتلاقي حد بيتصل تاني.
حور بغضب : مش وقتك يا ادم بقا . وبتشوف بتلاقي رقم غير معروف .
حور : الو مين معايا .
مروان: اهلا بحبيبه قلبي
حور بغضب : مروان .
مروان: ايوه لو عايزه تشوفي اختك وتلحقيها تعالي علي عنوان ….
حور بغضب : حسابك تقل يا مروان وجيالك.
مروان : لو اتاخرتي أو جبتي حد معاكي اختك هتودع الدنيا
حور: لو لمست شعره وحده بس منها مش هر*حمك .
مروان ضحك باستفزاز . وقفل سكه .
حور بغضب مخيف : والله ونها*يتك علي ايدي يا مروان .
ونزلت بكل قوه والكل كان خايف منها .
وركبت العربيه تاني . .
واتجهت الي المستودع .
حور : كانت حاطه ف العربيه لبس المهمات لبستو بسرعه . ووكملت طريق .
مروان : كان قاعد قدام ورد .
مروان : شكل اختك مش جايه يا ورد وهتسيك
ورد بذكاء: حور مش هتيجي بطريقه ال انت حطتتها ف راسك يعني هتجيبي تقولك ارجوك سيبها وهاجي معاك . .
لا حور هتفجئنا بوصلها.
مروان باستغراب : واتكلم بخوف شويه .
هي قويه لدرجة دي .
ورد بقوه : حور ال كنت متعرف عليها زمان دي كانت وحده متعرفش حاجه عند الدنيا لاكن بسببك انت حور بقت كل ال عندها أنها تهتم بشغلها وبس ونسيت تحب وتشوف نفسها .
حور بقت اقوي مني ومنك يا مروان.
مروان بخوف بس مداري : اختك اكيد مش هتيجي لأنها هتخاف من كميه الرجال ال عندي دي .
ورد بضحك : بص وراك كده .
مروان: بخوف وبص وراء ملقاش حاجه.
ورد باستهزاء : شوفت انت مرعوب إزاي وسط ال وقفين معاك دول. .
وفجاه حور بتنزل من فوق ب حبل و ومعاها سلا*ح كبير ضربت رصا*ص بكل الموجدين معادا . مروان . وسابت الحبل . ورمت السلا*ح لانو خلص .
حور بغضب : وشافت اختها متربطه و حاوليها حزام نا*سف .
حور بغضب : ومتجه الي مروان .
حور بغضب ودموع : الاول خدعتني وخليتني احبك .
ثانيه حاولت تعتد*ي عليا . مروان كان مرعوب من شكلها ال عباره عن احمر جامد وبيحاول يرجع.
ثالثه قولت ل ليلي كلام غلط عني وخليتها تكرهني.. رابعه قتل*ت اهلي . خامسا خطفت اختي وعايز تقتل*ها .
وفجاه مروان لبس ف الحيطه .
حور بدموع وغضب : قولي عملت فيك اي عشان تعمل فيا كده اذيت*ك في اي
مروان بجنون: لان انتي بتاعتي وبس سامعه ومحدش هيخدك مني .
حور بغضب مرعب : ادتلو بو*كس ف وشو وقعوو علي الارض .
مروان بالم : انتي بتضر*بيني ولسه هيتكلم ضر*بتو بو*كس ف بطنو وفضلت تضر*ب فيه لحد ما تعبت .
وفضلت تجر فيه لحد خليتو علي جنب . وطلعت تجيب عزيز من ال شنطه لاقيتو تو*في من كتر الخوف .
حور بغضب : لااااااا انا قولت مش هتم*وت دلوقتي وفضلت تعيط
قامت بكل قوتها و دخلت تاني المستودع .
راحت وجابت معاها لابتوب .
حور بغضب : هدمرك يا مروان .
وفتحت لاب توب وبتشوف الاخبار. وضحكت بشر .
وكبرت الصوت .
مروان & ورد : استغربو هي بتعمل اي .
وفجاه مروان بيجنن من ال شافو .
الاخبار (عاجل حر*يق كبير في القصر ف الهند ؛ عاجل تم هدم شركه تكنولوجيا المعلومات ف مصر ؛ عاجل حر*يق كبير في مصنع المخدر*ات ف الصين . )
حور. بكره وانتصار : قفلت لاب توب كل حاجه كنت بتاسسها دمرتها قدام عنيك يا مروان .
فلاش باك
أحد زملاء حور ف الداخليه. : متاكده عايزه اعمل كل دا .
حور :بكره ايوه
باك
ورد بفخر : برافو عليكي يا حور . تعالي فكيني بقا .
حور : جريت عليها وفكتها بس مش عارفه ازاي تفك ال حزام .
ورد بصريخ: حووور ابعديييييي .
عند ادم & مراد
خلصو ومشيو ومتجهين علي الفيلا بس
ادم: جالو اتصال من اللواء
اللواء : تعالي بسرعه علي مستودع … حور هناك هي ومروان و ورد .
تعالي بسرعه وهفهمك كل حاجه هناك .
ادم : جي بسرعه ولف ب العربيه ومتجه هو و مراد الي المستودع .
اللواء: كان واخد معاه اجي ٢٠ قوه لان عارف حور وقت الغضب هي ورد مش شايفين حد قدامهم .
وكلهم متجهين الي مستودع .
ورد بصريخ: حووور ابعدي .
وفجاه مروان ضر*ب حور علي رأسها .
وقعت حور من قوه ضر*به . وماسكه دماغها .
ورد بصريخ: وقامت عليه وفضلت تضر*ب فيه .
مروان : قام زق ورد علي الارض .
مروان بجنون : همو*ت اختك ورد زي ما قت*لت اهلك و ليلي .
حور بالم وصدمه : ليلي كمان
ورد : ايوه يا حور وكان مصوب علي ادم بس جات ف ليلي.
حور بغضب والم : حتي اختك مسلمتش منك
مروان باستفزاز: أنا عمري ما حبيت حد اصلا عشان اندم علي اي حاجه
حور : لسه هتضر*بو .
مروان: مسك ورد وكان معاه ريموت بتاع حزام النا*سف .
حور :بخضه وخوف علي اختها مروان ورد ملهاش اي ذنب
اقتلن*ي انا وسيبها هي .
مروان بجنون : لا لان عارف وجع اختك هيبقا صعب عليكي اوي وكان ف لحظه دي مراد وادم كلهم وصلو .
مراد شاف ورد مروان مسكها و حاوليها حزام نا*سف .
فضل يمشي براحه لحد ما ضر*ب مروان من ضهرو واخد منو ريموت و ورد جريت علي اختها وقفت بجانبها وحضنتها.
ادم دخل هو واللواء و ومسكو مروان .
ادم & مراد : فضلو يضر*بو فيه . وفجاه سمعو صوت الحزام صوتو بدأ يعلي وفاضل ٥ دقائق بس .
ورد : اطلعوا كلكو براااااا بسرعه .
حور بعند : مش هطلع ياهنعيش سوي يا نمو*ت سوي .
ورد بدموع : حور اطلعي ارجوكي بسرعه
وفجاه ادم هو ومراد يفكو الحزام لحد ما فاضل دقيقتين.
وفكو الحزام بس معرفوش ويوقفو. قنب*له الي فيه .
وفجاه كلهم بيجرو بره . وسابو مروان .
مروان متسبونيش لوحدي لاااااااا.
وبوم . وانتهت قصه مروان الي الابد .
ورد & حور: حضنوو بعض بحب .
اللواء : الحمد الله علي سلامتك يا ورد
مراد : حضن ورد بخوف انتي كويسه
ورد : ايوه يا مراد وشاف الحزن عليها هي و حور.
ادم : ال حصل يا حور .
حور بحزن : مش قادره احكي اي حاجه يا آدم
اللواء: انا عرفت كل حاجه سمعنا من كاميره ال كانت ف مكتب تحقيق . وثم قص عليهم كل شي .
ادم & مراد بصدمه : معقول كل دا حصل
ورد : وكمان كان مصوب عليك انت مش ليلي .
ادم : مستحيل يكون بني ادم.
حور : حضرتك عرفت ازاي اني هنا .
اللواء: لان سمعنا اخر مكالمه ليكي انتي وهو .
مراد : يعني خطف ورد ومحدش فينا حس عليه خالص.
ان شاء الله ربنا هيعاقبو
ادم: شايف حور كانت وشها حزين وكلو احمر ودموع علي خدها .
ادم : اخد حور علي جنب . وحضنها بحب وحزن عليها .
حور فجاه بدأت تعيط
حور بدموع : كان نفسي اشوفهم لو مره بس اخدوهم مني .
ادم بدموع : ومسح دموعها . انتي اخدتي حقهم يا حور وهما دلوقتي مبسوطين أنهم عندهم بنت زيك انتي ورد ادعيلهم ديما وهما ف مكان احسن من هنا
حور : اكيد احسن من هنا . شكرا ليك يا آدم
ادم : انا عايز اقولك حاجه
حور : اي هي .
ادم بحب : انا بحبك يا حور
حور بضحك : بجد دا وقتو يا ادم .
ادم بغيظ : قمال امتا .
حور بحب :يعني لما تعدي ليله دي
حور : بتغيظو معقول غوريلا الغاضبه يحبني
ادم بغيظ : تصدقي انا غلطان . ولسه هيمشي .
حور بضحك : ونا كمان بحبك يا دومي
ادم بفرحه : انتي قولتي اي
حور : بحبك يا دومي
ادم بفرحه وشالها ولف بيها وكانو مبسوطين اوي .
اللواء & مراد & ورد : كانو فرحانين اوي أن خلاص آخيره السعاده هتملا حياتهم.
مراد :الحمد لله انك معياا يا ورد منغيرك مكنتش عارف هعيش ازاي
ورد بحب. : متقولش كده انا هفضل جنبك ومش هسيبك ابدا
فجاه اللواء : افتكر عزيز .
حوووور .
حور & ادم : راحولو بسرعه .
حور. : نعم يا فندم .
اللواء : انا شوفت عزيز م*يت انتي الي قت*لتي .
الكل بصدمه .
حور : لا يافندم هو ما*ت من كتر الخوف مش اكتر .
اللواء: ونا مصدقك لان عارف انك مش بتكدبي يا حور
حور : في حاجه لازم تعرفهوها
الكل ايييييي.
حور بفرح :ليلي لسه عايشه
فلاش باك
حور : دخلت ل ليلي غرفه العمليات. وقالت لدكتور اكشف تاني لان رصا*صه كانت بجانب قلبها . وحاولوا تاني لحد ما ليلي بدأت تتنفس.
حور خرجت تشوف الكل . ملقيتش غير ورد بس.
حور : ورد راقبي المكان بسرعه .
ورد : في اي .
حور : راقبي المكان بس بسرعه .
ورد : حاضر .
حور طلعت ب ليلي هي وكام دكتور شايلين ليلي . وطلعو من الباب خلفي . .
حور : اتصلت بسرعه ب كابتن يبدأ يشغل الطياره الخاصه .لان هتنقل ليلي لأمريكا بسرعه لان حور فاكره أن ال ضربها برصا*ص لو افتكر أنها لسه عايشه هيقت*لها تاني .
بعد كده حوور وصلت هي ودكاتره بسرعه الي مكان طياره وركبوو معاها وذهبوا. الي امريكا و حور هتامن عليها هناك .
بعد كده وصلت حور الي المستشفي
ورد : فهميني بقا .
حور : ….. .
ورد بانبهار باختها: جدعه يا حور . بس لازم نجيب وحده مكان ليلي هنا عشان محدش يكشفنا .
حور بذكاء : خشي شوفي .
ورد: دخلت شافت وحده تانيه علي سرير .
ورد : انتي فظيعه يا حور ما شاء الله عليكي.
حور : ابتسمت .
بعدين لما محمد فضل ينادي علي اسم بنتو حور وقفت ورد .
حور : أوعي تقولي لمراد اي حاجه.
ورد : اكيد متقلقيش .
باك
حور : مكنتش اعرف ان مروان هو ال عمل كده بس هشوف راي عمو محمد اي هيسافرلها ولا وهيجبها هنا تاني
ادم & مراد : مسكوهم من قفاهم يعني احنا رحنا كل دا ودفنا واحده غير ليلي علي الفاضي .
اللواء بفخر : بناتي ديما بتفاجئ بذكائكم
آدم: شكرا يا حور بجد انك وقفتي جنب ليلي
حور بتقلدو : بل العكس دا واجبي
ادم : بضحك فصيله
بعد مرور ٣ شهور
محمد سافر لبنته وقرر هيعيشو هناك في امريكا وشكر حور و ورد علي وقفتهم مع بنتو واعتذر ليهم علي مروان عملو وسامحو محمد لان ملوش ذنب
اليوم المنتظر زفاف ادم & حور
زفاف مراد &ورد
حور & ورد : كانو مثل الاميرات ف الفساتين.
ونزلوو سوي من علي سلم والأضواء كلها عليهم
ادم & مراد : كانو واقفين لابسين بدل بيضه وكانو في قمه الوسامه
وكل منهم اخد عروستو ورقصو سوي سلو
ادم & حور
ادم : اي جمال دا كلو بس .
حور : طول عمري جميله اي دومي
ادم بضحك : جيبتي منين كلمه دومي دي
حور : بدلعك
ادم :بحب احلي دلع من اجمل اميره ف الدنيا بحبك يا اجمل ورده ف حياتي
حور بحب : ونا بحبك اوي يا آدم
مراد &ورد
مراد : مش قادر اتحمل كل العسل ال قدامي دا
ورد بكسوف : وانت كمان
مراد : اي قولي تاني كده انا اي .
ورد بضحك علي منظرو: عسل
مراد : طالعه منك جميله اوي بجد
ورد : هتفضل معايا ديما يا مراد
مراد : عمري ما هسيب دنيتي ابدا .
فجاه لاقو كلهم ناس داخله وباين عليهم مسجلين خ*طر .
واحد منهم: انتو بقا صقور الداخليه و المقدم ادم و رائد مراد
وفجاه ادم &حور&ورد&مراد اتبادلو نظرات قوه وابتسمو لبعض . ( حور&ورد :جاهزين للعب
ادم&مراد:جاهزين )هجوووم
وانتصرو عليهم
حور&ادم& ورد &مراد: اوعو تستخفو بينا ابدا
The end
وبكده انتصر الخير علي شر
تمت بحمد الله
- يتبع الفصل التالي اضغط على ( رواية صقور الدخلية ) اسم الرواية