Ads by Google X

رواية دخلة مؤجلة الفصل الرابع 4 - بقلم الكاتبة المميزة

الصفحة الرئيسية

رواية دخلة مؤجلة البارت الرابع 4 بقلم الكاتبة المميزة

رواية دخلة مؤجلة الفصل الرابع 4

ادام وهو يخ*لع التشرت ولا حاجه متخفىش هنلعب مع بعض عريس وعرسه مش اكتر 
#دخله_مؤجله
كارما وهي وتبعد وتتراجع للخلف لا ابعد عني أنا مش عايزاك انا بكرهك بكرهك 
ادم بغل من كلام كرمه شدها بغباء وحدفها على السرير بغضب وهو يقول وانا كمان باكرهك بس عايز حق الشرعي وابتدا يقترب لها ويثبت يدها وينقض عليها مثل الاسد لما ينقض على الفريسه
******
كارما بصريخ ابعد عني ابعد عني 
لكن لإحياء لمن تنادي 
فاسفل القصر كانت اسيل جايه والدموع ماليه عنيها من عمايل عمر فيها وانه طردتها من بيته وانه قال لها مش هتجوزك بسبب اللي اخوك عامله في كارما اختي 
وحازم اخوها ملاحظ اللي بيحصل جاءت اسيل من بره على اوضتها وكانت بتعيط على اخرها
حمزه اخويا دخل عليها الاوضه وقال لها مالك في ايه 
اسيل وهي تحاول ان تداري قالت له ما فيش حاجه سيبوني باللي انا فيه حياتي كلها تتدمر بسبب كره اخوك لعمر وبسبب حبه لنفسه بس
حمزه بعصبيه انت بتقولي ايه يا بنتي انت مجنونه هو الولد ده عامل لك غسيل مخك ولا ايه
اسيل لا طردني وقال لي مش عايز يشوف وشك ثاني بسبب ادم اخوك
حمزه ابو غضب طب والله لاعرفه قيمته وعرفه ازاي يكلم اختي انا بالطريقه دي
بس اللي بدموع يا حمزه استنى انت كمان انت رايح تعمل ايه مش كفايه اللي ادم عملوا فيه وجلال وهم هنا في القصر
حمزه اسكتي يا بنت انت ما لكيش دعوه وانا هاتصرف مع الك*لب ده هو نسي نفسه ولا ايه 
ومن غير ما ادم يعرف عشان لو ادم عرف اللي بينك وبينه هيعلقكم انتم الاثنين مذ*بوحين على باب الفيلا
اسيل وهي تلطم علي وشها 
يانهار اسود يانهار اسود الحق اقول ل عمر علشان ياخد حذره
رنت على عمر عشان تحذروا
لكن عمر ما ردش عليها وعمل نفسه زعلان تعمل ايه اسيل تسكت لا طبعا ما تسكتش الحق حق لبست هدومها وشدت شنطتها وطلعت جري على بيت عمر 
بس طبعا حازم كان سبقها علي هناك 
👏👏
وفعلا حازم خرج بغضب ومتجه الى بيت عمر
خبط علي الباب فتح عمر  
فيلم عمر فتح الباب حازم قبله بلكمه قويه وقعته على الارض
وضع يده علي مناخيره من كتر الالم جابت دم 
عمر وهو مش قادر يتكلم في ايه يا حازم مالك داخل علي زي الشيطان كده ليه
حازم ده قرصه اذن بسيطه علشان تعرف اني مش اختي اللي تتطرد من شقتك شقه ايه يا ابو شقه
دي علبه جمب الفيلا بتاعتنا 
واخر انذار لك يا عمر ابعد عن اختي احسن لك انا مش عايز ادخل ادم في النصف عشان خاطر اختك اللي في بيتنا
عمر وهو يحاول ان يقف على رجله تجاه لحد بيتي وتهددني يا حمزه
حمزه افهم زي ما تفهم ابعد عن اختي واعمل خاطر لاختك اللي في بيتنا انت مش تائه عن ادم بدل ما يجيبها لك ما تكسرها
ومن غير سلام وخرج وساب الباب
نزل من العماره ورقم عربيته  وانطلق بسرعه البرق 
في الوقت ده كانت اسيل وصلت العماره طلعت جري على شقه عمر لقيت الشقه مفتوحه وعمر بيحاول يحط كمادات على اللكمه
دخلت اسيل  عمر ما لك يا عمر فيك ايه 
عمر بعصبيه انت جايه تعملي ايه هنا غوري من قدامي ابعدي عني بس ورحمه امي وابويا وحياه اخواتك الغاليين ادفعكم ثمن اللي انتم بتعملوه ده غالي
انا ما ليش دعوه يا عمر انا بحبك انت انا ذنبي ذنبي ان انا حبيتك
عمر ذنبك ان هم اخواتك
اسيل بدموع ..قل لاثبت لك ازاي ان انا باحبك
عمر ابعدي عني مش عايز منك حاجه
اسيل وهي تقرب من عمر وتضع يدها على كتفه
تعالي نتجوز يا عمر وانا معي فلوس محوشاه ومعي ذهب تعال نبعد عن كل الناس وعايش انا وانت لوحدنا
عمر بصي لها كده وقال لها مش خائفه من ادم اخوك
اسيل ما انا هبقى مراتك هاخاف منه ليه بقى مش انت جوزي وهتحميني منه
عمر وهو يبتسم ايوه ياحبيبتي هحميكي منه وهو يخدها في حض*نه 
بس عمر حسبها بطريقه تانيه 
وفي لحظه ضعف قرب منه وابتدي يم*ارس رجولته عليها 
.....
في فيلا ادام 
كانت كارما قاعده علي السرير بتبكي ودموعها علي خدها قدام المرايا 
علي خروج ادام من الحمام 
انتي لسه قاعده مكانك قومي ولسه مش كمل كلامه 
لقي تليفونه بيرن 
وخد بيقوله تعالي استلم الجثه

رواية دخلة مؤجلة الفصل الرابع 4 - بقلم الكاتبة المميزة
Novelist

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent