Ads by Google X

رواية الحب المميت الفصل الثالث 3 - بقلم امينة إبراهيم

الصفحة الرئيسية

  رواية الحب المميت كاملة بقلم امينة إبراهيم عبر مدونة دليل الروايات 


 رواية الحب المميت الفصل الثالث 3

فجأه خبطت في حيطه بشريه قدامي رجعت شويه ماسكه راسي برفع راسي اشوف مين كانت صدمه كبير ليا

لارا " مش مصدقه بعد ما كله اشوفك واقف قدامي صوت دقات قلبي عاليه كدا لي اسكتي هتفضحين*ي لسه زي ما هو بعيونه الا بتاخد قلبي"

أدهم " معقول بتخيلها قدامي اي هجيبها هنا ماله بيدق كدا لي فوق ي ادهم مش هتضعف تاني"

شهد " فوقت من سرحاني على صوته"

بصوت عالي = انتي بتعملي اي هنا

- انت مالك وبعدين حرامي وبيبج*ح كمان

بعصبيه =  مين الا حرامي ي بت انتي بتعملي ايه هنا 

- هو البعيد اطرش انت مالك ياض وبعدين كان بيتكم علشان تتكلم 

بتريقه = ايوه ي اختي بيتى انتي بتعملي ايه بقى 

- اناا 

قطع كلامنا صوت عمي 

في ايه ي ولاد مال صوتكم عالي كدا لي 

= مين دي ي بابا وبتعمل ايه هنا 

دي بنت عمك ي أدهم 

بصلي وقالي معلش ي بنتي نسيت اقولك انو عندك ابن عم واسمه أدهم يلا ي ولاد ادخلوا ناموا الوقت متأخر 

هزيت راسي مقدرتش اتكلم بعد دا كله يطلع ابن عمي ازاي بس هتعامل معاه ازاي وانا في بيته ازاي انا بالغباء دا 

أدهم" دخلت اوضتي رجعتي لي بحاول انساكي ازاي طلعت بنت عمي مش هضعف تاني" 

                      صلوا على النبي ❤️❤️

لارا " صحيت على صوت عمتو امنيه وهيا بتصحيني" 

يلا ي حبيبتي اصحى عملتلكم الفطار يلا بسرعه 

اتقلبت= حاضر هصلي واجي 

قومت اتوضي وفضلت ادعي ربنا يديني القوه علشان مضعفش قدامه وبعدين لبست وخرجت من الاوضه 

أدهم" صحيت وقومت لبست وانا خارج لقيتها في وشي بصلتي بقر*ف" 

=بتبصي كدا لي 

- انت مالك 

= بطلي طولت لسانك دا وعدي اليوم على خير 

- نننني معلش 

بعصبيه مسكت ايديها جامد = بت انتي احترمي نفسك مش كفايه هستحمل قرف*ك هنا امشي من وشي 

لارا" مسك ايدي جامد وماسكه دموعي بالعافيه وزقيني ومشي ما قدرتش امسك دموعي اكتر من كدا وجريت على اوضتي يا رب مش قادره ارحمني 😭😭💔 بعد مده من العياط قومت غسلت وشي وخرجت لقيتهم قاعدين هيفطروا صبحت عليهم ردوا معادا هو جيت اقعد ملقتش مكان غير جنبه هعمل ايه بس ي ربي فوقت على  صوت مامته"

اقعدي ي حبيبتي جنب أدهم علشان تفطري 

حاضر 

اتحركت وسحبت الكرسي وقعدت جنبه قام وقف وقال بهمس محدش سمعه غيري نفسي اتسدت 

عمي= رايح فين ي ابني 

رايح الشغل سلام 

عمتو امنيه = خلي بالك من نفسك ي ابني 

حاضر 

و اخد حاجته ومشي 🚶‍♂️

قومت مع عمتو وقولتلها اغسل انا المواعين # اساسا بحب اغسل المواعين واقعد اغني 😂#  خلصت ودخلت الاوضه اذاكر لان دي اخر سنه ليا ربنا يعديها على خير بعد ما خلصت طلعت اقعد على السطح سرحت في السما 

ماما بابا وحشتوني الدنيا من بعدكم وحشه بابا عمو جه تحدني عندهم هو حنين زيك وعمتو امنيه هيا كمان طيبه اوي 

لقيت حد وقف جنبي عرفت انو هو من ريحه برفانه الا حفظاها 

=واقفه كدا لي

-عادي 

= اي الا جابك 

لفيت وشي ليه - عمي الا قالي وبعدين لو اعرف انو عند ابنه وانك هو  مكنتش جيت اصلا 

باستهزاء= والله يعني متعرفش انو عنده ابن ولا كنتي جايه علشان توقعيه في حبك 

بصيلته بكسره ودموعي في عيني وجريت نزلت اوضتي واترميت على السرير اعيط لحد ما نمت 

أدهم"قلبي= انت غبي اي الا قولته دا 

عقلي - قولت ايه يعني دي الحقيقه 

قلبي = انت غبي وحما*ر

باااس انتو الا اتنين ونزلت نمت" 

                             صلوا على النبي ❤️❤️

لارا" صحيت و قومت صليت وجهزت حاجتي علشان عندي جامعه خرجت ملقتوش حمدت ربنا سلمت على عمتو وقولتلها اني راحه الجامعه"

-صباح الخير 

=صباح النور ي حبيبتي على فين كدا

-عندي جامعه النهارده هنزل بقى علشان متاخرتش 

=خلي بالك من نفسك 

- حاضر سلام

وصلت الجامعه لقيت شهد واقفه وهتاكلني ضحكت وروحتلها 

=اهلا بالهانم الا راحت عن عمها ونسيتني 

ضحكت- انا ي بنتي 

= ايوه ي اختي اصل من لقى احبابه نسى صحابه 

- محصلش انت الا في قلبي ي قمر انت 

= ايوه ي اختي ثبتيني ثبتيني تعالي احكيلي حصل ايه 

- تعالي ي اختي تعالي 

حكتليها على إلا حصل ما اول ما وصلت وعن أدهم انو ابن عمي 

= ايوه ي عم ولعه معاكي 

- اتوكس*ي ي اختي دا مش طايق يشوف خلقيتي

= بكره يقع وتقولي شهد قالت بس بسرعه عاوزه البس الفستان بقى 

اتنهدت 

= صدقيني هيعرف قيمتك واوعى تضعفي قدامه خليكي حبيبتي الا اعرفها 

- عاااااااااااا المحاضره اتاخرنا 

= يااا اختييييي الدكتور هيعمل مننا كفته 

وطلعنا نجري علشان منتاخرش

                            صلوا على النبي ❤️❤️

خلصنا المحاضره وطلعين شهد مامتها اتصلت وقالتلها تيجي بسرعه سلمت عليا ومشيت وانا وقفت اشوف مواصله علشان اروح لقيت حد بينادي 

= معلش كنت عاوز من تلخيص المحاضره الا فاتت لاني محضرتش انا  احمد زميل ليكي 

لسه برد عليه لقيت حد ضربه بالبوكس وقعه على الأرض 

لفيت وشي لقيت أدهم متعصب خالص وبيطلع نار من ودانه 

= حسك عينك الاقيك قريب منها تاني همو*تك انت فاهم 

الولد يعيني ملحقش يرد وشديني من ايدي ودخلني العربيه بتاعه 

في العربيه 

- انت غب*ي في حد يعمل الا عملته دا 

= والله كنت عوزاني اعمل ايه وانا شايف بنت عمي المحترمه واقفه مع ولد 

- لاا انت اتعديت حدودك ملكش دعوه بيا انت فاهم 

= اي مليش دعوه بيكي دي 

- ايوه ملكش دعوه بيا انت مالك بصفتك ايه 

= لانك... لأنك بنت عمي ي هانم وشغل زمان دا تنسيه خالص انتي في بيت محترم مش زي ما كنتي لوحدك 

محستش بنفسي غير وانا بضربه بالقلم 

زمان ايه الا بتقول  انت مجنو*ن انا الا غلطانه اني حكيتلك حاجه عني واني شوفتك امان وسند ليا 

بصيلته بكسره وطلعت على البيت 

أدهم "طلع عصبيته في العربيه  غبي غبي ازاي تقول كدا  انت عارفها كويس وركب العربيه ومشي" 

لارا طلعت البيت ودخلت اوضتي علطول علشان محدش يشوف دموعي خرجت باليل لقيت عمو وعمتو قاعدين وباين عليهم القلق "

سلام عليكم في ايه مالك ي عمي 

عمو رد = ادهم لحد دلوقتي مرجعش ودي اول مره يعملها ي بنتي 

- استر ي رب احمي ابني ي رب 

قلبي اتقبض هيكون فين لحد دلوقتي احميه يا رب فجأه سمعنا صوت الموبيل جريت عليه و رديت 

لاااااااااااااااااااااااا 

والدنيا اسودت بعدها محستش بحاجه خالص 

 رواية الحب المميت الفصل الثالث 3 - بقلم امينة إبراهيم
nada eid

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent