Ads by Google X

رواية تركني وحدي الفصل الثالث 3 - بقلم ملك وائل

الصفحة الرئيسية

رواية تركني وحدي البارت الثالث 3 بقلم ملك وائل

رواية تركني وحدي كاملة

رواية تركني وحدي الفصل الثالث 3

ديما: مسكت الس.كينه و ضربت اسر في جنبه 
اسر: اااااه 
ديما بعيط وسابت الس.كينه وقعت منها 
ديما بدموع : انا انا عملت كده ازاي لاء 
اسر بتعب: بتضر.بيني عشان عيل صغير 
ديما: انا مكنش قصدي وكان في حد نازل من الجيران شاف اسر علي السلم وديما واقفه كلها دم اسر 
الراجل: اي دا اسر ايه عمل فيه كدا
وطلع يجري عليه ومسكوا وكانت ديما لسه مصدومه 
من اللي هي عملته دا 
الراجل طلب الاسعاف والاسعاف جات بسرعه وكان الراجل دخل اسر الشقه وفضل رابط الجرح وكانت ديما وقفه بتعيط وخايفه علي اسر هيا عملت كدا علشان زين وافتكرت زين وقالت زين زين راح فين فضلت تبص يمين وشمال وزين مش موجود
ديما.زييييين......... 
الاسعاف جات وأخدت اسر والراجل بلغ عن ديما والبوليس خد ديما واسر راح المستشفي واتعالج و اتكتبلوا علي خروج عشان الجرح سطحي ومكنش عميق وجنه كانت مع مرات الراجل اللي اخد اسر المستشفي واسر روح البيت وخد جنه وكان زعلان انه قال للراجل يبلغ عن ديما....
الراجل:حمدلله علي السلامه يا اسر جنه فوق مع مراتي 
اسر:الله يسلمك ميتحرمش منك من غيرك كان زماني ميت. 
محمد:لاء متقولش كدا تاني مريم عاملتك شويه اكل هطلع اجبهم واجيب هدوم او اي حاجه عشان اقعد معاك ومتخافش جنه مع مريم ومريم هتهتم بيها وهتعملها لبن وتأكلها لحد ما انته تقوم بسلامه واه صح انتا هتعمل ايه مع ديما 
اسر:مش عارف عاوزها تطلع من السجن عشان جنه بس عوزها قبل ما تعمل الحاجه تفكر قبلها ١٠٠مره علشان متحصلش تاني 
محمد:عندك حق هوا اصلا انته كويس اهو يعني ممكن تاخد 3 شهور 4شهور علي حسب 
اسر:هنشوف 
محمد:تمام عاوز حاجه اجبهالك 
اسر:لاء بس هات جنه اشوفها 
محمد. طيب
بقلم ملك وائل
محمد:اهي جنه يا سيدي 
اسر مسك جنه وبسها 
اسر:ياااااه امك وحشتني حبيت اشوفك علشان انتي النسخه الصغيره منها بس لازم تتعلم الادب بس تعرفي وحشتني انا هروح اتنازل عن المحضر علشانك وعشان وحشتني بس مش انهارده بكره علشان تكون شافت زاي ابوكى 
وكانت جنه بتضحك وخلاص 😂🙂
بعد كده عيطت 
محمد مسكها وطلعها لى مريم وجاب اكل علشان اسر 
قعد قدام اسر و هو بيحط الملعقه في بوقه
اسر بضحك:علي فكره انا انضربت في جمبي مش في ايدي هعرف اكل يعني 
محمد ضحك:طب خد انا غلطان 
وقعدوا كلوا.....
تاني يوم 
اسر قام وكان محمد صاحي 
اسر:محمد روح اتنازل عن المحضر انهارده وهات ديما معاك 
محمد:اي مش قادر تعيش من غيرها 
اسر:علشان ديما مش حمل مرمطه وبعدين انا كويس وده كان غصب عنها وبعدين مينفعش جنه تبعد عنها مين هيأكلها مينفعش تفضل علي اللبن الصناعي هي لسه صغيره 
محمد بغباء:اه عندك حق طب ماشى هروح  
وفعلا راح محمد 
كان الساعه 8 بليل محمد راح عشان هو اللي عامل المحضر راح خلص كل الاجراءات وجاب ديما 
ديما اول ما دخلت الشقه كانت بتعيط واول ما شافت اسر قاعد وتعبان طلعت تجري عليه وحضتنه 
ديما بعيط:اسر انا اسفه انته كويس 
اسر:بس بس انا عارف انك عملتي كده غصب عنك وخلاص انا كويس الجرح سطحي 
ديما:فين جنه 
محمد:فوق مع مريم ثواني وتكون هنا 
وطلع جابها اول ما شافتها طلعت تجري عليها وحضنتها وجنه كانت بتعيط 
ديما:وحشتيني يا روحي انا اسفه 
وفضلت تبوس وتحضن فيها وبعد كدا راحت عن اسر قعدت جمبه وافتكرت زين
ديما:زين زين فين 
اسر اتعصب علشان كل الي بيحصل ده بسبب زين 
اسر:اي عاوزاه تاني ليه اهو سابك ومشي ومنعرفش عنه حاجه 
ديما:خلاص يا اسر اهدا مش عاوزه حاجه منه هوا راح لحالوا واحنا لحالنا..
فلاش باك نعرف زين بقا جهزين للصدمه 😂😂
بقلم ملك وائل 
اول ما اسر انضرب بسكينه ساب زين زين نزل علي طول وطلع تليفون من جيبه بسرعه 
زين: الو يا مااما انا عملت كل حاجه وفضلت ادايق في بابا وطنط وحطيت الحبوب لطنط ديما  وهيا ضر.بته بالسك.ينه وهوا دلوقتي بيموت فوق ابعتي ايه حاجه تاخدني بسرعه يا ماما بابا لو شافني هيمو.تني...
google-playkhamsatmostaqltradent