Ads by Google X

رواية الحب المميت الفصل الثاني 2 - بقلم امينة إبراهيم

الصفحة الرئيسية

  رواية الحب المميت كاملة بقلم امينة إبراهيم عبر مدونة دليل الروايات 


 رواية الحب المميت الفصل الثاني 2

 فوقت على صوت الموبيل وكانت شهد رديت بصوت مش قادر يطلع الوو

= مال صوت في ايه انتي كويسه

- بعياط محتجاكي اووي 😭💔

= طب حاضر انا جايه اهو

 مكملتش عشر دقائق ولقيت الباب بيخبط# اصل احنا في نفس الشارع# قومت بصعوبه افتحلها اول ما شوفتها اترميت في حضنها

- سابني بعد ما حبيته سابني وكسر قلبي وجعني اووي كسر بخاطري😭💔 اناا...

 بطبطب عليها وواخداني في حضنها = اهدي علشان خاطري متوجعيش قلبي عليكي  ان شاء الله خير وهو هيعرف قيمتك وهيرجع صدقني مش هيلاقي حد يبحبه زيك

زاد صوت عياطي جامد معرفش فضلت اعيط قد ايه ونمت محستش بحاجه

شهد" حسبي الله ونعم الوكيل فيه على إلا عمله فيكي ربنا ينتق*م منه ي روحي دي نامت من كتر العياط" غطيتها وسيبتها ونزلت اجيب اكل لينا

             صلوا على النبي ❤️

لارا " معرفش الوقت عدي ازاي صحيت على صوت المفتاح لقيتها شهد داخله" 

- كنتي فيه 

= كنت بجيب اكل لينا وشكيولاته واندومي وهنخربها 

بصيت ليها الدموع متجمعه في عيني لقيتها جريت عليا حضنتني 

- هيعوضك والله خير هو إلا خسران 

= انتي وخداني في حضنك كدا لي هنتاخد إخلال في الآداب العامه 😂

- ي كلب*ه انا غلطانه اني حضناكي متستاهليش😂

= قومي ي بت اما نعمل اندومي ونهيص

- يلا 

قومنا وقعدنا نضحك ونتكلم لحد ما الوقت اتاخر وروحت قومي دخلت اوضتي نمت صحيت باليل قومت اصلي قيام الليل اتوضيت وبصلي 

- يا رب انا حبيته اوي عرفه اني غلطت لما كلمته ومفيش بينا حاجه يا رب سامحني يا رب اغفر ذنوبي  يا رب اجمعني بيه في الحلال اجمعني بيه مقدرش اعيش من غيريه يا رب اجمعني بيه في الحلال 

لقيت صوت الفجر إذن صيلته وقرات قرآن وقومت انام 

                       صلوا على النبي ❤️❤️

عدي ٦ شهور بحاول اتعافى منه بقيت اقوم في قيام الليل ادعي يكون من نصيبي ونتجمع في الحلال حياتي رجعت زي الاول بس وجعه لسه جوايا بس واثقه خير في ربنا، كنت قاعده في مره في البيت لقيت حد بيخبط استغربت محدش بيجي عندي غير شهد قومت افتح الباب لقيت راجل كبير في السن في ملامح من بابا  

= السلام عليكم ي بنتي 

- وعليكم السلام مين حضرتك 

= دا بيت أحمد الصياد 

- ايوه في حاجه مين حضرتك 

= انتي لارا صح انا عمك ي بنتي بقالي كتير بدور عليكي تعالي في حضني ي قلب عمك 

وقفت بتردد وبعدين قربت عليه حسيت بالأمان من بعد بابا دموعي نزلت طبطب عليا بحنيه 

= متعيطيش ي بنت الغالي ويلا هاتي هدومك علشان تيجي تعيشي معانا 

- ي عمي مينفعش وانا هنا مستريحه 

= مفيش اعتراض يلا عاوزه تبعدي عني تاني يلا ي بنت الغالي

- بس

= مبسش يلا قدامي ي بنت 

ضحكت وقولت حاضر قومت ألم هدومي  ونزلنا 

                  تسريع الاحداث 

=يلا ي بنتي وصلنا امنيه من الصبح وهيا عاوزه تشوفك من بدري  

هزيت راسي وطلعنا البيت من بره حلو فيه دفا دخلت مبهوره من التصماميم

بضحك اي رايك 

= حلو اووي الهم بارك 

- طب يلا علشان امينه هتخنقن*ا دي مراتي وانا عرفها 😂

وطلعنا ودخلت اتعرفت على عمتو امنيه ست طيبه اووي وحنيه خدتني في حضنها وسلمت عليا 

= يلا ي امنيه ودي لارا للاوضه بتاعتها سبيها ترتاح شويه

- حاضر ي حج يلا ي بنتي 

هزيت راسي وروحت معاها دخلتني الاوضه ارتميت على السرير من كتر التعب ونمت من غير حتى ما ابدل هدومي معرفش نمت قد ايه صحيت كنت عطشانه اووي قومت وقعدت ادور  على المطبخ دخلت وشربت وراجعه اوضتي النور كان مطفي فجأه خبط في حيطه بشريه قدامي رجعت شويه ماسكه راسي برفع ناشوف خبط في مين

قولت بصدمه

 رواية الحب المميت الفصل الثاني 2 -  بقلم امينة إبراهيم
nada eid

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent