رواية أحببت ذلك المغرور الفصل الحادي عشر 11 - بقلم أسما محمود

الصفحة الرئيسية

  رواية أحببت ذلك المغرور بقلم أسما محمود


 رواية أحببت ذلك المغرور الفصل الحادي عشر 11

 وتلفون روح رن وكان جدها 
روح بفرحه :جدو حبيبي وحشتني اوى اوى 
الجد:يا بكاشه دة يومين بس لحقت اوحشك😂 
روح:طبعا وحشتني اوعي اكون موحشتكش 
الجد:وحشتيني طبعا عامله اي انتي وسليم 
روح:الحمدلله يجدو احنا كويسين بتاخد العلاج في مواعيدة 
الجد:اه يبنتي الحمدلله هسيبك انا خلاص اطمنت عليكي عشان سليم 
روح:ماشي يجدو انا شويه وهكلمك انا وسليم 
وقفلت روح مع جدها وخرجت تشوف سليم فين 
روح اتفاجاءت:اي الدلع دة كلو 
سليم :واحنا عندنا كام روح يعني يلا تعالي كلي 
وقعدت روح جمب سليم 
سليم :منستيش حاجه😉 
روح:انا لا في اي🙄 
وشورلها سليم علي خدو 
روح:لا طبعا 😳 
سليم:تقريبا انا جوزك تقريبا يعني 
روح:اديني وقتي يا سليم عارفه انو حقك بس اديني وقتي 
بقلم اسما محمود 
سليم باس اديها :انا متفهم كلامك و هخليكي براحتك 
وقال بهزار :بس دة ميمنعش اني اخد بوسه يعني 
وضحكو هما الاتنين وبعد الفطار 
سليم:تشربي اي 
روح:لا خليك انت انا هعمل كل حاجه 
سليم:متاكدة 
روح:يلا بقا مطعطلنيش 
ضحك سليم خلاص يستي متزقيش هروح استناكي في البلكونه 
روح شالت الفطار و عملت قهوة لسليم وعصير ليها 
سليم:تسلم ايدك يحبيبتي 
روح:الف هنا يارب تعجبك 
سليم:بقا القمر اتنازل وعملي قهوة وجبها لحد عندي ةمش هتعجبني 
روح بكسوف:حبيبي ربنا يخليك ليا 
سليم :اطمنتي علي جدك 
روح:اه كويس الحمدلله شويه وهكلمو انا وانت 
سليم:احنا ممكن نرحلو بكرة لو تحبي 
روح:بجد يا سليم ربنا يخليك ليا 
ومن غير ما تقصد حضنتو من الفرحه 
سليم:ويخليكي ليا يروحي
روح بكسوف:اسفه معلش 
سليم:والله العظيم انا جوزك 
روح:خلاص خلاص عرفت 😂 
سليم مد دراعو :تعالي اقعدى جمبي دا ما صدقت بقيتي مراتي 
روح نامت علي صدرو وفضلو يتكلمو كتير 
روح بتردد:سليم عاوزة اسئلك سوال 
سليم:عارف يا روح وهقولك 
وبدا سليم يحكلها كل حاجه بالتفصيل حكايتو مع ملاك 
روح:انا اسفه علي اللي حصل مني بس انا كنت غيرانه عليك اوى 
سليم:بتغيري 😉
روح:بطل رخامه بقا 
وتلفون سليم رن وخرج وساب روح لوحدها 
روح استغربت جدا وقالت لي مردش قدامي وترجع في كلامها لا هو بيحبني مش هيخوني 
عند سليم:ها كل حاجه جهزت 
الشخص:كلو جهز يدكتور متقلقش كلو تمام 
سليم:خلاص بكرة  هكون عندكو 
الشخص :تشرف يدكتور في وقت 
وقفل سليم مع الشخص ورجع لروح تاني 
روح:في حاجه ولا اي 
سليم:ها لا ابدا مكالمه شغل بس 
روح بعدم صدق:ماشي 
وفي المساء 
تلفون سليم رن وكان ادم 
ادم: اي يدرش وحشتيني يعم 
سليم:انت كمان والله 
ادم:هتنزل القاهرة امتا 
سليم:انا نزلت امبارح عشان  روح تعبت شوية 
ادم:ملكش حظ يصحبي تتعوض خلاص هجيلك انا وليلي 
سليم:مستنيك يعم 
وقفل مع ادم وقال لروح ان ادم وليلي جاين 
تلفون روح رن وكانت سارة 
بقلم اسما محمود 
سارة:وحشتيني اوى ياروح 
روح:انتي كمان يروحي عامله اي 
سارة :الحمدلله هتنزلي القاهرة امتا بقا 
روح:انا نزلت امبارح 
سارة:بالسرعه دى 
روح:اه تعبت شوية ونزلنا 
سارة:خلاص ساعه وهجيلك 
روح:تنورني هستناكي 
بعد ساعه🙄
ادم وليلي وصلو عند بيت سليم وقابلو سارة تحت كمان 
ليلي:ازيك.ياسارة عامله 
سارة:الحمدلله وانتو عاملين اي 
ادم وليلي:الحمدلله بخير 
سارة:طالعين لروح وسليم 
ليلي :اه يلا عشان الاسانسير وصل 
وخبطو علي الباب وفتح سليم
وبعد سلامات 
سليم:انتو جاين مع بعض ولا اي 
ساؤة:لا دا انا قبلتهم تحت 
ليلي:فين روح يسليم 
سليم:بتجهز وخارجه 
وخرجت روح.وسلمت عليهم كلهم 
بقلم اسما محمود 
روح :هجهز العشا وجاية ويلا يا ليلي انتي و سارة تعالو معايا 
ودخلو المطبخ وبدائو يجهزو العشا 
روح:عاملين اي انتو الاتنين بقا احكولي 
ليلي:انا تمام واليومين اللي عدو مفهمش اي جديد 
سارة:زي ليلي بظبط كلو ملل في ملل 
روح: وانا زيكو ملل بردو 
سارة:يومين بس وزهقت اي السرعه دى 
وضحكو كلهم مع بعض 
وجهزو السفرة 
روح:يلا العشا جهز 
سليم :اتفضلو بلا مش هنعزمكو يعني 
ادم:اي رائيكو نخرج كلنا الاسبوع الجي
بقلم اسما محمود 
سارة:ياريت بجد انا موافقه 
ليلي :معاكو طبعا 
سليم وروح:معاكو 
سليم:هنروح فين طيب 
ادم:الملاهي طبعا 
سليم:ملاهي سليم يركب ملاهي 
ادم:بعم بطل غرور بقا محدش اعترض غيرك 
سليم:انت شايف كدة 
ادم:ايوة بظبط وانا هخرج وهاخدهم معايا وخليك انت لوحدك يا سليم الجارحي 
سليم:بلاش انت يا ادم ها 
ادم:اللي انت شايفو يصحبي😂
وضحكو كلهم علي ادم وسليم 
وتلفون ادم رن ودخل البلكونه عشان يرد 
روح بدات تشك فعلا اي حكايه كل التلفونات دى 
سليم:اي الاخبار 
الشخص :تمام 
سليم:مش عاوز اي غلط 
الشخص :متقلقش 

 رواية أحببت ذلك المغرور الفصل الحادي عشر 11 - بقلم أسما محمود
nada eid

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent