Ads by Google X

رواية انتي ملكي انا الفصل الثالث 3 بقلم زهراء السعيد

الصفحة الرئيسية

 رواية انتي ملكي انا الفصل الثالث بقلم زهراء السعيد

رواية انتي ملكي انا الفصل الثالث

 حازم بصدمه. اييه انت اكيد مجنون
نوح ببرود. انا مش بهزر بقولك هخطف نور وانت هتساعدني  ان انا اخطفها
حازم بصدمه. انت فعلا بتتكلم جد ده لو جدك عرف هيخ**لص عليك وعليا
نوح بغضب. اجمد كده يالا في ايه مالك
حازم بخبث. طيب وفارس هتعمل فيه ايه
نوح ببرود. مالكش دعوه بفارس قولت ايه انت
حازم بستسلام. هقولك ايه يعني امري لله بقاا ماشي موافق
نوح بابتسامة خبيثه.يبقي بليل تيجي عشان نخطف نور
حازم بخوف. تمام👌
بليل ونور نايمه في ثبات عميق يجي نروح ويديها حقنه لنور ويشيلها على ظهره
حازم واقف بعربيه بره البيت وعمال يبص شمال ويمين بخوف
دخل نوح العربيه وحط نور في الكرسي اللى ورا
نوح.يلا بسرعه
لسه العربيه هتتحرك بس.......
فتحيه بصدمه. ينهار اسود نوح باشا وحازم باشا يااا مممم مممم ممممم
حازه بغضب وهو حاطط يده على بقها.والله العظيم لو سمعت صوتك لكون قت**لك هنا انتي سمع يابت
فتحيه بخوف ودموع. ممممم مممممممم ممممم
حازه بعصبيه. اسكتى بقاا اوووف
فتحيه اغمي عليها من اثر ضربه حازم على دماغها بمسدس
نوح بصدمه. الله يخربيتك ياشيخ اعمل ايه دلوقتي
حازم بغضب. مش عارف انا خوفت تصوت وحد يسمعها
نوح بغضب شديد.طيب هاتها معانا اوووف اصل انا كنت ناقص
🧡_ نور بدات تفوق بس لقيت نفسها مربوطه في الكرسي وفتحيه جنبها على كورس تاني ومربوطه بردك
نور بخوف.فتحيه فتحيييبيه
فتحيه بدات تفوق. اااااه  يا  دماغي انا فين
نور بخوف.احنا فين يا فتحيه وايه اللى حصل
فتحيه بدات تفتكر. انا كل اللي فكره ان انا كنت نايمه في الاوضه وكنت عطشانه قلت اما اروح اجيب شويه ميه وانا طالعه سمعت صوت رجلين وستغربت مين اللي هيصحى دلوقتي ومشيت ورا الصوت طلع نوح باشا شايلك على ظهره وكان حازم باشا واقف بره بالعربيه وانا لما شفتهم المتخ**لف اللي اسمه حازم ده خبطني على دماغي وبعد كده مش فاكره  ايه اللي حصل
نور بصدمه. مش معقول نوح يعمل كده
لا عملت يا نور
نور مصدومه. انت يا نوح تعمل كده ده انا بنت عمك
نوح بغضب.امال كنتى عايزاني اسيبك تتجوزي من فارس
نور بغضب. وانت مالك انا اتجوز اخطب اتطلق انت مالك دى حياتي وانا حره
نوح بغضب جحيمي. لاااااا مش حرررره عشان انتى ملكييييي انااااا ممنووووع ممنوع حد يقربلك حتى لو كان اخوياااااا نفسه
نور بغضب شديد. اشمعنا دلوقتي مانا عماله اقولك بحبك بحبك وانت مش معبرني وكل شويه تقولي ان انا اصغر منك ومينفعش ليه دلوقتي ليه حليت في نظرك دلوقتي رررررد علياااااا لييييييه
نوح برتباك. معرفش صدقيني معرفش بس فكره ان انتي تتجوزي صعبه عليا قوي وانا مش قادر استحملها عشان كده خطفتك وهتفضلي هنا لغايه اما اشوف حل واشوفه هعمل ايه بس دلوقتي عايزك تكوني مطيعه معايا سلام يا نوري
نوح طلع وقفل باب الاوضه.....؟
نور بغضب. نوووح جدى مش هيسيبك نوح تعال فكني حالا نووووووووح
فتحيه باستغراب. معنى الكلام اللي هو قاله ده ان هو بيحبك ومعنى ان هو رافض جوازك من فارس ان هو غيران ومعنى الكلام اللي هو قاله ان هو هيفضل سيبك هنا اما اشوفه هيعمل ايه انه فعلا بيحبك بس اللي مستغربها ليه جبنا هنا بالظبط مع انه عارف ان ده حته الوحيده اللي جدك بيقعد فيها
نور باستغراب. هو ده اللي انا مستغرباه بس بردك هرجع وقولك تاني نوح مش بيحبني نوح فكره ان  عشان هو مربيني فمش متخيل ان حد تاني ياخدني منه بس مش حب صدقيني
فتحيه باسرار. صدقيني انا متاكده مئه في المئه ان نوح بيحبك وقعدتنا هنا هتثبتلك كلامي✊👌
نور بشرود. مش عارفه يا فتحيه بس فعلا لو دي صح انا اللي مش هكمل لان جرحني كتير وعجزي ده مشكله ليه
حازم دخل. سلاموزي يابنات
فتحيه بغضب. بقا انا يا ابن رفضتي تخبطني على دماغي
حازم برخامه. وفيها ايه يا حبيبتي كنتى عايزه تعلي صوتك وتصوتي وتخلي جدي يسمع ويعلقنا على الباب الفيلا وسيبك عادشي كده🤷‍♂️😎
فتحيه بغضب. وانا يا ابن المركوبه دماغي ذنبها ايه😠
حازم بضحك. معلش المره الجايه اما اجي اخبطك هاخبطك بالراحه😂😂
نور بغضب. بس انت وهي حازم ممكن تعرفني ايه اللي بيحصل
حازم........

google-playkhamsatmostaqltradent