رواية رهن حمايته الفصل الواحد والعشرون 21 بقلم روجينا جمال

الصفحة الرئيسية

      رواية رهن حمايته الفصل الواحد والعشرون بقلم روجينا جمال


رواية رهن حمايته الفصل الواحد والعشرون

ثريا : يعني أيه هتتجوز
هاشم : هتجوز يعني هتجوز
ثريا : وأنا
هاشم : ثريا أنتي عارفه أنا بحبك قد أيه بس ده أمر أبويا  مأقدرش أخالفه
ثريا(بدموع) : أنا بكر**هك
هاشم :كدابة عمرك ماتقدري تكر**هيني
ثريا :صدقني هتندم
هاشم : عارف أني هندم وعارف أن هفضل طول عمري أتمناكي  وعارف أني عمري ماهحب حد قدك حتى لو أتجوزت عشرة.. بس أنا دلوقتي عاجز مافيش حاجه بأيدي غير حاضر ونعم وكلام أبويا هو ألي يمشي
ثريا مصدومة من كلامه لأنها عارفه أنه بيحبها بس عمرها ماكانت تتخيل أنها تشوفه عاجز قدامها كدا
Bake
فاق هاشم من شروده بعد ما أفتكر آخر كلام بينه وبين ثريا
كريم : لسه بتفكر فيها
هاشم :هههههههه عيبي أني أديت سري ليك
كريم : وليه ماتكونش ميزة مش عيب
هاشم : وأيه ألي يخليها ميزة
كريم : علشان مافيش حد بيفهمك غيري
هاشم :ياراجل هههههه (ولعب في شعر كريم)
وصلوا كلهم فلة رحيم ورحيم شال كرمة تاني وطلع بيهم على أوضتهم وحطها السرير والكل دخل وراها
جلال : حمدلله على السلامه يا كرمة
كرمة : أنت مين
قاسم : ياختاااااااااااااااااااااي🤯
كرمة : خلاص خلاص أفتكرت
جلال : حلو مين بقى😁
كرمة : أبن جوز خالت أمه
جلال :أيه😳
كرمة :ألعب باليه🩰
جلال : أيه
قاسم : راح الفرح وجه
رحيم : برا
جلال وقاسم :أحم.. طب نستأذن أحنا يا جماعة
هاشم : طب هتعوزي مني حاجه يا كرمة قبل ما أروح 
كرمة : تروح فين هو ده مش بيتك 
ثريا :بيت مين.. لا طبعا
كرمة :هو مش أنتي جوزه 
رحيم :أه وهو مراتها 
كرمة : بالضبط كدا.. أمال أزاي مش بيته
هاشم :لا يا حبيبتي 
رحيم :حبك برص 
هاشم :قصدي أنه بيتي طبعا بس تيتا ثريا زعلانه مني شوية وهي بتحب تهزر وكدا (وضم ثريا ليه) ولا أيه يا حبيبتي 
ثريا (بصوت واطي) :حبك برص
رحيم (بيبص على هاشم بحدة لأنه حاطط أيده على مامته) : أيدك 
هاشم :نعم 
رحيم : نزل ايدك 
هاشم :أنزل أيدي ليه ماهي مراتي.. يلا ياثريا قدامي (بيمثل أنه متعصب) وشدها وطلعوا برا
رحيم : خليكي هنا دقيقه وجاي
كرمة :رايح فين
رحيم : دقيقه قولت
كرمة :لا خليك أنا بخاف أقعد لوحدي (وحطيت أيدها حوالين رقبته)
رحيم (بتوتر) :ما هشوف بينده
كرمة :مين
رحيم : هاشم بينده
كرمة : هاشم مين
رحيم : جدك
كرمة :جدك مين
رحيم : جدك.. أبويا.. وسعي كدا (ونزل أيدها)
كرمة :أااااه
رحيم (بلهفة) :مالك
كرمة : راااسي وجعاني
رحيم : دقيقه هجيب الدكتور
كرمة :لا أنا مش عاوزه دكتور .. حط ايدك على راسي وهي تخف
رحيم :أزاي
كرمة :كده هو (ومسكت أيده وحطتها على راسها)
رحيم : مرتاحة كده
كرمة : أه.. حتى خفت أهو
رحيم :طب كويس(وشال أيده) 
كرمة :أاااااه.. حطها تاني وجعتني
رحيم حط أيده بسرعة
كرمة :أهو خفت أهو
رحيم :🤨🤨
كرمة فقدت الذاكرة وهاشم بيستغل الموقف علشان يقرب من ثريا ♥️♥️رحيم : خليكي هنا دقيقه وجاي
كرمة :رايح فين
رحيم : دقيقه قولت
كرمة :لا خليك أنا بخاف أقعد لوحدي (وحطيت أيدها حوالين رقبته)
رحيم (بتوتر) :ما هشوف بينده
كرمة :مين
رحيم : هاشم بينده
كرمة : هاشم مين
رحيم : جدك
كرمة :جدك مين
رحيم : جدك.. أبويا.. وسعي كدا (ونزل أيدها)
كرمة :أااااه
رحيم (بلهفة) :مالك
كرمة : راااسي وجعاني
رحيم : دقيقه هجيب الدكتور
كرمة :لا أنا مش عاوزه دكتور .. حط ايدك على راسي وهي تخف
رحيم :أزاي
كرمة :كده هو (ومسكت أيده وحطتها على راسه)
رحيم : مرتاحة كده
كرمة : أه.. حتى خفت أهو
رحيم :طب كويس
كرمة :أاااااه.. حطها تاني وجعتني
رحيم حط أيده بسرعة
كرمة :أهو خفت أهو
رحيم :🤨🤨رحيم : خليكي هنا دقيقه وجاي
كرمة :رايح فين
رحيم : دقيقه قولت
كرمة :لا خليك أنا بخاف أقعد لوحدي (وحطيت أيدها حوالين رقبته)
رحيم (بتوتر) :ما هشوف بينده
كرمة :مين
رحيم : هاشم بينده
كرمة : هاشم مين
رحيم : جدك
كرمة :جدك مين
رحيم : جدك.. أبويا.. وسعي كدا (ونزل أيدها)
كرمة :أااااه
رحيم (بلهفة) :مالك
كرمة : راااسي وجعاني
رحيم : دقيقه هجيب الدكتور
كرمة :لا أنا مش عاوزه دكتور .. حط ايدك على راسي وهي تخف
رحيم :أزاي
كرمة :كده هو (ومسكت أيده وحطتها على راسه)
رحيم : مرتاحة كده
كرمة : أه.. حتى خفت أهو
رحيم :طب كويس
كرمة :أاااااه.. حطها تاني وجعتني
رحيم حط أيده بسرعة
كرمة :أهو خفت أهو
رحيم :🤨🤨رحيم : خليكي هنا دقيقه وجاي
كرمة :رايح فين
رحيم : دقيقه قولت
كرمة :لا خليك أنا بخاف أقعد لوحدي (وحطيت أيدها حوالين رقبته)
رحيم (بتوتر) :ما هشوف بينده
كرمة :مين
رحيم : هاشم بينده
كرمة : هاشم مين
رحيم : جدك
كرمة :جدك مين
رحيم : جدك.. أبويا.. وسعي كدا (ونزل أيدها)
كرمة :أااااه
رحيم (بلهفة) :مالك
كرمة : راااسي وجعاني
رحيم : دقيقه هجيب الدكتور
كرمة :لا أنا مش عاوزه دكتور .. حط ايدك على راسي وهي تخف
رحيم :أزاي
كرمة :كده هو (ومسكت أيده وحطتها على راسه)
رحيم : مرتاحة كده
كرمة : أه.. حتى خفت أهو
رحيم :طب كويس
كرمة :أاااااه.. حطها تاني وجعتني
رحيم حط أيده بسرعة
كرمة :أهو خفت أهو
رحيم :🤨🤨


يتبع الفصل الثاني والعشرون اضغط هنا 
google-playkhamsatmostaqltradent