رواية الكلبش والايدي الناعمة الفصل الثالث 3 - بقلم لمياء رفعت

الصفحة الرئيسية

رواية الكلبش والايدي الناعمة البارت الثالث 3 بقلم لمياء رفعت

رواية الكلبش والايدي الناعمة كاملة

رواية الكلبش والايدي الناعمة الفصل الثالث 3

ساره بعصبية: وحاولت تمسك دموعها لأنها قويه....لو سمحت انا ماسمحلكش تاجرة مخدارات ايه .. كفايه بقى انا طالبة جامعه محترمه ف عيب كده 
اكرم: بصوت عالي ...انتي نسيتي نفسك ولا ايه .. حبس انفرادي ليكي تلات أيام لم تبقي تتعلمي الأدب وخرج من العنبر وراح المكتب قعد مضايق.....وف نفسه ازاي بت زي دي تكلمني كده انا لا أول مره بنت ترفع صوتها عليا وكمان مسجونه 
ساره ... دخلوها الحبس الانفرادي وبقت منهاره من العياط 

ملك: ياهبه احنا دلوقتي مسافرين ومفيش حد عارف المكان بتاعنا احنا لازم نتصرف ونعمل حاجه علشان نعرف نخرج ساره من السجن 
هبه: بقولك ايه ..هو انتي بتسهبلي اذا كنت انا وانتي اصلا محكوم علينا غيابي بالسجن خمس سنين زينا زيها 
ملك: ماهو كله بسبب الزفت الا ركب معانا 
هبه: يعني احنا كنا نعرف انه كده ياملك منه لله
ملك: طيب عايزين نتصرف حتى ونكلم ساره ف التليفون 
هبه: طيب والتليفون هيدخلها ازاي
ملك: هنتصرف بس اصبري 

عصام عم ساره: دخل البيت وكان زعلان ع بنت اخوه 
والدته: فين ساره ياعصام انا قلبي مقبوض عليها يابني وماتقوليش انها ف امتحانات علشان مش هصدقك 
عصام ودموعه ع وشه: ساره ف السجن ياامي
والدته: وخبطت ع قلبها كنت حاسه انه فيه حاجه قلبي كان حاسس....قولي يابني ايه الا حصل معاها
عصام: _________________
والدته: خدني يابني طيب عايزه اشوفها 
عصام: المشكله ياامي ان الا شاهد ع القضيه بتاعتها الظابط الا ماسك عنبر السجون 
والدته: طيب وديني عنده عشان خاطري يابني يمكن قلبه يحن لم اكلموا 
عصام: الا تشوفيه ياامي بس انتي مش حمل عربيات ولا تبهدله بس تعالي يلا

الشاويش: تمام يافندم 
اكرم: ايوه ياعسكري 
الشاويش: في واحد وست عايزين حضرتك يافندم 
اكرم: دخلهم 
الشاويش: تمام يافندم 
دخل عصام ووالدته 
عصام: لو سمحت ياباشا انا عم ساره ودي امي وتبقى ست ساره الا لسه محكوم عليها بالسجن
اكرم: آآآآه تقصد تاجرة المخدارات 
ست سارة: باانكسار وضعف لا يابني ماتقولش كده والله يابني البنت دي يتيمه وابوها سابها أمانة معايه وربيتها احسن تربيه وتعبت فيها وعلمتها 
عصام: والله ياباشااا البت غلبانه ويتيمه ومن البيت لجامعه ومن الجامعه للبيت بس حضرتك الا فهمت غلط 
اكرم: احنا لينا الا قدامنا...انتوا عايزين ايه دلوقتي
عصام: عايزين نشوفها ياباشا ستها زي ماانت شايف هتموت عليها
اكرم: ممنوع...مش وقت زيارة
ست ساره: علشان خاطر ربنا يابني ده انا قد ستك وست كبيره ياحبيبي ربنا يوقف ليك ولاد الحلال يابني ده انا ست مريضه انا لو ماشوفتهاش هموت يابني 
اكرم: بس خلاص اتفضلوا اقعدوا وانا هبعتلها تيجي
عصام: يكرمك ربنا يارب 
اكرم: ضرب جرس المكتب
الشاويش: تمام يافندم 
اكرم: ابعت هات المتهمة ساره الا ف السجن الانفرادي 
الشاويش: تمام يافندم
عصام: لا ياباشا بنت اخويا ف سجن انفرداي ليه 
أكرم: حضرتها بترفع صوتها عليا
ست ساره: حقك عليا يابني معلش
الشاويش: المتهمه يافندم وخرج 
ساره: جريت على ستها واترمت في حضنها وبدموع...والله ماعملت حاجه ياستي والله مظلومه 
ستها: عارفه ياساره انتي مش ممكن تعملي حاجه زي دي يابنتي 
عصام: كفايه ياساره عينيكي راحت يابنتي من العياط 
ساره: عايزه اخرج من هنا ياعمي مش قادرة اقعد اكتر من كده وانهارت 
اكرم: كان قاعد ع المكتب وحرفيا قلبه بيتقطع ع ساره وهي بتكلم وماكنش عارف ليه 
اكرم: خرج بره المكتب ووقف بره وف نفسه .... ياترى ياساره ممكن تكوني مظلومه فعلا..وليه لا ماانتي فعلا كنتي مضروبه ع دماغك ليلتها  ومش ف وعيك.....ولا انا مالي بيها اصلا احنا لينا ورق قدامنا 
اكرم دخل المكتب : وضرب الجرس 
الشاويش: تمام يافندم 
اكرم: خد المتهمة ع الحبس 
الشاويش: تمام يافندم 
ساره : باانهيار مظلومه ياعمي والله 
الشاويش اخد ساره ومشي 
ست ساره وعم ساره مشوا وعينيهم كلها دموع 

اكرم دخل الفيلا : السلام عليكم 
ازيك يابابا عامل ايه 
اللواء السابق وجيه والد اكرم: الحمد لله يااكرم انت عامل ايه بقالك يومين مش بشوفك يابني
اكرم: في الشغل والله يابابا هعمل ايه 
والد أكرم: طيب اقعد علشان الغداء هيجهز دلوقتي 
اكرم: مش قادر يابابا انا جعان نوم بعد اذنك 
طلع اكرم ع السلم وشاف اخوه...نازل الدكتور عماد اخوه الكبير 
عماد: اكرم عامل ايه ياحبيبي 
اكرم: انا كويس وهابقى كويس اكتر لو نمت
عماد: ماشي هههههه اطلع نام 
دخل اكرم الاوضة بتاعته ولسه هينام 
دخلت انجي مرات اخوه الكبير الاوضة عنده وبيعتبرها اخته الكبيره 
انجي: انت يابني بقى مش عارفه اشوفك بقالي يومين وكل مارن عليك تكنسل 
أكرم: والله وحشتيني هههههه بس سبيني انام واشرحلك لم اقوم 
انجي: والله ماانا طالعه من هنا غير لم أعرف عملت ايه اليومين الا غبت فيهم
اكرم قام اتعدل : بصي ياستي______________
انجي: وانت رأيك ايه
اكرم: البنت ملامحها هاديه اوي وتحسيها بريئه اوي وقويه ف نفس الوقت...طريقة كلامها مابتخافش من حد مهم ان كان هو مين
انجي: امممممممم وايه كمان
اكرم: باابتسامه خفيفه امممممممم بتاعتك دي انا عرفها كويس بلاش تفكير بعيد وقومي خليني انام 
انجي: ماشي بس عايزه اقولك حاجه قبل مااخرج
اكرم: ايه
انجي: كان نفسي المرايا تكون قدامك وتشوف ملامحك وانت بتكلم عن ساره 
اكرم: اطفي النور ياانجي 
انجي: حاضر هههههههههههههه 

رواية الكلبش والايدي الناعمة الفصل الثالث 3 - بقلم لمياء رفعت
أيمن محمد

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent