Ads by Google X

رواية احببت مصارع الجزء الثاني 2 الفصل السادس عشر 16 - بقلم يوستينا سامي

الصفحة الرئيسية

   رواية احببت مصارع الفصل  السادس عشر 16 بقلم يوستينا سامي

رواية احببت مصارع الفصل  السادس عشر 16

في المستشفي عند ادهم ....
ادهم بصدمة: انت بترفع ال.سلاح في وشي يا جون 
جون :ارمي عليها يمين الطلاق ..خلينا نخلص بقي 
ادهم :لاااا وهتفضل علي ذمتي لحد ما اتاكد أن يوسف محدش هيقربله تاني .وبعد كدة اطلقها وتغور في ستين داهية كمان انت وهي  ..
جون : افهم يا   ادهم هما بيها من غيرها عايزين يقتلوا يوسف و كل الظباط الي بيفتشوا وراهم ....وخصوصا يوسف لانه هو الي مصمم أنه يفتش وراهم هما بالذات ....
ادهم: وانت خلاص بقيت شغال معاهم يا جون ..يا خسارة العشرة الي كانت بينا ..سافرت ونسيت اصلك 
نسيت يوسف الي كنت صاحبه جاي تبيعه وبتساعدهم يقتلووه كمان ..انت اي يا اخي  ...
جون :ادهم انا شغلي معاهم زي ما شاهنده مجبره بالضبط ...فما تجيش تحاسبني على حاجه مش بايدي .. ولا بايديها يمكن لو مكناش ساعدناهم يوصلوا ليوسف الأمير كان زمانهم قتلونا احنا كماااان 
ادهم بصدمة: امير ....اي 
يعني هما الي ضربه امير بالرصاص.....
شاهندة: اه هما .... وهما الي حاطين عينيهم علي يوسف .... وبعد ما عرفوا يوصلوا لتفاصيل يوسف والبنت الي بيحبها ..وكل حاجة انا كدة مهمتي خلصت .....
ادهم بوجع: يعني لما كنتي بتسالي عنهم كان علشان تعرفي معلومات عنهم ....
ادهم بصدمة :  انت اي ...انت ازاي  كدة ...انت مش طبيعية والله العظيم ...ازاي كنتي عايشة  معايا وفي حضني وانت بمليون وش كدة ..
ازاي قدرني تبقي في حضني حبيبتي ومراتي وحتى مني 
ومن ورايا عدوتي  وبتخططي لموتنااااا....  ازاي عرفتي تعملي كدة ....
شاهندة بحدة وعنف :  ..علشان انا فعلا مكدبتش يا ادهم ..انا كل كلمة قولتهالك كانت بجد وحقيقي ....
انا حبيتك واتمنيت ابقي مراتك بجد وياريتني 
كنت انفع ليك .... ادهم انت لو فكرت لثانية واحدة هتعرف أن اكتر حد اتظلم فيكم كلكم وانا من اول يوم قولتلك اني مش هختار غير نفسي ... .....
ابعد عني  بقي واديني حريتي علشان هما كمان أدوني حريتي ....انا عايزة ابعد . عن هنا وابدا بقي حياه جديدة...
ادهم :معني أنهم ادوكي حريتك يعني عرفه الطريقة الي يقدره يضره بيها يوسف مش كدة .....
شاهندة: معرفش ..معرفش ..وماليش دعوة ...
انا عايزاك تطلقني ..انا وجون لازم نمشي من هنا 
قبل ما يرجعوا في كلامك ويؤذوناااااا 
ادهم بوجع وصمت ... انت طالق .... يا ابشع واحدة شفتها في حياتي ......
وخرج من اوضة بحسرة ......................
_______________________________&&
في أوضة يوسف في الاوتيل .....
نور دخلت السويت .... وكانت جعانة اوي من اول الفرح .....
يوسف دخل وقفل الباب ..وقف قدامها وباس ايديها
ورأسها ....
يوسف بحنية وحب: الف مبروك يا نور اخيرا بقيتي ملكي انااااا ..بعد مرمطة والله ...
نور بحب واندفاع حضنته جامد اوي 
انا فرحانة اوي يا يوسف ..فرحانة اوي ...اووي 
يوسف بضحك: ده انت جريئة اوي ...بقولك اي ما يلااااااا ...
نور: لا انا جعانة اوي يا يوسف. ..
يوسف: لا جعانة اي بس ..خلي عندك دم بقي 
اكل اي وبتاع اي. ...احنا ياما اكلنا اخدنا اي يعني  ... 
نور بضحك: يوسف بجد جعانة اوووي والله 
يوسف بحدة: طب غوري غيري هدومك في الحمام 
عقبال ما اتنيل اطلب الاكل ..يلااااا 
نور بضحك :لا أخرج برا انا هغير همومي هناا يلا برااااا ....
يوسف بضحك: يا بت الحلال فكري ...اخري الأكل شوية ..احنا ياما اكلنااا 
نور :يلا برااااا ...وأخرج الاقي الاكل بسرعة. ...
وفعلا دخلت الاوضة وقفات الباب بالمفتاح 
ووقفت قدام المرايا ...
نور بتوتر: مالك يا عبيطة انت... ده يوسف الي كنت بتتمني أنه يبقي معاكي جاية دلوقتي  جاية تخافي منه ...
اكيد لاااا ..انا واثقة فيك وواثقة في اختياري 
ولازم خوفي ميبوظشي فرحتي وفرحته في اهم يوم في حياتنااااااا ...
وفعلا نور غيرت هدومها بسرعة .....
وخرجت برا والاوضة و .....
يوسف :انا طلبت........يوسف  بصدمة :اي الحلاوة دي 
وبعدين ليه مستنتيش ليه الاكل وبعدين كنت لسبتي كدة ....اعتقد كدة مافيش اكل ....
نور قرب منه اوي وحطت ايديها علي كتفه :وانا مش جعانة .....
يوسف بحب قرب منها ومسك وشها ...فكري 
نور :يوووه فكرت بقي .....
يوسف بضحك: ماشي يا عم . انت الي قولت 
...وشال نور ودخلوا اوضتهم ........🙈🙈
نوور بدله وهو شايلها : يوسف انا بموت فيك يا احلي مصارع
يوسف  .......
مالناااش دعوة 😂❤️
_______________________$$$$
ادهم كان مشي من المستشفى وهم الدنيا كله عليه وكان خايف اوي علي يوسف و امير وقرر يروح لامير بيته لانه كان محتاج يتكلم مع حد 
بس فاجأه جاله تليفووون 
ادهم بوجع: الو يا هنااا
هنا بخوف: ادهم انت كويس صح ...
ادهم بدموع: اه يا هنا ..انا كويس 
هنا :اومال انا قلبي كان مقبوض عليك ليه و ماجتشى الفرح ليه يا ادهم . معقوول 
ادهم: هنا انا محتاج اقفل دلوقتي ... وفعلا قفل الخط في وشهااااا .....
هنا بقلق في نفسه:ا قلقانة اوي عليك بجد .. وحاسة أن في حاجة ممكن تحصل تاذيك ..يارب استرها يارب .....
و فاجأه جالها تليفون من هيثم ...
هنا بستغراب :اي ده ..معقول لسه فاكر حتي يعبرني .
اكيد مش هرد عليه ..... وفعلا سألته يرن كتير 
اوي لحد ما هما قررت ترد تفهم اي سبب الاتصال
هنا بعصبية: اي عايز مني ايه ...
هيثم بتعب :الو. يا هنا ... عاملة اي 
هنا :والله يعني بتكلمني متأخر اوي كدة وبعد كل الي حصل بينا بس علشان عاملة اي ...وانت مالك عاملة اي 
هيثم بتعب :يا هنا اسمعيني ارجوكي .. انا عارف اني غلطان بس فيها أي لما تسامحيني وخصوصا اني فعلا بحبك والي حصل ده عمره ما هيتكرر ابدا 
هنا: الي يخون مرة يخون الف .. وبعدين اذا كنت بتخوني واحنا في الخطوبة اومال في الجواز هتعمل اي فيا ... هيثم اوعي تتصل بيا تاني ...سامع 
هيثم :يا هنا ارجوكي ..انا بحبك اوي بجد 
ونفسي تبقي مراتي .. ومش عارف اعمل اي علشان تسامحيني ....
تفتكروا هيثم صادق وفعلا عايز يرجع ليهاااا
ولو اتحطت في مقارنة لتاني مرة هتختار ادهم ولا هيثم  ....
___________________________________
ادهم راح بيت امير .......
امير: أيوة حاضر ... طيب اصبر هو انا نايم وراه الباب .....
فتح امير وافاجاه بشكل ادهم ...
امير بخضة: مالك يا ادهم انت كويس 
امير شاف ادهم وشه مليان ماية ...وفاجااااه ادهم وقع قدام الباب ......
امير بخضة : ادهم ... مالك يلا رد علياااااا
ايه ده . 😳😳😳😳😳
تفتكروا  اي حصل لادهم ......
__________________________________
في غرفة فهد وشمس ....
فهد دخل وقفل الباب .....
مالك واقفة كدة ليه عندك ..قربي مني 
شمس بخوف :لاااا انا عايزة امشي .....
فهد قرب منها وهو بيضحك .. يسلام ..خايفة مني يا شمس ...
شمس بدموع :انا عايزة امشي من هناااا ...
فهد قرب منها وحضنها :يا روحي اهدي ...
كفاية عياط ... خلاص نروح ما نروحشي ليه مثلاااا
شمس مسحت دموعها: بجد يا فهد 
فهد ببتسامة :ايوة طبعا يا قلب فهد ..بس انا عندي حل يرضي كل الأطراف ....
شمس ببتسامة: اي هو الحل .
فهد: نطلب العشاااء و نجيب فيلم نتفرج عليه ..
اي رايك ...
شمس بكسوف: بس كدة صح ...
فهد قرب منها وغمزلها: هو في حاجة تاني ...
شمس حطت ايديها علي وشها بكسوف وجاية تمشي 
بس فهد مسكها وشدها لحضنه....
فهد بحب :بتهربي مني ليه ... وحشتيني اوي 
شمس رفعت عينيها بكسوف: وانت اوي يا فهد اوي 
بس زعلانة منك اوي ....
فهد كشر فاجأه: ليه بقي يا ست شمس 
شمس بخوف: شوفت ..شوفت بتقلب عليا في ثانية يا فهد ... فهد انت بتعاملني كدة علشان عارف اني ماليش أهل يوقفوا جنبي فواثق اني عمري ما هعرف ابعد  .....
فهد بصدمة: ايه ....  انا يا شمس ...طب انا ايه ... وبعدين انت قصدك أن انا مفتري وباجي عليكي ...بعد كل الي عملتوا علشانك من قبل ما اعرفك اصلا ...هو معني اني بغير عليكي زيادة واتعصبت عليكي شوية ..ابقي كدة .....
شمس :فهد اسمعني .....
فهد بحدة :اسمع اي تاني ... انت عارفة انت كل مرة بتجرحيني بكلمة شكل يا شمس وكل مرة بنسي وبرجعلك وعمري ما جرحتك بكلمة واحدة  .... ودي كانت اسوء حاجة سمعتها منك لحد النهاردة ...
واخد بجامته وخرج برا الاوضة .....
وشمس كانت مصدومة من الي حصل وقعدت علي السرير وهي بتعيط .....
والله نكدية ..والله نكدية يا شمس حرامي عليكي انا كيويو كرهتك وربنا 😂😂😂😂
____________________________
في المستشفي عند شاهندة ...
جون :لعلمك انا خايف اوي حاسس أن الموضوع مش هيعدي بالساهل كدة 
شاهندة: انا خايفة اوي علي ادهم يا جون 
انا حاسة أن جوز امي مش هيسكت ..يارب متوجعش قلبي عليه..
جون :شاهي فوقي بقي ...الموضوع خلاص خلص 
الموضوع كله كان لعبة من أوله لأخره لازم تنسيه علشان تعدي المرحلة دي وتبتدي بقي حياه جديدة يا شاهي ....
وفاجاه ...دخل جوز امهااااا 
جوز امها :تفتكر هتبدا حياه جديدة قبل ما نقفل كل القديم ....
شاهندة بصدمة: ..انت .... انت جيت مصر امتي ..
جوز امها :ههه السؤال ده عيب بتسال ليا يا شاهي 
انا وقت ما احب اروح في اي مكان بروحه ..
شاهندة بحدة :انا ماليش دعوة بيك ..انت بتطير من مكان لمكان دي حاجة ترجعلك ..لكن اناااا عملت الي انت طلبته مني ....يبقي ملكش حاجة عني ..
ولازم تسيبني بقي في حالي يا اخي ....
جوز امها ..ده لو مكنتيش قولتي لادهم كل حاجة
اي يا حلوة ضعفتي قدامه ....
شاهندة بخوف ..انت عرفت ازاي ..😳😭
جوز امها:  وانت عارفة عقاب اي ...
شاهندة انصدمت ...انت تقصد اي ...انت عملت اي

google-playkhamsatmostaqltradent