Ads by Google X

رواية حب مصدر امان الفصل الأول 1 - بقلم دنيا احمد وايمان ابراهيم

الصفحة الرئيسية

رواية حب مصدر امان البارت الأول 1 بقلم دنيا احمد وايمان ابراهيم

رواية حب مصدر امان كاملة

رواية حب مصدر امان الفصل الأول 1

في ڤيلا في أحد الأماكن الراقيه 
بنت في عامها العشرين تجلس بانهيار في مكتب باباها وتقول بدموع وانهيار :بابا متسبنيش لوحدى يا بابا متسبنيش انا محتاجك مش هقدر اعيش من غيرك خدنى معاك يا بابا بالله عليك متسبنيش هتسبنى لمين يا بابا والبيت اتجمع علي الصراخ 
ولكن الكل تفاجاه عند وجده الاب ميتاً 
وعندما راي الابن الأكبر والأم جات حاله من الصدمه للجميع 
اسيف بصراخ لا مستبنيش و قرب اخوها منها حرام عليكي اللي بتعمله ده وبيبعدها بس فلتت منه 
واغمه عليها 
فجاة الام اسيييييييييييڤ 
الام : بنتى يا  سامر لحق اختك بسرعه وشوف مالها سامر 

و شال اختو و دخلها الاوضه وطلب الدكتور والدكتور جه 
الدكتور عندها انيهار عصبى حد وياريت مش تنسب لوحدها  لان الحالة دي ممكن تنتحار لازم نلاحقها  قبل للانتحار والبقاء لله 
سامر  بحزن  وبهتان :تمام شكرا يا دكتور  ونعمه بالله
وطلع سامر مع الدكتور علشان يوصلو عند الباب والام وبنت عمتها قاعدين معها فى الاوضة
سامر في التلفون : الو يا علي عايزك تجيلي حالا بابا مات 
علي بحزن : مسافه السكه واكون عندك سلام 
سامر: قفل الفون 

سامر طلع راح عند باباها : سامر بدموع ليه سبتي لوحدي انا ظهري انكسر بعدك لسه كونت محتاجك ابوي يا بابا وراح رافع ايديه لفوق يارب انا لسه محتاجه كونت خدني انا يارب بدلو ونزل علي ركبته بانهيار ودموع في الوقت ده كان علي دخل 
علي بزعل ودموع : راح عنده وحط أيدها علي كتفه خلاص يا صاحبي ربنا يرحمه متعملش في نفسك كده وخده في حضنه 
سامر بدموع :سابني يا علي لوحدي ظهري انكسر يا صاحبي 
وتاني يوم 
الدافنه و العز خلص والناس كلها مشيت ماعدا عمتها وبنت عمتها 

 
وفى مكان تانى 
يقوم على صوت الفون ويرد 
_السلام عليكم 
_عليكم السلام لو سمحت يادكتور تعال المستشفى الحال اللى حضرتك متبع معها مش راضى تهدى خالص 
_تمام خمس واكون عندكم بس وديها مهدئ عبال ما اجى 
قام دخل اخد شور وصلى فرضه و ركب عربيته وراح المستشفى وبعد نص  ساعة كان وصل
 الريسبش صباح الخير يا دكتور فهد الحاله ادينها مهدئ وهى حالينا نايمه 
فهد طب هو اللى حصل بظبط علشان يحصل كده هى كانت حلو امبارح 
الريسبش والله ما اعرف يا دكتور ممكن تسال الممرضة اللى كانت معها 
فهد ابعتى لى الزفت الممرضة دى بسرعة على الاوضة اللى فيها ابرار 
الريسبش حاضر يا دكتور
الممرضة السلام عليكم يا دكتور قالولى ان حضرتك عاوزنى  
فهد وعليكم السلام ممكن افهم ايه اللى حصل مع ابرار  وبسرعة علشان مش فاضى 
الممرضة والله يا دكتور واحده جات واخدت اذن الزيارة ودخلت شفتها وانا مش قدرة امنعها علشان قالت ان هى مامته وانا طلبت اقعد معها بس هى قالت لى سبينا لوحدينا وانا مش طلعت غير لما أبرار قالتلى سبينا  لوحدينا بس دا اللى حصل وبعد ما الست دى طلعت أبرار حالتها رجعت زى الاول بس  وانا مش مقدرتش اعمل حاجه غير انى اتصل على حضرتك 
فهد تمام بس من بعد كده مش عاوز حد يدخل عليها وانا همنع الزيارة عليها وهنرجع نتعمل معها من الاول وجديد 
الممرضة تمام يا دكتور عاوز منى حاجة تانى 
فهد لا روح انتى 

 
عند اسيڤ بليل 
 لسه مش فاقت ومامته  وبنت عمتها لسه قعدين معها 
اخوها دخل عليهم 
سامر بحزن لسه ما فاقتش 
الام بحزن اكبر لا لسه يا ابني انا خايفه تقوم تعمل حاجه في روحها خصوصاً أنها كانت متعلقه باباك اوي وانت كمان خايفه اخسرها هي كمان بدموع 
سامر بحزن  قرب منها واخدها في حضنه بعد الشر أن شاء الله خير 
ملاك بدموع خلاص يا طنط هتبقي كويسه 
سامر بصلها 😢 متعيطوش بقا لان الواحد مش مستحمل وسبهم وطلع 

 
عند فهد في المستشفي 
تحديدا في مكتب فهد 
الممرضه الحق يا دكتور فهد  الاوضه رقم ٥٠٣ مش عارفين نسيطر عليها 
فهد طلع يجري بسرعه علي الاوضه 
فهد بصدمه 😳 ابراااااااار ..
google-playkhamsatmostaqltradent