رواية الكلبش والايدي الناعمة الفصل الأول 1 - بقلم لمياء رفعت

الصفحة الرئيسية

رواية الكلبش والايدي الناعمة البارت الأول 1 بقلم لمياء رفعت

رواية الكلبش والايدي الناعمة كاملة

رواية الكلبش والايدي الناعمة الفصل الأول 1

الو الو حول هل تسمعني
أسمعك بوضوح حول ......الكاتبة لمياء رفعت 
الظابط أكرم: في عربيه ع طريق*********** ماشيه ع ١٠٠ كيلو ولم قربت من العربيه الا سايق ضرب نار ومعاه بنات ومن الواضح مسلحين يافندم
ملازم اول: خليك ورا العربيه ..ياحضرة الظابط وعشر دقايق والمكان كله هايبقى محاصر 
البنات ف العربيه: للمجرم 
هبه: انت مجنون اقف انت هتودينا في داهيه انت طلعت لينا منين
ملك: منك لله اقف بقى الحكومه بتجري ورانا وممكن رصاصه تيجي فينا 
المجرم: اخرصي بقى انتي وهي احسن وقسما بالله افضي السلاح ده كله ف دماغك انتي وهي 
ملك بدموع : فوقي ياساره فوقي 

هبه: مش هاتفوق دي محتاجه دكتور 
المجرم: يانهار اسود ايه الحكومه دي كلها....المخدارات الا معايه انا هروح ف داهيه 
ملك: باانهيار حسبي الله ونعم الوكيل فيك 
المجرم: انا هقف بالعربيه وتنزلي بسرعة انتي وهي نجري اخلصوا
هبه: طيب وساره
المجرم: مش وقته زفت ساره الحكومه لو مسكت حد فينا هناخد اقل حاجه هناخد فيها ١٥ سنه انزلي بسرعه انتي وهي 
نزل المجرم هو وهبه وملك يجرو وسابوا ساره وشنطة المخدارات ف العربيه 
المجرم:وهو بيجري يانهار اسود انا نسيت شنطة المخدارات ف العربيه 
هبه: بدموع وانهيار منك لله كده ساره هتروح ف داهية 
المجرم : اجري بسرعه انتي وهي مش وقته

الظابط اكرم: نزل من العربيه لم شاف العربيه واقفة هو وباقي الشرطة 
سلم نفسك المكان كله محاصر
وقرب من العربيه شاف بنت بس الا ف العربيه ومش ف وعيها 
الظابط اكرم: بسرعه شوفوا الا معاها فين 
العساكر اتحركوا للبحث :
العساكر: للأسف يافندم مفيش اي اثار ليه ولا الا معاه 
الظابط اكرم: اطلبوا الاسعاف للبنت دي وهي الا هتوصلنا اكيد لباقي المجرمين الا معاها 
الاسعاف جات اخدت ساره ع المستشفى 

في قريه من الريف تسكن سيدة ف العمر ال ٧٠ من عمرها 
ياعصام يابني
عصام: نعم ياامي 
السيدة الكبيره: بنت اخوك لسه ماجاتش لحد دلوقت من لم نزلت وقالت إنها رايحه الكليه بتاعتها وانا قلقانة عليها
عصام: كليه ايه ياامي وماقولتليش ليه لحد دلوقت ساره اول مره تأخر كده هي في كليه لحد دلوقت ده احنا خلاص بقينا بالليل انا مسافر على مصر اشوفها دلوقت 
السيدة الكبيره: سترك يارب ده احنا غلابه والبت ابوها وامها الله يرحمهم سابوها أمانة معايه

الظابط اكرم: المتهمه عامله ايه دلوقت 
الدكتور: عندها كسر ف ايدها اليمين وفي اثر ضربة ع دماغها و دي الا سببت ليها ف الإغماء 
الظابط اكرم: ينفع اخاد اقوالها يادكتور
الدكتور: مفيش داعي حضرتك تيجي ده كسر بسيط وبإذن الله بكره هاتبقى كويس والحرص الا ع الباب عندها ممكن يخدوها ع طول لحضرتك 
الظابط اكرم: تمام يادكتور شكرا

ملازم اول علاء: وصلت لحاجه يااكرم 
الظابط اكرم: لا والله لسه يافندم البنت الا كانت معاهم ف العربيه ف المستشفى وبكره هاخد اقوالها 
ملازم أول: طيب انت وصلت لا ايه
اكرم: والله يافندم انا وانا مروح من الشغل لقيت العربيه سايقه ع ١٠٠ كيلو ولم قربت وبقول للي راكب اهدى يابني في ايه انا هسحبلك الرخص واحجزك...اول ماعرف اني شرطه طلع السلاح زي المجنون وقعد يضرب نار وشوفت في العربيه تلات بنات من ضمنهم البنت الا ف المستشفى 
ف لم رفع السلاح وبقى يجري بالعربيه عرفت وقتها انه في مصيبه سبب ماكلمت حضرتك وطلبت قوة معايه ومن الواضح انهم تشكيل عصابي وتجار مخدارات 
الملازم: طيب ايه تفسيرك بالبنت الا سابوها ف العربيه
الظابط: اكيد لم مافقتش سابوها ومشوا وماحبوش يضحوا بنفسهم علشان زميلتهم مالهوش تفسير غير كده يافندم والاغرب من ده كله انها محجبة ههههههههههه وشكلها صغيره يعني شابه مش كبيره
الملازم: اكيد ماهم لازم يبقوا وجهه قدام الناس علشان محدش يشك فيهم
الظابط: طيب ياباشااا بكره بإذن الله اعرفك بالجديد انا رايح انام لأني مطبق بقالي يومين

رواية الكلبش والايدي الناعمة الفصل الأول 1 - بقلم لمياء رفعت
أيمن محمد

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent