رواية ملكه قلب الشيطان الفصل السابع 7 - بقلم فاطمة الزهراء أشرف

الصفحة الرئيسية

 رواية ملكه قلب الشيطان الفصل السابع 7 - بقلم فاطمة الزهراء أشرف

رواية ملكه قلب الشيطان- بقلم فاطمة الزهراء أشرف

رواية ملكه قلب الشيطان الفصل السابع


محمد بخوف   : لا مريم اتأخرت 
سهام بقلق وخوف: أنا هتصل على أمل يمكن تكون معاها 
محمد: ماشي 
سهام  : الووو
أمل  : طنط عامله أيه وعمو محمد عامل اي 
سهام  : الحمد لله كلنا بخير  انتي عامله ايه 
ومعتز عامل اي 
أمل  : أنا الحمد لله ومعتز الحمد لله بخير 
سهام بتوتر  : هي مريم معاكي 
أمل بستغراب: لا  ليه  هي لسه مروحتش  
سهام بقلق  : لا  هي مقلتلكيش حاجة 
أمل بستغراب  : هي بعد مخلصنا الامتحان قالت هتروح تجيب هديه لنور وهتجيب جاتوه وهتروح على طول 
سهام بخوف : بقلها ساعتين من آخر مره كلمتني فيها 
أمل بخوف  : هي اكيد بتجيب الهديه لنور ما انتي عارفه مريم مش بيعجبها حاجة هي زمنها جايه متقلقيش هي اكيد بخير 
سهام  : يارب تكون بخير 
وقفلت 
محمد  : أمل قالت اي 
سهام  : قالت راحت تجيب هديه لنور 
محمد   : أنا هنزل ادور عليها 
سهام بقلق وخوف: تفتكر حدا عرفها 
محمد بخوف شديد : لا لانها كانت صغيره اكيد لا وبعدين اي إلي هيجيبهم هنا 
سهام  : أيوه هي كانت صغيره 
محمد  بخوف  : اقفلي علي الموضوع دا ومتفكرش فيه 
سهام: حاضر  
محمد  : أنا هنزل ادور عليها 
سهام  : ماشي وطمني على طول 
محمد: حاضر 
_________________________________
أمل مع معتز 
معتز  : في أي 
أمل: مريم اتأخرت ولسه مروحتش 
معتز  : دي اتأخرت أوي  
أمل   : أنا هروح اشوفها في المحل اللي بنجيب منه الهدايه 
معتز: يلي نروح 
راحوا 
معتز  : لو سمحت ممكن اشوف تسجيلات الكاميرا 
صاحب المحل  : لا طبعا 
معتز  : انت عارف أنا مين 
صاحب المحل  : هتكون مين يعني 
معتز  : أنا معتز السيوفي 
صاحب المحل بخوف   : اهلا يا فندم  طيب 
دي من الساعه 10:00 
معتز اتفرح وشاف مريم فعلا اشترت هديا وخرجت من  ساعتين 
بس في عربيه وقفه من ساعه مدخلت الحل ومحدش نزل منها وأول لما خرجت ماشيت ورها كتب الرقم العربيه واتصل علي رامز ( أخوه  ) 
رامز  : الووو 
معتز   : رامز أنا هديك رقم عربيه تجبلي كل حاجة عن صاحب العربيه وكل حاجة 
رامز بقلق  : طيب في أيه  
معتز بخوف   : مريم بقالها خمس ساعات خارجه من الامتحان وقالت هروح اجيب هديه لنور ولسه مرجعتش وأنا في المحل وشفت كاميرات المراقبة وفي عربيه ماشي وراها وحاسس إن هي اتختفت 
رامز بخوف وصدمه  علي  اختوا  : لا أكيد هي بخير أختي بخير 
معتز بزعيق  : اخلص يارامز بسرعه تعرفلي كل حاجة 
رامز بخوف   : ماشي  
واقفل التلفون 
ومشي هو وأمل راحو البيت عند أهل مريم 
____________________________
مريم  صحيت بتصرخ : 
أبعد عني  عااااااااا أبعد عني عااااااااا الحقونييييي بااااباااا 
باااااااباااااااااا  
جاسر حاول يهديها بس معرفش الدكتور جاه هو و الممرضين عطاها مهداه 
الدكتور   : أستاذ جاسر احنا لازم نبلغ البوليس 
دي محاوت اغتصاب 
جاسر  : اللي هيبلغ هيبقى آخر يوم في عمره فاااهم 
الدكتور بخوف: ف ف  فاهم 
الدكتور مشي وجاسر قعد يفكر ولقي  طريقة تخليها بأمان هي وعيلتها 
اتصل علي سليم 
سليم  : الووو يا جاسر  الرجاله جابوا نادر وحطوا في اوضه التعذيب 
جاسر  : تمام  أنا عايزك تزود الحراسة علي  الفيلا وكمان عايزك تشوف أهل مريم وتحط عليهم حراسه من غير مايحسوا بيهم وأي حاجة زين يفكر فيها  تكون عندي قبل مايعملها 
سليم  : تمام  
______________________
محمد بيضور عليها ومش لقيها 
فرجع البيت ودخل 
سهام   : لقيتها يا محمد 
محمد  : لا 
معتز   : طيب منبلغ البوليس 
محمد  : رحت وقالوا مش هيقدروا يعملوا حاجه قبل ميعدي 24 ساعة علي اختفائها 
معتز  : لا وأنا مش هسيبها 24 ساعة 
محمد  : امال هنعمل ايه يابني 
أمل   : نور فين  
سهام  :  عند عمتها 
أمل  : ممكن تكون راحت عند نور 
سهام : ممكن أنا هروح اتصل على نور 
سهام  : الووو 
نور : الووو يا امي عامله ايه وبابا عامل اي ومريوم عامله ايه 
سهام عيطت آخر أمل راح يعني بنتها مش هناك افلت السكه وبصت لمحمد : مش هناك يامحمد 
وترمت في حضن محمد  
معتز بيحاول يهديهم ويهدي نفسه  : أكيد هي بخير 
أمل وسهام محمد  : يارب 
معتز وأمل انسحبوا 
محمد بعد معتز وأمل 
مشيوا قعد هو سهام بيفتكروا 
قبل 10 سنين  
      فلاش باك 🖤
بنت بتبكي وواحد وافع فيها مسدس
والبيت النار ماسكه فيه 
.........  : إنتي اخر واحده من عائلتك ههههههههههههه 
واخيرا هخلص منك زي مخلصت من أدهم ومروه هههههههههههههه 
نيرمين ببكاء  :  عمو بابا وماما النار هترحلهم 
.......... : هههههههههههههههههه  انتي عايزة تنقزيهم 
ههههههههههههههههه 
جاه من وراهه محمد وضربوا علي دماغه كذه مره لحد ماغمي عليه 
واخد البنت وعطاها لسهام والبنت بتعيط : بابي مامي وطلعت تجري علي مامتها وهي مرميه في الأرض 
محمد راح لادهم 
أدهم  : خلي بالك من نيرمين 
محمد  : أنا طلبت الاسعاف زمانها على وصول  
أدهم  : اوعدني ان انت تعتبرها بنتك 
محمد بحزن ودموع  : بوعدك ياصحبي مش هفرق بنها وبين بنتي 
أدهم  :  في صندوق جوه في المكتب خدوه  وسافر وأنت هتلقي كل حاجة في الصندوق وفي سلسله جنب الصندوق خلي نيرمين لبساها على طول خدوها وم شو ا ب س ر ع ه  ومات أدهم ومروه 
( أدهم ومروه  أهل نيرمين ) 
نهاية الفلاش باك 🤍
محمد بحزن ودموع كتير  : سهام أنا خلفت بوعدي 
سهام بتعيط اكتر  : هي بخير ايوه هي بخير وانت مخلفتش بوعدك 
محمد بحزن وبكاء  : يارب تكون بخير يارب احفظها واحميها يارب 
سهام  ببكاء اكتر  : يارب 
قوم يا حبيبي نصلي واكيد ربنا هيحميها هي عمرها مازت حدا ودايمن بتصلي واكيد ربنا هيحميها 
___________________________
معتز بعد موصل أمل 
راح الفيلا وشاف رامز 
معتز بزعيق  : أنا مش هعد كده واختي 
معرفش عنها حاجة 
رامز بحزن  وبكاءعلي اختوا : اهده ي معتز أكيد هنلقيها 
معتز ببكاء  : دي أختي يارامز 
رامز ببكاء : واختي ان كمان يا معتز 
معتز ببكاء   : أنا هروح اضور عليها مش هعدا كده 
رامز  : وأنا كمان هدور عليها 
______________________________
جاسر كان قعد جنب مريم وافتكرا 
قبل 10 سنين 
        فلاش باك 🖤
بنت جميلة ولطيفه عندها 10سنين  بتجري وتضحك وولد عندو 20 سنه  بيجري ورها 
نيرمين: مس هتعرف تمثكني ياجاثر 
جاسر  : افشتك وبعدين في ام الدغاه دي 
نيرمين  : ملكسي فيه 
جاسر  : طيب إنتي عايزه تكلي اي 
نيرمين  : اممم عايزة 
شوكولاتة وايث كريم وببثي وشبثي 
جاسر ضحك  : يخلسي علي الدغه يا خواتي 
دقيقه واحدة وهاجي 
نيرمين  : طيب 
بعد شويه جاسر جاب كل حاجه هي بتحبها وهي قعده تاكل
نيرمين  : جاثر 
جاسر  : نعم 
نيرمين  : أنا بحبك وعايزة اتجوزك زي بأبي ومامي مامي قالت لما تكبير هتحبي واللي هتحبيه هيتجوزك وأنا عايزه اتجوزك ياجاثر أنا كبير اهو 
جاسر  : إنتي لسه صغيره على الكلم دا وبعدين أنا مش بحبك 
نيرمين بعيط سابتوا وطلعت تجري 
جاسر  : أنا اسف أنا كمان بحبك بس انتي لسه صغيره بس واعد مش هسيبك ابدا وهفضل احبك لاخر يوم في عمري 
وراح يصلحها 
ودخل الاوضه 
جاسر بحزن لانه سباب دموعها  : أنا آسف يا نيرمين 
نيرمين ببكاء  : لا انت مش بتحبني 
جاسر  : طيب أنا هدي  الشكولاتة دي كلها لادم واسراء عشان انتي مش راضيه تسامحيني 
نيرمين ببراه  : مش هثمحك ال 
لو وديتني الملاهي 
جاسر  : ماشي بس متزعليش مني 
نيرمين   : مش هزعل منك ابدا يا جاثر 
جاسر  : يخربيت ام الدغاه دي مش بتلدغي ال في اسمي 
نيرمين  : أيوه انت جاثر جاثر جاثر 
جاسر  : خلص أنا أسمي جاثر وامري لله 
نهاية الفلاش باك 🤍
جاسر في نفسوا: إنتي فين ياروح قلب الجاسر 
جاسر من غيرك بقي شيطان 
♡♤♡♤♡♤♡♤
مين هي نرمين  ؟ 
ومين أدهم ومروه  ؟ 
ومعتز ورامز اخوات مريم ازاي؟ 
البارت الجاي ضرب نار 🔥🔥

يتـبـــــــــــــــــــــــع الفصل الثامن اضغــــــــط هنا
الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية " رواية ملكه قلب الشيطان " اضغط على اسم الرواية

author-img
DoOoBy

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent