Ads by Google X

رواية ماذا يسمى هذا العشق الفصل التاسع 9 بقلم رحمة كريم

الصفحة الرئيسية

     رواية ماذا يسمى هذا العشق الفصل التاسع بقلم رحمة كريم


رواية ماذا يسمى هذا العشق الفصل التاسع 

الساعه ٣فجرا
رحمه بشهقه :انت بتعمل ايه هنا
شريف وهو بيلمس جسمها :قومي كده فوقي عشان احنا سهرانين انهارده
رحمه وهي بتبعد ايده عنها :اطلع بره يا حيوان
شريف :حيوان انا بقى هوريكي الحيوان ده يعمل فيكي ايه
رحمه بصويت :ابعد يا ماما ماما 
شريف :صوتي براحتك امك انا حتطلها منوم،محدش هيبعدك عني انهارده 
رحمه بخوف :ابوس ايدك ابعد عني حرام عليك 
شريف :اخرصي بقى 
رحمه شافت جمبها كوبايه زجاج مسكت الكوبايه وخبطت شريف في رأسه 
رحمه بعياط :اعمل ايه انا كده روحت في داهيه انا قتلته اعمل 
رحمه اتصلت برضوي 
رضوى :الو 
رحمه بعياط :الحقيني يا رضوى انا قتلته 
رضوى قامت مفزوعه :ايه قتلتي مين 
رحمه بعياط :تعالى حالا في بيتي ماتسبنيش 
رضوى :اهدي خمس دقايق وهكون عندك 
رضوى وصلت عند رحمه بسرعه 
رضوى :في ايه مالك 
رحمه بعياط :انا قتلته 
رضوى :قتلتي مين، احكيلي ايه الي حصل 
رحمه بعياط :انا كنت نايمه وبعدين لقت حد بيلمس جسمي ولما صحيت لقيته شريف وكان عايز 
رضوى :عايز ايه 
رحمه وهي حاطه ايدها على عيونها بعياط :عايز يغتصبني 
رضوى :يانهار اسود انتي كويسه 
رحمه بعياط :انا كويسه هو مالحقش يعملي حاجه لاني ضربته باكوبايه 
رضوى :طب هو جثته فين
رحمه:في اوضتي 
رضوي :ومامتك فين 
رحمه:هو حطلها منوم 
رضوى :مافيش وقت البسي بسرعه هنروح المطار 
رحمه بعياط :انا كده خلاص روحت في داهيه قتلت 
رضوى خدت رحمه في حضنها :اهدي ده كان دفاع عن النفس، ادخلي البسي حالا هنروح المطار نستني الطياره لحد الصبح 
في المطار 
رحمه :رضوى لو حد سأل عليا انتي متعرفيش عني حاجه 
رضوى :متقلقيش، المهم انتي خلي بالك من نفسك 
رحمه :انا مش عارفه اعمل ايه انا مستحيل انزل مصر تاني لو نزلت هتسجن 
رضوى :متخافيش انتي عملتي الصح انك قتلتيه ده كان هيأذيكي ده دفاع عن النفس متخافيش 
رحمه :ربنا يستر 
رضوى:يلا عشان تلحقي الطياره 
رحمه حضنت رضوى :انتي اختي الي بجد 
رضوى :هتوحشيني اوي 
رحمه :هبقي اكلمك كل يوم، سلام 
رضوى :سلام 
"انها وقت الوداع صديقتي عشت معك أجمل أيام حياتي معاكي عرفت الأمان وقد حان وقت الفراق هبعد غصب عني هظل اتذكر أيامنا معاكي أيها الصديقه المخلصه سلاما يا مع كل حبي ليكي "
************
عند نيروز في البيت 
نيروز :يلا يا ماما انا حضرت الفطار 
ام نيروز :هو ليام لسه ماصحيش 
نيروز :لا اصله مستريح اوي في اوضتي وعلى سريري 
ام نيروز :ادخلي صحيه 
نيروز :انا جعانه ادخلي انتي 
ام نيروز :ادخلي انتي انا مش قادره 
نيروز بعصبيه :حاضر 
نيروز فتحت باب اوضه ليام 
ام نيروز :خبطي الاول 
نيروز :يعني اوضتي واخبط 
نيروز دخلت الاوضه شافت مطلع جميع هدَمها ورميها على الأرض وكل كتبها على الأرض مكياجها على الأرض 
نيروز بشهقه :يعني انت رميت هدومي وكتبي وحاجتي على الأرض وكمان نايم في سريري طيب استنى عليا بس 
نيروز فتحت درج المكتب طلعت منه صواريخ صغيره وحطتها بين صوابع رجليه وولعتها 
نيروز وهي حاطه ايدها على ودنها الاتنين :1,2,3
فجاءه صوت الصواريخ بدأ يعلى وليام من خضته وقع على الأرض 
ليام بخوف :ايه في زلزال ولا ايه 
نيروز قاعده في الاوضه بتضحك:لا ده مش زلزال ده صواريخ انا حطتهالك 
ليام بعصبيه :انتي مجنونه 
نيروز :عشان رمتلي حاجتي وهدومي ونايم على سريري 
ليام :والله منا سايبك 
ليام فضل يجري ورا نيروز في الاوضه 
نيروز بصوت عالي :يابوليس الحقني يا عالم الحقوني 
ليام وهو بيجروي ورا نيروز على السرير وقعوا هما الاتنين على السرير وقع ليام فوق نيروز 
في اللحظه دي فضل ليام سرحان في عيون نيروز وسرحانه في  وكانت نيروز سرحانه في شعره الناعم ولون عيونه الخضراء 
ام نيروز :في ايه الصوت العالي ده 
ليام :احم، نيروز حطتلي صواريخ على السرير 
نيروز :احسن لأنك رمتلي هدومي وحاجتي حتى بصي يا ماما 
نيروز بشهقه :الحقي يا ماما ده كسرى السرير إلى بنام عليه بقالي ٢١سنه انت هتجبلي غيره احسلك 
ليام:انا مكسرتش سريرك انتي وانتي بتجري وقعتي عليه كسرتيه 
نيروز :انت الي وقعت وكسرته 
ام نيروز :بس انتم الاتنين، نيروز اعتزري ليام 
نيروز :اعتزر ليه هو الي غلط هو الي يعتزر 
ام نيروز :انتي الي غلطتي الأول اعتزري 
نيروز بنرفزه :اسفه، بس هتجبلي سرير غيره فاهم 
ام نيروز :يلا عشان تفطروا 
نيروز :مش عايزه انا نازله
***************
في الجامعه عند عشق ونيروز 
عشق :مالك يا نيروز متعصبه ليه 
نيروز :كنت ناقصه انا عشان يجيلي عم شكشك 
عشق :لا مستحيل عم شكشك عندك ما تقوليش انتي عارفه انا بحبه قد ايه 
نيروز :عشق انا مش ناقصه غباء اقصد بعم شكشك ليام 
عشق :فهمت انا كده مين ليام ده 
نيروز :هفهمك وحاولي تفهمي 
عشق :حاضر 
نيروز حكت لعشق عن ليام 
عشق بضحك :كل ده حصل وناويه تعملي ايه بقى معاه 
نيروز :هو انا هسيبه انا هخلي يهرب من البيت 
عشق :والله انتي مفتريه 
نيروز :قوليلي بقى عامله ايه في شغلك الجديد 
عشق :بلاش تجبيلي سيره الشغل ده عشان بتذكر الوحش 
نيروز :وحش مين
عشق :صاحب البيت الي بشتغل في شبه الوحش 
نيروز بضحك :عملك ايه الوحش ده 
عشق :قولي معلمش ايه ده كل مايشوفي يتخانق معايا 
نيروز :معلش ياحبيبتي استحملي أهو شغلك وملكيش دعوه بي 
عشق :لا طبعا انا ماليش دعوه بي ابدا (واضح ااوي) 
***************
رحمه وصلت المطار ومش عارفه هي تعرف ابن خالتها ازاي 
شاب :انتي انسه رحمه 
رحمه :ايوه 
الشاب :انا لؤي ابن خالتك 
رحمه :وانت عرفت ازاي اني رحمه 
لؤي :امي ورتني صورتك عشان كده عرفتك 
رحمه :ماشي 
لؤي :لو انتي خايفه مني انا ممكن اخليكي تكلميها
رحمه :لأ خلاص مالهوش لزوم 
لؤي :طب اتفضلي اركبي العربيه 
رحمه بتورتر :لا مش هينفع انا هركب تاكسي 
لؤي :وانتي تعرفي حاجه هنا 
رحمه :لا
لؤي :طب اركبي متخافيش مش هاخطفك 
رحمه :لا انا مش خايفه 
لؤي :طب اركبي 
رحمه :حاضر 
*************
عشق حضرت الغذاء وضعت على الطربيزه 
هاله :اومال فين الشوربه يا عشق 
عشق :اسفه يا مدام نيست اجيبها هدخل اجيبها 
هاله :متنسيش تسخنيها ااوي عشان يونس بيحبها سخنه 
عشق :حاضر 
كانت هاله ويونس بياكلوا ورضوي في الشغل وعزيز مسافر 
عشق قدمت طبق الشوربه لهاله وكانت بتقدم طبق الشوربه ليونس يونس بدون قصد عشق اتوترت ووقعت طبق الشوربه
يونس بوجع :اه اه رجلي 
عشق :اسفه والله مكنتش اقصد 
هاله :انا هتصل بالدكتور بسرعه 
عشق بخوف :اسفه والله يا استاذ يونس انا مكنتش اقصد 
هاله اتصلت بادكتور وكتبله ادويه 
بعد ما خرج الدكتور 
عشق راحت اوضه يونس 
دق دق دق 
يونس :ادخل 
عشق :ممن ادخل 
يونس :انتي تاني اطلعي بره 
عشق بعياط :اسفه والله ماقصد اني اأذيك 
يونس :طب انتي بتعيطي ليه دلوقتي 
عشق بعياط :عشان انا السبب في إلى انت في، انا حاسه بالذنب ااوي عاقبني
يونس :واعاقبك ليه 
عشق :عشان محسش بالذنب لا غلط من فضلك عاقبني اي عقاب 
يونس :انتي مكنتيش تقصدي 
عشق :يعني انت مش مضايق مني
يونس :لا 
عشق بدون وعي حضنت يونس 
يونس انصدم مبدلش ليها نفس الحضن ولا اتخانق معاها 
يونس لأول مره يحس بأحساس غريب تجاه عشق قلبه دق لما حضنته 
عشق بدون وعي وعياط :اسفه اني أذيتك قلبي وجعني اااوي لما شوفتك تحت بتتوجع انا السبب فيه اسفه 
يونس :وخوفتي عليا لي 
عشق :لأني 
في اللحظه دي عشق فاقت على ألي عملته وبعدت عنه 
عشق بكسوف :انا اسفه انا معرفش عملت كده ازاي 
عشق سابته وطلعت تجري 
عشق في نفسها :انا غبيه ازاي عملت كده وليه اصلا انا تعبت بقي كل ما بشوفه بيحصل حاجات غريبه يارب انا بيحصلي كده ليه 
***********
سمرا كانت في أوضتها وكانت قاعده مع لمياء بتحضر الخطوبه 
سمرا :لا طبعا انا مش هجيب ميك ارتيست في البيت انا هروح عندها 
لياء :يا بنتي انا قصد تجبيها عشان متتعبيش 
سمرا :لا انا هروحلها هناك شوفيلي دلوقتي احسن ميك اب ارتيست 
لمياء :حاضر يا ستي، انا فرحانه ااوي انك هتتجوزي 
سمرا :عقبال ما افرح بيكي انتي كمان 
لمياء :مش دلوقتي خالص 
سمرا :برده يا بنتي قولتك، معلشي استنى طارق بيرن عليا هرد عليه 
سمرا :الو يا حبيبي عامل ايه 
شخص :انسه سمرا 
سمرا بخوف :ايوه ده تليفون طارق انت مين 
الشخص :..

يتبع الفصل العاشر اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent