رواية أحببتها وكفى الفصل الثالث 3 بقلم سهيلة فهد

الصفحة الرئيسية

   رواية أحببتها وكفى الفصل الثالث  بقلم سهيلة فهد


رواية أحببتها وكفى الفصل الثالث 

وماذا بعد 
قعدوا كلهم يسمعو الحوار اللى بيدور بين الراجل والعميل وكانت الصدمة 
الرجل : اية العملية الجاية 
العميل : ملجأ أيتام هنهجم عليهم بليل وناخد كل الأطفال ونقتل اصحاب الملجأ وكدا كدا الاطفال ملهمش اهل يسألو عليهم وضحكو ضحكة شريرة..هاهاهاها 
كلهم بصو لبعض بصدمة 
حسام : هنعمل اية 
آدم : مش عارف خلينا نسمع بقيت الحوار 
الرجل : طب هنبدأ امتى 
العميل : احنا جاهزين ف اى وقت انتو حددو المعاد واحنا جاهزين 
الرجل:  بعد يومين ننفذ العملية 
العميل: واحنا جاهزين 
فضلو قاعدين شوية ومشيو 
آدم: معتز احفظ التسجيل دا 
معتز : تمام 
آدم : حسام نفذ 
حسام : تمام 
حسام بمسدس ضرب ضربة لزق جهاز تتبع ف الجاكت بتاع الراجل 
حسام : تم
معتز : تم 
آدم ف الاسلكي:  حازم اجهز هو خارج دلوقتى 
حازم : تمام 
الرجل مشى وركب العربية بعد ما ركب حس بحاجة ف ظهره حسس ب ايدة لقى جهاز التتبع ف اعتقد انه ممكن يكون العميل اللى معاه وطعمل كدا عشان  يراقبة ف رماها من شباك العربية 
كان معتز متصل بجهاز التتبع وفجأة وقف
معتز : الارسال اتقطع  حصل اللى كنا متوقعينة
حسام : اكيد حازم ماشى وراه دلوقتى  الحمد لله اننا عملنا خطة بديلة 
حور : آدم كلم حازم شوف اية النظام 
بقلمي سهيلة فهد
آدم كلم حازم ع طول 
آدم : اية الاخبار عندك 
حازم:  هو دلوقتى دخل البيت 
آدم : طب قول العنوان 
حازم:******
آدم : تمام 
وقفل مع حازم ورجعو كلهم المديرية 
آدم : لازم نكون جاهزين وحذرين لاى حركة تحصل لانهم ممكن يغيرو الخطة لو حسو بأى خطر 
كلهم :تمام 
فصلو قاعدين كلهم يشتغلو وهوب 
حور : انا همشي بقااا ونتقابل بكرا الصبح 
حازم: وانا كمان  انا فصلت خالص 
معتز وهو بيتثائب: وانا كمان هموت وانام ي زومااا والله 🥱🥱🥱
حسام :خلاص ي عم انت هتنام هنااا 
آدم : خلاص ي جماعة هنروح كلنا ونتجمع الصبح ان شاء الله 
خرجو كلهم 
حور خرجت وجت تركب العربية لقت العجلة مهوية والوقت اتأخر هتجيب حد من فين عشان يعملها 
آدم وهو خارج من المديرية شاف حور واقفة وبتعمل حاجة ف الفون 
آدم : احم احم خير ي حور فية حاجة 
حور : العجلة  بتاعت العربية مهوية  وبحاول اجيب حد عشان يعملها
آدم : الوقت اتأخر ومش هتلاقى حد تعالى اوصلك وبكرا ربنا يسهل 
حور : لا شكرا شكرا مش عاوزة اتعب حضرتك معايا 
آدم : مفيش تعب ولا حاجة احنا أصدقاء 
اتفضلى اركبى 
معتز بنطة  : زومى انت مروح خدنى ف سكتك عشان تعبان وعندى هبوط ومش قادر اسوق 
حازم :عندك هبوط وتنط النطة دى 
معتز : صحة ي عم قر علية الله اكبر 😂😂😂
حازم : صحة اية جاتك نيلة دا انت عامل زى خلة السنان 
معتز : نعم ي خويا دا انا عندى سكس باكس 
حازم: ي شيخ اتوكس دول مجاملة 
معتز : يعنى اية واخدهم بالواسطة مثلا 😂😂😂😂
حازم ضحك ع كلمة معتز 
حازم : طب اتنيل اركب 
معتز : حبيب قلبى ي زومااا والله انت اللى فيهم 
حازم : بطل لماضة واركب اخلص
معتز:  طيب 
وركب معاه
معتز شاف حور وهى راكبة مع آدم 
معتز لآدم : الله يسهلك من تانى يوم اومال بعد كدا هتعمل اية 
آدم :اتلم يلا بدل ما اجى المك 
معتز : ماشى ي عم خد رحتك 
بقلمي سهيلة فهد 
حور فهمت معتز قصدو اية ف اتكسفت وسكتت
آدم قعد يتكلم مع حور شوية وهوب جة ع بالو سؤال كان هيموت ويعرف اجابتة 
آدم بتلعثم : احم. احم حور هو انت فية كد ف حياتك او مرتبطة بحد 
حور:*****
آدم : الحزن سيطر علية 
احببتها وكفى 
يتبع 
ي ترى حور قالت اية لآدم

يتبع الفصل الرابع اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent