Ads by Google X

رواية اصبح الأسر أسيرها الفصل الحادي عشر 11 بقلم نسمة مالك

الصفحة الرئيسية

   رواية اصبح الأسر أسيرها الفصل  الحادي عشر بقلم نسمة مالك


رواية اصبح الأسر أسيرها الفصل  الحادي عشر

هى..
الوحيده التى اصبحت..
..مهره الفارس..
..كالأسد الحبيس..
يدور حول نفسه ذهابا وايابا..
يبدو على وجهه وافعاله الغضب العارم..
يزئر بعلو صوته بكل من يحاول الحديث معه..
يتنفس بعنف كمن كان يركض لاميال..
يلتقط انفاسه بصعوبه كمن اوشك على الأختناق..
فها هو الفارس..
لكن؟!!..غائبه مهرته عنه اليوم..
سيجن..بل سيفقد عقله من غيابها..
يدور برأسه الف سؤال..
ايعقل ستقدم استقالتها؟؟!! .
احقا لن تأتى مجددا..
ام انها تتلاعب كعادتها لترى رد فعله..
جز على اسنانه بغيظ واغمض عينه بعنف متذكر هذا الفستان..
عذرا هذا القميص بالنسبه له التى كانت ترتديه..
ود الفتك بها وبما ترتديه ايضا..
يعتبرها مهرته هو..خاصته هو..
وعلى يقين انها تبادله مشاعره هذه بل واكثر..
شبه ابتسامه ظهرت على شفاتيه حين تذكر قبلاتهم الاولى..
قبله اكثر من رائعه رغم عدم خبرتها هى..
اتسعت ابتسامته وتحسس وجنتيه بمكان صفعتها..
فعلى الرغم من غيظه منها وانه كان على وشك لكمها بكل قوته..لكنه اكثر من سعيد بصفعتها هذه..
ومن بين كم المشاعر المختطله الذى يشعر بها..
انقبص قلبه فجأه وتلاشت ابتسامته تدريجا وحل محلها ألم وغصه مريره حين تذكر انه كان فى يوم سجين ومدمن للممنوعات ايضا..
خفض رأسه بين كفيه بخزى وحدث نفسه بصرامه وعتاب..
أسر:فوووووق يا أسر..انت غلط..مافيش واحده هتوافق بيك بمضيك دا..
اى واحده لو عرفت انك اتحبست فى قضيه ادمان هتهرب منك وهيبقى من حقها..ابتلع ريقه بصعوبه واكمل..مكنش لازم اضعف قصدها كده..انا كنت ملجم نفسى عنها بس هى خلتنى افك اللجام وألجمها هى بيه..
بس خلاص انا هقطع اللجام دا يأيدى..
هب واقفا من مقعده واكمل..كويس انها مجتش واتمنى انها متجيش تانى..صمت قليلا واكمل بوعيد..لانها لو جت هكرها فى الساعه اللى شافتنى فيها..
نظر بشرود للنافذه امامه..يتذكر شقاوتها..حديثها وهيئتها..واه والف اه من لسانها السليط..
قطع شروده هجوم تلك المهره الجامحه..
بكل عنف فتحت باب المكتب وخطت للدخل حتى توقفت خلفه مباشرة..
واضعه يدها بخصرها تخبط بقدميها الارض بغضب..
وكعادتها..
تسب وتلعن بصوت هامس..
مهره:بغيظ..&**& معرفتك يا هولاكو يا استغلالى يلى لهطت شفايفى على خوانه..
همسها هذا اخترق أذنه واستمعه بتمعن..
دون ارادته شعر بفرحه عارمه لرجعتها هذه..
عادت الابتسامه لوجهه واغمض عينه بستمتاع شديد بشقاوتها وعفويتها وفتنتها المثيره..
ضغط على شفاتيه بعنف محاولا السيطره على نفسه حتى لا يستدير الأن ويقتنص منها قبله اخرى اكثر عمقا..
بصعوبه كتم ضحكاته حين صرخت هى بغيظ شديد..
مهره:بعلو صوتها..اسسسسسر باااااااااااشا..
حاول رسم الجمود على ملامحه..
وببطئ..استدار لها حين استمع لأسمه من بين شفاتيها الرائعه بالنسبه له..
نظر لها ببرود مصتنع عكس بركان مشاعره..
بدلته هى النظره بأخرى غاضبه ودون ادنى تفكير منها القت كلمه ايقظت بها وحشه الكامن مره أخرى..
بكل ما تحمل من غضب وغيظ نطقت..
طظظظظظظظظظ..
اخذت نفس عميق وابتسمت ابتسامه هادئه واكملت برقه مصتنعه..
انا مستقيله..
القت ورقه الاستقاله بوجهه واكملت..
طظ فيك وفى شغلك وفى قله ادبك و&**& معرفتك يا أسر باشا..
نهت حديثها ونظرت له بلامبالا والتفت لتغادر..
سارت خطوه..اثنان..ثلاثه..
وبلحظه..كان قطع المسافه بخطوتين نحو الباب وأغلاقه بالمفتاح سريعا قبل ان تصل هى اليه..
والتفت لها ينظر لها بغضب وابتسامه خبيثه..
تراجعت هى للخلف بخوف وتحدثت بتوتر وخوف واضح..
ااايه انت هتعمل ايه..
اسر:بعبث..قولى مش هعمل ايه..
شهقت بعنف وعدم تصديق حين نهى حديثه وبطرفه عين كان اقترب منها ومال قليلا واضعا يده خلف قدميها ورفعها على كتفه..
حتى وجدت نفسها محموله رأسا على عقب..
تحركت بهستريه ويدها تلكمه على ظهره وتحدثت بزهول وصوت مبحوح من شده صدمتها..
مهره:ن ن نزلنى يا هولاكو يا ابن ال**؟؟..قطعت حديثها وشهقت بعنف شديد واتسعت عيونها على أخرهم عندما تلقت صفعه قويه بكف يده على أخر ظهرها..
لم يتركها تستوعب ما حدث واسرع بصفعها مره اخرى وهو بتحدث بغيظ من بين اسنانه..
أسر:لسانك اطول منك وعايز قطعه ماشى..صفعه..
مهره:بصدمه..&*& انت بتضربنى على $**&..
اكمل هو بصرامه محاولا التحكم بضحكاته..
أسر:عنيده وبتقولى ألفاظ عمرى ما سمعتها من بنت فى حياتى..صفعه اقوى..
مهره:انت بتستهبل يا هولاكو يا سافل يا ابن &**&..
أسر:صفعه أقوى..مكتفتيش بلسانك الطويل لا وكمان طولتى أيدك ومرضتش أكسرهلك وقولت حقها علشان انا اللى بوستها من بوقها اللى بينقط ألفاظ مهببه وسكت وبلعت الضربه..صفعه اقوى تليها صفعه وأخرى وأخرى..
مهره:كفايا يا هولاكو &**& ورمت يا ابن الورمه..
عااااااااا وربنا لرفع عليك قضيه تحرش وأورى اعضائى اللى بتضربنى عليها دى للقاضى..
أسر:بغضب وغيره وصفعها بقوه اكبر..تورى القاضى ايه..
مهره:بدموع..اعضاااااااائى..اكملت برجاء..كفايه ضرب بقى بقيت مؤدبه اهو ومش قولت &**& يلى تضرب فى &**&..
كاااااااااااااارثه..هى اكثر من كاااااااارثه..
تجعله بحاله من الزهول المقارب للجنون تجعله يزداد غضبا و كلما هم بالتوقف عن صفعها تستفزه أكثر بألفاظها تجعله يصفعها بقوه اكبر وتحدث بأمر من اسفل اسنانه..
أسر:قولى انا اسفه يا أسر..صفعه..
مهره:ببكاء..عاااااا &**& يا أسر..صفعه اقوى..عاااااااا انا اسفه يا أسر..
أسر:مش هقول الالفاظ الزفت دى تانى يا اسر..صفعه..
مهره:عاااااااا مش هقول &**& الالفاظ؟؟صفعه اقوى..عاااااا مش هقول الالفاظ دى تانى يا اسر..
أسر:هنضبط بمواعيدى واشوف داراستى وشغلى على اكمل وجهه يا أسر..
مهره:ببكاء وغيظ شديد..انا مش هاجى &**& الشغل دا تانى..يا اخى &**& الشغل و&**& انت كمان يا هولاكو..
ضغط بعنف على شفاتيه بغيظ شديد..
سيجن..اقسم انه سيجن..ماذا يفعل بها أكثر من هذا..
وبالأخير استسلم لجنونه وتحدث بغيظ وغضب عارم..
أسر:اعمل فييييييكى ااااااايه..دار بها حول نفسه بجنون واكمل..انتى طلعتيلى منين يا عملى الاسود..
يدور بها يمينا ويسارا بزهول من افعالها والفاظها..
تحدثت هى بخوف..
مهره:يااااالهوى هتعمل فيا ايه..هولاكو &*& اوعى تفكر تنط بيا تانى..
وبدون ذره تفكير..كان عضها بقوه وغيظ شديد..
مهره:عاااااااااا &*& انت بتعض كمان..
هى&**& ناقصه عااااااا..
اخيرا ابتعد عنها بصعوبه.. متنهد براحه عارمه..وسار بها متجه نحو احدى الارائك والقها بعنف لتتاوه هى وترتمى بجسدها عليها دافنه وجهها بها وتبكى بنحيب شديد وصوت شهقاتها تتعالى..
سار هو بستمتاع يشاور بيده كمايسترو يقف امام احدى الفرق العازفه يلحن على صوت شهقاتها بتشفى وارتياح شديد..
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
..مصطفى&ليله..
..قلبها..
ارتعش بفزع من نظرته الحارقه..
تمسكت بالغطاء جيدا وهمست بصوت مهزوز..
ليله:احححم فى ايه يا مصطفى..ابتلعت ريقها بخوف..
انا عملت حاجه زعلتك..
اغمض عينه بعنف واستدار موليها ظهره واضعا راسه بين كفيه يتنفس بعنف وصوت مسموع من شده غضبه..
هبت واقفه على ركبتيها وسحبت الغطاء حول جسدها واقتربت وجلست بجواره...
بيد مرتعشه..مدت يدها تبعد يده عن وجهه..
لكن؟!..انتفضت بفزع حين انقض عليها فجأه معتليها وتحدث ببتسامه خبيثه..
مصطفى:امممم..قبل اسفل شفاتيها..زعلتينى..واوى كمان..
ليله:بجسد يرتعش وصوت متقطع..زعلتك ليه؟!!..
يقبل كافه وجهها..بل كل انش بوجهها..وهمس من بين سيل قبلاته..
مصطفى:سبتينى حارم نفسى منك كل دا..
دفن وجهه بعنقها يقبلها بنهم واكمل ويده تزيح عنها الغطاء..
عوضينى عن حرمانى..
ضحكت هى بدلع واغراء وهمست بصوت مبحوح..
ليله:مصطفى..كده تلعب بأعصابى..
انتقل بوجهه من عنقها صعودا بذقنها ووجناتيها حتى وصل لأذنها وهمس بانفاس لاهثه..
مصطفى:بعبث ووقاحه..دا انا هلعب بكل حاجه مش اعصابك بس..
دفنت وجهها داخل عنقه بخجل..
فابتعد عنها هو انش واحد واضعا جبهته على جبهتها وتحدث بجديه..
كنت مانع نفسى عنك علشان اعملك احلى فرح..
ليله:بلهفه..والله انت فرحتى يا مصطفى..
شدت من احتضانه وجذبه لها اكثر واكملت..
حضنك دا بالدنيا وما فيها يا قلبى وحب عمرى انت..
كلماتها العاشقه النابعه من صميم قلبها اشعلت قلبه ونيران جسده وجدت رغبته بها بجنون..
بلهفه..جذبها داخل حضنه اكثر وهمس امام شفاتيها وهو على وشك التهمهم..
مصطفى:احنا نهارنا فل الفل بصلى على النبى..
ضحكت هى بعلو صوتها لكنه قطع ضحكاتها بطريقته الخاصه جدا..
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
..أسر&مهره..
..هى..
تبكى بنحيب من اثر العلقه التى اخذتها من فارسها..
..هو..
يمثل البرود واللامبالاه بل والاستمتاع ببكائها هذا..
ولكن بداخل صدره قلبا يتألم بشده لدموعها..
جالس على مكتبه بثقه وثبات شديد..
نظره مصوب عليها..
يتفحصها بعنايه..
ظلت فتره ليست بقليله تبكى..
وكعادتها تلقى وابل من الشتائم ولكن كلماتها غير مفهومه من شده بكائها..
اتسعت عينه بزهول حين وجدها مدت يدها وبدأت تدلك مكان عضته وتتلوى من الالم وكأنها تناست وجوده..
واخيرا رفعت راسها ونظرت له بعيون غارقه بالدمع..
تطلق شرار من شده غضبها..
وفجأه..هبت واقفه وخلعت حذائها ذو الكعب العالى وركضت بتجاهه وهجمت عليه تلكمه بكل قوتها وتتحدث بغيظ شديد..
مهره:عاااااااااااااااا..وربنا لكون عضاااك يا ابن العضاض انت..
يضحك هو بقوه على افعالها الطفوليه..
يحاول تفادى ضربتها..ممسك بمعصمين يدها وهى تقترب بوجهها منه بشده تود الفتك به بأسنانها..
تحدث هو بصعوبه من بين ضحكاته..
اسر:اهدى وانا هخليكى تعضينى..
مهره:مش ههدى..انت فاكر نفسك مين علشان تعمل فيا كده يا حي؟!..قطعت باقى كلمتها بجوفه..
بسرعه البرق جذبها من معصميها داخل حضنه..
جعل يدها خلف ظهرها وامسك بها باحكام ومال عليها ملتقط شفاتيها بقبله عنيفه..
تتحرك هى بهستريه بين يديه تحاول الابتعاد عنه..
جذبها هو اكثر لصقها به وتعمق اكثر بقبلته جعلها فقدت السيطره على نفسها واستسلمت لدوامه قبلته..
شعر هو بستسلامها..
فتحولت قبلته من العنف لرقه شديده متمكنه لأقصدى درجه..
طالت قبلتهم قليلا..ودون ارادته جذبها داخل حضنه اكثر رافعها عن الارض..
وبلحظه..كانت فلتت من بين شفاتيه وهبطت على كتفه وعضته بغيظ شديد..
تركها هو تفعل ما تريد..
تركها تطفئ نار غيظها منه..
لم يمنعها..او حتى يحاول..
انتفضت هى حين شعرت بطعم غريب بفمها..
ابتعدت براسها عنه سريعا ونظرت لكتفه وجدته بدا ينزف..
وفمها اصبح كأحدى مصاصات الدماء..
وجهت نظرها لوجهه وجدته ينظر لها ببتسامه مطمئنه حين شعر بقوه اتعاش جسدها دليلا على شده خوفها وفزعها ..
وجهها اصبح شاحب للغايه..
وعيونها متسعه على اخرها بصدمه..
فتحدث هو بهدوء..
أسر:هششششش..ابه كميه الخوف اللى حلت عليكى دى..
نظر لكتفه وعاد النظر لها..علشان عورتينى..
اقترب بكتفه الاخر لفمها واكمل بعبث..
عضى التانى علشان ميزعلش..
نهى حديثه وغمز لها محاولا تقليل فزعها قليلا..
وبصوت خافض للغايه وانفاس مسروقه همست..
مهره:نزلنى يا أسر..
تنهد بستمتاع لسماعه اسمه من بين شفاتيها وتحدث بمزاح..
أسر:هتجرى؟!..لو سبتك هتجرى انا عارف..
مهره:بنفى وبكاء..مش هجرى..خلينى اشوف كتفك..
ببطئ انزلها..فدفعته برفق تجبره على الجلوس..
جلس امامها ومالت هى عليه قليلا تتفحص جرحه..
وهو فقد يتأملها ببتسامه عابثه مستمتعه..
سبت هى بسرها وهمست بغيظ..
انا مش شايفه حاجه من &*& القميص دا..
حرك راسه بياس من لسانها السليط.
ونظر لها بعيون متسعه من شده زهولها حين مزقت قميصه بكل قوتها كمن تغتصب احدهم..وعادت النظر بتفحص مره اخرى بعنايه اكبر..
انتبهت لنظرته فتحدثت ببعض الخجل..
عشان اعرف اشوف التعويره..
اسر:بخبث..ولو عايزه تشوفى حاجه تانيه انا معنديش مانع..
نهى حديثه ورفع ذراعه يريها عضلاته بفخر..
لوه هى فمها وتحدث بستهزاء..
مهره:ودول نفخهم عند انى عجلاتى..
اشار بأصبعه على نفسه وتحدث بوعيد..
أسر:عند نفس العجلاتى اللى بينفخك وهينفخك لحد ماتفرقعى ان شاء الله..
انتهت من فحص جرحه وتحدثت بجمود وهى تتجه للخارج..
مهره:ولا تنفخنى ولا انفخك..
انت مش هتشوف وشى تانى اصلا..
ارتدت حذائها ونظرت له بعيون تلتمع بالدموع والقت جمله جعلت كل عضله بجسده تتشنج من شده صدمته وألمه..
مهره:فعلا زى ما سمعت..الشاب اللى يبقى غنى دا بيبقى بتاع بنات ومفكر ان كل البنات هتسلم وتترمى تحت رجله علشان هو الواد الفتك اللى مفيش زيه..
وهو اصلا فى الأخر بيبقى شمام وصايع وبتاع مخدرات ورد سجون كمان..
غافله عن قلب انشطر نصفين بسبب جملتها التى القتها دون ادنى قصد منها


يتبع الفصل الثاني عشر اضغط هنا 
google-playkhamsatmostaqltradent