رواية علي واسما الفصل السادس 6 - بقلم اشرقت عبدالحكيم

الصفحة الرئيسية

رواية علي واسما البارت السادس 6 بقلم اشرقت عبدالحكيم

رواية علي واسما كاملة

رواية علي واسما الفصل السادس 6

اسما = كلم ي روحها كلم 
علي = استني بس ي اسما .... مين حضرتط يا ريت تفكريني بنفسك 
البنت = انا ميادة ي علي ... ميادة مصطفي يبني 
علي =ميادة ..... ميادة ميد تيرم 
اسما باستفزاز =اسمك ميد تيرم نيهاهاهاهاها 
البنت =ههههه هتفضل فُضحي طول عمرك ي علي ... عامل ابه اخبارك 
علي = انا كويس انتي ايه اخبارك 
ميادة =اهو عايشة ... اتجوزت 3 مرات وناوية ع الرابعة قريب ادعيلي .. وغمزتله وبعدين قالت وكلهم مش مصريين عربيين واهو عايشة ومبسوطة عقبالك انت لما تتجوز كدة ... الا صحيح انت مش ناوي تفرحنا ولا ايه 
اسما بمقاطعة لكلامهم = لاء عقبال عندك انتي مهو متجوز ومخلف اياد اهو ابنه سمي يختي 
ميادة بصدمة =ايه ده بجد ... مبروك ي علي كدة متعزمناش ده حتي طنت ناوية ارقص ف فرحك ايا كانت مين العروسة 
اسما =معلش بقا محنا قولنا نعزم القرايب والحبايب ... وانتي ولا قرايب ولا حبايب للاسف 
ميادة =هههههه ازاي بقا .... ده انا تبع القايمة التانية هو علي مقالكيش ولا ايه 
علي=مقولتلهاش ايه 
ميادة =يوووه الوقت اخدنا واتاخرت ع ميعادي .... اكيد هنتقابل تاني وهحكيلك ع كل حاجة ... سلام ي مدام اااايه 
اسما =اسما ... اسمي اسما 
ميادة =تمام ي مدام اسما .... سلام يروحي ... وشاورت ل علي 
اسما بتريقة=سلام روحي ... واخدت اياد ودخلت الاسانسير
• طبعا علي كان مش فاهم حاجة م اللي ميادة قالتها وف نفس الوقت كان مبسوط جدا جدا ان اسما بتغير كدة يعني ف امل انها تحبه 
علي =اسما 
اسما =بس ي علي لو سمحت متعصبنيش عليك 
علي =افهمي طيب 
اسما بصوت عالي نسبياً = افهم ايه افهم ايه منتا روحها .. ي روحها 
• علي بيحاول يكتم ضحكته بالعافيه واسما واقفة جنبة بتشيط م الغيظ واياد كان نام اصلا ووصلوا للدور اللي فيه الاسانسير وراحوا الاوضة 
ف الاوضة 
علي =اسما .... ي اسما لو سمحتي ردي عليا 
اسما =نعم ي علي عاوز ايه 
علي =ممكن افهم ف ايه 
اسما =مفيش حاحة خالص ي بيه ي بتاع البنات 
علي =طب اديني فرصة افهمك طيب 
اسما =بس ي علي بالله عليك انا اساسا مرهقة م الطريق والسفر تيجي ست ميادة تكملها بقا مهي ناقصة 
علي =طيب خلاص روحي غيري وانا هكلمهم يجيبوا اكل وبعدها نكلمهم ف البيت واخدك اخرجك واحكيلك 
اسما =ايوة صح نسينا نكلمهم .... يلا طيب بسرعة وانا هنيم اياد وانت اتفضل انزل تحت لحد ما اخد دوش 
علي =انزل تحت فين ي اسما انا تعبان م الطريق حرام عليكي 
اسما =يعني ايه يعني بقولك هاخد دوش اتفضل انزل تحت لحد ما اخلص براحتي .... افرض مثلا عاوزة اسرح شعري اسرح ازاي وانت قاعدلي زي قرد قطع كدة 
رفع علي ايده وشاور ع دبلته وقال =لو مش واخدة بالك اني جوزك ف اكيد اخدتي بالك م الدبلة 
اسما =انت مصدق الكلام ده .... عشان خاطري بس ي علي الواحد مستحمل بالعافيه 
وقف علي بصلها شوية وبان ع ملامحه الزعل وبعدين طلع م الاوضة ورزع الباب وبعدين قعدت اسما وعيطت 
اسمة لنفسها =انا كنت نفكرة نفسي اني هعرف اتأقلم مع الوضع ده واني هكون انا وهو صحاب بس مش عارفة ... انا واثقة ان علي مستني مني اني احبه او شعوري نحيته يتغير بس انا اصلا حتي لو مكنتش اتجوزت اخوه ف كان هيفضل ف نظري اخويا الصغير .... واللي حصل عند الاسانسير اني غيرت وكدة مش علشان بحبه ... لاء ده علشان انا كدة طول حياتي كدة بغير ع اي حاجة ليها صلة علاقة بيا حتي صحابي البنات كنت بغير عليهم وادايق لو واحدة فيهم اتصورت مع واحدة تانية م البنات .... دي حاحة غصب عني 
• دخلت اسما اخدت دوش وبعدين خرجت وكان الاكل طلع وعلي مكانش طلع فضلت ترن مكانش بيرد راجت باعتاله كاسدج ع الواتس بتقول فيها " الحقني ي علي ..... اياد سخن جدا وبيعيط" 
مردش عليها راحت جت ف بالها فكرة انها ....
google-playkhamsatmostaqltradent