رواية القلب المجروح الحلقة الرابعة عشر والأخير بقلم نور عصام

الصفحة الرئيسية

رواية القلب المجروح البارت الرابعة عشر والأخير بقلم نور عصام

رواية القلب المجروح كاملة

رواية القلب المجروح الفصل الرابعة عشر والأخير

ام مالك. بصت ل علي وقررت انها تمنع جوازه من نغم بأي طريقه وللاسف هي متعرفش ان مالك نهي الموضوع
وبعد بعض الوقت
مالك.قال يلا يا جماعه الكل يروح علشان نغم تترتاح شويه
ام نغم. طيب انا هخليني معها
مالك. لا يا طنط انا موجود هنا ومش هسيبها ومينفعش كلنا نكون موجودين انتي عرفه المستشفيات اليومين دول
امها. بس يابني انا لازم اكون معها علشان اتطمن عليها
مالك. هو انا مش كفايه يا طنط
امها لا يابني بس
حنين. ايه يا طنط انتي نسيتي ان انا كمان موجوده
ام نغم. حنونه تسلمي يابنتي
جروب روايات بقلم نور عصام 
حنين. راحت عليها وقالت روحي يا طنط ومتقلقيش وبعد اصرار من مالك الكل مشي 
وبعد ساعه
مالك. قال نغم حبيبتي ايه رأيك تقومي معايا تتمشي شويه
نغم. تعبانه قوي يا مالك ومش قادره
مالك. معلش يا عمري دا لازم وانتي عرفه 
نغم. طيب ومحمود 
مالك. متقلقيش هو نايم واحنا مش هنبعد هنمشي بس شويه ف الدور ونرجع علطول وفعلا قومها واخدها وخرجو برا الاوضه وبعد ربع ساعه رجعو ما لقو الولد نور عصام 
نغم. صرخت وقالت ابني ابني فين
مالك. بخضه قالها اهدي جايز حنين اخدته او حد من الممرضين بيعمله حاجه بقلمي نور عصام 
نغم. لا لا انا مش مرتاحه
مالك طيب اقعدي بس وانا هروح اشوفو فين وفعلا نيمها عالسرير وراح يسأل بس للاسف ما لقي حد يعرف عنه حاجه
حنين. انا كنت بدي دوا لمريض وما دخلت عنده
مالك. بقا زي المجنون دور ف كل المستشفي ومعه كل اصحابه والممرضين والأمن
نغم. بتعيط
مالك. رجع لعندها لما سمعها بتصرخ وراح عليها وقالها اهدي هرجعه صدقيني بس اهدي شويه انتي تعبانه
نغم. قالت امك
مالك. نغم مش وقته
نغم. امك لسه شايله مني واكيد هي الي انتقمت مني
مالك. لا يا حبيبتي هي بقت كويسه معاكي 
نغم. لا يا مالك امك هي اللي خطفت ابني وانا متأكده
مالك. طيب اهدي وانا هروح البيت 
جروب روايات بقلم نور عصام
نغم. خدني معاك
مالك. مش هينفع انتي بجد تعبانه ولازم تترتاحي شويه غلط عليكي الحركه وانا اكيد هسوق بسرعه
نغم. بتعيط 
مالك. وعد مني مش هرجع إلا وابنك ف حضنك ومشي 
في بيت مالك
ام مالك. كويس يا فوزيه انك عرفتي تجيبي الولد 
فوزيه. انا خايفه قوي من الدكتور لما يعرف 
ام مالك متقلقيش انا مش هخليه يعملك حاجه
نور عصام.  بقا كدا يا جحه هو انا مش قولتلك تخفي علي البت شويه انتي مش عرفه انها لسه مخلفه وتعبانه
ام مالك. اعمل ايه لازم اجبرها تتجوز مالك وتقعد معايا ف البيت غصب عني اللي حصل
نور عصام. يعني ايه غصب عنك يا حجه
ام مالك.  عوزاني اسكت واسيب الواد الملزق اللي اسمه علي ياخدها ويتجوزها ويحرمني من حفيدي لا والف لا انا لازم اربيها واخليها تندم انها فكرت تتجوز حد غير ابني 
نور عصام. ماشي يا حجه انا كنت بقول انك ست كبيره ومش عاوزه اتضغط عليكي لكن انتي بقا اللي اختارتي ولازم انتي كمان تتوجعي ويتحرق قلبك علي ابنك وتنقهري شويه عليه علشان تحسي بوجع غيرك وتتصرفي بحكمه بعد كدا 
جروب روايات بقلم نور عصام 
مالك. وصل البيت زي المجنون
امه. خير يابني عامل كدا ليه 
مالك. بغضب قال الولد فين يا ماما
امه اتصنعت الامبالاه وقالت ولد مين 
مالك. بعصبيه قالها ماماا محمود فين نغم هتتجنن حرام عليكي انا متأكد انك انتي اللي عملتي كدا 
رواية القلب المجروح بقلمي نور عصام
امه. انا معملتش حاجه 
مالك. ليه يا ماما ليه كدا حرام عليكي ليه تحرقي قلبها وقلبي مش كفايه العذاب اللي شوفناه حرام عليكي 
امه. بوجع قلب علي ابنها قالت ليه اللي انته عامله دا 
مالك. بنهيار وقلب مجروح قالها نغم يا ماما هي البنت اللي حبيتها هي الممرضه اللي كنت هموت واتجوزها هي حب عمري هي حب ست سنين 
امه. مصدومه من كلامه ومش مصدقه اللي بتسمعه 
مالك. قعد ف الارض ودموعه نزلت وقال كان نفسي تحسي بيا كان نفسي تخرجي الاتنقام من دماغك وتكوني ام ل نغم كنت اتمني تعملي حاجه كويسه ترجعيها بيها البيت ولحضني مش تخطفي الولد وتحرقي قلبها 
امه. اتوجع قلبها علي حالة ابنها وانهياره وقالت مالك اناا
مالك. حرام عليكي انا عشت ف عذاب سنه كامله وانتي كملتي عليا عشت ف نار جوايا وقلبي انجرح ونزف بكل قوته وانا شايف اخويا هيموت علي حبيتتي ومقدرتش اكسر فرحته لا وكملت بجوازه منها تخيلي كدا انا كانت حالتي ايه وانا شايفها كل يوم قدامي شايف البنت اللي عشت معها حب مراهقتي وحب شبابي كنت بموت كل دقيقه وحاولت ابعد بس للاسف القدر كان اقوي مني وقضاء ربنا نفذ واخويا اللي ضحيت بحب عمري كله علشان مات راح ف لحظه  
امه عيطت بحرقة قلب علي ابنها وعلي تحمله وقلبه المجروح عيطت بكل ما فيها
مالك.  ودموعه نازله قالها تخيلي كدا وانا سامع اخويا بيكلمها عن حبه ليها تخيلي كدا حالتي وانا بفكر ازاي هيكونو مع بعض كنت بتقطع من جوايا بقلمي نور عصام واللي صبرني ان عارف انها محترمه وعارف انها عمرها ما هتغلط ولا هتتعدي حدودها معايا كنت عارف انها هتحافظ علي نفسها وجوزها مهما كنت قدامها لكن اكيد مكنش بسهوله عليها زي ما هو كان صعب عليا وكل دا وانتي بتعامليها اسوأ معامله وف الأخر تخطفي ابنها وتحرقي قلبها وهي ف قمة ضعفها 
امه.  بدموع حست بوجع قلب ابنها حست انها هي اللي بتتوجع مكانه حست ان قلبها هي اتحرق وانجرج وهي شايفه ابنها قدامها ضعيف مكسور اتمنت لو تقدر تشيل كل دا عنه اتمنت لو هي اللي مكانه وهو لأ
نور عصام. كفايه عليها كدا هي مهما كان ست كبيره وصحتها علي قدها انا بس كنت عوزاها تجرب وتحس بوجع غيرها علشان بعد كدا تقدر ومتوجعش حد بدم بارد 
ام مالك. بدموع قالت حقك عليا يا حبيبي حقك عليا يابن قلبي انا غلط فيك وف نغم سامحني يا مالك سامحني واعذرني وانا هاجي،معاك واراضي نغم واخليها تسامحني
مالك. لسه هيرد سمع صوت محمود بيعيط فوق بصلها وقام جري طلع لقي الولد مع فوزيه ف اوضة نغم 
فوزيه. بخوف قالت انا انا انا 
مالك. جري عليها واخد الولد منها وباسه وضمه لصدره وبعدين اخده ونزل 
امه. استني يا مالك انا جابه معاك
مالك. بحزن وزعل قالها مفيش داعي وخرج
امه. قعدت تعيط 
جروب روايات بقلمي نور عصام 
وبعد بعض الوقت 
مالك. وصل المشفي ودخل علي نغم اللي كانت بتعيط
نغم. اول ما شافته دموعها ذادت من الفرحه 
مالك. عطاها الولد وقالها ابنك اهو يا حبيبتي ربنا ميحرمنا منه ابدا وباسها من جبينها 
نغم. قالت ماما هي اللي خطفته صح
مالك.  قالها للاسف خافت تمشي وتروحي تتجوزي حد تاني ومن وجهة نظرها عملت كدا علشان ترجعك البيت وتغصبك تتجوزيني وبعدين تديكي الولد 
نغم. ببتسامة قهر قالت بس انا بس بقا مش موافقه اتجوز ابنها ولا عمري هوافق 
ام مالك. دخلت وقالت ليه ياختي انتي تطولي تتجوزي ابني تطولي تتجوزي دكتور وانتي حتة ممرضه مش كفاية اني انا اللي قبلت ورضيت غصب عني 
مالك ونغم اتفأجو بيها 
ام مالك. راحت عليهم وحضنتهم واعتذرت منهم وهما سامحوها وتاني يوم خرجت نغم وراحت عالبيت 
مالك.كلم ابو نغم وقاله انو هيتجوزها وفعلا تم كتب الكتاب 
وبعد شهرين
مالك.  حبيبتي ايه رأيك نروح نقضي شهر العسل بالغردقه
نغم. لا انا عاوزه اروح شرم
مالك. مال عليها وهمس جنب شفايفها وقال ماشي كلامك يا نغم قلبي وعمري كله بقلمي نور عصام
وتاني يوم 
مالك اخد نعم وسافرو ومعهم الولد 
في الفندق
نغم. حبيبي خلي محمود معاك عقبال ماخد شاور 
مالك. بمرح قال ياربي ف عريس يقضي شهر العسل بتاعه ومعاه ابنه وبص ل محمود وقال يرضيك كدا
نغم.  هههههه
مالك. اضحكي يا ختي اضحكي مانتي مش علي بالك
وبعد شويه نغم خرجت ونزلو اتفسحو وبعد ما رجعو 
مالك. محمود نام 
نغم. ايوا وهدي صوتك انا مصدقت ينام
مالك. دا انا اللي مصدقت ينام وغمز بعينه
نغم. اتكسفت ووشها احمر
مالك. قرب منها وقالها ابوس ايدك مش وقت كسوف خالص انا خلاص مش قادر وف لحظه انقض عليها ليروي شوقه وعطشه لست سنين حب وسنه عذاب وغابا معا في بحور العشق والغرام بعد طول انتظار 
وبعد مرور سبع سنوات 
مالك.  كان راجع من المستشفي وبس فتح الباب شاف 
نغم ومحمود وعمر ابنه من نغم بيرقصو علي اغنيه شعبيه ب TV وامه بتضحك عليهم 
عمر. حلو رقصي يا ماما 
نغم. هايل يا حبيبي 
محمود. وانا يا ماما 
نغم. تجنن ياروح ماما 
مالك. قال قط معلش هقطع عليكم اللحظه الحلوه دي 
رواية القلب المجروح بقلمي نور عصام 
نغم وولادها قالو مالك بابا
مالك. ايوا يا حبايب بابا
محمود وعمر جريو عليه وقالو شوفتنا يا بابا واحنا بنرقص احنا وماما 
مالك. باسهم وعطاهم الحاجه اللي جبهلهم وقال ايوا يا حبايبي وعينه علي امهم
عمر. بنعرف نرقص حلو يا بابا 
مالك. بصلها وقال يا حلوتكم وحلاوة امكم
محمود. بابا تعالي نلعب مع بعض دور بلاي استيشن
مالك.  حاضر يا حبيبي روحو بس ورو تيتا الحاجه بتاعتكم علي اتكلم مع ماما بس شوية واجي العب معكم
نغم. بصتله وجريت علي فوق وقالت ماما لو ما نزلت بعد شويه بلغي المطافي
مالك.  جري وراها
ام مالك. ههههه تستاهلي علشان اقولك اتهدي واقعدي مفيش فايده فيكي نور عصام
نغم. دخلت الاوضه ولسه هتقفل الباب
مالك. لحقها ودخل وراها ومسك ايدها
نغم. بدلع قالت مالك حبيبي
مالك.  اممم وبعدين قالها بقا بترقصي وتعلمي العيال الرقص وقلة الأدب وبعدين ايه اللي انتي لبساه دا
نغم. بمياعه قالت جلبيه علشان الرقص يطلع مظبوط
مالك.  بخبث قالها طيب وحياتك عندي لتجربيها قدامي علشان اشوف اذا كان الرقص هيطلع مظبوط ولا لأ
نغم. بكسوف قالت لا مالك علشان خاطري
روايات بقلم نور عصام 
مالك. هما ولادي احسن مني علشان يشفوكي وانا لأ
نغم. بمياعه اكتر قالت مالك
مالك. قالها قلب مالك وعيون مالك وروح مالك وكل مالك هترقصي بردو
نغم. يوووه بقا
مالك. حضنها وبصلها بشغف وقالها دقيقه والاقي نغم بترقص علي اوتار قلبي
نغم. بكل حب وهي ف حضنه قالت بحبك يا مالك قلبي
مالك.  وانا بموت فيكي يا تاج قلبي
وانتهت روايتنا وانتهي جرح القلوب
ويارب دايما السعاده والهنا لي ولكم وللجميع
تمت النهاية.. اقرا ايضا رواية روح فهدي كاملة عبر دليل الروايات
google-playkhamsatmostaqltradent