رواية القلب المجروح الحلقة العاشرة 10 بقلم نور عصام

الصفحة الرئيسية

رواية القلب المجروح البارت العاشر 10 بقلم نور عصام

رواية القلب المجروح كاملة

رواية القلب المجروح الفصل العاشر 10

مالك. بعصبيه راح عليها ومس ايدها وقالها نغغغم
نغم. بجمود قالت ايه يادكتور لسه في اهانات تانيه منك
مالك. بصلها بقوه وضغط علي ايدها وسحبها وخرج
امه. احسن خليه يربيكي
مالك. نزل بيها بسرعه
نغم. ابعد عني انت بتجرني كدا ليه
مالك.  مش عاوز اسمع صوتك لحد ما نركب العربيه
نغم.  ايه هتخرصني ولا ايه يادكتور
مالك.  بصلها بحده 
جروب روايات بقلم نور عصام
نغم. سكتت وبعد لحظات وصلو العربيه
مالك. اتفضلي اركبي
نغم. هركب تاكسي
مالك.  اركبي يا نغم احسنلك
نغم. بصفتك ايه اركب معاك ولا حتي اسمع كلامك
مالك. بيحاول يهدي قالها بصفتي اخو جوزك
نغم. الله يرحمه
مالك. حب يهزها ويضعفها قال بصفتي حبيبك
نغم.  اخدت نفس بصوت عالي وبصلته وحاولت تكون قويه بصت ف عينه اكتر وقالت كنت
مالك.  ابتسم علي ضعفها اللي بتحاول تداريه ومسك ايدها وفتح الباب وقالها اركبي يا نغم وبصلها
نغم. ركبت وما اتكلمت  
مالك. لف وركب ومشي وبعد شويه قال ينفع يانغم اللي عملتيه دا مع ماما عالصبح
نغم. وهو ينفع اللي هي بتعمله معايا صبح وليل 
مالك.  بس بردو مكنش ينفع تردي عليها
نغم. هو انت مش شايف غير ردي وبس ولا ايه يادكتور
مالك.  نغم ماما بتحبك بس بعد الكلام اللي سمعته اتغيرت وانا منكرش ان تعاملها معك مش حلو وغلط
نغم.  ومين بقا السبب ف كل دا وبدموع قالت مين اللي اتهمني اني سبب موت جوزي
مالك.  يا نغم افهميني حرام عليكي انتي ليه بتحمليني كل شئ اللي حصل كان خارج عن ارادتي مقدرتش امنع الجوازه وانتي شوفتي بنفسك كل شئ تم بسرعه 
نغم. تقوم تحملني ذنب اخوك
مالك. نغم انا عارف انك كنتي بتمنعي محمود عنك 
نغم. بصتله
مالك. تفتكري ليه يا نغم مش بسببي يعني انا كنت واقف بينك وبين اخويا حاولت ابعد علشان تعيشي وتنسي للاسف انتي رفضتي وعملتي اللي عملتيه واخويا شايف انك حقه ودا فعلا حقه وبس علشان يوصله حصل عليه بطريقة مش كويسه بس هو معذور انا منكرش انو غلط ف التعامل معاكي وقتها بس زي ما قولتلك هو معذور وكمان اللي جننه اكتر كلامك معاه يومها للاسف انا كنت ف البلكونه وسمعت كلامك معاه وبصلها بقلة حيلة وقال صدقيني وقتها كنت عاوز ادخلكم بس باي صفه رواية القلب المجروح بقلمي نور عصام  وقتها وازاي ادخل اتمني تقدري ظروفي وتعذريني انا كل اللي حصل كان غصب عني وف النهايه خسرت اخويا عرفه يعني ايه اخويا ووقف العربيه وقالها انا مش بحملك ذنب موت محمود يا نغم انا بس كنت عاوزك تحسي بيه كنت عاوزك تقدري موقفي وقتها من زعلي علي اخويا وحرقة قلبي اللي مش بتخف ولا بتهدي ابدا
نغم.  يااااه دا انا وحشه قوي بقا علي كدا 
مالك.  لا يا نغم كلنا اتحطينا ف ظروف اقوي مننا بس للاسف الخساره موجوعه قوي يا نغم دا محمود يا نغم محمود وبعدين قالها ف الاول خسرتك انتي وف النهاية خسرت اخويا اخويا اللي الدنيا كلها متعوضوش واتنهد والدموع ف عيونه وقال قدر الله وماشاء فعل لا رد لقضاء الله 
نغم. دموعها ذادت
مالك.  مد ايده ومسح دموعها وقالها ممكن تهدي بقا
نغم. بعدت عنه ومسحت دموعها لنفسها والتفتت الناحيه التانيه تبص ف الشباك
وبعد بعض الوقت وصلو المشفي
حنين.  ببتسامه راحت علي نغم وحضنتها وقالت نورتي يا قلبي نورتي المستشفي كلها
نغم. دا نورك يا حنونه
حنين. صباح الخير يادكتور
مالك. صباح النور يا حنين وقال عن اذنكو
حنين. طمنيني عنك
نغم. الحمد لله بخير
حنين. حنين انتي تعبانه شكلك مرهق
نغم. تعالي بس عوزاكي وبعد ما غيرت لبسها قالت حنين عوزاكي تجبيلي اختبار حمل دلوقتي
حنين. نغم انتي شكه تكوني حامل
نغم. ايوا هي دكتور ماجده جت
حنين. ايوا من شويه 
نغم. طيب خلاص مفيش داعي للاختبار انا هروحلها تعالي معايا وفعلا راحو
د ماجده. اهلا اهلا ب قمر المستشفي كلها 
نغم. اهلا بيكي يادكتور
ماجده.  خير يا نغم
نغم.  كنت عاوزه حضرتك تكشفي عليا 
ماجده.  خير يا حبيبتي وبعدين قالت انتي اصلا شكلك كداا
نغم. ماهو علشان كدا جيت
ماجده. طيب قومي وفعلا كشفت عليها وقالت الف الف مبروك يا نغم انتي حامل ف شهر 
روايات بقلم نور عصام
نغم. عيونها دمعت 
حنين. حبيبتي اهدي وطبطبت عليها
ماجده. وحدي الله يا نغم 
نغم. لا إله إلا الله سيدنا محمد رسول الله
ماجده وحنين عليه افضل الصلاه والسلام 
ماجده. الحمد لله يا نغم ربنا عوضك خدي الادويه دي وخلي بالك علي نفسك وياريت متجهديش نفسك علشان الحمل يثبت انتي عرفه الشهور الاولي محتاجه راحه
نغم. إن شاء الله يا دكتوره متشكره  علي تعبك معايا
ماجده. عيب يا نغم انتي اختي الصغيره وابتسمت وقالت اعملي حسابك متابعتك كلها هتكون معايا 
نغم.  تسلميلي يارب هو انا اطول اكبر دكتوره تابعني 
حنين. بمرح مين قدك يا ست نغم وضحكو كلهم وبعدين خرجو وراحو اوضة التمريض
مالك كان بيمر عالمرضي وقال ف نفسه يروح يشوف نغم وبس وصل لعندها سمع 
نغم. حنين اوعي تقولي قدام مالك اني حامل 
حنين. ليه يا نغم دا المفروض يعرف هو وولدته
نغم.  لا مش لازم يعرفو 
حنين. ليه يا نغم حقهم وحقك انتي كمان 
نغم. بصراحه حماتي بتعاملني وحش جدا وانا خلاص تعبت ونفسيتي بقت زفت وانا عاوزه امشي واروح عند بابا لكن لو عرفو هيصممو اني اقعد معهم ف البيت وحماتي مش هتسكت وانا بصراحه اكتر محتاجه ابعد علشان مالك 
حنين.  مالو مالك 
نغم.  وجودي مع مالك ف بيت واحد مش كويس هيخليني انهار قلبي تعبان وانا مش حمل معاناة كفايه اللي انا فيه وكمان مالك لازم يتجوز ويعيش حياته تفتكري انا هتحمل اشوفه مع واحده تانيه لازم ابعد لازم 
حنين. طيب وهتعملي ايه 
نغم. اكيد هرجع بيت بابا وبعد فتره او بعد الولاده هشوف شقه واروح اقعد فيها انا وابني لان بابا وماما وعمي مش هيسكتو كتير وهيزنو عليا علشان اتجوز فلازم ابعد عن الكل
حنين. ودي تبقي عيشه يا نغم 
نغم.  نصيبي وقدري وكفايه علي قلبي وجع لحد كدا  
حنين.  اخدتها ف حضنها وطبطبت عليها لانها حسه بحرقة قلبها وبعدين قالت خير ان شاء الله بس نصيحه مني د مالك وامه لازم يعرفو ودلوقتي نور عصام
نغم.  علشان خاطري متقوليش حاجه دلوقتي اوعي تغلطي قدام مالك بالله عليكي يا حنين 
حنين. اتطمني يا نغم 
مالك. سمع كل كلامها ومشي راح علي مكتبه
جروب روايات بقلم نور عصام 
وبعد ساعه
د مالك. مس سماح  لو سمحتي نادي مس نغم عندي هنا
سماح. حاضر يادكتور  
د ياسمين. خبطت ودخلت عند مالك
د مالك. اهلا دكتوره ياسمين اتفضلي
ياسمين.  اخبارك ايه يادكتور 
مالك. الحمد لله بخير
ياسمين.  طيب ليه باعد نفسك عننا كدا 
مالك.  خالص بس انتي عرفه الظروف اللي كنت فيها 
ياسمين. قامت ولفت ناحيته ووقفت جنبه وقالت قضاء ربنا يادكتور بس بردو لازم تنتبه علي نفسك شويه وتحاول تنسي الحزن عمره ما بيرجع الي راح وف لحظه وقع القلم من عالمكتب نزلت هي ومالك مع بعض لتحت المكتب 
نغم. دخلت وهما علي وضعهم اوبا بقاا
مالك. رفع نفسه لفوق وانصدم لما شافها قدامه
ياسمين. طلعت لفوق وبصتلها 
نغم.  بصت ل مالك وقالت اسفه مكنتش اعرف انكم مشغولين والتفتت تمشي 
مالك. قام وقف وقال نغم نغم
نغم.  خرجت وماردت
ياسمين. عوجت بوئها 
مالك.  ممكن يادكتوره تتفضلي علي شغلك
ياسمين. بغيظ قالت مالك يادكتور انت عاملها قيمه كدا ليه دي حيالله ارملة اخوك وملهاش حاجه عندك علشان كل التوتر دا 
مالك.  اتفضلي علي شغلك ومتدخليش مكتبي تاني 
ياسمين. بصتله ومش مصدقه 
مالك. بحده قالها فاهمه وشاور عالباب وقال يلا 
ياسمين.  احرجت وجريت علي برا 
مالك.  قعد عالكرسي وسند بايده علي دماغه وبيفكر ازاي يتكلم مع نغم ويبرر موقفه وبعد شويه خرج لقي
نغم. قاعده مع دكتور علي وبيتكلمو 
مالك.  راح عليهم وقال ايه يا ابو علي صوتك جايب اخر المستشفي من الضحك
علي.  ابدا يا دكتور انا بس كنت بحاول اغير مود مس نغم 
مالك.  اممم وغيرته 
علي.  والله ابدا بقالي ساعه اتكلم واقولها ف نكت وحنين هتموت من كتر الضحك وهي ولا هنا 
مالك. بصلها وقال نغم تعالي عاوزك
نغم. اسفه عندي شغل 
مالك. بحده قالها انا بردو عاوزك ف شغل يا مس نغم ومشي
نغم. مشيت وراه واول ما دخلت رزعت الباب وقالت بكل عصبيه وغضب ف ايه لدا كله وليه المعامله والاحراج دا قدام الكل ومالك ومالي اصلا بفلمي نور عصام
مالك. من عصبيتها راح عليها بجنونه ومسكها من كتافها وزئها عالحيطه وقالها انا اللي مالي ولا انتي هتفوقي من تصرفاتك واسلوبك الجديد دا ولا افوقك انا
نغم. بعند فيه قالت ملكش حاجه عندي ولا تقدر تعملي حاجه ومن هنا وجاي ممنوع تتعامل معايا خالص الا ف الشغل وعن قريب هنقل من القسم خالص علشان ميبقاش ف بينا اي تعامل وزئته عنها 
مالك.  طيب والبيت هتنقلي منه هو كمان 
نغم. بدون وعي قالت ايوا وخلي ياسمين تنفعك يا بتاع ياسمين والتفتت تمشي 
مالك. بكل غيظ الدنيا راح عليها ومسكها بعنف من ايدها وزئها عالحيطه تاني وبصلها وقالها بتاع ياسمين 
نغم. ايوا ياريت علي كدا لاا كمان تحت المكتب
مالك.  بتاع ياسمين انا تقوليلي كدا
نغم.  ايوا بتاع ياسمين 
مالك.  بغيظ وغل وعند وضعف وغيره وحب وشوق ولهفه مال عليها واقتحم شفتيها وباسها مره ورا مره ورا مره
نغم.  بتحاول تبعده عنها 
مالك. اتحكم فيها اكتر وباسها بوسه حاره وماتركها إلا لحاجتها للهوا وبعدين بعد عنها وقالها بعد شهرين هتجوز ياسمين وراح قعد علي مكتبه وبكل هدوء قالها علي شغلك مس نغم وممنوع تمشي غير معايا 
نغم.  بعند قالت وانا كمان هتجوز 
مالك.  الف مبروك مقدما مس نغم
نغم.  خرجت من عنده وكلها عند وغيظ منه وقررت .......
تفتكرو نغم قررت ايه وهل قرارها ف صالحها ام ضدها
google-playkhamsatmostaqltradent