رواية ملك الزين الفصل السادس والعشرون 26 - شهد عبدالسلام

الصفحة الرئيسية

رواية ملك الزين البارت السادس والعشرون 26 للكاتبة شهد عبدالسلام

رواية ملك الزين للكاتبة شهد عبدالسلام

رواية ملك الزين الفصل السادس والعشرون 26

زين :ازاي و مين الي مقدم البلاغ 
المحامي :ادهم محمد 
زين : المرادي علي موته 
المحامي :انا هجيب صوره من وراقة الجواز الي هو مقدمهاا
زين :لا استنا كام يوم و بعد كده ابداا 
نهاية الفلاش باك 
زين :الوو 
عمار:نعم يا زين باشا 
زين : النهارده 
عمار :تمام يا باشا 
زين بدا يهداا شويه
وطلع 
زين :ملك..
ملك : طلقني طلاماا انت مابتحبنيش يا زين و مبهدلني معاك و كل شويه  تعمل فياا حاجه شكل 
زين :قولتلك قبل كده و هرجع اقولك مافيش طلوع من البيت ده 
ملك :طب قولي متجوزني ليه 
زين :هتعرفي بعدين مش دالواتي خالص 
ملك:امال امته 
زين :في الوقت المناسب يا ملك 
ملك بتقرب منو :انت ازااي تضربني هاااا 
زين :انا شديتك من شعرك 
ملك وبتضربه باديهاا الاتنين 
زين مسك اديها الاتنين 
وشدها في حضنه جامد 
وملك اول مازين شدها في حضنه طلقائي فضلت تعيط 
زين :بسس اهدي حقك علياا كان غصب عني اهديي 
و خدهاا علي السرير نيمهاا و نام 
تاني يوم الصبح مراد و نرمين 
مراد قدام الاوضه :نرمين يا نينوو 
مافيش رد دخل 
مراد :ملاك نايم وبدا يلعبلهاا في شعرهاا 
نرمين :اممم بقاا 
مراد :قومي يلاا
نرمين بنوم و لسه مافتحتش عيونهاا :لا بقا
مراد بضحك :هو ايه الي لا قومي 
نرمين :عايز ايه 
مراد :قومي 
نرمين و بتفتح عنيها :اي ده انت ازاي دخلت هنا 
مراد :فضلت ساعه بخبط مافيش رد دخلت 
نرمين :ماشي 
مراد بغمز :بس حلوه فيكي اووي  البيبي بلو
نرمين :اه هي الالوان دي....
نرمين وفاقت و بصت علي شكلهاا 
نرمين :يا لهووي و دخلت علي الحمام 
مراد :يا بنتي استني و بعدين بتجري ليه ماشوفت كل حاجه علي فكره 
كانت نايمه بي بيجامه بيبي بلو شورت و تشيرت كات و بطنها باينه 
مراد : خلصي و انزليلي 
بعد شويه نرمين خلصتت و مكسوفه تنزل اتلاقيت االباب بيتفتح مره واحده 
نرمين رجعت ل ورا :في ايه 
مراد :تعالي وراح مسكهاا من دراعهاا 
نرمين :طب في ايه انا عملت حاجه 
مراد :انتي كنتي بتنامي كده وانتي كنتي عايشه مع عمتك 
نرمين بستغراب :بتسال ليه يعني 
مراد و بيدوس علي ايديها و بعصبيه:اخلصيي يا نرمين 
نرمين :اهه 
نرمين :لا 
مراد :امال كنتي بتنامي ازاي 
نرمين :كنت بنام بحجات عاديه 
مراد :عمله ازاي 
نرمين :طب ايدي 
مراد :قولي 
نرمين :حجات عادي بنطلون و تيشرت نص كوم 
مراد :يعني ماكنتيش بتنامي بحجات ذي الي انتي كنتي لابسها 
نرمين :وربنا لاا 
مراد و سبها :مصدقك 
نرمين :بجد انت  ايدي ورمت بسببك 
مراد :معلش 
نرمين :بارد
مراد :اتلمي وتعالي اعملك ايديكي 
نرمين و مسكه ايديهاا و خلاص هتعيط :مش عايزه منك حاجه 
مراد :تعالي عشان ماتزعليش 
نرمين مشيت وراا و دخل الاوضه بتاعتو و هي واقفه علي الباب الاوضه 
مراد :ادخلي في ايه 
نرمين : لا لا مافيش و دخلت 
مراد :هاتي ايديكي 
نرمين :ايه هتمسك ايدي لا انا هعمل لنفسيي 
مراد و بتجاهل كلامها و مسك ايديهاا :و حطلهاا مرهم
مراد وهو ماسك ايديهاا :نفسي تسمعي الكلام 
نرمين :عايزه اقولك حاجه 
مراد :قولي 
نرمين :انا عايزه اروح لدكتور  
مراد :ليه فيكي حاجه استتي هرن عليه 
نرمين :لا لا انا كويسه انا كنت عايزه اروح ل دكتور  نفسي 
مراد : اهه طب انتي شايفه انك ممكن تبقي كويسه لو روحتي 
نرمين :اه
مراد :خلاص استني شويه بس عقبال مااشوف دكتوره حلوه 
نرمين :انا اعرف دكتور كنت سامعه عنه 
مراد :لا خليكي مع دكتوره احسن 
نرمين :ماشي  هقوم بقا 
مراد :تقومي فين يلا ننزل نفطر 
نرمين :ماشي 
وخدها و نزلو 
مراد :هتروحي الجامعه 
نرمين :مشعارفه 
مراد :طب لو روحتي ابقي كلميني وقوليلي قبل ما تنزلي 
نرمين :ليه يعني 
مراد :هو اي الي ليه 
نرمين :ليه يعني ممكن تبقا مشغول 
مراد :لا ماتخفيش رني بس و بعدين حتي لو مشغول هفضالك وهرد عليكي 
نرمين :حاضر 
مراد :كملي فطارك وانا هطلع اغير 
عند زين و ملك 
ملك :اعااا 
زين بخضه :في ايه 
ملك :انت ازاي نايم جنبي كده انت مجنون 
زين :بتت جو المجانين ده مش عايزه ما كل يوم بنام سواا 
ملك :انت عايز ايه هاا و بتزعقلي امبارح وبرودو ماحكتليش مين ست خراا دي 
زين بستغراب :مين ست خرا دي 
ملك :الحضن بتاع امبارح يا زين انا بيبقا عندي حق ان انت قليل الادب 
زين و بيمسك ايديهاا :وحياتك معاكي انتي بس ببقا قليل الادب 
ملك :اوعااا بقاا 
زين :هحكيلك كل حاجه وربنا يا ملاكي بس في الوقت المناسب 
ملك :امته يعني يا زين  
زين : ..
ملك :انا هقوم اروح الجامعه 
زين :ماشي 
ملك :اه هروح يا نرمين 
نرمين :تمام اول ماتنزلي قوليلي باي 
و قفلت 
ملك :كل ده 
زين :عايزه ايه
ملك :الميكاب في الاوضه 
زين :تعالي يا ام ميكاب انتي 
ملك :عايز ايه 
زين :هتروحي الكليه انزلي من غير ميكاب 
ملك :ماشي انزل بقاا 
زين :انا نازل و بسرعه عشان نفطر سواا 
ملك :حاضر هعمل الحجاب وانزل 
بعد شويه 
زين :كل ده عقبال ما تنزلي
ملك :بعاني اويي عقبال ما اعمل الحجاب 
زين :هتتعودي 
ملك :طب كل بقاا 
وبدا كل واحد يفطر 
ملك :بتبصلي كده ليه 
زين : خلصي يلا عشان مستعجل 
ملك :عشان تروح تخوني صح 
زين بضحك :مش هرد عليكي 
ملك :انا خلصت انا ماشيه 
زين :راحه فينن يلا عشان هوديكي
ملك :ده بجد
زين :يلا وانتي راجعه هبعتلك السواق 
ملك :لا كده هتخنقني 
زين :يلا ربنا يهديكي يا حبيبتي 
ومشيت معاه و ركبوو العربيه و ملك رنت علي نرمين عرفتهاا ان هي نزل 
زين :خلي بالك من نفسك 
ملك :وانت باي 
زين :باي 
و نرمين السواق وصلهاا 
ملك :يا نينوو واحشتيني خالص 
نرمين :باين يا بتت 
ملك :عيب عليكي 
نرمين :واحشتيني اكتر  ويلا ندخل بقاا 
ملك :يلا احنا مشعرفين حاجه 
نرمين :يختي قمر وايه الجديد يا روحي طول عمرنا فاشلين 
ملك :لا بس باين ان السنادي سقوطه اويي 
نرمين بهزار :باين مش اكيد يعني :مااحنا اتجوزنا يا لوكاا 
ملك :بس هيبقا شكلي وحش اووي عشان زين مهندس وانا ساقطه
الدكتور دخل 
ملك بصوت واطي :هو مين ده 
نرمين :والنبي معرف يختي 
ملك :سقوطه اووي احنا 
دكتور علي شاب 30 سنه طويل و عريض ووسيم جدا 
علي :ممكن تساليني انا علي فكره مش زميلتك 
ملك :انا 
دكتور علي :ايوا انتي عايزه تعرفي حاجه اساليني انا 
ملك :ماشي يا دكتور 
علي طول المحاضره عينه علي ملك 
بعد المحاضره
نرمين :اي احساسك لو زين كان قاعد في المحاضره و شايف دكتور علي 
ملك :اعملو ايه ياعني +ده شكلو بارد اصلا كسفني قدامهم 
دكتور علي من وراهاا :انتي شايفه كده 
ملك :..
يتبع الفصل السابع والعشرون 27 اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent