رواية ملك الزين الفصل التاسع عشر 19 - شهد عبدالسلام

الصفحة الرئيسية

رواية ملك الزين البارت التاسع عشر 19 للكاتبة شهد عبدالسلام

رواية ملك الزين للكاتبة شهد عبدالسلام

رواية ملك الزين الفصل التاسع عشر 19

مراد :قولي يا روحي 
نرمين :مش عايزه اجوز 
مراد بضحك :ليه بس 
نرمين :كده 
مراد :طب قوليلي ليه وانا مش هتجوزك 
نرمين بعصبيه:هو كده و خلاص يا مراد انا مش عايزه اجوزز 
مراد :طب نامي يا حبيبتي و ابقي اتغطي كويس 
عند ملك 
ملك :انا جهزت الشنط انزل 
زين :شويه 
شويه و زين طلع الفندق 
زين :خلصتي 
ملك :اه
زين :طب يلا 
وخدها في االمطار
ملك :عايزه ارجع بعربيه 
زين :انتي عارفه هناخد وقت اد ايه 
ملك :ماليش دعوه يا زين مش هرجع طياره 
زين:طب يلا 
ملك :يا زين بخاف 
زين :وانتي معايه قولتلك ماتخفيش 
وخدها وركبه الطياره 
زين :اهدي 
ملك بتوتر :تمام تمام 
 زين :ماتخفيش 
وخدهاا في حضنه 
بعد وصلهم 
زين طالع الڨيلا و شيلهاا 
زين :داده كريمه اعمليلي قهوه و دخليها في المكتب 
و طلع ملك اوضتها و قالعهاا الكوتشي 
زين نزل المكتب 
زين :نص ساعه و تبقا قدامي 
مراد :حاضر 
بعد شويه وصل مراد
مراد :مبروك ياسطاا 
زين :الله يبارك فيك اقعد 
مراد :في ايه مالك 
زين :مافيش عملت ايه في الشغل 
مراد :ياعم في ايه ده كل الي انت غبتهم عن الشغل 3 تيام هيكون حصل اي ماتخفش الشغل تمام التمام  +في اي مالك 
زين :ادهم ابن عم ملك مش عايزه يغيب من عن عينكوو 
مراد :تمام بس ليه 
زين :اخلص دالواتي 
مراد :تمام 
زين :خلصت امور فرحك
مراد :ايواا يا عم خلاص  وبكره الفرح 
زين وهو ماشي نحيت مراد :مبروك يا صحبيي و حضنه 
مراد :الله يبارك فيك يا حبيبي 
زين :ماظنش انك خلاص اتجوزت هتكبر علياا ده انت هتفضل اخوياا الصغيرر 
مراد :عارف يا زين و اخوياا انت عارف ان انا ماليش غيرك 
زين :يعني انا الي لياا خلي بالك من نفسك يا مراد واكتر حاجه مفرحاني انك هتبطل جري ورا البنات 
مراد :عيب عليك يا بروو 
زين :هنفضل كده كتير طير يلا شوف وراك ايه 
مراد :سلام 
ومراد لسه هيطلع خبط في ملك 
مراد :معلش يا ملك 
ملك :لا ولا يهمك 
زين :تعالي 
دخلت المكتب 
زين :اي ده 
ملك :اي ماكنش اصدي 
زين بعصبيه :ينفع شعرك الي شافه ده 
ملك بعياط :ماكنتش اعرف ان مراد موجود 
زين خد نفس وراحلها ومسكهاا من ايديهاا 
زين : تعالي قعدها و شربهاا عصيرر تمام كده هديتي 
ملك :اه 
زين :اطلعي بقاا 
ملك :عايزه اروح ل نرمين 
زين :بكره كلنا هنروح 
ملك :النهارده 
زين :وانا قولت بكره مش هتلحقي تروح و تجي 
ملك :طب بكره هروح بدري عشان ابقا معاه 
زين :ماشي اطلعي 
ملك :ماشي 
ولسه هططلع 
زين :ملك استني 
ملك :نعم 
زين :تعالي 
وطلع من جيبه سلسله 
زين :البسيي ده و ماتشيلهاش من رقبتك حتي لو انتي في البيت 
ملك :حاضر 
زين :تعالي البسهاا 
قربت ملك منه وزين بيلبسهاا السلسله و بتنفس ريحتهاا 
زين :وريني كده .. حلوه 
ملك :شكراا 
زين :علي اي 
و طلعت ملك السلسله كانت مجنينهاا حرفياا كل شويه تبص علي رقبتها في المراياا 
داده كريمه :العشا جاهز يا زين بيه 
زين :طيب يا داده نادي ملك 
الداده :العشا هاجز تحت و زين بيه في انتظارك 
ملك :قوليلو مش جعانه 
زين :فين الهانم 
داده :قالتلي مش جعانه 
زين :ماشي 
حضريلها اكل 
داده :ماشبي 
وفعلا حضرت الاكل 
زين : نمتي 
ملك :...
زين :ملكك بتت فكك من الجو ده انتي كنتي لسه صاحيه من شويه 
ملك:عايز ايه 
زين :الاكل اهوو 
ملك :مش جعانه 
زين :هتاكلي 
ملك :لا 
زين  : طب تعالي خدها و قاعدهاا عايزه الاطباق فاضيه 
ملك :مش..
سكتها زين ببصه منوو 
زين دخل خد شاوور و طلع اتلاقها نامت 
زين :انتي بتجيبي النوم ده كلو منين وشلها و نايمهاا علي السرير و نام جنبهاا 
طلع النهار 
زين لبس و نزل علي الشركه ولسه ملك ماصحيتش 
زين :لسه نايمه طب حضريهاا الفطار و طلعوالهاا 
ملك صحيت و صلت 
ملك :ادخل 
الداده :الفطار 
ملك :معلش هتعبك خوديهاا انا مابفطرش اول ما اصحا عايزه قهوه 
الداده :حاضر 
بعد شويه 
الداده :القهوه يا هانم 
ملك :هانم مين بس يا داده قولي يا ملكك 
نزلت 
زين رن علي ملك
زين :الوو 
ملك :انا هلبس و هنزل 
زين :ماشي هتتلاقي السواق 
ملكك :اههه 
زين بخضه :في اي ملك 
ملك :لا مافيش القهوه وقعت 
زين :قهوة اي الي وقعت 
ملك :يا زين كنت بشرب قهوه ووقعت
زين :فاطرتي 
ملك :بتسال ليه 
زين :اخلصيي 
ملك :لا 
زين :شاطره  افطري يا ملك و انزلي بعد كده 
ملك :حاضر 
بعد شويه الداده جابت الاكل ل ملك بس ملك سابته و نزلت راحت عند نرمين
زين :نزلتي 
ملك :اه راكبه مع السواق اهوو 
زين :تمام خلي بالك من نفسك 
ملك وهو زين معاها في الفون :مين دوول يا عمو 
زين سمع الكلام
زين :ملك..
يتبع الفصل العشرون 20 اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent