رواية ملك الزين الفصل السادس عشر 16 - شهد عبدالسلام

الصفحة الرئيسية

رواية ملك الزين البارت السادس عشر 16 للكاتبة شهد عبدالسلام

رواية ملك الزين للكاتبة شهد عبدالسلام

رواية ملك الزين الفصل السادس عشر 16

نرمين :انت بتقول ايه 
مراد :بقولك تتجوزيني 
نرمين :انت مجنون
مراد :دي اول مره احس ان انا عاقل يا نرمين 
نرمين :هو انت بتتكلم بجد
مراد :يخربيتك شكلك مش هتجي بذوق يلا 
وشدهاا وومشي 
نرمين :هو انت جيبنا هنا ليه 
مراد :عمتك جوا صح 
نرمين :اه 
مراد :طب يلا و خدها و دخل 
اول مادخلت 
عمتها :نرمين مين ده
مراد :اهلاا انا مراد المدير بتاع نرمين في الشغل 
عمتها :اهلاا في حاجه 
مراد :اه  بس دخلينا الاول طب 
عمتها :اه معلش يا ابني اتفضل ادخل 
مراد :انا جاي طالب ايد نرمين من حضرتك
عمتها :اي 
مراد : لو ينفع اروح اجيب الماذون 
عمتها :انت مستعجل كده ليه يا ابني 
مراد : الحب بقا و بص ل نرمين وغمز 
عمتها :مش هينفع دالواتي عشان عمها خالد في الشغل 
مراد :طب اي رايك بكره 
عمتها :خلاص ماشي 
واتكلمو في شويه تفاصيل 
و شويه و مراد مشي 
عند زين و ملك
زين بهزار:كفايه هتبقي تخينه و اوزعه 
ملك بسرعه جريت علي المرايه :بجد بجد انا تخنت 
زين :اووي 
ملك بزعل :منك الله انت الي جبتلي الشوكلاته 
زين وهو بيمثل الزعل:انا مني لله ماشي ملوكه انا مش هجبلك حاجه تاني 
ملك راحت عندوو :والهي انا مش اصدي الكلمه يا زين اصل انت بتقول عليا تخينه و اوزعه  
انا كده 
زين مسكلها من ايديها الاتنين مراه واحده و قاعدها علي رجله :انتي ملاكي 
ملك :في ايه 
زين وهو بيشدهاا نحيته :لا مافيش حاجه 
ملك :انت بتشدني كده ليه يا زين 
زين :اول مره اعرف ان اسمي حلو كده 
ملك :هو انت كويس 
زين :اه 
ملك :طب الطرح كنت جيبها لمين 
زين رجع بضهر علي السرير وهي لسه علي رجله 
زين بضحك :يخربيتك انا بتكلم في ايه وانتي بتسالي علي ايه 
ملك :يلا بقا بجد بتوع مين 
زين :زين هقولك 
ملك :طب قول 
زين :بس بشرط 
ملك : موافقه قول بقاا 
زين :انا كنت جايبهم عشان كنت مقرر ان اول ما اجوزك احجبك 
ملك :يعني كنت جايبهم علشاني 
زين :اه وربنا حتي الطرح كلها جديد و الالوان كلها انتي بتحبيها وبعدين عيب عليكي هو انا ممكن البسك حاجه مكان حد 
ملك :اعترف علي نفسك هي مين بقا 
زين بستغراب :اصدك علي ايه 
ملك :مين الي كنت تعرفهاا قبلي دي 
زين :انا قولت ان كنت اعرف واحده قبلك 
ملك: اه وقعت بالسانك اهوو 
زين :انتي حدقالك قبل كده انك مجنونه 
ملك :انا مجنونه 
زين :اوزعه كمان 
ملك بزعل :يووو بقا انا مش اوزعه علي فكره 
زين :انتي بتزعلي 
ملك :اه واوعا بقا بتقوم 
زين :راحه فين الشرط 
وخدها في بوسه كلها رقه من خدهاا 
ملك وماسكه خدهاا :اي ده 
زين جنب ودنها :دي بوسه 
ملك :انت قليل الادب و جريت علي الحمام 
زين : هتفضلي في الحمام كتير 
ملك :مابتردش 
زين :ملك انتي كويسه 
ملك :اه عايز اي مني مش كفايه الي انت عملته 
زين بضحك :هو انا عملت حاجه ياروحي 
ملك :طلعت روحك 
زين :شكراا يا لوكه و برحتك خليكي في الحمام ل بكره حتي باي انا هنام 
فعلا زين غير هدومه وعمل نفسه نايم 
بعد شويه ملك خدت شاور طالع من الحمام 
ملك في سرها :الحمد لله نام 
وراحت نحيته وموطيه عليه في السرير وبتقول :احلا شعرك حلو اووي 
زين مره وحدها شدهاا :انا كل حاجه فيا حلوه 
ملك :اعااااا اي ده انت صاحي 
زين وملك واقعه عليه :شعرك شكلو حلو وهو مبلول كده 
ملك :اوعاا 
زين :لا انا مرتاح كده 
ملك :اعاااااا
زين حط ايدوو علي بوقها :خلاص يخربيتك 
زين :هشيل ايدي بس ماطلعيش صوت 
ملك بتهزز راسها بمعني ماشي 
ملك :انت ..
يتبع الفصل السابع عشر 17 اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent