رواية قصتي مع مصاص دماء كاملة من الفصل الأول للأخير

الصفحة الرئيسية

رواية قصتي مع مصاص دماء كاملة جميع الفصول بقلم شادو عبر دليل الروايات

رواية قصتي مع مصاص دماء

قصتي مع مصاص دماء الفصل الأول

دخلت الام ع بنتها عشان تشوفها لبست ولا لا عشان اتاخرت ع اول يوم ف جامعتها
الام : ياارا خلصتي لبس ولا لسه ....
اتفجئت الام بان يارا ملبستش ولا جهزت نفسها
كانت اعده ع السرير وبتبص لهدومها وهيه قلقانه
الام :مالك يا يارا ؟ مالبستيش ليه يا حببتي ؟
يارا : اصل اااصل .. 🙁
الام : ايه مش اتكملنا ف الموضووع ده قبل كده ووعدتيني انك ماتقلقيش من حاجه ..
***
ياارا بنوته رقيقه جدا ..بس طوول عمرها منبوذه من الناااس ، من اول ما دخلت الحضانه والنااس بيحسدوها ع جمالها ورقتهااا ، خافت مامتها عليها كتيير جدا
وحاولت بكل جهدها انها تخفي جمال بنتها
باي طريقه ، خووف من الحسد والغل الي ف قلووب الناس
وبعد ما دخلت يارا المدرسه ..
كانت بردوو بتتعامل معامله وحشه من زمايلها البناات
الكل حااسس بغيره منها ومن جمالها وخصوصا انها بتالفت الانظااار
من جهه الحياه الاجتماعيه فكانت معدومه عندهاا .. يعني عمرها ماكان عندها اصدقاء تثق فيهم ابدا ، وده طبعا بفضل والدتها لنها زرعت الخوف ف قلب بنتها من وهيه صغيره
وحسستها بان كل الناس عايزين ازيتهاا..
الوحيده الي كانت بتثق فيها يارا هيه اختها الكبيره .. رزان
وهيه اقل جمال من يارا بس احتماااعيه جدااا اكتر منهاا
كل النااس بتحبها وبتحب تتعامل معاها
وطبعا الفكره الي خدوها عن يارا من وهيه صغيره انها متكبره عشان مابتكلمش حد
وطبعا مايعرفووش الحقيقه ايه
وبعد ما كبرت يارا ودخلت الثانوي ، قدرت الام ف انها تخفي جمال بنتهاا
خالتها تلبس نظااره كبيره عشان تخفي جمال عنيها
لمت شعرها الطوويل ع طوول عشان مايبنش جماله
لبستها لبس اكبر من سنهاا عشان محدش يعرف مقدار جمالها ايه
وفضلت يارا البنت المنبوذه من طفولتها لحد ما خلصت الثانوي
ومع زياده الاشاعاات عن الجاامعه واد ايه ان حياه الجاامعه مخيفه
وان البنات بيفسدو بعض ..
خاافت الام جداا ع بنتهاا وحاولت تديهها نصايح تمنعها من انها تخطلت اختلاط كبير بالنااس
بس النصاايح دي كبرت الخوف ف قلب يارا اكتر وحست بقلق كبير وتوتر من انها تروح الجامعه :$
**
الام :حببتي مش احنا اتفقنااا 🙂 ماتخفيش من حااجه اهم حااجه انك ماتكلميش حد وخليكي ف حاالك ع طووول 🙂
يارا : حاضر يا ماما 🙂 انا هلبس اهوو وهكون جاهزه بعد لحظات
ابتسمت الام وباست يارا ع راسها وخرجت من الاوضه
الام :رزاااان ياارزاان !!
رزان :نعم يا ماما 🙂
الام :جهزتي ولا لسه ؟؟
رزاان :لسه بحط الميك اب 😃
الام : مش قلنا تخففي الميك اب الي بتحطيه ده
رزاان : لسه بتعامليني زي الطفله الصغيره وانا بقيت ف 3 جامعه
الام : وهتفضلي صغيره طوووول عمرك
خلي بالك من ياارا النهرده ومتخليش حد يكلمها
قاطعت رزان كلام امها وكملته هيه
رزان : وماتخليش حد يكلمهاا ولا يقف معااهاا وشوفيها لو احتااجت حااجه وخليكي جمبها خطوه بخطوه انتي عارفه انها مابتعرفش تتصرف ولاااب لاااب لاااااا
كلام كل مره وحفظتووو وربناا ><
الام : يااريتك تبقي فاالحه ف حيااتك اد ماانتي فالحه ف تردييد الكلام
اخلصي يالله عشان يارا قربت تخلص لبس وروحي معاها
رزان :مارضعها بالمره يا ماما محسساني اني خلفتهاا ونستها
مسكت الام فرده شبشب وحدفتها ع رزاان ..
رزاان :هه مجاااتش 😃
الام :انتي عارفه انا لو قمت لك هربيكي
رزاان : لا خلااص وع ايه يالله يا ياارا عشان اوديكي الحضاانه يووه اصدي الجامعه
....
وبعد مجئره بين رزاان ومامتها زي كل يووم
خرجت يارا باللبس الي اخارته لها مامتها
وطبعا مش هوصف لكم زووق الامهاات ف اختياار الملابس لبناتهم 😃
احم خلينا نكمل احسن تجيلي فرده شبشب ف وشي من حيث لا ادري 😃
****
وبعد ما خلصت يارا لبسها سلمت ع مامتها وخرجت مع رزاان
وبعد ما ركبت يارا ورزان العربيه ..
بصت رزان ف مرايا العربيه وظبطت الروج بتاعها
يارا : اانتي بتعملي ايه يا رزاان !!
رزان :هههه بظبط الروج بتاعي 🙂 تجبي احطلك
لفت يارا وشهاا وهيه مبينه ع ملامحها الاعتراااض
رزاان : كنت عاارفه انك هتقولي لا 🙂
بس يارا مردتش ع رزاان لان بداخلها فضوول كبير انها تجرب الميك اب ولو بسيط
وبعد ما وصلت يارا الجامعه مسكت ايد رزاان والخووف كان مسيطر ع قلبها
رزان :هههههه ياارا مالك بتترعشي كده ليه 🙂
دي مجرد جاامعه مش حاجه تخوف يعني 🙂
يارا :ووووممين قال لك اااني خخايفه انا ككويسه اهوو
رزان :ااها ماهو واضح 😑
ع العموم ماتخفيش انا هفضل معاكي ف كل لحظه
وقبل ما تكمل رزان كلامها سمعت صوت ميمي صحبتها بتنادي عليهاا
ميمي :رزاااااااااااااان رزاااان 😃
جريت رزان ع ميمي وسابت اختهاا واقفه لوحدها
رزان :ميمي وحشتييييني اووووي
ميمي : وانتي كمااان
تعاالي الشله كلها متجمعه ف الكافيتريا
رزاان :طيب ياالاااا بينا 😃
راحت رزان مع ميمي ونسيت ان اختهاا كانت واقفه ورااهاا
ياراا :رزااااااان رزاااااان رايحه فيين ؟؟
بس رزان مسمعتش صوت يارا 🙂
فضلت يارا واقفه ف مكانها ماتحركتش
بتبص ع كل الناااس ..
ياارا :يااااااااه الجامعه دي كبيرره اووووووووي
فيها الي محترم والي مش محترم والي بيصلي والي بيكذب والي بيخدع
فيها كل انواع البشر ..
يااارب اعدي ال4 سنين بتووعي ع خييير من غير ما تحصلي مشكله
حركت يارا جسمهاا وبدات تمشي بخووف وقلق وهيه بتبص ع كل الناااس
وشاايفه ف عيونهم نظراات غريبه ؟؟
دخلت يارا جوه الحرم الجامعي
وهيه مش عارفه ترووح فين ولاا هيه ف اي مدرج ؟؟
سمعت يارا صوت جي من وراااهاا
انتي اكيد جديده زيي وااضح عليكي التوتر
لفت يارا وشها بسرعه
شافت بنت وااضح عليها من هيئتها واسلوبها ف الكلام الرقه والهدوء
يارا : و حضرتك جديده بردوو
البنت :ههه حضرتك 🙂 حلوهه اووي بس انا اسمي ياسمين بس تقدري تقوليلي سمسمه 🙂
ابتسمت يارا لياسمين والي حست من كلامها بطمئناان كبير
ياسمين :انتي بقي دخلتي كليه ايه
يارا :انا فنون جميله 🙂
ياسمين :وانا فنون تطبقيه 🙂 هنتقااابل كتير ان شااء الله
يارا : ان شااء الله 🙂 بس انا معرفش اي حااجه هنا
ياسمين : ومين قال لك اني هسيبك دلوقتي ، تعالي معايا نسال انتي ف مدرج
راحت ياسمين مع يارا وبدات تسال لها عن مواعيد محاضراتها وهيه ف اي مدرج
وبعد شويه ...
ياسمين : انتي كده عرفتي موعيد محاضراتك وانتي ف اي مدرج والدكتره الي هيدوكي اسمهم ايه 🙂 محتاجه حاجه تانيه
يارا : لااا مرسيي ليكي بجد ^_____^
ياسمين : ولا يهمك يا قمر انا هروح انا عشان اعرف مواعيدي انا كمان
يالا سلااام 🙂
وقبل ما تبعد ياسمين ، نادت عليها يارا
وقالت يارا لياسمين : ع فكره اسمي يااارا ^__^
ابتسمت ياسمين ل يارا 🙂 مااشي ياياراا هجيلك بعد ما تخلصي محضرتك
يارا : بس هتلاقيني فيين ؟؟
ياسمين : لا ماتشغليش باالك انا هعرف اوصلك ^____^
سلااام ناااو ...
وبعد ما مشيت ياسمين ، حست ياراا بقلق تااني ..
دخلت يارا مدرجها والي لقته زحمه جدااا
والكل بيتكلمو مع بعض
والي بيضحك والي بيهرج مه الي جامبو ..
اعدت يارا لوحدها وهيه حسه بقلق وخووف
سمعت يارا صووت جي من وراها
ههههههه انتي ايه الي جاابك هنا يا حجه
لفت يارا وشها لقت شله بناات ع ولااد بصين عليها وبيضحكوو
قالت بنت من الشله ..
انتي ايه الي جاابك هنا يا ماما 🙂 دي جاامعه مش مستشفي للمسنيين
ردت عليهاا البنت الي جمبهااا : لاا اخص عليكي وااضح انها صغنوونه
انتي ميين يا حلووه 😃
لفت يارا وشها بعد ما حست باهاانه كبيره ..
بدات الشله تتطريق ع ياارا وع لبسهاا وشكلها الي يوحي للكل بانها لابسه لبس اكبر من سنها مع النظااره الكبيره الي لبسهااها واسلوبها ف لم شعرهاا
ميبن للكل انها وحشه جداااا 🙁
حطت يارا اديها ع ودنهاا والدمووع بدات تملي عنيهااا من الاهاناات الي سمعتها
وفجأه حست يارا بهدووء غريب جوا القاعه ..
بصت يارا لقت 3 شبااب داخلين المدرج !! والكل متنح لهم !!
وقف شاب منهم قدام المدرج وبدا يطلع ورقه ويقرا منها
الشاب : في رحله لتخيم هتطلع قريب
الي عايز يشترك يجي عشان يكتب اسمه
بس بسرعه لان العدد محدوود
حست يارا بفضوول كبير ف انها ترووح الرحله دي ..
بس ازاااي وهيه منطوويه جدااا وغير انها حسه من الناس انها منبوذه
بدا النااس يروحو يسجلو اسميهم .. معادا يارا فضلت اعده ف مكانها
لمح شاب من المسؤولين عن الرحله ياراا
بص لها بصه مرعبه !! حست ياارا برعشه ف جسمهاا
لفت يارا وشها بسرعه وهيه مش عارفه .؟
هوا بيبص لها كده ليه ..!!
وبعد لحظات دخل الدكتوور ..
وطلب من الكل انه يعد ف مكانه
دخلو الشبااب الي مسؤلين عن الرحله واعدو مع الدفعاا
بصت يارا لهم باستغرااب
سمعت يارا بنت كانت اعده جمبها ..
بتقول لها : ماالك بتبصي لهم كده ليه
يارا : هه !! لا ولا حااجه بس غريبه دخلو واعدو معانا ف المدرج
البنت : عشان هما معانا ف الدفعه 🙂
يارا :اهااا 🙂 عشان كده
بس ليه الكل بيبص لهم كده ..!!
البنت : لييه هوا انتي مش واخده باالك .. مش حااسه انهم جذاابين جداا
يارا : فعلاا .. بطريقه غرييبه !!
وبعد ما انتهت المحااضره اتلم النااس ع الشبااب تاني عشان يسجلو اسميهم
سمعت يارا بنت من الي بيتريقو عليها بتقو لها
البنت : وااانتي بقي اسمك ايه يا ماما 😃
لفت يارا وشهاا وكان باين عليها الاحرااج 🙁
قالت البنت : ايه انتي طرشه ، مش سمعااني
يارا : اااناا اانا اسمي يارا
البنت : يااارا ههه ايه الاسم الغريب ده 😃
ردت صحبتها وقالت ..ههه عامل زي صحبته
نزلت يارا وشها لتحت وهيه حسه بذل واهاانه 🙁
سمعت يارا صوت من وراهاا بيقوول 🙂
ايه مش هتشتركو ف الرحله ..
ردت البنت الي بتضايق يارا ..
البنت :ااااكـــــــــــيد طبعاا ^__^
انا اسمي مريم 🙂
ردت صحبتها وانا اسمي ساره 😃
قال الشااب ل يارا : وانتي يا انسه مش هتشتركي
بصت يارا للشااب ولفت وشهاا
قالت مريم : هههه وانت متوقع ان دي ترووح رحلاات اصلاا
اكيد هيه داخله الكليه بمنحه ولا حااجه
بااين عليها انها مش لااقيه تاكل اصلا
حست يارا بخنقه كبيره وقاامت بسرعه وجريت بره المدرج
نزلت الدموع من عيون يارا وهيه بتجري
مش عاارفه ترووح فيين
خرجت يارا ع جنينه الجامعه
سندت ع شجره واعدت تعيط
حسه بخنقه واالم 🙁
يارا : كاان عندك حق يا مااماا كنتي ع طوول بتقوليلي ان النااس مالهااش اماان
انا بجد كرهت الجاامعه دي من اول يوووم
سمعت يارا صوت جي من وراها
الشاب : وليه تقوولي كده
استغربت ياارا لما شاافت الشااب ورااها
ده كاان جوه مع البناات بياخد اسامي الرحله ..
ازااي لحق يجيلي !! 😮
قال الشاب ليارا ..
ع العموم انا مش جي عشان ادخل ف حيااتك الشخصيه
انا جي اديكي دي
ادي الشاب دعوه لياارا .. بس شكلها غرييب اووووي
مسكت يارا الدعوه لقت مكتووب فيها
دعوه خاااصه ..لحفله عشااق القمر ..
شكل الدعوه يوحي بانها غريبه ومش طبيعيه !!
بصت يارا ع الشااب بس ملقتهوووش
اختفي ....!!
حست يااارا بفضووول كبيير اوووي وفرحه كبيره ف نفس اوقت
اول مره بحيااتها تاخد دعوه ..
متعرفش يارا ان الدعوه دي اصلها تجمع لكل من محبي دماء البشر

قصتي مع مصاص دماء الفصل الثاني

اتلقت يارا الدعوه من الشااب ..
كانت دعوه لحفله خاصه
مشي الشااب بعد ما ادي الدعوه لياارا
فضلت يارا مسكه الدعوه وهيه فرحاانه جدااا
اتملكها فضوول كبير ف انها ترووح
بس وقتها .. افتكرت يارا كلام مامتهاا
واذاي النااس ليهاا ، ده غير انها مش اجتمااعيه
ولا عمرها رااحت حفله ولا لبست فستاان واعتنت بجمالهاا وبنفسهاا
يارا : ازاااي هرووح ؟! انا مش اجتمااعيه ومينفعش ارووح هنااك لوحدي
وهيبقي شكلي وحش اووووي
لاا لاا انا مش هرووح الحفله دي
انا وعدت ماما اني احافظ ع نفسي وماخطلتش بالناااس
واكيد هيه هتعترض ع الحفله دي
حطت يارا الدعوه ف دفتر محاضراتها وراحت تتمشي ف الجاامعه شويه
عشان تستكشفهاا ..
يارا : فيين رزااان بقي ، دي وعدتني انها تكون جمبي
بس دي عادتها 😕 انها تسبني كده وتروح مع صاحبتهاا
فضلت يارا تتمشي وهيه مستغربه من حجم الجاامعه الكبير ..
واد ايه فيهاا نااس كتير ..
لمحت يارا رزاان بتهرج مع ولد من شلتهاا
راحت يارا ونادت عليها ..
يارا : رزاااااااااااان رزااااااااان
بصت شلت رزاان ع ياارا ..وبدائو يضحكو ضحكهه خبيثه كلها استهزاء بياارا
ولبسهااا وشكلهااا ..:$
راحت رزان عند يارا ...
رزان : ايه يا ياارا في ايه ..!!
بصت يااارا لرزاان نظره كلها غضب
يارا: مش وعدتني انك تفضلي جمبي !! انتي عارفه اني معرفش حااجه ف الجامعه دي
رزان : بقوول لك ايه اكتشفي الجاامعه بنفسك بقي ، مابقتيش الطفله الصغيره الي هفضل مااشيه ورااها واعرفها المكااان من اول وجدديد ..
انتي لاازم تعتمدي ع نفسك شووويه بقي اكتر من كده
معرفتش يارا ترد تقوول ايه لرزاان
يارا : عن اذنك انا هروح اكمل محاضرااتي
مافيش فيده من الكلام معااكي ، انتي ع طووول كده
مشيت ياارا وهيه حااسه باحبااط من اختهاا
سمعت ياارا صووت بيناادي عليهاا من بعيد
لفت يارا وشهاا لقتها ياسمين
ياسميين : يااااااااارااااا 😃
ابتسمت ياارا اول ما شاافت ياسميين
ياسمين : ماالك يا بنتي شكلك مدي ع زعلاانه 😃
يارا : لاا عادي بس كنت مضاايقه اني لوحدي
ياسمين : ومين قاال لك انك لوحدك يا قمر انتي ^__^ وانا رحت فيين يعني
بس متاكده ان مافيش حااجه تاانيه ضيقتك
يارا : اها بصراحه فيي :$ ، في شله معايا الدفعه بتضايقني كتيير
ومش عاارفه ليه حطه نئرها من نئري كده
انا معملتش لهم حااجه وبيتسهزئو بيه ع طووول
قالت ياسمين بثقه لياارا : عشاان غيراانين منك يا جميل 🙂 عشاان عاارفين انك امووره وزي العسل وخاايفين احسن تسرقي الجوو منهم وتبقي انتي الاحلي
عشان كده بيحبطووكي وبيرخمو عليكي
كلمات ياسمين حسست يارا بثقه كبيره ف نفسهااا 🙂
ابتسمت يارا اول ما سمعت كلمات ياسمين
يارا : شكرا يا ياسمين ^____^ انتي طيبه اووي
ياسمين : ماشي يا ستي تعالي بقي وريني الشله الي بتقووليلي عليها دي وانا اقول لك تتعاملي معاهم ازاااي ، انتي محتااجه درووس ف ازااي تتعاملي مع الناااس
راحت ياسمين مع ياارا عشان توريهاا الشله الي بتضااييقهاا
يارا : هما دول يا ياسمين
سكت ياسمين للحظاات ..
ياسمين : بصي يا ياارا الشله دي احسن حل ليكي انك تتجااهليهم ..
يارا : ماردش عليهم يعني
ياسمين : اها .. لان شكلهم بيقوول انهم بتووع مشااكل وانتي مش قد المشااكل ابدااا
ياارا : اهاا عندك حق 🙂 انا هدخل عشان اشووف المحااضره 2 هتبدا امتي
ياسمين : مااشي يا حببتي انا هروح دلوقتي عشان ماوريش حااجه
وبكره نتقاابل 🙂
سلمت يارا ع ياسمين ودخلت المدرج ..
وبعد ما اعددت يارا سمعت صووت جي من ورااها
اده دي جاات تاااااااااااااااني
حاولت ياارا تتجاهل البناات
ومالفتش وشهااا ولا كانها سمعاهم
وقتها كان في بنت اعده جمب يارا وطلبت منها انها تنقل جدول المحاضرااات
ادت يارا الكشكوول للبنت
فتحت البنت الكشكوول ، ولمحت الدعوه
بصت البنت باستغرااب ع يااارا
وقالت ف نفسهاا : الدعوه دي بتبقي لجميلاات الكليه ومش لاي حد
ازااي البنت دي خدتهااا !!
خدت البنت الدعوه وحطتها ف شنطتها ورجعت الدفتر ل يارا
مالحظتش يارا اختفااء الدعوه لانها مهتمتش بيها اصلا
وبعد ما انتهت المحااضره التاانيه
خرجت ياارا لقت رزاان بتدور عليهاا
رزاان : كنت بدور ع المدرج بتااعك
يارا : طيب يالله عشان عايزه اروح
رزاان : مااشي يالله بينا
روحت ياارا مع رزاان واول ما دخلت البيت
استقبلتها مامتها بابتساامه كبيره
الام : يااارا حببتي ^___^ هاا طمنييني عملتي ايه
رزان : وانا بنت البطه السووده يعني 😑
اتجااهلت الام رزاان وكملت كلامها مع يااارا
حكت ياارا كل الي حصل لمامتها معادا الشله الي ضايقتهاا
والي حصل معاهم ..
راحت يارا عشان تتغدا ودخلت اوضتها ونامت عشان صحيه من بدري
غمضت يارا عنيهااا وللحظاا تاهت ف عالم احلمهاا
فتحت يارا عنيها بس حست انها مش قاادره تتحرك ...!!!
يارا : اده ايه الي بيحصل هنااا
مش قاادره احرك اييديي
حاولت يارا انها تفك نفسها ..وبعد محااولاات طويله قدرت تفكها بصعووبه
بس اديها نزفت ...
قامت يارا من ع سررها وهيه مستغربه الي بيحصل
وازااي اتربطت وهيه ناايمه كده
وليه الاوضه ضلمه اوووي كده
قمت ياارا وهيه مش شاايفه قدامها حااجه
احركت بصعووبه ع الرغم من حفظها لاركاان الاوضه كووويس
وبعد ما وصلت للباااب
فتحتووو ...
وقبل ما تناادي ع مامتهاا سمعت صوووت صرخه مكتووبه
زي انييين !! لحد بيالم !!
فتحت ياارا البااب بهدووء ومشيت ف الصااله وهيه مرعووبه
ومش فاهمه ايه الي بيحصل
شااف ياارا ضووء بسيط ف الصااله
لمح وقتهاا دم ع الارض ..
اترعبت ياارا اول ما شاافت الدم
سمعت صووت بيقرب شوويه بشوويه ف الصاله
اتحركت ياارا بسرعه واستخبت ورا الانتريه ..
سمعت صووت بيعلي اكتر واكتر ..
وفجئه ظهرت رجلين مغطيه بالشعر ومخالبها كبيره
وبدات تظهر ملاامح الوحش الي بسسبه حسست يارا برعشه فقدتها الحركه
بدات ياارا تتنفس بصعووبه وهيه مش مصدقه الي شاايفاااه
ايه ده وازاااي ، ده حقييقه ولا خيااااااااال ...!!
بصت يارا لقت الوحش بدا يحرك نحيتهااا ......!!
كتمت ياارا نفسها وغمضت عنيهاااا وهيه مرعوووبه
لو اتحرك خطوه تاانيه نحيت الانتريه هيشووف يااارا
وفجئه سمعت يارا صووت رزااان
اتحرك الوحش بسرعه نحي الصووت
اترعبت ياارا من الي حصل ..
قالت ياارا لنفسهاا : لاااااااااااااا رزااااااااان لاااا .. اعمل ايييه مش قاادره اتحرك
وفجئه .......!!!!
سمعت ياارا صرخه رزااان
اتصدمت ياارا مبقتش عاارفه تعمل ايه ....!!!
حاولت ياارا انها تتحرك من مكاانها بهدووووء
رااحت نحيت صووت رزااان
بقع الدم بتزييد اكتر واكتر
بصت يااارا لقت بقعه دم كبييييره اووووووووووووي نازله من السقف
بصت يااارا لفوووق لقت جسم ولدتها متعلق وكاان متقطع !!!
صرخت يااااارا ورجعت وراااا بسرعه ..
كتمت ياارا صرخهاا وحااولت تجري نحيت بااب الشقه
بصت لقت الوحش واقف قدامهاا
وهوا مااسك رزاان
رجع ياارا خطوتين لوورا وجسمها مهزوون
مش قاادره تعمل حااجه !!
بصت ياارا لقت الوحش مسك درااع اختهااا
وقطعه ....!!!
صرخت رزاان صرخه عاااااااااااااليه
يارا : ررررزاااااان ....!!!!!
نزلت الدمووع من عيوون ياارا والي حست بالم ف كل جسمهاااااا !!
قرب الوحش ع يااارااا خطوه بخطوه
صرخت رزاان بصووت عااالي
شتت انتبااه الوحش
لف الوحش وقرب ع رزااان
وقطع راسهااا !!!!!!!!!
يارا :آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه رزااااااااااان .. يتبع الفصل الثالث اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent