Ads by Google X

رواية ابصرت بعشقه الفصل الرابع - نورهان احمد

الصفحة الرئيسية

رواية أبصرت بعشقه الفصل الرابع بقلم نورهان احمد

رواية أبصرت بعشقه كاملة

رواية أبصرت بعشقه البارت الرابع 

هل تدرين عزيزتي اني اريد ان ارى عيناكي لتعيدني للحياه مره اخري 💘
معتز حضنها وقال طيب نامي بقا علشان بكره  عندي ليكي مفاجاه تجنن 
كيان قالت احلف طيب اي 
معتز تؤ تؤ بكره هاتعرفي ويلا نامي 
كيان طيب وراحت نامت وكلهم نامو 
تاني يوم في حيات ابطالنا
امير صحي الساعه كانت9 قام غير وهو نازل قابل چني اخته سلمت عليه 
امير  عايزه حاجه ي چني 
چني اي ده انت رايح الشغل النهارده 
امير اه انتي عايزه حاجه
چني هو كنت عايزه طلب صغنون اووووي 
امير ضحك وقال اؤمري 
چني كنت عايزه اروح دريم بارك
امير هنا افتكر كيان وسرح
چني لو مش فاضي عادي 
امير هاشوف لو خلاصت بدري هاجي اخدك ونروح 
امه ابتسمت 
امير سلم عليهم وقال عايزين حاجه أنا هامشي
 سهير وچني سلمتك
 ‏نزل وركب عربيته ومشي راح علشان يشوف من ملكت كيانه وفضل طول الطريق يفتكر في شكلها ويبتسم 
 ‏وصل عند المحيل 
 ‏ايمان كانت وصلت وشافته 
 ‏امير نزل وقرب منها وقال صباح الخير
 ‏ايمان صباح الخير
 ‏امير هاستناها 
 ‏ايمان برحتك اتفضل 
 ‏امير دخل وقعد 
 ‏وايمان كانت شغاله 
نروح مكان تاني عند كيان صحيت كيان كانت فرحانه اوووي 
راحت اوضت معتز كان نايم 
دخلت زيزو ي زوز انت ي ابني
معتز اي ي بنتي عايزه اي
كيان فين المفاجأة 
معتز ابتسم وقال استني هاشوف الساعه كام 
كيان الساعه تسعه هاا
معتز طيب استني شويه 
كيان حاضر 
طلعت كيان راحت عند مامتها اللي كانت قاعده وحضنتها 
اسماء اي ي كوكي مش هاتروحي لا ايمان 
كيان لا ي ماما معتز النهارده عملي مفاجاه ومش راضي يقلي هي اي
معتز ي شيخه حرام عليكي لحقتي تقولي 
كيان ضحكت وقالت اه عندك مانع 
معتز وانا اقدر ي باشا 
وضحكو 
معتز طيب اجهزي علشان كمان ساعه هانروح 
كيان اوعي تقول دريم بارك
معتز ضحك وقال اه ي اختي دريم بارك وهانروح كلنا 
كيان فرحت اووووي 
معتز فرح علشان قدر يفرحها 
قامت كيان صحت اختها علشان يجهزو 
اسماء تعالي ي معتز
معتز نعم ي ماما 
اسماء اوعي تشيل ذنبها انت ما عملتش حاجه 
معتز أنا مش شايل ي امي كيان دي بنتي واختي وكل حياتي 
اسماء ربنا يخليكو لبعض ومايحرمكوش من بعض ابدا ي حبيبي 
في مكان تاني 
الساعه جت 10 امير اي مش هتيجي النهارده
ايمان مش عارفه بس أنا كلمتها امبارح واطمنت عليها هي كويسه وقلتلك ما تشغلش بالك
امير لا لازم اعتزر منها طيب هاتعبك معايا ممكن ترني عليها 
ايمان حاضر رنت ايمان وفتحت الميك 
كيان الو اللي اول ما امير سمع صوتها ابتسم ايمان لاحظت ده وفرحت بس ما بينتش
ايمان الو ي كوكي انتي نستيني على فكره
كيان ضحكت وقالت لا ما اقدرش انتي دنيتي امير فرح اووي لما سمع الفرح في صوتها
ايمان باين حضرتك وضحكو هما الاتنين 
ايمان طيب هستناكي النهارده 
كيان مش هاعرف اجي
ايمان لي وبصت لا امير اللي ملامح وشه اتغيرت وزعل
كيان معتز جه امبارح والنهار ده هايخرجني تخيلي هايوديني فين 
ايمان بفرحه فين 
كيان دريم بارك وضحكت 
ايمان بجد طيب ي ستي بس بكره اكيد هاتيجي 
كيان اكيد ي جمررر 
ايمان طيب خلي بالك من نفسك اهم حاجه
كيان عيب عليك ي باشا وراك راجل 
ايمان طيب ي ستي وبعدين قفلو مع بعض
امير يعني مش هاتيجي 
ايمان اه بس هاتيجي بكره ممكن تيجي تشوفها بكره
امير اكيد 
طيب هامشي أنتي عايزة حاجة ي ايمي 
ايمان سلامتك 
مشي امير وفضل يفكر يعمل اي وقرر انه هايروح ياخد اخته ويقابلها هناك 
ايمان قعدت وفضلت تفكر وتقول معقول يكون حبها ومجرد التفكير بس خلها فرحت وقالت يااااارب 
كيان جهزت وطلعت كانت قمر خالص كانت لبسه بنطلون جينز اسود وتشيرت اسود وكانت فرده شعرها وقموره خالص 
وندي كانت لبسه سلوبت جينز الاتنين كانو قمراااات 
معتز يلا ي ماما جهزين ي قمرات 
كيان وندي جاهزين ي قمر 
ضحكو الكل ونزلو ركبو واتحركو وطول الطريق وهما يهزرو ويتكلمو لحد لما وصلو كيان نزلت وكلهم وراحو قعدو وبعدين ندي ومعتز قالو تعالي ي كيان نروح نلعب هناك 
امير لاغي كل الاجتماعات وراح علي البيت 
سهير في اي ي امير رجعت بدري لي 
امير ما فيش خلاصت شغل وجيت اخرج چني 
سهير قالت طيب هي فوق ي حبيبي ربنا يخليكو لبعض
امير باس راسها وطلع 
چي چي انتي ي بت 
چني نعم ي ابيه 
امير اجهزي يلا 
چني اوعي تقول هانروح الدريم بارك 
امير ايوه ي اختي انجزي بقا 
چني ف ثنيه استني بس 
امير خرج راح اوضته غير ولبس تيشرت ابيض وبنطلون جينز اسود وشوز ابيض وكان جنتل اوووي في نفسه 
خرج 
چني كانت لبسه بنطلون جينز وتشيرت وكانت قمر قالت ايوه بقا اي الشياكه دي ي كبير 
امير انجزي ي بت يلا ونزلو هما الاتنين 
چني ما قلتليش اي اللي غير رايك 
امير راي اي 
چني انك تيجي يعني وانت عندك شغل 
امير خلصت شغل بدري وما كنش عندي حاجه اعملها قلت اجي اخرجك
چني ماشي ي كبير 
امير ضحك وقال طيب ي اختي وبعد شويه وقت وصلو
چني نزلت جري وامير نزل وراها 
چني كانت بتلعب وفرحانه 
امير كان بيدور في كل مكان عليها لحد لما شافها وابتسم لما لقاها بتلعب وفرحانه اوووي وزي ما تكون شايفه كل حاجه عيونه دمعت كانت بتلعب وهي بتجري خبطت في طفل صغير وقع 
وقفت وقربت منه براحه ومسكته وبعدين طلعت من جبها شوكولاته واديتهاله 
الطفل اخدها وباسها في خدها 
كيان فرحت اووووي وحضنته وفضلوا يلعبو شويه 
ده كله وامير مراقبها وفرحان وسرحان في كل حاجه فيها
فاق علي صوت اخته چني وهي بتقول الله الله بقا القمر دي اللي اخده عقلك وقلبك مننا ي استاذ 
امير قصدك اي 🙄
چني شاورت على كيان وقالت اللي هناك دي 
امير اسكتي ي چني 
چني قولي بالله عليك وعد مش هعرف حد 
امير بصلها وقال وعد 
چني اه
امير طيب هاقولك وحكالها كل اللي حصل
چني ده انت طينتها خالص ي كبير
امير بصي بقا عندك كلمه حلوه قوليها مش عندك اسكتي احسن لك
چني طيب أنا هاروح اتعرف عليها 
امير اوعي تدايقيها
چني عيب ي برنس 
امير طيب ي ستي 
راحت چني وقربت من كيان وقالت ممكن العب هنا معاكي 
كيان ابتسمت وقالت اكيد ي قمر 
وفضلوا يضحكو ويلعبو 
چني انتي اسمك اي 
كيان اسمي كيان وانتي
چني الله اسمك حلو اوي أنا اسمي چني
كيان والله انتي اللي اسمك عسل
وامير مراقبهم من بعيد وفرحان 
وبعد لما خلصو لعب چني راحت عند امير وقالت 
بصراحه قمر 
امير عجبتك
چني حبيتها اووووي
امير تمام 
كيان وهي ماشيه وفي نفس الوقت امير كان بيلف ف خبطو في بعض تاني 
كيان قفلت عينيها جامد وقالت اسفه ما اخدتش بالي
امير اتعصب اووووي
google-playkhamsatmostaqltradent